Daar dacht ik aan toen ik de TT zagquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef pberends het volgende:
Plaast hier "vrouwen" die eigelijk een ranzige mannenkop hebben:
[afbeelding]
Big Brother Kelly
Huh?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef pberends het volgende:
Jennifer Aniston
Ja logisch, dat WAS er echt een.quote:Big Brother Kelly
euh, niets mis met dionne hequote:Op zondag 22 januari 2006 13:56 schreef El_Rolando het volgende:
Dione de Graaff..
Die heeft een paardenkop, geen mannenkop.quote:
Zoiets heb ik ook gehoord ja. Haar lichaam zag er toch behoorlijk vrouwelijk uit in "True Lies".quote:
Ze is ook een vrouw, alleen geen inwendige vrouwelijke organen of zo, geen baarmoeder.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:51 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gehoord ja. Haar lichaam zag er toch behoorlijk vrouwelijk uit in "True Lies".
Ik vind haar anders aardig wat weg hebben van Ron Perlman.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Die heeft een paardenkop, geen mannenkop.
ik bedoel dus niet dat ze een omgebouwde vent is, maar een vrouw met een extra Y tjequote:
Doe eens even normaal. Zij is gewoon 100% vrouw. Niks mannelijks aan haarquote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze is ook een vrouw, alleen geen inwendige vrouwelijke organen of zo, geen baarmoeder.
zucht.... haar gezicht heeft wat mannelijke trekken, haar figuur absoluut niet, zo goed dan, mijn kindquote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe eens even normaal. Zij is gewoon 100% vrouw. Niks mannelijks aan haar
en dan nog zou ik haar afwijzen.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Google maar eensquote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of juist niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:20 schreef BrauN het volgende:
TS, homo?
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel dus niet dat ze een omgebouwde vent is, maar een vrouw met een extra Y tje
WTF...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:01 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Google maar eens
-
Lieke van Lexmond heeft ook wel iets mannelijks in haar gezicht.
[afbeelding]
Is dat WackoJacko of madonna?quote:
Ja klopt, het is ook niet dįt, maar ik weet wel dat ze geen baarmoeder heeft, er is dus 'iets' aan de hand wat ms die mannelijke trekken zou kunnen verklaren.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:05 schreef MrBean het volgende:
milagro, XXY is het Klinefelter syndroom, volgens mij komt daar alleen een mannetje uit.
ga ik het doen? ga ik het doen? NEE het kan niet, het is te makkelijk!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:01 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Google maar eens
-
[afbeelding]
En toch is 'ie leuk!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef NiTiN het volgende:
[..]
ga ik het doen? ga ik het doen? NEE het kan niet, het is te makkelijk!
ik doe het toch:
"Lieke van Lexmond heeft ook wel iets mannelijks in haar gezicht."
zaad
![]()
![]()
http://www.snopes.com/movies/actors/jamie.htm (lang verhaal)quote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja klopt, het is ook niet dįt, maar ik weet wel dat ze geen baarmoeder heeft, er is dus 'iets' aan de hand wat ms die mannelijke trekken zou kunnen verklaren.
Of niet, en heeft ze gewoon zomaar een wat mannelijk gezicht.
quote:
quote:
niet normaal hoe die eruit ziet ....quote:Op zondag 22 januari 2006 18:53 schreef MrBean het volgende:
[afbeelding]
Aimee Mann
Maakt niet uit dat ze lelijk is op deze foto, haar stem maakt heel veel goeds in mijn hartje.
Het is niet normaal hoe ze klinkt, maar dan in positieve zin.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:55 schreef master_X het volgende:
[..]
niet normaal hoe die eruit ziet ....
Stop met drinken ofzoquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Aniston
Meer een paardekop als je mij vraagtquote:
Wat een fotoquote:Op maandag 30 januari 2006 01:15 schreef Trancelocator het volgende:Annette Nijs, voormalig staatssecretaris van OCW
![]()
[afbeelding]
Moest ik ook gelijk aan denken toen ik dit topic zag.quote:
Het vrouwentennis krioelt ervan. Je vergat er nog twee:quote:Op maandag 30 januari 2006 13:32 schreef Nuna het volgende:
Mauresmo vind ik echt een manwijf, nog even ter verduidelijking:
[afbeelding]
[afbeelding]
Justine Henin vind ik ook weinig vrouwelijks hebben
[afbeelding]
En Serena Williams
[afbeelding]
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef Toeps het volgende:
Alle tennisters dus eigenlijk?
Think againquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:01 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Google maar eens
-
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:33 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Think again
*mijn excuses voor deze misplaatste foto's, maar ik wou ff een misverstand rechtzetten*
[afbeelding]
[afbeelding]
Maria Sharapova![]()
Dat gezichtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het vrouwentennis krioelt ervan. Je vergat er nog twee:
Lindsay Davenport![]()
![]()
[afbeelding]
Hey! Kom niet aan Fré!quote:
ik dacht..wat zit daar voor homo, die hoort niet in dit topic thuis..quote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
Pot di tutti potti, K.D. Lang
Bettens was vroeger toch gewoon man?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef Yozzz het volgende:
Sarah Bettens van K's choice
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook een jongentje... Gelukkig maakt haar stem veel goed
nee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:09 schreef crackhead het volgende:
[..]
Bettens was vroeger toch gewoon man?
Dit is een man, toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Hassiba Boulmerka.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |