Ik wil het ook wel doen hoor, is voor mij een stuk makkelijkerquote:Op zondag 22 januari 2006 11:45 schreef Woelli het volgende:
Op volgt!
Doe jij het dan maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel doen hoor, is voor mij een stuk makkelijker.
Nou, ik vond dat hij eerder achteruit ging gister, dan vooruitquote:Op zondag 22 januari 2006 11:56 schreef Maddy_K het volgende:
Vond hem in het begin maar een grijze muis, maar hij wordt wel steeds beter en opvallender!
Het valt me op dat ik 'm elke week minder kan uitstaat.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:56 schreef Maddy_K het volgende:
Vond hem in het begin maar een grijze muis, maar hij wordt wel steeds beter en opvallender!
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zolang hij de nadruk maar niet op z'n stem legt is het goed.
Maar zoals HJ al zei, het gaat eigenlijk om hoeveel fans je hebtquote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan mag hij dus meteen uit Idols, waar stem eigenlijk wel erg belangrijk is.
Waar dan wél op? Bijster knap is hij niet, op het podium is het meer een act dan dat 'ie zelf echt iets uitstraalt, een bijzondere persoonlijkheid wil ik hem ook niet noemen.... blijft weinig over danquote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zolang hij de nadruk maar niet op z'n stem legt is het goed.
Ik vind z'n act wel leuk, hij doet z'n best om er iets leuks van te maken en straalt plezier uit.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar dan wél op? Bijster knap is hij niet, op het podium is het meer een act dan dat 'ie zelf echt iets uitstraalt, een bijzondere persoonlijkheid wil ik hem ook niet noemen.... blijft weinig over dan.
Als Christon er uit moet .. mag Serge er zeker weten wel uitquote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar hij mag er nu wel een keer uit.
jij?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als Christon er uit moet .. mag ik er zeker weten wel uit![]()
Jim.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:18 schreef BVO het volgende:
De Jim van dit jaar vrees ik.
Alleen dan nog slechter.
Jaquote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jim.![]()
Dat je hem met Serge vergelijkt.
Bas kwam niet verquote:
Ben bang van niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Bas kwam niet ver.
Serge haalt de top 3.
Inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jim.![]()
Dat je hem met Serge vergelijkt.
die vergelijking maakte ik ook niderdaad. ik vind het echt een schande dat hij er nog in zit, echt veruit de slechtste zanger en performer van het hele stel.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:18 schreef BVO het volgende:
De Jim van dit jaar vrees ik.
Alleen dan nog slechter.
nou fan.... ik vidn hem wel goed hoor.. maar ben geen bakvisjequote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Heeft ie ook nog fans hier eigenlijk?
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou fan.... ik vidn hem wel goed hoor.. maar ben geen bakvisje
Ja, mijquote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Heeft ie ook nog fans hier eigenlijk?
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
srry, vond het gewoon grappig
we zijn melig.....quote:Op maandag 23 januari 2006 16:45 schreef morgaine21 het volgende:
Nou met mn 24 val ik hopelijk toch niet meer in die categorie![]()
nijmegen, als 't 'm dan niet was lijkt hij er wel heeeeeeeel veel op, meestal herken ik mensen wel snel maarjaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ergens op een traject om en nabij Limburg?
Nou fans voor Serge!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ergens op een traject om en nabij Limburg?
-Vaduz-, newsflash, Serge gaat zelfs met Poesje Mauw nog finaal de mist in.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Is een nummer waar hij niet heel erg de mist mee in kan gaan.
Is wel een mooi liedjequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef morgaine21 het volgende:
Zaterdag gaat hij het nummer " drops of jupiter" doen van Train, ben beniewd!!![]()
Niks veranderdquote:
now that's creepyquote:
Wat was gisteren dan? Heb je hem ontmoet ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:44 schreef Kirstenn het volgende:
Ik vond m eerst helemaal niks.. maar na gister ben ik van mening veranderd.. hij is leuk![]()
Ik wil het niet weten! Straks gaan nog meer mensen 'm leuk vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Wat was gisteren dan? Heb je hem ontmoet ofzo?
Iddquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:24 schreef Ayaxola het volgende:
Ik wil dat ie eruit gaat straks, maar dat zal wel niet gebeuren![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef WithMe het volgende:
Serge zou wel eens de meest succesvolle wildcardfinalist ooit kunnen worden.
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als hij deze ronde overleeft, is hij zowiezo 7e, op gelijke hoogte met Alice dus.
Hij is al wel degene met de wildcard die de meeste liveshows heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
IK was even in de war. Ik zat te denken aan de aantal shows al![]()
Maar dat komt omdat dit jaar 13 finalisten zijn![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zijn stem heel erg irritant, heel scherp en nasaal.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
-Vaduz-, newsflash, Serge gaat zelfs met Poesje Mauw nog finaal de mist in.
Punt 1: De breezer-doelgroep vind hem leuk, dus krijg je het Jim-effect. Daarnaast kan hij WEL redelijk zingen. Dus nog meer stemmmen. En van oudere krijg je het Jantje Smit effect dus die stemmen ook. Hij sprokkelt zullen we maar zeggen zijn stemmen.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef superhero87 het volgende:
Ik snap echt niet hoe het zo ver is gekomen dat Serge zo ontzettend populair is![]()
Ik ben geen bakvisje, ben geen overgeile pubermeisje.....quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef superhero87 het volgende:
Ik snap echt niet hoe het zo ver is gekomen dat Serge zo ontzettend populair is![]()
Heb je de tussenstand gezien in Backstage? Floortje stond vet bovenaan, daaronder Harm en Serge kwam een stuk minder boven de middenmoot uit.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef marky het volgende:
Het kan wel eens de sluipmoordenaar van Idols worden. Harm trekt maar weinig jong publiek als straks Floortje, Harm en Serge over zijn dan ben ik zeer benieuwd hoe het met de stemmen gaat.
Jeps, hetzelfde als met Marescha, maar die licht er gelukkig al uitquote:Op zondag 29 januari 2006 13:10 schreef WithMe het volgende:
Nederland moet zich schamen dat ze zo iemand zo ver laten komen.
Marescha was een shining star, als je dat soms bedoelt?quote:
idd. Ik zat echt met grote ogen te kijken toen de jury positief over hem was en met nog grotere ogen toen Rafaella in plaats van hem op de kruk moest...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:10 schreef WithMe het volgende:
Nederland moet zich schamen dat ze zo iemand zo ver laten komen.
Daar denken veel andere mensen anders overquote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef BVO het volgende:
Hij heeft gewoon totáál geen uitstraling.
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar denken veel andere mensen anders over
Kijk maar eens in het gastenboek van zijn website
quote:Perfisia Serge!
wow echt goed!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef chansadres het volgende:
In de eerste show zei hij dat hij een rol had in de musical van Grease van zijn middelbare school
Voor de liefhebber: Serge als de Nederlandse Danny en zingt een nummer Sandy
Je ziet toch dat hij ze best doet? Nou jah.... ik zie dat wel. Maar goed... ik vind serge ok. en diegene die het niet zijn, zijn tegen sergequote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen dan kan ik me dus ook gaan afvragen hoe jij weet dat hij zijn best doet. Ken je 'm persoonlijk? Nee.
Dat is net zo veel een aanname. Misschien een geloofwaardigere, maar net zo goed een aanname.
nou, ik vind Serge NIET okquote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je ziet toch dat hij ze best doet? Nou jah.... ik zie dat wel. Maar goed... ik vind serge ok. en diegene die het niet zijn, zijn tegen serge
Meen je dat, dat had ik nooit verwachtquote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben ook tegen Serge.
neee??????? Echtquote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben ook tegen Serge.
En hij moet eruit gestemd wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef LeBeau het volgende:
Ik was altijd al tegen Serge, maar na die ongelooflijke verkrachting van Drops of Jupiter ben ik echt 10,000% Anti-Serge. Volgende week mag hij door het podium zakken, en vervolgens mag er zo'n grote lamp op hem vallen.
ze waren even goedquote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Marescha was zeker niet slechter dan Serge.
Eenschquote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze waren even goed![]()
Aaron en Harm waren slechter jah![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
En is totaal niet veelzijdig. Ik mag dan veel zeggen dat floortje de hele tijd hetzelfde klinkt en doet, nou, Harm heeft daar ook een handje van.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Harm's populariteit snap ik ook niet inderdaad, hij heeft al weken niet meer goed gezongen.
Wat een aanstellerig gehuil om dat nummer. Drops of Jupiter is van zichzelf al een behoorlijk zeiklied, valt niet veel aan te verkrachten.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef LeBeau het volgende:
Ik was altijd al tegen Serge, maar na die ongelooflijke verkrachting van Drops of Jupiter ben ik echt 10,000% Anti-Serge. Volgende week mag hij door het podium zakken, en vervolgens mag er zo'n grote lamp op hem vallen.
Dat dusquote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat een aanstellerig gehuil om dat nummer. Drops of Jupiter is van zichzelf al een behoorlijk zeiklied, valt niet veel aan te verkrachten.
Toch knap dat Serge het voor elkaar kreeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat een aanstellerig gehuil om dat nummer. Drops of Jupiter is van zichzelf al een behoorlijk zeiklied, valt niet veel aan te verkrachten.
Hi Sergequote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef loveserge het volgende:
Iedereen zeurt over Serge,niemand moet hem.Toch erg knap van hem dat hij na de wildcard nog zo ver is gekomen.![]()
Jij noemt het knap, ik noem het verontrustend.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef loveserge het volgende:
Iedereen zeurt over Serge,niemand moet hem.Toch erg knap van hem dat hij na de wildcard nog zo ver is gekomen.![]()
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij noemt het knap, ik noem het verontrustend.
Ik zie nu die username pasquote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef loveserge het volgende:
hij loopt als john waynequote:Op zondag 29 januari 2006 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar vertel dan eens, wat maakt Serge zo speciaal?
Daar dacht ik meteen ook aanquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar dacht ik meteen ook aan![]()
Cowboy Serge
Zo, die hebben vertrouwen in Sergequote:Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Wij maken een 2e fanboek voor Serge!! Wil jij hier ook weer in staan?
Het fanboek wordt bij de FINALE gegeven, dus wens Serge geen succes meer voor de Live Shows, want dan zijn de Live Shows natuurlijk al afgelopen!
Allen berichten voor het fanboek!
Wil je een foto bij je berichtje hebben? Mail de foto dan naar: sergefan@sergefansite.nl En zet erbij waar je berichtje ongeveer staat, en welke datum je het hebt geplaatst, en natuurlijk je naam, zodat wij het gemakkelijk kunnen vinden!
Bij de finale zijn alle kandidaten aanwezigquote:Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zo, die hebben vertrouwen in Serge
ik maak geen fanboek, dat doen ze van sergefansite.nlquote:Op zondag 29 januari 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem aan dat je alleen aardige dingen in dat fanboek wilt hebben?.
Was dat altijd zo dan? Kan ik me niet meer herrineren..quote:Op zondag 29 januari 2006 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de finale zijn alle kandidaten aanwezig
Ja, dat was met Idols 1 en 2 ook zo.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Was dat altijd zo dan? Kan ik me niet meer herrineren..
jah altijd zo geweest....quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Was dat altijd zo dan? Kan ik me niet meer herrineren..
das dan weer minderquote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah altijd zo geweest....
Ik zat gisteren trouwens achter Aisata![]()
Kijk, dat is echt minder...quote:
Jah zeker minder..... I-jay isquote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Kijk, dat is echt minder...
en ik snap die anti-serge houding ook niet. ik bedoel, okay, hij is overduidelijk niet de beste, maar toch, hij zit wel bij de laatste 7, en dat zie ik de meesten hier toch nog echt niet doen
dat heb ik ook in mijn prono staanquote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar ioik zeg je, ik zie Serge de finale nog wel bereiken, en naar mijn mening verdiend
nee, slecht is oko het goede woord niet, maar in vergelijking met de andere kandidaten vind ik het niet meer dan een middenmoter. ZIjn performance vind ik ronduit zwak. Ik krijg bij hem een beetje hetzelfde gevoel als bij Jim. Het is het gewoon net niet. En natuurlijk kan hij aardig zingen, anders kom je niet zover.. Maar mijn favoriet is het absoluut niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah zeker minder..... I-jay is
Ik snap die anti-serge houding ook niet. Ik bedoel zo slecht zingt hij toch niet![]()
Jim vond ikquote:Op maandag 30 januari 2006 10:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, slecht is oko het goede woord niet, maar in vergelijking met de andere kandidaten vind ik het niet meer dan een middenmoter. ZIjn performance vind ik ronduit zwak. Ik krijg bij hem een beetje hetzelfde gevoel als bij Jim. Het is het gewoon net niet. En natuurlijk kan hij aardig zingen, anders kom je niet zover.. Maar mijn favoriet is het absoluut niet.
Mwahh hij was de eerste paar uitzendingen erg slecht. Hij wist geen zinnetje zuiver te zingen. Hij kiest nu duidelijk nummers die goed bij zijn stem passen en dan merk je dat hij dat best aan kan. En ik vind hem als peformer wel goed beter dan andere. Zie bijvoorbeeld en Harm die als iemand met een zak aardappelen tussen zijn benen staat te dansen of Aaron die als zijn ledenmaten volledig uit de maat en onafhankelijk van elkaar beweegt en het gebrek aan beweging of beleving bij veel van de dames deelnemers.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah zeker minder..... I-jay is
Ik snap die anti-serge houding ook niet. Ik bedoel zo slecht zingt hij toch niet![]()
ik vind hem tijdens de workshop, wildcard ronde helemaal niks. De eerste liveshow ook niet. Maar ben sinds de tweede liveshow zeker meer fan gewordenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef marky het volgende:
[..]
Mwahh hij was de eerste paar uitzendingen erg slecht. Hij wist geen zinnetje zuiver te zingen. Hij kiest nu duidelijk nummers die goed bij zijn stem passen en dan merk je dat hij dat best aan kan. En ik vind hem als peformer wel goed beter dan andere. Zie bijvoorbeeld en Harm die als iemand met een zak aardappelen tussen zijn benen staat te dansen of Aaron die als zijn ledenmaten volledig uit de maat en onafhankelijk van elkaar beweegt en het gebrek aan beweging of beleving bij veel van de dames deelnemers.
Grappig, ik denk juist het tegenovergestelde maar dat kan liggen dat ik die liedjes heel mooi vindquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem tijdens de workshop, wildcard ronde helemaal niks. De eerste liveshow ook niet. Maar ben sinds de tweede liveshow zeker meer fan geworden![]()
ik vind dat hij juist nu liedjes uitkiest die bij hem passenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Grappig, ik denk juist het tegenovergestelde maar dat kan liggen dat ik die liedjes heel mooi vind
Ik vind hem juist de laatste tijd heel erg over the top gaan.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:56 schreef chansadres het volgende:
InderdaadZolang het niet meer Africa wordt vind ik alles goed
Idd, vergelijkbaar met elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt niet op Jim Carrey.
Wat een belediging.
neequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef chansadres het volgende:
Dat was ook rampzalig slecht (vooral het refrein)
[afbeelding]
Vinden jullie hem hier ook niet lijken op Jim Carrey![]()
Ik wel, zie er duidelijk iets in terugquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef chansadres het volgende:
Dat was ook rampzalig slecht (vooral het refrein)
[afbeelding]
Vinden jullie hem hier ook niet lijken op Jim Carrey![]()
Gelukkig ik ben niet de enigequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik wel, zie er duidelijk iets in terug
Een tvp voor Sergequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
tvp
Nah, dat valt ook wel weer mee toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef Mr-Fluffy het volgende:
standaard gore studentenflikker
Ik vind de combinatie van Die kop, zn stem en alles echt een uberstudent en zou daarom alleen al nooit fan worden.. ook al zingt ie zo goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nah, dat valt ook wel weer mee toch?
Christon was toch wat leukerquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef Andiyan het volgende:
Ja, Serge is best wel tof hoor!
Hij kan alleen niet zo goed zingen.![]()
quote:
juist.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:06 schreef Vanyel het volgende:
Ja want studenten zijn het afval van de maatschappij en ze moeten maar beter allemaal dood![]()
Als hij net zo'n hits scoort als George Baker dan ziet de toekomst er niet rooskleurig uit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef Liene het volgende:
Serge is de opvolger van George Baker! Hij heeft zo'n zelfde zeikstem, ik erger me dood aan die gozer!
As usual.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij was lachwekkend slecht.
woidbiense boer, vreselijke vent, spuuglelijk, werkelijk...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef bloem123 het volgende:
Hij heeft slecht geluisterd naar het advies/ commentaar van vorige week van Eric. Vanavond stond hij weer de hele tijd wijdbeens. Is echt geen gezicht.....
Lolbroek!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef bergkampf het volgende:
Ik vond hm top vanavond!
Ik vind zijn stem ook het grootste deel van de tijd niks, maar dat valt wel bij te stellen in de opnamestudio, met autotune en zo. En bij optredens moet ie dan maar gaan playbacken, dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zijn stem niet mooi. Het klinkt alsof zijn keel wordt dichtgeknepen en hij een grote boodschap aan het doen is.
Ik hoef geen Idol die een stem heeft die je niet wil horenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem ook het grootste deel van de tijd niks, maar dat valt wel bij te stellen in de opnamestudio, met autotune en zo. En bij optredens moet ie dan maar gaan playbacken, dan komt het wel goed.
Ik vond hetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
zo hoe gay was Serge met dat truitje.
Ik vrees dat je niet meer te genezen ben, arm ding.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vond het.
Maar misschien zegt dat dan meer over mij dan over Serge, besef ik nu..
Cee, stem je nog wel op Aäron?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat je niet meer te genezen ben, arm ding.![]()
Maar het is natuurlijk begrijpelijk, die stunning good looks van dat geweldig hete Limbo\'tje, doet iedereen alle aandacht afleiden van zijn knijpstem.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Cee, stem je nog wel op Aäron?![]()
en als ik een sms wil sturen? Snel, de tijd dringt en ik ben niet aan 't kijken!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
09090301
En Aaron wel?quote:
En ook nog bijna de slechtste.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef WithMe het volgende:
Hij is nu de meest succesvolle wildcardfinalist ooit.
Hm, dat waren inderdaad de andere wildcardmensen, was ik even vergeten. Die waren nog slechter.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Alice en Joel zijn allebei slechter
Het zou toch wel erg geestig zijn als 'ie nu nog zou gaan winnen ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef WithMe het volgende:
Dit beangstigt me.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef WithMe het volgende:
En nou heb ik gvdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
Eruit met die vieze gladjakker die niet kan zingen en een kutaccent heeft.
Geestig? Dat zou gewoon eng zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Het zou toch wel erg geestig zijn als \'ie nu nog zou gaan winnen ook.
Zo ging dat bij mij ook, en sindsdien probeer ik hem steeds meer zwart te makenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En nou heb ik gvddit topic ook nog in MyAT staan!!
!!
Die zwoele blikken altijd.quote:
X-factor.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:07 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan deze jongen? Ik vind niet dat ie nu echt een hunkhoofd heeft om eerlijk te zijn.
Ja, dat is het waarschijnlijkquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef bloodymary het volgende:
Zien die meiden het dan niet.....? Zelfs Henk-Jan ziet het....
Nou ja, ik moet toegeven, toen ik 16 was zag ik het ook niet van George Michael.
ROFL!quote:Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef bloodymary het volgende:
Zien die meiden het dan niet.....? Zelfs Henk-Jan ziet het....
Nou ja, ik moet toegeven, toen ik 16 was zag ik het ook niet van George Michael.
Idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij was lachwekkend slecht.
Die opmerkingen over die dansers.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind de toespelingen van Henkjan iedere week wel erg leuk. :\').
geen ideequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef -Hans- het volgende:
wtf zien de mensen toch in Serge?
Ik snap niet wat hij hier nog doet. christon was veel en veel beterquote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee
maar hij mag wel verder
Ik vind Serge het slechtst en Harm komt daar vlak achteraan.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij hier nog doet. christon was veel en veel beter![]()
En dan Ellen, Raf en An die al op de kruk moesten zitten. Hij niet![]()
Ik ookquote:Op zondag 5 februari 2006 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Serge het slechtst en Harm komt daar vlak achteraan.
Die zie ik er niet in.quote:
Ik vind dat Idols dit jaar een tegen-stem mogelijkhied moet invoeren speciaal voor Serge. Bij de overige kandidaten kunnen er alleen stemmen bij.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef WithMe het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een groot nationaal anti-Serge offensief?
Ik vind dat ook. Soms heeft zijn hoofd ook iets weg van een Klingonquote:Op zondag 5 februari 2006 13:54 schreef Jerruh het volgende:
ben ik de enige die vind dat hij een heel oud hoofd heeft voor zijn leeftijd?
hij lijkt wel op hugh hefner met make up.
Sorryquote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef dolle_hond het volgende:
dit is toch vooral een anti-serge topic
jammer
nou ja, het is een sergetopic en dan mag je toch wel kwijt wat je van m vind.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef dolle_hond het volgende:
jammer
Nee, dat zei ik laatst ook alquote:Op zondag 5 februari 2006 13:54 schreef Jerruh het volgende:
ben ik de enige die vind dat hij een heel oud hoofd heeft voor zijn leeftijd?
hij lijkt wel op hugh hefner met make up.
Hier kan gewoon iedereen zijn mening kwijt over Serge, positief danwel negatief. En dat jij niet zo deed in het Marescha-topic, betekent niet dat anderen dat ook niet deden. Het gebeurt vrijwel in alle topics, dat maakt FOK! juist zo leuk.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:09 schreef morgaine21 het volgende:
Ik vind juist dat Serge er vrij jong uit ziet, ik vind hem geen 23 lijken.
Verder vind ik het ook erg jammer dat dit zo\'n Serge bash topic is, sommige van ons vinden hem wel leuk, laat ons dan toch gewoon?
Ik vond bijvoorbeeld niks aan Maresha waar zo ongeveer half fok mee weg liep maar ik ging ook niet van die kinderachtige reacties in het maresha topic plaatsen?
is het kinderachtig dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:09 schreef morgaine21 het volgende:
Ik vind juist dat Serge er vrij jong uit ziet, ik vind hem geen 23 lijken.
Verder vind ik het ook erg jammer dat dit zo\'n Serge bash topic is, sommige van ons vinden hem wel leuk, laat ons dan toch gewoon?
Ik vond bijvoorbeeld niks aan Maresha waar zo ongeveer half fok mee weg liep maar ik ging ook niet van die kinderachtige reacties in het maresha topic plaatsen?
Ik had het niet echt over die opmerking over dat ie oud lijkt, meer over die inmiddels uitgekauwde reacties over hoe slecht hij wel niet is.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is het kinderachtig dan?
als ik zeg dat ik m oud vind lijken, dan vind ik dat, niks kinderachtigs aan. ik zeg toch ook niet dat öeh ik vind serge knaahaaap\"-reacties van bakvisformaat zijn? en van mij mag iedereen hem leuk vinden hoor, als er ook maar gevonden mag worden dat IK hem niet leuk vind.
Het is echt zo. Wauw, het zou zo familie kunnen zijn. Yikes.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:11 schreef Insomaniac het volgende:
Ik weet nu eindelijk op wie hij lijkt!
\\\"Friends till the end...
This is the end, friend\\\"
Het zou me niks verbazen als daar niks van waar blijkt te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:35 schreef Natalie het volgende:
Wat ik wel weer super vond was dat hij ondanks zijn griepje toch gewoon op het podium gaat staan en een goede performance eruit weet te krijgen. Da's Idol-waardig, in mijn ogen.
Waarom zou je een griepje verzinnen?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als daar niks van waar blijkt te zijn.
Nou, kijk maar eens wat er met Natalie is gebeurd, het werkt dus welquote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zou je een griepje verzinnen?. Verzin dan iets beters. Of is dat in het thema, ohw raff is zwanger, dus moet ikmaar in de aandacht komen door een griepje?
.
Dan moet je hier niet posten. Ksssst.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:00 schreef Yeahinho het volgende:
Is dit topic nou nog niet dicht?!
Ik wilSerge
niet in MyAT
.
Zelf één foutje, en het staat in je MyAT.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je hier niet posten. Ksssst.
dan heb je pechquote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zelf één foutje, en het staat in je MyAT.
'Raffa zegt zwanger te zijn' ==> 'Vast een publiciteitsstunt'.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als daar niks van waar blijkt te zijn.
Dat hij het hartstikke goed doet valt nog te bezien. Juist omdat de jury het wel in hem ziet zitten is zo'n opmerking over koorts die hij al dan niet heeft een teken voor de beller thuis om op hem te stemmenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
'Raffa zegt zwanger te zijn' ==> 'Vast een publiciteitsstunt'.
'Serge was ziekig tijdens de show' ==> 'Vast en publiciteitsstunt'.
Ligt het aan mij of worden we een beetje wantrouwig?
Het zou best kunnen dat ie een potje staat te liegen, maar dan vraag ik me meteen af: waarom zou ie? Hij doet het hartstikke goed, krijgt veel stemmen en de jury is positief. Volgens mij heeft hij het niet nodig om een griepje te faken om publiciteit (en stemmen) te krijgen.
Gezien zijn waterige ogen, ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat ie zich echt niet goed voelde.
Het hoge voorhoofd, het kapsel, de tandjes in het kleine gluiperige mondje..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is echt zo. Wauw, het zou zo familie kunnen zijn. Yikes.
Denk persoonlijk dat je verder denkt (speculeert) dan nodig is. Uiteindelijk stemmen de kijkers, niet de jury. Als een persoon wordt afgekraakt: ze stemmen. Als een persoon de hemel wordt geprezen: ze stemmen. Dus in hoeverre kun je zeggen dat zoiets invloed heeft?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat hij het hartstikke goed doet valt nog te bezien. Juist omdat de jury het wel in hem ziet zitten is zo'n opmerking over koorts die hij al dan niet heeft een teken voor de beller thuis om op hem te stemmen.
En denk maar eens aan de nieuwste: Raffaëlla!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:45 schreef Californian_dreamer het volgende:
de meesten wel ja, mar je hebt altijd een stelletje zwevende kiezers die luisteren naar de jury.
met name als het gaat om vernietigend commentaar, wat sympathie stemmen oplevertAlice
![]()
Nu al?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:46 schreef onbrokenwings het volgende:
ik krijg sterk de indruk dat ie gay is
Dat meen je nietquote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef chansadres het volgende:
Dadelijk ga je me zeggen dat Jamai gay is.
Pff, bijna net zo schokkend zou het zijn als iemand zei dat de Beatles uit elkaar zijn
Jah helaas wel......quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef dolle_hond het volgende:
jammer
Pas op je woorden...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
Nee wist het al sinds jij het bed met hem hebt gedeeld![]()
Tuurlijk mag je kwijt wat je van hem vind, maar jammer dat er zo weinig serge fans zijn op Fok.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, het is een sergetopic en dan mag je toch wel kwijt wat je van m vind.
en als er veel mensen zijn die m niks vinden, so be it...
ik vind het ook niet erg hoor dat iedereen zijn mening uit over sergequote:Op zondag 5 februari 2006 14:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier kan gewoon iedereen zijn mening kwijt over Serge, positief danwel negatief. En dat jij niet zo deed in het Marescha-topic, betekent niet dat anderen dat ook niet deden. Het gebeurt vrijwel in alle topics, dat maakt FOK! juist zo leuk.
Ik vond hem zeker ook 1 van de minderen.... Maar dat betekend niet dat ik Serge gelijk niks meer aan vindquote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
waar heb jij naar gekeken gisteravond, want Serge was naar mijn mening echt een van de minderen gisteravond.
dat denk ik niet, vorige week ging hij ook door...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat hij het hartstikke goed doet valt nog te bezien. Juist omdat de jury het wel in hem ziet zitten is zo'n opmerking over koorts die hij al dan niet heeft een teken voor de beller thuis om op hem te stemmen.
tjah geen idee.... Ik heb geen gayradarquote:Op maandag 6 februari 2006 13:46 schreef onbrokenwings het volgende:
ik krijg sterk de indruk dat ie gay is
niet goed goed zoals Floortje bijvoorbeeld. Maar ik vind dat hij het niet slecht doet...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:50 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind hem echt niet goed eigenlijk hoor...
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet goed goed zoals Floortje bijvoorbeeld. Maar ik vind dat hij het niet slecht doet...
En ik zie hem wel in de finale komen
tjah ik had ook nooit verwacht dat hij zo ver zou komen..... echt niet. Maar ik vind Serge ook pas goed vanaf de tweede liveshow....quote:Op maandag 6 februari 2006 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een wildcardkandidaat die er nú nog steeds inzit is niet geloofwaardig. Maar wel hoopgevend voor eventuele volgende wildcardmensen..
Tijdens de uitslag uitzending, gedroeg hij zich "vreemd" toen Martijn hem betitelde als "meisjesidool", hij wende zijn gezicht af en toverde een flauwe lauwe glimlach op zijn gezicht.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tjah geen idee.... Ik heb geen gayradar![]()
Kan best zo zijn, maar hij straalt het niet uit vind ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |