Wat een aanstellerig gehuil om dat nummer. Drops of Jupiter is van zichzelf al een behoorlijk zeiklied, valt niet veel aan te verkrachten.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef LeBeau het volgende:
Ik was altijd al tegen Serge, maar na die ongelooflijke verkrachting van Drops of Jupiter ben ik echt 10,000% Anti-Serge. Volgende week mag hij door het podium zakken, en vervolgens mag er zo'n grote lamp op hem vallen.
Dat dusquote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat een aanstellerig gehuil om dat nummer. Drops of Jupiter is van zichzelf al een behoorlijk zeiklied, valt niet veel aan te verkrachten.
Toch knap dat Serge het voor elkaar kreeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat een aanstellerig gehuil om dat nummer. Drops of Jupiter is van zichzelf al een behoorlijk zeiklied, valt niet veel aan te verkrachten.
Hi Sergequote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef loveserge het volgende:
Iedereen zeurt over Serge,niemand moet hem.Toch erg knap van hem dat hij na de wildcard nog zo ver is gekomen.![]()
Jij noemt het knap, ik noem het verontrustend.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef loveserge het volgende:
Iedereen zeurt over Serge,niemand moet hem.Toch erg knap van hem dat hij na de wildcard nog zo ver is gekomen.![]()
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij noemt het knap, ik noem het verontrustend.
Ik zie nu die username pasquote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef loveserge het volgende:
hij loopt als john waynequote:Op zondag 29 januari 2006 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar vertel dan eens, wat maakt Serge zo speciaal?
Daar dacht ik meteen ook aanquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar dacht ik meteen ook aan![]()
Cowboy Serge
Zo, die hebben vertrouwen in Sergequote:Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Wij maken een 2e fanboek voor Serge!! Wil jij hier ook weer in staan?
Het fanboek wordt bij de FINALE gegeven, dus wens Serge geen succes meer voor de Live Shows, want dan zijn de Live Shows natuurlijk al afgelopen!
Allen berichten voor het fanboek!
Wil je een foto bij je berichtje hebben? Mail de foto dan naar: sergefan@sergefansite.nl En zet erbij waar je berichtje ongeveer staat, en welke datum je het hebt geplaatst, en natuurlijk je naam, zodat wij het gemakkelijk kunnen vinden!
Bij de finale zijn alle kandidaten aanwezigquote:Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zo, die hebben vertrouwen in Serge
ik maak geen fanboek, dat doen ze van sergefansite.nlquote:Op zondag 29 januari 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem aan dat je alleen aardige dingen in dat fanboek wilt hebben?.
Was dat altijd zo dan? Kan ik me niet meer herrineren..quote:Op zondag 29 januari 2006 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de finale zijn alle kandidaten aanwezig
Ja, dat was met Idols 1 en 2 ook zo.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Was dat altijd zo dan? Kan ik me niet meer herrineren..
jah altijd zo geweest....quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Was dat altijd zo dan? Kan ik me niet meer herrineren..
das dan weer minderquote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah altijd zo geweest....
Ik zat gisteren trouwens achter Aisata![]()
Kijk, dat is echt minder...quote:
Jah zeker minder..... I-jay isquote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Kijk, dat is echt minder...
en ik snap die anti-serge houding ook niet. ik bedoel, okay, hij is overduidelijk niet de beste, maar toch, hij zit wel bij de laatste 7, en dat zie ik de meesten hier toch nog echt niet doen
dat heb ik ook in mijn prono staanquote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar ioik zeg je, ik zie Serge de finale nog wel bereiken, en naar mijn mening verdiend
nee, slecht is oko het goede woord niet, maar in vergelijking met de andere kandidaten vind ik het niet meer dan een middenmoter. ZIjn performance vind ik ronduit zwak. Ik krijg bij hem een beetje hetzelfde gevoel als bij Jim. Het is het gewoon net niet. En natuurlijk kan hij aardig zingen, anders kom je niet zover.. Maar mijn favoriet is het absoluut niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah zeker minder..... I-jay is
Ik snap die anti-serge houding ook niet. Ik bedoel zo slecht zingt hij toch niet![]()
Jim vond ikquote:Op maandag 30 januari 2006 10:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, slecht is oko het goede woord niet, maar in vergelijking met de andere kandidaten vind ik het niet meer dan een middenmoter. ZIjn performance vind ik ronduit zwak. Ik krijg bij hem een beetje hetzelfde gevoel als bij Jim. Het is het gewoon net niet. En natuurlijk kan hij aardig zingen, anders kom je niet zover.. Maar mijn favoriet is het absoluut niet.
Mwahh hij was de eerste paar uitzendingen erg slecht. Hij wist geen zinnetje zuiver te zingen. Hij kiest nu duidelijk nummers die goed bij zijn stem passen en dan merk je dat hij dat best aan kan. En ik vind hem als peformer wel goed beter dan andere. Zie bijvoorbeeld en Harm die als iemand met een zak aardappelen tussen zijn benen staat te dansen of Aaron die als zijn ledenmaten volledig uit de maat en onafhankelijk van elkaar beweegt en het gebrek aan beweging of beleving bij veel van de dames deelnemers.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah zeker minder..... I-jay is
Ik snap die anti-serge houding ook niet. Ik bedoel zo slecht zingt hij toch niet![]()
ik vind hem tijdens de workshop, wildcard ronde helemaal niks. De eerste liveshow ook niet. Maar ben sinds de tweede liveshow zeker meer fan gewordenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef marky het volgende:
[..]
Mwahh hij was de eerste paar uitzendingen erg slecht. Hij wist geen zinnetje zuiver te zingen. Hij kiest nu duidelijk nummers die goed bij zijn stem passen en dan merk je dat hij dat best aan kan. En ik vind hem als peformer wel goed beter dan andere. Zie bijvoorbeeld en Harm die als iemand met een zak aardappelen tussen zijn benen staat te dansen of Aaron die als zijn ledenmaten volledig uit de maat en onafhankelijk van elkaar beweegt en het gebrek aan beweging of beleving bij veel van de dames deelnemers.
Grappig, ik denk juist het tegenovergestelde maar dat kan liggen dat ik die liedjes heel mooi vindquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem tijdens de workshop, wildcard ronde helemaal niks. De eerste liveshow ook niet. Maar ben sinds de tweede liveshow zeker meer fan geworden![]()
ik vind dat hij juist nu liedjes uitkiest die bij hem passenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Grappig, ik denk juist het tegenovergestelde maar dat kan liggen dat ik die liedjes heel mooi vind
Ik vind hem juist de laatste tijd heel erg over the top gaan.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:56 schreef chansadres het volgende:
InderdaadZolang het niet meer Africa wordt vind ik alles goed
Idd, vergelijkbaar met elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt niet op Jim Carrey.
Wat een belediging.
neequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef chansadres het volgende:
Dat was ook rampzalig slecht (vooral het refrein)
[afbeelding]
Vinden jullie hem hier ook niet lijken op Jim Carrey![]()
Ik wel, zie er duidelijk iets in terugquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef chansadres het volgende:
Dat was ook rampzalig slecht (vooral het refrein)
[afbeelding]
Vinden jullie hem hier ook niet lijken op Jim Carrey![]()
Gelukkig ik ben niet de enigequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik wel, zie er duidelijk iets in terug
Een tvp voor Sergequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
tvp
Nah, dat valt ook wel weer mee toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef Mr-Fluffy het volgende:
standaard gore studentenflikker
Ik vind de combinatie van Die kop, zn stem en alles echt een uberstudent en zou daarom alleen al nooit fan worden.. ook al zingt ie zo goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nah, dat valt ook wel weer mee toch?
Christon was toch wat leukerquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef Andiyan het volgende:
Ja, Serge is best wel tof hoor!
Hij kan alleen niet zo goed zingen.![]()
quote:
juist.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:06 schreef Vanyel het volgende:
Ja want studenten zijn het afval van de maatschappij en ze moeten maar beter allemaal dood![]()
Als hij net zo'n hits scoort als George Baker dan ziet de toekomst er niet rooskleurig uit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef Liene het volgende:
Serge is de opvolger van George Baker! Hij heeft zo'n zelfde zeikstem, ik erger me dood aan die gozer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |