wow echt goed!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef chansadres het volgende:
In de eerste show zei hij dat hij een rol had in de musical van Grease van zijn middelbare school
Voor de liefhebber: Serge als de Nederlandse Danny en zingt een nummer Sandy
Je ziet toch dat hij ze best doet? Nou jah.... ik zie dat wel. Maar goed... ik vind serge ok. en diegene die het niet zijn, zijn tegen sergequote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen dan kan ik me dus ook gaan afvragen hoe jij weet dat hij zijn best doet. Ken je 'm persoonlijk? Nee.
Dat is net zo veel een aanname. Misschien een geloofwaardigere, maar net zo goed een aanname.
nou, ik vind Serge NIET okquote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je ziet toch dat hij ze best doet? Nou jah.... ik zie dat wel. Maar goed... ik vind serge ok. en diegene die het niet zijn, zijn tegen serge
Meen je dat, dat had ik nooit verwachtquote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben ook tegen Serge.
neee??????? Echtquote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben ook tegen Serge.
En hij moet eruit gestemd wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef LeBeau het volgende:
Ik was altijd al tegen Serge, maar na die ongelooflijke verkrachting van Drops of Jupiter ben ik echt 10,000% Anti-Serge. Volgende week mag hij door het podium zakken, en vervolgens mag er zo'n grote lamp op hem vallen.
ze waren even goedquote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Marescha was zeker niet slechter dan Serge.
Eenschquote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze waren even goed![]()
Aaron en Harm waren slechter jah![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
En is totaal niet veelzijdig. Ik mag dan veel zeggen dat floortje de hele tijd hetzelfde klinkt en doet, nou, Harm heeft daar ook een handje van.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Harm's populariteit snap ik ook niet inderdaad, hij heeft al weken niet meer goed gezongen.
Wat een aanstellerig gehuil om dat nummer. Drops of Jupiter is van zichzelf al een behoorlijk zeiklied, valt niet veel aan te verkrachten.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef LeBeau het volgende:
Ik was altijd al tegen Serge, maar na die ongelooflijke verkrachting van Drops of Jupiter ben ik echt 10,000% Anti-Serge. Volgende week mag hij door het podium zakken, en vervolgens mag er zo'n grote lamp op hem vallen.
Dat dusquote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat een aanstellerig gehuil om dat nummer. Drops of Jupiter is van zichzelf al een behoorlijk zeiklied, valt niet veel aan te verkrachten.
Toch knap dat Serge het voor elkaar kreeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat een aanstellerig gehuil om dat nummer. Drops of Jupiter is van zichzelf al een behoorlijk zeiklied, valt niet veel aan te verkrachten.
Hi Sergequote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef loveserge het volgende:
Iedereen zeurt over Serge,niemand moet hem.Toch erg knap van hem dat hij na de wildcard nog zo ver is gekomen.![]()
Jij noemt het knap, ik noem het verontrustend.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef loveserge het volgende:
Iedereen zeurt over Serge,niemand moet hem.Toch erg knap van hem dat hij na de wildcard nog zo ver is gekomen.![]()
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij noemt het knap, ik noem het verontrustend.
Ik zie nu die username pasquote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef loveserge het volgende:
hij loopt als john waynequote:Op zondag 29 januari 2006 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar vertel dan eens, wat maakt Serge zo speciaal?
Daar dacht ik meteen ook aanquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar dacht ik meteen ook aan![]()
Cowboy Serge
Zo, die hebben vertrouwen in Sergequote:Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Wij maken een 2e fanboek voor Serge!! Wil jij hier ook weer in staan?
Het fanboek wordt bij de FINALE gegeven, dus wens Serge geen succes meer voor de Live Shows, want dan zijn de Live Shows natuurlijk al afgelopen!
Allen berichten voor het fanboek!
Wil je een foto bij je berichtje hebben? Mail de foto dan naar: sergefan@sergefansite.nl En zet erbij waar je berichtje ongeveer staat, en welke datum je het hebt geplaatst, en natuurlijk je naam, zodat wij het gemakkelijk kunnen vinden!
Bij de finale zijn alle kandidaten aanwezigquote:Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zo, die hebben vertrouwen in Serge
ik maak geen fanboek, dat doen ze van sergefansite.nlquote:Op zondag 29 januari 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem aan dat je alleen aardige dingen in dat fanboek wilt hebben?.
Was dat altijd zo dan? Kan ik me niet meer herrineren..quote:Op zondag 29 januari 2006 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de finale zijn alle kandidaten aanwezig
Ja, dat was met Idols 1 en 2 ook zo.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Was dat altijd zo dan? Kan ik me niet meer herrineren..
jah altijd zo geweest....quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Was dat altijd zo dan? Kan ik me niet meer herrineren..
das dan weer minderquote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah altijd zo geweest....
Ik zat gisteren trouwens achter Aisata![]()
Kijk, dat is echt minder...quote:
Jah zeker minder..... I-jay isquote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Kijk, dat is echt minder...
en ik snap die anti-serge houding ook niet. ik bedoel, okay, hij is overduidelijk niet de beste, maar toch, hij zit wel bij de laatste 7, en dat zie ik de meesten hier toch nog echt niet doen
dat heb ik ook in mijn prono staanquote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar ioik zeg je, ik zie Serge de finale nog wel bereiken, en naar mijn mening verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |