Dat topic heb ik gesloten omdat de OP veels te onduidelijk was. Als je er ook bij vermeld had om wat voor applicatie het ging, en wanneer de fout optrad had je al een heel wat betere OP gehad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Helaas kan ik geen linkje naar het gesloten topic plaatsen.
Dat jij niets van windows begrijpt wil nog niet zeggen dat het topic nergens over gaat
LOL, je hebt het duidelijk niet begrepen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat topic heb ik gesloten omdat de OP veels te onduidelijk was. Als je er ook bij vermeld had om wat voor applicatie het ging, en wanneer de fout optrad had je al een heel wat betere OP gehad.
Je topic was gewoon bagger, en daarom dat slotje.
Het gaat toch ook niet om mij, maar om users die er misschien geen verstand van hebben. Duurt vaak maar even voordat je hele topic vol staat met vragen waar het over gaat. Mocht je er toch over willen klagen dan open je maar een nieuw topic, met een betere TT en een betere OP, klaar, die andere blijft gesloten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
LOL, je hebt het duidelijk niet begrepen.
Ik zal het uitleggen alsof je 2 jaar oud bent.
Een applicatie loopt vast.
Ja krijgt de gelegenheid die af te breken.
XP geeft je de mogelijkheid een error report te verzenden.
De error report applicatie loopt vast (!) en is niet meer te sluiten.
Windows moet volledig herstart worden.
Een en ander is duidelijk te zien in het plaatje en iedereen met een beetje OS kennis begrijpt wat een absurde situatie dit is.
Dus je onkunde is een beetje triest :\')
Ow, mag je alleen klagen over zaken welke iedereen begrijpt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om mij, maar om users die er misschien geen verstand van hebben. Duurt vaak maar even voordat je hele topic vol staat met vragen waar het over gaat. Mocht je er toch over willen klagen dan open je maar een nieuw topic, met een betere TT en een betere OP, klaar, die andere blijft gesloten.
Als de OP ook zo matig is dan worden dat soort topics inderdaad gesloten. Maar goed, veel plezier met je o zo geweldig onderbouwde topic, hij is weer open. En ik ga nu aan het werk, dus ga niet zeuren als je topic verbaggerd word, ik heb je daarvoor gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow, mag je alleen klagen over zaken welke iedereen begrijpt?
Dus je topic moet dusdanig zijn dat iedereen welke geen enkel verstand van het onderwerp heeft het ook begrijpt?
Klaagtopics over bv een specifiek remprobleem van een auto mag dus ook niet? Ik als complete autoleek heb dan namelijk geen flauw idee waar het over gaat. Of mag het wel, mits de TS een complete blow-up tekening plaatst van een rem systeem van een auto, inclusief uitleg waar zijn probleem zich bevind ofzo?
Stupide houding
De OP is niet matig, een error report welke not responding is. Meer valt er niet te vertellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als de OP ook zo matig is dan worden dat soort topics inderdaad gesloten. Maar goed, veel plezier met je o zo geweldig onderbouwde topic, hij is weer open. En ik ga nu aan het werk, dus ga niet zeuren als je topic verbaggerd word, ik heb je daarvoor gewaarschuwd.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:15 schreef 2609 het volgende:
hij is toch alweer open wat jank je :S
Je bent niet het helderste sterretje aan het firmament he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ten tweede heb je mijn betoog niet begrepen. Ik vind het prima als er een slotje opgaat, maar kom dan met argumentatie. Niet met 'Men begrijpt het niet'.
Vergeeft het haar...... ze is een kloon.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Je bent niet het helderste sterretje aan het firmament he?
Hij is wel matigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De OP is niet matig, een error report welke not responding is. Meer valt er niet te vertellen.
Ten tweede heb je mijn betoog niet begrepen. Ik vind het prima als er een slotje opgaat, maar kom dan met argumentatie. Niet met \'Men begrijpt het niet\'.
Ten derde zal het me werkelijk aan mijn ongebleekte anus jeuken of de zooi verbaggert wordt of niet.
Als de mod al post dat het een lang verhaal is en niet op de inhoud reageert, moet je niet raar opkijken als het hele topic verbaggert met dat soort opmerkingen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef buzzer het volgende:
sorry, maar pffffff wat een verhaal...
Consequent is ie hè.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Insomaniac het volgende:
Buzzer!
[..]
Als de mod al post dat het een lang verhaal is en niet op de inhoud reageert, moet je niet raar opkijken als het hele topic verbaggert met dat soort opmerkingen.
Is het te veel tekst, dan lees je het niet en reageer je dus ook niet.
soms ben ik net een mensquote:
voor jou misschien niet, voor ons wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef 2609 het volgende:
bedankt hoor het begon echt irritant te worden
ow sorry, maar je had een ontkennende smilie aan het eind van de zin staanquote:
Duidelijk niet...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben het eens met ál je slotjes hoor. Wees maar gerust.
Zo. Slimpie. Ik wilde geen rel uitlokken. Je bent sowiezo een eikel. Argumenten genoeg, maar waarom zou ik die gaan typen als iedereen weet waar ik het over heb.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:55 schreef FloggingMolly het volgende:
Afschieten zulk tuig
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:19 schreef LedZep het volgende:
Geef die lui een nekschot.
Die, en nog wat meer reacties zijn nu weg. Maar ik geef dat topic opzich al niet veel kans, gaat wel een beetje ver imo... En aan de OP te zien is het ook niet echt serieus...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Extremistisch Tuig
Ik snap de ophef maar het is een bashtopic aan het worden :
[..]
[..]
Ik was even hoopvol aangezien dit topic weer in mijn AT stond..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef dutchmage het volgende:
ik wil even klagen, omdat er een paar huillies zijn die lopen te mekkeren. maar niet genoeg ballen hebben om hier verder te klagen..
zo!![]()
Jij ook al?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik was even hoopvol aangezien dit topic weer in mijn AT stond..
Ik zie ook gewoon megaveel views staan in dat topic.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zie ook gewoon megaveel views staan in dat topic.
het is een dubieuze mening die daar verkondigd wordt, maar het is wel ontopic..quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Starbucks
kan iemand hier even opruimen? het wordt een rotzooi
dat lok je ook wel een beetje uit. Oetlul is nou niet echt complimenteus. Reakties verwijderd, en jouw reaktie aangepast. Dat was het..quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wordt doodverwenst in de Omerta Topic
[..]
in ONZ zou jouw post ontzttend grappig zijn geweest, in KLB is het echter niet de bedoeling. Je weet best wel wat er met suiker bedoeld wordt, UDDGTZquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:37 schreef minkuukel het volgende:
Buzzer LL.![]()
Wat mankeert er aan een kopje suiker voor de buurvrouw????![]()
Nou voorruit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
in ONZ zou jouw post ontzttend grappig zijn geweest, in KLB is het echter niet de bedoeling. Je weet best wel wat er met suiker bedoeld wordt, UDDGTZ
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:56 schreef Tha_T het volgende:
Jammer dat je de sluitings-reden dan ook niet snapt
Je kan beter vragen wat er niet mis mee is...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
Trommelnegers
Leg me nou eens exact uit wat er mis is met mijn topic?
Zeur niet, is gewoon een hoerentopic.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
Het was niet als bagger bedoeld, en het topic gaat zeker wel ergens over !
Nou, dat heeft ze imo niet verdiend hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef yvonne het volgende:
Opgelost ze heeft al huisarrest gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |