En dat is nou net het fijne. Ik wil niet op stoeltjes aan tafeltjes zitten, ik wil lekker relaxed onderuit gezakt op een zachte bank genieten van mijn triple espresso.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij is de relaxheid die Starbucks biedt zo fijn.
Niks mis met globalisering. Ga werken in plaats van je verderfelijke linkse gedachtengoed uit te dragen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad kunnen doen als ik er een was, ik ben de tegen-globalisering-schoppende Punker.
En al zeker als je wist dat elke joule aan energie die je binnenkrijgt al 10joule aan energie nodig had om getransporteerd, opgeslagen en doorgehandeld moet worden en waar komt die energie vandaan?.. juist olie.. dus laten we ff juichen voor globalisering.. jeej!![]()
![]()
K wil frappucino! Caramelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil wel wat voor je meenemenIs het alleen wel koud
![]()
En een frappucino juist weer warm![]()
Behalve dat ze dan niet zo smaken, handigerd. Ik probeer al tijden zo'n frappuchino na te bouwen en ik kom redelijk in de buurt, maar het is het net niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Voor het geld wat je daar uitgeeft en wat het je extra kost aan benzine kun je net zo goed zelf een apparaat kopen en elke dag thuis genieten.
Kun je beter naar de Quiznoz gaan of zo.maar die zal nog wel niet in nederland zittenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:20 schreef ChopperMick het volgende:
Wat wel een vooruitgang zou zijn: SUBWAY, lekkere broodjes met heel veel beleg dat je zelf uit kan zoeken![]()
Subway zit in Nederland: subway!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je beter naar de Quiznoz gaan of zo.maar die zal nog wel niet in nederland zitten
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Voor het geld wat je daar uitgeeft en wat het je extra kost aan benzine kun je net zo goed zelf een apparaat kopen en elke dag thuis genieten.
Kijk eens naar dat onwijs grote plaatje op pagina 1, Sherlockquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:38 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Frappocino heet hier Returnity!
Dus jij gaat dan maar ophouden met het binnenkrijgen van energie, zodat je het milieu een beetje spaart? Mooi! Kom niet met holle argumenten man, je hebt geen oplossing en er is ook geen betere oplossing voor het energieprobleem. Als iemand wist hoe we energie efficiënter konden gebruiken en transporteren (iedereen op de wereld heeft het goedje tenslotte nodig, dus aan transport ontkom je dan niet, gezien het feit dat sommige landen zelf geen energie kunnen produceren) , was het al lang gebeurd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:08 schreef OFfSprngr het volgende:
En al zeker als je wist dat elke joule aan energie die je binnenkrijgt al 10joule aan energie nodig had om getransporteerd, opgeslagen en doorgehandeld moet worden en waar komt die energie vandaan?.. juist olie.. dus laten we ff juichen voor globalisering.. jeej!![]()
![]()
Dat zou je je sowieso moeten voelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat ik me af en toe schuldig voel dat ik Groenlinks stem...
Gevonden via de store locator?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is vast al verteld maar ik ben lui, Starbucks heeft ook een vestiging in Center O in Oberhausen.
De "grote" beker is daar nu net een beetje het probleemquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef erkel het volgende:
de 'Kiosk' op het station is wel ongeveer hetzelfde, maar toch weer anders
Laatste keer dan, Wayne's vond ik onovertroffen, tot nu toe. Starbucks komt er niet eens bij in de buurt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:45 schreef 1603 het volgende:
aaaah, daar wacht ik al tijden op, een lekker bakkie![]()
Lees mijn post nog eens met je verderfelijk tiefes arrogante ontwetendheid, het zijn juist mensen zoals jij die de wereld verkankeren en vervolgens bitchen op de mensen die hen daar op wijzen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:43 schreef vbmot het volgende:
[..]
En dat is nou net het fijne. Ik wil niet op stoeltjes aan tafeltjes zitten, ik wil lekker relaxed onderuit gezakt op een zachte bank genieten van mijn triple espresso.
[..]
Niks mis met globalisering. Ga werken in plaats van je verderfelijke linkse gedachtengoed uit te dragen.
Oplossingen voor transport, als ik tomaten haal, dat ze uit Spanje komen, als ik ham eet dat het uit Italië komt?, dat zijn een stel voorbeelden van dat bepaald transport overbodig is en dat wordt veroorzaakt door globalisering, want wie boeit het nou daadwerklijk dat bv Parma Nederlandse varkens zijn, getransporteerd naar Italië om daar vervolgens geslacht te worden en terug naar Nederland worden gereden,.. is dat handig?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus jij gaat dan maar ophouden met het binnenkrijgen van energie, zodat je het milieu een beetje spaart? Mooi! Kom niet met holle argumenten man, je hebt geen oplossing en er is ook geen betere oplossing voor het energieprobleem. Als iemand wist hoe we energie efficiënter konden gebruiken en transporteren (iedereen op de wereld heeft het goedje tenslotte nodig, dus aan transport ontkom je dan niet, gezien het feit dat sommige landen zelf geen energie kunnen produceren) , was het al lang gebeurd.
Daarbij heeft het HE-LE-MAAL niks met koffie te maken.
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat ik me af en toe schuldig voel dat ik Groenlinks stem...
Tja, goffies zijn eenmaal net iets minder idealistischer ingesteld.quote:
Hoezo verkankeren?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens met je verderfelijk tiefes arrogante ontwetendheid, het zijn juist mensen zoals jij die de wereld verkankeren en vervolgens bitchen op de mensen die hen daar op wijzen.
Nu troll je alleen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:50 schreef vbmot het volgende:
[..]
Hoezo verkankeren?
Ik denk trouwens dat de prijzen bij SB nog best omlaag kunnen als ze eens zouden gaan werken met wurgcontracten met al die arme kutboertjes uit de derde wereld. Die lui hebben toch geen keus, dus waarom meer betalen dan nodig?
Mwoa, die ham is geen globalisering, maar merkenrecht. Dat die tomaten uit Spanje komen, is alleen maar goed: hoeveel energie denk jij dat er verstookt wordt in de kassen in het Westland? Hollandsche tomaten in de winter, dat is pas slecht voor het milieu. En sorry, liever 4 miljard mensen minder en wat minder waterputjes slaan, dan geen groente in de winter. (Ben jij al door je gewekte voorraad snijbonen-van-einge-biokweek heen?) En dan is het energetisch veruit het meest verantwoord om dat uit Kenia of Spanje te halen. Of moeten we al die zielige koffieboertjes ook maar aan de papaver zetten en zelf hier de koffie gaan verbouwen? (Om maar weer OT te geraken.)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Oplossingen voor transport, als ik tomaten haal, dat ze uit Spanje komen, als ik ham eet dat het uit Italië komt?, dat zijn een stel voorbeelden van dat bepaald transport overbodig is en dat wordt veroorzaakt door globalisering, want wie boeit het nou daadwerklijk dat bv Parma Nederlandse varkens zijn, getransporteerd naar Italië om daar vervolgens geslacht te worden en terug naar Nederland worden gereden,.. is dat handig?
Dus omdat ik openlijk voor mijn egoïsme uitkom ben ik opeens aan het trollen?quote:
Dat was ongeveer wat ik ook wilde zeggen. Daarbij: met de knortax heen karren met knorrende beesten en met geslachte knorbeesten terugkarren is dan dieseltechnisch niet zo efficiënt, maar mên.... wat een lekkere hammetjes....quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:07 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Mwoa, die ham is geen globalisering, maar merkenrecht. Dat die tomaten uit Spanje komen, is alleen maar goed: hoeveel energie denk jij dat er verstookt wordt in de kassen in het Westland? Hollandsche tomaten in de winter, dat is pas slecht voor het milieu. En sorry, liever 4 miljard mensen minder en wat minder waterputjes slaan, dan geen groente in de winter. (Ben jij al door je gewekte voorraad snijbonen-van-einge-biokweek heen?) En dan is het energetisch veruit het meest verantwoord om dat uit Kenia of Spanje te halen. Of moeten we al die zielige koffieboertjes ook maar aan de papaver zetten en zelf hier de koffie gaan verbouwen? (Om maar weer OT te geraken.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
2 Euro voor een gewoone koffie alsofhetnikskost.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:09 schreef Blik het volgende:
Kut Starbucks, ik daar voor 3 dollar een ijskoffie kopen, ik denk dat dat een soort Caffiato is, blijkt het gewoon koffie met een hele hoop ijs te zijn, niet te zuipen, en voor dat ijs betaal je dus ook nog eens 1 dollar extra!!!
Wel eens een klein kopje van de Starbucks gezien?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
2 Euro voor een gewoone koffie alsofhetnikskost.
Ik weet het niet, ik weet het niet. Ergens zullen er een paar extreem blij mee zijn, de harde roepers, de fanboys. Maar deze gaan niet elke dag het halve land afreizen. Ik denk dat een starbucks het moet hebben van de dagelijkse / (wekelijkse?) klandizie. En ik weet niet of die er is hier...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef schatje het volgende:
Met het distrubutiecentrum in A'dam kunnen ze daar net zo goed een proef filiaal openen. Dan zien ze vanzelf of het wel of niet een succes wordt.
![]()
hoeveel mensen kopen elke dag een kop koffie op het station bij een of andere bouttent?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet het niet. Ergens zullen er een paar extreem blij mee zijn, de harde roepers, de fanboys. Maar deze gaan niet elke dag het halve land afreizen. Ik denk dat een starbucks het moet hebben van de dagelijkse / (wekelijkse?) klandizie. En ik weet niet of die er is hier...
Die koffie is uiteindelijk toch redelijk duur, en ja, als je wil kan je ook een senseo op je werk zetten, of een ander koffiezetautomaat.
Dat is een ander verhaal. Daar wachten de mensen op een trein. Een broodjeszaak doet het wel goed, maar een tent die het puur en alleen van koffie en aanverwanten moet hebben, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Blik het volgende:
[..]
hoeveel mensen kopen elke dag een kop koffie op het station bij een of andere bouttent?
in een stad als Amsterdam lopen aardig wat mensen naar hun werk, best wat mensen zouden wel een coffee to go willen denk ik, daarbij heeft Amsterdam ook een enorme hoeveelheid toeristen die bijna allemaal wel starbucks kennen. Ik denk dat het in Amsterdam prima zou lopen, mede door de toeristen, voor de rest in Nederland denk ik het nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Daar wachten de mensen op een trein. Een broodjeszaak doet het wel goed, maar een tent die het puur en alleen van koffie en aanverwanten moet hebben, ik ben benieuwd.
De koffie die je in restaurants vaak krijgt is inderdaad niet te zuipen. Maar Starbucks is overheerlijke koffie die niet onder doet voor een bakkie DE!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:29 schreef Quarks het volgende:
Amerikaans koffie is slootwater, regelrechte drab![]()
Weleens van The Coffee Company gehoord?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een broodjeszaak doet het wel goed, maar een tent die het puur en alleen van koffie en aanverwanten moet hebben, ik ben benieuwd.
Je kunt zowel in Starbucks vestigingen als in de meeste supermarkten hier gewoon pakken met Starbucks koffie kopen. Ik zet dus gewoon thuis Starbucks koffie!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Nee, nog nóóit van gehoord.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Weleens van The Coffee Company gehoord?
Inmiddels 12 vestigingen in onze hoofdstad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |