quote:Je bent zeker bang dat je 'vrienden' geen tijd meer voor je hebben..
He! Da's heel belangrijk hoor! Anders hoor je er niet meer bij en kun je niet meepraten over de nieuwe rankings.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:19 schreef Maatn het volgende:
Zowat al mijn vrienden zijn TOTAAL verslaafd aan het spel Omerta. Dit text-bases-hoeren-spel is ALLES voor deze mensen. Ze gaan zelfs niet uit in sommige gevallen omdat ze moeten ''ranken''
![]()
Tijd voor nieuwe vrienden?quote:Kijk als je dit spel wil spelen, ok, maar doe het dan in je vrije tijd en niet ten koste van je vrienden![]()
Een soort van maffiaspel dacht ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:20 schreef Pony-Lover het volgende:
waar gaat dit in godsnaam over?
klopt,quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een soort van maffiaspel dacht ik.
Omerta is een online spel. Je kan hier een account aanmaken waardoor je een ''mafia-lid'' wordt. Je kan door het HEEL VEEL te spelen hoger in rang komen. Dit is het ultime genot voor sommige mensen die ik ken. Daarom baal ik ervan.quote:waar gaat dit in godsnaam over?
Je vrienden ja....quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:25 schreef Maatn het volgende:
Jij denkt echt dat je lijp bent omdat je mee hebt geholpen om spel in de wereld te krijgen, dat er voor zorgt dat mensen afhankelijk gaan zijn van het spel in kwestie. Ze doen dus echt zowat ALLES om het te kunnen spelen en gaan zowat kapot van verdriet als ze worden doodgeschoten...ze zijn dan ECHT verdrietig..hoe lijp ben je als je hiervoor hebt gezorgd..![]()
STUMPERD!![]()
en die mensen wil je nog kennenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alle mensen die ik ken die dat spel spelen gebruiken ghostmouse![]()
Iets voor kansloze kneuzen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:29 schreef boekenworm het volgende:
Wat is Omerta?
Waarom herhaalt iedereen diezelfde kutvraagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
Omerta wat?? Is het erg als ik niet weet wat het is
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:19 schreef Maatn het volgende:
. Ze gaan zelfs niet uit in sommige gevallen omdat ze moeten ''wanken''![]()
quote:
ach, een ander zit weer op Fok!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:19 schreef Maatn het volgende:
Zowat al mijn vrienden zijn TOTAAL verslaafd aan het spel Omerta. Dit text-bases-hoeren-spel is ALLES voor deze mensen. Ze gaan zelfs niet uit in sommige gevallen omdat ze moeten ''ranken''
![]()
Kijk als je dit spel wil spelen, ok, maar doe het dan in je vrije tijd en niet ten koste van je vrienden![]()
Bij deze: OMERTA ZUIGT AARS EN MOET PLAT![]()
Misschien is het je username, maar ik vind je niet echt intimiderend, makker... Maar uhmm, omerta pijpt idd en niet enkel vanwege de redenen die TS gaf... Maar volgens mij zijn er al een x aantal omerta-pijpt topics, dus dit is weer een beetje nutteloos allemaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef amdboy het volgende:
Op mijn school spelen ze tussen de ICT projecten het spel ''Mobstar'' ZE NAAIEN heel het projectEn ik maar mijn best doen voor goede cijfertjes, maar nee het is een groepscijfer dus rara...? Ik haal een mooie 8,5, en hun halen mooi een 4. Echte motherfuckers, ik ben altijd aardig tegen ze en zeg ze dat ze aan het project moeten. Maarja blijkbaar moet ik het maar weer op de harde manier doen, en de docenten geloven er (expres!) natuurlijk ook niets van. Dus het enigste wat er dan nog op zit is, is lekker op ze inmaaien...mogen ze in het ziekenhuis Mobstar spelen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |