Iets voor kansloze kneuzen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:29 schreef boekenworm het volgende:
Wat is Omerta?
Waarom herhaalt iedereen diezelfde kutvraagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
Omerta wat?? Is het erg als ik niet weet wat het is
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:19 schreef Maatn het volgende:
. Ze gaan zelfs niet uit in sommige gevallen omdat ze moeten ''wanken''![]()
quote:
ach, een ander zit weer op Fok!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:19 schreef Maatn het volgende:
Zowat al mijn vrienden zijn TOTAAL verslaafd aan het spel Omerta. Dit text-bases-hoeren-spel is ALLES voor deze mensen. Ze gaan zelfs niet uit in sommige gevallen omdat ze moeten ''ranken''
![]()
Kijk als je dit spel wil spelen, ok, maar doe het dan in je vrije tijd en niet ten koste van je vrienden![]()
Bij deze: OMERTA ZUIGT AARS EN MOET PLAT![]()
Misschien is het je username, maar ik vind je niet echt intimiderend, makker... Maar uhmm, omerta pijpt idd en niet enkel vanwege de redenen die TS gaf... Maar volgens mij zijn er al een x aantal omerta-pijpt topics, dus dit is weer een beetje nutteloos allemaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef amdboy het volgende:
Op mijn school spelen ze tussen de ICT projecten het spel ''Mobstar'' ZE NAAIEN heel het projectEn ik maar mijn best doen voor goede cijfertjes, maar nee het is een groepscijfer dus rara...? Ik haal een mooie 8,5, en hun halen mooi een 4. Echte motherfuckers, ik ben altijd aardig tegen ze en zeg ze dat ze aan het project moeten. Maarja blijkbaar moet ik het maar weer op de harde manier doen, en de docenten geloven er (expres!) natuurlijk ook niets van. Dus het enigste wat er dan nog op zit is, is lekker op ze inmaaien...mogen ze in het ziekenhuis Mobstar spelen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |