quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:55 schreef FloggingMolly het volgende:
Afschieten zulk tuig
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:19 schreef LedZep het volgende:
Geef die lui een nekschot.
Die, en nog wat meer reacties zijn nu weg. Maar ik geef dat topic opzich al niet veel kans, gaat wel een beetje ver imo... En aan de OP te zien is het ook niet echt serieus...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Extremistisch Tuig
Ik snap de ophef maar het is een bashtopic aan het worden :
[..]
[..]
Ik was even hoopvol aangezien dit topic weer in mijn AT stond..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef dutchmage het volgende:
ik wil even klagen, omdat er een paar huillies zijn die lopen te mekkeren. maar niet genoeg ballen hebben om hier verder te klagen..
zo!![]()
Jij ook al?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik was even hoopvol aangezien dit topic weer in mijn AT stond..
Ik zie ook gewoon megaveel views staan in dat topic.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zie ook gewoon megaveel views staan in dat topic.
het is een dubieuze mening die daar verkondigd wordt, maar het is wel ontopic..quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Starbucks
kan iemand hier even opruimen? het wordt een rotzooi
dat lok je ook wel een beetje uit. Oetlul is nou niet echt complimenteus. Reakties verwijderd, en jouw reaktie aangepast. Dat was het..quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wordt doodverwenst in de Omerta Topic
[..]
in ONZ zou jouw post ontzttend grappig zijn geweest, in KLB is het echter niet de bedoeling. Je weet best wel wat er met suiker bedoeld wordt, UDDGTZquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:37 schreef minkuukel het volgende:
Buzzer LL.![]()
Wat mankeert er aan een kopje suiker voor de buurvrouw????![]()
Nou voorruit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
in ONZ zou jouw post ontzttend grappig zijn geweest, in KLB is het echter niet de bedoeling. Je weet best wel wat er met suiker bedoeld wordt, UDDGTZ
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:56 schreef Tha_T het volgende:
Jammer dat je de sluitings-reden dan ook niet snapt
Je kan beter vragen wat er niet mis mee is...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
Trommelnegers
Leg me nou eens exact uit wat er mis is met mijn topic?
Zeur niet, is gewoon een hoerentopic.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
Het was niet als bagger bedoeld, en het topic gaat zeker wel ergens over !
Nou, dat heeft ze imo niet verdiend hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef yvonne het volgende:
Opgelost ze heeft al huisarrest gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |