doe dan niet mee, zoals ikquote:
en dat vraagt ze pas nu ze weet van die weddenschap?quote:op woensdag 25 januari 2006 16:03 schreef p0rt0 het volgende:
ok. schrap mij maar van de lijst. zat zondag (welke dag was dat?) dit topic te lezen, toen mijn vriendin achter mijn rug mee ging lezen.
voor je het refrein van jan smit kon zingen, zat zij al onder de dekens zonder kleren. en dan heel lief vragen.. "kom je naast me liggen schat".
mjah, het spijt me maar k heb zondag toch echt wel 4 uur lang onder dezelfde dekens gelegen
daar heb je helemaal gelijk in. en omdat de nood zo hoog word stap je vanzelf wel op de dames af. of ze beginnen je vanzelf wel interressant te vinden.quote:op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef erosjuhhh het volgende:
pfff
wordt steeds lastiger
zeker na een avond flink sjansen met meiden
ik krijg onzettende ruzie met mijn man als ik vanwege zo'n geweldige weddenschap geen seks met hem zou hebben! voor mij is er bovendien ook helemaal geen reden om te kijken of ik me kan beheersen, want dat hoef ik ook helemaal nietquote:op zaterdag 21 januari 2006 23:29 schreef bond het volgende:
sommige mensen op fok! leken het ook leuk om zelf te doen. een test of je wilskracht hebt en jezelf kan beheersen. en natuurlijk te kijken of je sexverslaafd bent.
ja ik ook geen probleem, eerder dat zien te lijden om zonder sex te leven. probeer nou nog gewoon van jezelf af te blijven voor 40 dagen. de beste manier om dat te laten mislukken blijft toch om met een meid in bed te belanden.quote:op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef rekkie het volgende:
qua sex heb ik dat al lang gehaald.... en het was in mijn situatie niet zo heel erg moeilijk!
waarom vanaf 21.00?quote:op donderdag 9 februari 2006 20:46 schreef rb-tje het volgende:
* schrijft zich in.... vanaf 21.00 uur
hier iets gelijks.quote:op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef rekkie het volgende:
qua sex heb ik dat al lang gehaald.... en het was in mijn situatie niet zo heel erg moeilijk!
even wachten, dan begint er in maart ofzo misschien een nieuwe rondequote:op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef doagere het volgende:
[..]
hier iets gelijks.
ik wil ook meedoen!![]()
dan doe je iets verkeerd. hopelijk hoef je niet 40 dagen te wachten.quote:op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef takemenow het volgende:
ik heb godver al 10 dagen geen sex meer gehad! en ja, ik heb een relatie....![]()
![]()
nog drie daagjes, nog drie daagjes.quote:op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef breetai het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd. hopelijk hoef je niet 40 dagen te wachten.
ik mag binnenkort weer eens wat gaan reanimeren. als er nog leven in zit.
het verbaast me dat het allemaal zo makkelijk ging.quote:op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef twinky het volgende:
[..]
nog drie daagjes, nog drie daagjes.
viel het mee tot nu toe?
quote:op dinsdag 14 februari 2006 19:21 schreef breetai het volgende:
[..]
het verbaast me dat het allemaal zo makkelijk ging.
ik ga het nog wel een paar keer vaker doen naar mijn idee.
ik merk toch wel dat ik een stuk actiever achter de dames aan ga na een week of 2.
hitsige harry.quote:op dinsdag 14 februari 2006 20:53 schreef erosjuhhh het volgende:
[..]idd! het aantal meisjes dat ik zoende afgelopen weken lag ook hoger dan "normaal"
joh, helemaal doen of helemaal niet.quote:op dinsdag 14 februari 2006 19:36 schreef fs180 het volgende:
ik ga het eerst 3 weken proberen.. zit nu op de 4e dag al
dan zijn het meer dan 40 dagen voor mij, ik ben gister begonnen.quote:op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef doagere het volgende:
[..]
hier iets gelijks.
ik wil ook meedoen!![]()
hoe ga je het vieren?quote:op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef tranceptor het volgende:
37 dagen eropzitten, nog 3 te gaan.![]()
ik ben af en toe zo geil als wat, maar nog 3 dagen moet gaan lukken. het is vooral die zaterdag dat het doorbijten wordt.![]()
waar ik echt veel respect voor heb.quote:op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef breetai het volgende:
ik in ieder geval nog wel.
ik ben op de 10de begonnen van januari, still going strong.quote:op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef twinky het volgende:
nog een dag jongens, wie zijn er nog over?
al een vrouwelijke wederhelft voor het vieren geregeld?quote:op vrijdag 17 februari 2006 20:04 schreef tranceptor het volgende:
[..]
dat ga ik ook, maar het is nog niet zo ver.![]()
wie weet.quote:op vrijdag 17 februari 2006 21:00 schreef breetai het volgende:
[..]
al een vrouwelijke wederhelft voor het vieren geregeld?
goede openingszin:quote:
het is afgelopenquote:op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef breetai het volgende:
vrijdag 17 februari is de laatste dag. dus op zaterdag om 00:01 u kan je tekeer gaan.
je houdt het beter vol als je het gewend bent.quote:op dinsdag 21 februari 2006 09:50 schreef dehovenier het volgende:
ik word nu opeens nagekeken op straat en ik vang zwoele geile blikken op van passerende vrouwelijke voorbijgangsters
het leven is hard
aansteller.quote:op maandag 27 februari 2006 17:26 schreef intergalactrick het volgende:
ik hou het al 8 dagen vol. best lastig.
het is echt lastig, maar wel aan te raden. ik voel me serieus een stuk fitter.quote:
en?quote:op dinsdag 14 februari 2006 21:51 schreef intergalactrick het volgende:
volgens mij heb ik als ik dit langer dan een week kan volhouden 24/7 een enorme boner.
meldtquote:op vrijdag 3 maart 2006 21:29 schreef black_ninja het volgende:
shit! na 6 jaar ben ik sins 12 januari vrijgezel en sinds dien niks meer gedaan. als ik had gezien dat er weer een 40 days liep had ik mee gedaan. maar ik ben bereid voor een volgende stap, vandaag is zit ik al op dag 43, ik wil kijken hoelang ik het vol hou. moet wel zeggen dat ik steeds minder last er van krijg, kan dus net zo makkelijk zijn dat ik het straks onbeperkt volhou.
wie durft het aan van de volhouders? wie gaat er samen met mij voor de 80 days 80 nights?
wie zijn de echte doorzetters?!?!?!![]()
maandag 6 maart gewoon weer beginnen?quote:op zondag 5 maart 2006 00:07 schreef thomas__acda het volgende:
wanneer komt de nieuwe centrale ronde?
maak een nieuw topic zou ik zeggenquote:op zondag 5 maart 2006 02:58 schreef intergalactrick het volgende:
[..]
maandag 6 maart gewoon weer beginnen?
inderdaad, ik vind wel dat er een nieuw topic moet komenquote:
welkom bij de clubquote:
ok, we beginnen morgen en over 80 dagen spreken we elkaar weerquote:op zondag 5 maart 2006 14:51 schreef black_ninja het volgende:
[..]
welkom bij de club![]()
misschien kunnen we gelijk doorgaan bij de nieuwe ronden van 6 maart?
dan krijg je een "golden membership"quote:op zondag 5 maart 2006 16:28 schreef breetai het volgende:
80 dagen vind ik een beetje overdreven
maak zelf even een lijstje, dan gooi ik die in de op.quote:op zondag 5 maart 2006 15:38 schreef thomas__acda het volgende:
wil je dan morgen de op aanpassen met de nieuwe namen?
quote:op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef thomas__acda het volgende:
imo beginnen we morgen met 40 dagen. als degenen die mee willen doen het lijstje willen quoten en hun naam erbij pennen, hoeft lp het alleen maar in de op te gooien
lijstje:
1.thomas__acda
2. intergalactrick
quote:op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef thomas__acda het volgende:
imo beginnen we morgen met 40 dagen. als degenen die mee willen doen het lijstje willen quoten en hun naam erbij pennen, hoeft lp het alleen maar in de op te gooien
lijstje:
1.thomas__acda
2. intergalactrick
3. ikke333
dank jequote:
quote:op zondag 22 januari 2006 23:45 schreef juiced het volgende:
omfg, dus ik kan roem, respect en eer verkrijgen door 40 dagen en nachten niet te rukken?
stelletje triestelingen.
na 1 nachtje onthouden?? dus na 1 nacht ben jij er al superveel mee bezig?quote:op maandag 6 maart 2006 10:26 schreef mr.g het volgende:
hmm wat ze zeggen is in elk geval waar: omdat je jezelf nu onthoudt ben je er meer mee bezig dan anders.
de campus bieb zit ineens vol mooie vrouwen...
...![]()
ik ben niet helemaal kansloos hoor, het viel me gewoon op. het zou jou nog verbazen hoe lang ik dit vol kan houden.quote:op maandag 6 maart 2006 10:51 schreef ikke333 het volgende:
[..]
na 1 nachtje onthouden?? dus na 1 nacht ben jij er al superveel mee bezig?arme jongen! je moet er nog 39
kunnen we ergens ook wedden op wie er als eerste afvalt?
lijstje:quote:op maandag 6 maart 2006 11:49 schreef scorpie het volgende:
vandaag een nieuwe ronde?
ik ga wel eens meedoen, kijken hoe lang ik het volhou!
lijstje:quote:
checkquote:op maandag 6 maart 2006 21:54 schreef mr.g het volgende:
als je een vriend(in) hebt is het onder normale omstandigheden eigenlijk niet te doen.
(maar ik hou het nog vol)
nee inderdaad, ik zou dan ook niet meedoen alsk eerlijk ben. omstandigheden hebben het voor mij iets vermakkelijktquote:op maandag 6 maart 2006 21:54 schreef mr.g het volgende:
als je een vriend(in) hebt is het onder normale omstandigheden eigenlijk niet te doen.
(maar ik hou het nog vol)
ywquote:op dinsdag 7 maart 2006 08:00 schreef thomas__acda het volgende:
lupa btw bedankt voor de op aanpassen
quote:it's the offcial hot women wearing no bra day
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alsof ik dat oooooit zou doenquote:op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef scorpie het volgende:
[..]
thanksen nu niet mij gaan opgeilen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |