doe dan niet mee, zoals ikquote:
en dat vraagt ze pas nu ze weet van die weddenschap?quote:op woensdag 25 januari 2006 16:03 schreef p0rt0 het volgende:
ok. schrap mij maar van de lijst. zat zondag (welke dag was dat?) dit topic te lezen, toen mijn vriendin achter mijn rug mee ging lezen.
voor je het refrein van jan smit kon zingen, zat zij al onder de dekens zonder kleren. en dan heel lief vragen.. "kom je naast me liggen schat".
mjah, het spijt me maar k heb zondag toch echt wel 4 uur lang onder dezelfde dekens gelegen
daar heb je helemaal gelijk in. en omdat de nood zo hoog word stap je vanzelf wel op de dames af. of ze beginnen je vanzelf wel interressant te vinden.quote:op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef erosjuhhh het volgende:
pfff
wordt steeds lastiger
zeker na een avond flink sjansen met meiden
ik krijg onzettende ruzie met mijn man als ik vanwege zo'n geweldige weddenschap geen seks met hem zou hebben! voor mij is er bovendien ook helemaal geen reden om te kijken of ik me kan beheersen, want dat hoef ik ook helemaal nietquote:op zaterdag 21 januari 2006 23:29 schreef bond het volgende:
sommige mensen op fok! leken het ook leuk om zelf te doen. een test of je wilskracht hebt en jezelf kan beheersen. en natuurlijk te kijken of je sexverslaafd bent.
ja ik ook geen probleem, eerder dat zien te lijden om zonder sex te leven. probeer nou nog gewoon van jezelf af te blijven voor 40 dagen. de beste manier om dat te laten mislukken blijft toch om met een meid in bed te belanden.quote:op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef rekkie het volgende:
qua sex heb ik dat al lang gehaald.... en het was in mijn situatie niet zo heel erg moeilijk!
waarom vanaf 21.00?quote:op donderdag 9 februari 2006 20:46 schreef rb-tje het volgende:
* schrijft zich in.... vanaf 21.00 uur
hier iets gelijks.quote:op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef rekkie het volgende:
qua sex heb ik dat al lang gehaald.... en het was in mijn situatie niet zo heel erg moeilijk!
even wachten, dan begint er in maart ofzo misschien een nieuwe rondequote:op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef doagere het volgende:
[..]
hier iets gelijks.
ik wil ook meedoen!![]()
dan doe je iets verkeerd. hopelijk hoef je niet 40 dagen te wachten.quote:op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef takemenow het volgende:
ik heb godver al 10 dagen geen sex meer gehad! en ja, ik heb een relatie....![]()
![]()
nog drie daagjes, nog drie daagjes.quote:op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef breetai het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd. hopelijk hoef je niet 40 dagen te wachten.
ik mag binnenkort weer eens wat gaan reanimeren. als er nog leven in zit.
het verbaast me dat het allemaal zo makkelijk ging.quote:op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef twinky het volgende:
[..]
nog drie daagjes, nog drie daagjes.
viel het mee tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |