welkom bij de clubquote:
ok, we beginnen morgen en over 80 dagen spreken we elkaar weerquote:op zondag 5 maart 2006 14:51 schreef black_ninja het volgende:
[..]
welkom bij de club![]()
misschien kunnen we gelijk doorgaan bij de nieuwe ronden van 6 maart?
dan krijg je een "golden membership"quote:op zondag 5 maart 2006 16:28 schreef breetai het volgende:
80 dagen vind ik een beetje overdreven
maak zelf even een lijstje, dan gooi ik die in de op.quote:op zondag 5 maart 2006 15:38 schreef thomas__acda het volgende:
wil je dan morgen de op aanpassen met de nieuwe namen?
quote:op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef thomas__acda het volgende:
imo beginnen we morgen met 40 dagen. als degenen die mee willen doen het lijstje willen quoten en hun naam erbij pennen, hoeft lp het alleen maar in de op te gooien
lijstje:
1.thomas__acda
2. intergalactrick
quote:op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef thomas__acda het volgende:
imo beginnen we morgen met 40 dagen. als degenen die mee willen doen het lijstje willen quoten en hun naam erbij pennen, hoeft lp het alleen maar in de op te gooien
lijstje:
1.thomas__acda
2. intergalactrick
3. ikke333
dank jequote:
quote:op zondag 22 januari 2006 23:45 schreef juiced het volgende:
omfg, dus ik kan roem, respect en eer verkrijgen door 40 dagen en nachten niet te rukken?
stelletje triestelingen.
na 1 nachtje onthouden?? dus na 1 nacht ben jij er al superveel mee bezig?quote:op maandag 6 maart 2006 10:26 schreef mr.g het volgende:
hmm wat ze zeggen is in elk geval waar: omdat je jezelf nu onthoudt ben je er meer mee bezig dan anders.
de campus bieb zit ineens vol mooie vrouwen...
...![]()
ik ben niet helemaal kansloos hoor, het viel me gewoon op. het zou jou nog verbazen hoe lang ik dit vol kan houden.quote:op maandag 6 maart 2006 10:51 schreef ikke333 het volgende:
[..]
na 1 nachtje onthouden?? dus na 1 nacht ben jij er al superveel mee bezig?arme jongen! je moet er nog 39
kunnen we ergens ook wedden op wie er als eerste afvalt?
lijstje:quote:op maandag 6 maart 2006 11:49 schreef scorpie het volgende:
vandaag een nieuwe ronde?
ik ga wel eens meedoen, kijken hoe lang ik het volhou!
lijstje:quote:
checkquote:op maandag 6 maart 2006 21:54 schreef mr.g het volgende:
als je een vriend(in) hebt is het onder normale omstandigheden eigenlijk niet te doen.
(maar ik hou het nog vol)
nee inderdaad, ik zou dan ook niet meedoen alsk eerlijk ben. omstandigheden hebben het voor mij iets vermakkelijktquote:op maandag 6 maart 2006 21:54 schreef mr.g het volgende:
als je een vriend(in) hebt is het onder normale omstandigheden eigenlijk niet te doen.
(maar ik hou het nog vol)
ywquote:op dinsdag 7 maart 2006 08:00 schreef thomas__acda het volgende:
lupa btw bedankt voor de op aanpassen
quote:it's the offcial hot women wearing no bra day
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alsof ik dat oooooit zou doenquote:op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef scorpie het volgende:
[..]
thanksen nu niet mij gaan opgeilen he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |