quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]Good Old Hennie Meijer was vandaag nog op ons cluppie aan het ballen !
hij was niet aan het lijnen volgens mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]Oude tijden herleven
Heeft 'ie nog steeds zo'n dikke kont
Vast, volgens mij issie daarmee geborenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]Oude tijden herleven
Heeft 'ie nog steeds zo'n dikke kont
jij weet wel wat verwennen is, he ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee toastjes met tonijn neerzet!
Tast toe!
Tuurlijk, dat weet je toch!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij weet wel wat verwennen is, he ?
Pikt er eentje mee voor in badquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Tast toe!
pas je op dat die tonijn niet wil zwemmen ?quote:
Ik hoorde het, maar dat was helaas te verwachten....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Trouwens over tonijn gespoken, het walvisje heeft zijn uitstapje in de Thames niet overleefd.![]()
ha ha ha ...... dat moet je ook laten doen !quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uurtje geleden begonnen met kamer opruimen. De bende is alleen maar groter geworden
Daarom ruim ik ook nooit op!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uurtje geleden begonnen met kamer opruimen. De bende is alleen maar groter geworden
Ze zouden zich bij de drempel verschrikt omkerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Bjoro het volgende:
kun je niet Marja en Liny bellen ?
dan zou ik zeggen.....maak je nog ff een paar uurtjes kwaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze zouden zich bij de drempel verschrikt omkeren
Jochem naar bed gebracht ?quote:
stoer he ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sinds wanneer heeft jij een tagje trouwens
En ingestoptquote:
goed bezig !quote:
Uitkijken en slaapse straksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed bezig !
ben flesje geven, (mijn eigen) vrouwtje oppikken en ga dan slapen, laterz
en slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Deze opslaatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
Krijg het bijna mijn bek niet uit, maar FC Grun is goed bezig de laatste weken.![]()
[sub] zo, weer wat bonuspunten bij Clauwtjegescoord[sub]
Ik ben er nog hoor, maar om nu mee te gaan helpen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus iedereen gaat ervandoor, niemand die even meehelpt schoonmaken
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Tast toe!
Wat wil je dan gaan doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, maar om nu mee te gaan helpen...
Ik ben al in bad geweest en schoon, Bluezz komt net uit bad en is schoon.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus iedereen gaat ervandoor, niemand die even meehelpt schoonmaken
quote:
Ooooow lieve SCHat toch. Ik dacht werkelijk dat ik dat al had gedaan. Dikkequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:55 schreef tong80 het volgende:
IK ZEI WELTRUSTEN !!!!!!!!!!
IK EIS MINIMAAL EEN KUSJE VAN CLAUWHEE !!!!!
Zo moeilijk was dat toch niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
Krijg het bijna mijn bek niet uit, maar FC Grun is goed bezig de laatste weken.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, zolang het maar geen schoonmaken is
Gloeiende .....quote:
Ze doen in elk geval hun bestquote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef AirRaid het volgende:
zou mooi zijn voor groningen als ze volgend jaar euopees mochten spelen
zeker met het nieuwe stadion
Het is maar goed dat ik het doorhad voordat ik op die bril ging zittenquote:
Trusteh Clauw(n)tje.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook zo!
Lekker naar dromenlandHools!
Maximaal 37,50 dacht ikquote:Op zondag 22 januari 2006 00:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog mensen die hier zorgtoeslag krijgen, zo ja hoeveel? Of is dat gevoelige informatie
O, dus het hoort maar een paar tientjes te zijn. Ik dacht al dat ik genaaid werdquote:
Whehehe, dan pakken we er nog een biertje opquote:Op zondag 22 januari 2006 00:43 schreef VoreG het volgende:
Iedereen wordt genaaid met die hoeveelheid
Dat hoor ik graagquote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Whehehe, dan pakken we er nog een biertje op![]()
Grolsch hequote:Op zondag 22 januari 2006 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een kwaliteitspilsje?
Dat gaat je geld kostenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Grolsch he![]()
Kom er net achter dat ik me voor de verkeerde tentamens van komende 2 weken heb aangemeldVan de 4 die ik er moet doen, heb ik me voor 2 aangemeld, die andere 2 zijn vakken die ik al heb en eentje die ik helemaal niet moet (en kan) halen
Ach, we zien het wel![]()
Geld? Je loopt gewoon naar binnen bij het juiste tentamen en mocht er kaartcontrole zijn zeg je gewoon dat je je niet hebt aangemeld. Wat bazel je over geldquote:
Hier kan je dokken als jeje hebt aangemeld bij tentamens en je komt niet met een niet geldige redenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Geld? Je loopt gewoon naar binnen bij het juiste tentamen en mocht er kaartcontrole zijn zeg je gewoon dat je je niet hebt aangemeld. Wat bazel je over geld
Ach so ..... hier niet enzo, vrij relaxed. Misschien morgen maar een mailtje naar de docenten van betreffende vakken, of er nog ruimte is. Anders kom ik ook nog voor niks om 8 uur sochtends mn nest uit zekerquote:Op zondag 22 januari 2006 00:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier kan je dokken als jeje hebt aangemeld bij tentamens en je komt niet met een niet geldige reden
Vroeg opstaan voor tentamens terwijl je geen tentamen hebtquote:Op zondag 22 januari 2006 01:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ach so ..... hier niet enzo, vrij relaxed. Misschien morgen maar een mailtje naar de docenten van betreffende vakken, of er nog ruimte is. Anders kom ik ook nog voor niks om 8 uur sochtends mn nest uit zeker
Moet ik je even in slaap lullen?quote:
In Vietnam zelf hadden ze geen frituurpan.Hoe deden ze dat daar ?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat treft, de vietnamese loempiaatjes zitten net in de frituur
Ga ff zitten, lig ik het je uitquote:Op zondag 22 januari 2006 01:14 schreef tong80 het volgende:
In Vietnam zelf hadden ze geen frituurpan.Hoe deden ze dat daar ?
Ik krijg er honger van.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga ff zitten, lig ik het je uit
Wok op open vuurtje, olie erin, deegvellen oprollen met groente erin.
Met schepnet in pan tot gaar is, eruit vissen, klaar.
hapje?
Ja lig het eens uit.quote:
Hier in de buurt is niks meer openquote:Op zondag 22 januari 2006 02:24 schreef pascalheister het volgende:
regent het niet, anders kun je geen snack halen boez ?
dat meen je niet, kwam net nog langs de pizzaboer die was zelfs nog openquote:Op zondag 22 januari 2006 02:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hier in de buurt is niks meer open
Ik bedoelde snack maken
Nou ja, ik heb een lekke band, zo danquote:Op zondag 22 januari 2006 02:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat meen je niet, kwam net nog langs de pizzaboer die was zelfs nog open![]()
Je dacht toch niet dat ik al echt lag te pitten hequote:
neequote:Op zondag 22 januari 2006 03:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik al echt lag te pitten he
wat ben je liefquote:
tuurlijkquote:
GVD Neem eens een nieuwe klokquote:
kan je meteen die klok weggooienquote:Op zondag 22 januari 2006 04:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
GVD Neem eens een nieuwe klok
Ben weer wakker je wordt bedankt.
En jij de videoband.quote:Op zondag 22 januari 2006 04:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan je meteen die klok weggooien
Mietjequote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker dagje sport; voetbal, snooker, schaatsen![]()
Ik vrees ook...quote:Op zondag 22 januari 2006 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoewel ik mij afvraag of ik het voetbal na 14:15 uur nog wel leuk vind
jepquote:Op zondag 22 januari 2006 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mogguh.
Lekker dagje sport; voetbal, snooker, schaatsen![]()
Same herequote:Op zondag 22 januari 2006 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoewel ik mij afvraag of ik het voetbal na 14:15 uur nog wel leuk vind
quote:
Mooi zoquote:Op zondag 22 januari 2006 12:16 schreef Eilanden het volgende:
Ze heeft nog erg veel wondpijn, maar ze is al wel actiever en beetje bij beetje eet ze ook meer vloeibaar voedsel. Dus afgezien van de pijn wel het gevoel dat het de goede kant opgaat
veel te druk maar verder wel goedquote:
Tongieeeeequote:Op zondag 22 januari 2006 04:01 schreef tong80 het volgende:
GVD Neem eens een nieuwe klok
Ben weer wakker je wordt bedankt.
Ook wel goedquote:Op zondag 22 januari 2006 13:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
veel te druk maar verder wel goed
Hoe gaat het met jou?
Enlighten usquote:Op zondag 22 januari 2006 13:40 schreef borisz het volgende:
koekkoek
best wel aardig versatel kijken zonder dat je versatel hebt
lang leve internet
Dat heb je prima gedaan knijnquote:Op zondag 22 januari 2006 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb een extra bestelling geplaatst van de week, er is genoeg.
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb een extra bestelling geplaatst van de week, er is genoeg.
Kijk je wel eens films met een lager imdb-cijfer van 8quote:Op zondag 22 januari 2006 14:15 schreef pascalheister het volgende:
ik ga een dvdtje kijken
Mysterious Skin
laters
Denk je nou echt dat ik er ook maar 1 seconde wakker van lig, of ajax nu wint of twente. Ik gun het alleen die nepsupporters, zoals jij, hier op internet niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Geef mijn glaasje azijn maar aan terrorobbie
Ik gok Live wedstrijden via Internetstreams #7quote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Borisz hoe doe je dat?
Nepsupporters want?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik er ook maar 1 seconde wakker van lig, of ajax nu wint of twente. Ik gun het alleen die nepsupporters, zoals jij, hier op internet niet.
kloptquote:Op zondag 22 januari 2006 14:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik gok Live wedstrijden via Internetstreams #7
quote:
Dat idee krijg ik wel ja. Wel leuk dat je me een nepsupporter noemt. Lig ik dan weer niet wakker vanquote:Op zondag 22 januari 2006 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik er ook maar 1 seconde wakker van lig, of ajax nu wint of twente. Ik gun het alleen die nepsupporters, zoals jij, hier op internet niet.
Onze Heere God?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Mensen die niet voor je willen werken waar jij altijd wel voor klaar staat zijn
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Mensen die niet voor je willen werken waar jij altijd wel voor klaar staat zijn
quote:RARE JONGENS
Wij vinden ze best leuk die fans van ADO. Leuk taaltje, orginele stadionsongs, en die matjes vroeger was helemaal grappig. Maar het zijn ook wel eens rare jongens. Zaterdagavond stonden er ineens zo'n dertig bij een Nijmeegs cafe. Ze zochten NEKKERS en vroegen waar die waren. Behalve een paar onschuldige darters waren er echter geen bezoekers. De barkeeper vertelde de Hagenezen dat het bij dit soort uitstapjes naar andere steden toch echt min of meer gebruikelijk is om je komst dan wel aanwezigheid op een gegeven ogenblik even telefonisch te melden. Zonder uitnodiging weet niemand dat er een feestje is tenslotte. Dat erkenden de Hagenezen vervolgens ook waarna ze weer vertrokken...
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee godverdomme. Jezus ik ben hier echt kwaad om. Vuile vieze hoer dat het is.
quote:post maar namens sch in hools dat sch wel wil invallen voor sand
die verveelt zich toch maar
ja, hoezoquote:Op zondag 22 januari 2006 14:17 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kijk je wel eens films met een lager imdb-cijfer van 8
Veel kijkplezier iig.
Tsjah Nijmegen laat het afweten...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]lekker is dat. En de volgende keer als ze jou nodig hebben zijn ze verontwaardigd als je dan niet meer wil
vannacht ging het gerucht dat Ado fans het vaste NECsupporters café hadden "heringericht", maar nee:
[..]![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaai ailannnn
* Bluezz warmt je wel ff op
Nee. Maar wat een fijn slot van de wedstrijdquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tsjah Nijmegen laat het afweten...
Respect trouwens voor Den Haag, er zijn groepen die de kroeg dan toch gesloopt hadden.
http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is de link van de goede search?
Danke, zal hem eens tussen mijn favorieten zetten.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
Plaatselijke snackbar van H-I-A?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:47 schreef methodmich het volgende:
Zo, net het Paard van Troje gebeld. Eten kan elk moment arriveren.
golfer heeft net via www.thuisbezorgd.nl bij sushiman besteldquote:Op zondag 22 januari 2006 17:47 schreef methodmich het volgende:
Zo, net het Paard van Troje gebeld. Eten kan elk moment arriveren.
Is ze niet meer zo misselijk?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:15 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft net aardappelpuree voor vriendinnetje klaargemaakt en zit nu te denken wat hij zelf gaat eten
Nog steeds, maar ze mag gepureerd voedsel en vloeibaar voedsel en ze moet toch ook voedsel binnenkrijgen. Maar aardappelpuree is voor nu even het 'meest exotische'quote:
Ze heeft wel wat medicijnen tegen de pijn en misselijkheid gekregen, maar om te zeggen dat die medicijnen nou heel succesvol zijn ... nou neequote:Op zondag 22 januari 2006 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik begrijp.
Lastig.. wanneer mag ze weer wat anders eten?
En krijgt ze niets tegen de misselijkheid? Zijn best wel middeltjes tegen?
Duurt maximaal een weekquote:Op zondag 22 januari 2006 18:37 schreef Bjoro het volgende:
*durft weer binnen te komen en te roepen
AJAX !!!!
daarom ga ik er nu ook van genieten !quote:
is volgende week ook overquote:Op zondag 22 januari 2006 18:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daarom ga ik er nu ook van genieten !
trouwens die Rosenberg komt ook aardig op dreef
Sand, ik snap geen klote van dat posten van die columnquote:Op zondag 22 januari 2006 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan niet meer naar Belgisch voetbal kijken
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Sand, ik snap geen klote van dat posten van die column
Boefje!quote:
Tuig.quote:
Ha die Jochem.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef federerthebest het volgende:
Ooh ook toegankelijk voor mij.![]()
Ik ben dus de beroemde: Jochem!![]()
Maar waarom ben ik eigenlijk zo interessant?![]()
quote:
Nu bezigquote:Op zondag 22 januari 2006 19:03 schreef Superheld het volgende:
Kan iemand eventjes melden als NAC op talpa is? kan ik eventjes naar beneden lopen aangezien mijn tv dood is.
Zal de shirtsponsor leuk vinden jaquote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef JaWi het volgende:
Heeft Niedzielan slechte ervaringen met Telfort ofzo?
Een wanhopige poging om dat reclamebord de tering in te schoppenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zal de shirtsponsor leuk vinden ja
Ik kan het topic over het doelpunt van dit seizoen niet vinden. Lukt jou dat wel ?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat doelpunt van Diba
Ze bestaan nog, de meesters van de stift...
Doelpunt van het seizoen 2005/2006.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan het topic over het doelpunt van dit seizoen niet vinden. Lukt jou dat wel ?
Was inderdaad een beauty.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat doelpunt van Diba
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat doelpunt van Diba
Wat waren jullie aan het fluiten in de rust?quote:
quote:
Onvrede over het vertoonde spelquote:Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat waren jullie aan het fluiten in de rust?
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef JaWi het volgende:
Morgen begint mijn laatste weekje fulltime werken, dan begint het gewone leven weer.
Woensdag nog wel vrij, even kleren kopen.
Ah, mijn opvolger!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik begin deze week aan mijn laatste week als werkeloze!
Nee hoor, ik hoorde op versatel in de kroeg wel 'WAAAAAAAAAAAR IS DAT TASJE NOU'?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:11 schreef Eilanden het volgende:
Ze lieten trouwens niet de reactie van Diba na het doelpunt zien, die zijn middelvinger aan een deel van het publiek op de eretribune liet zien (terwijl er dit jaar, in tegenstelling tot vorig jaar, geen enkel spreekkoor te horen was. Lekkere snuggere aktie
NAC heeft volgens mij ook het wereldrecord 'terugspeelballen op de keeper' verbetert in die wedstrijd .... zonder overdrijven is die bal minimaal 30 keer teruggespeeld ..... Ik denk niet dat de NAC-fan aantrekkelijker voetbal gaat zien onder Lokquote:
Dat is te negatief. Laten ze niet zien op talpa.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:11 schreef Eilanden het volgende:
Ze lieten trouwens niet de reactie van Diba na het doelpunt zien, die zijn middelvinger aan een deel van het publiek op de eretribune liet zien (terwijl er dit jaar, in tegenstelling tot vorig jaar, geen enkel spreekkoor te horen was. Lekkere snuggere aktie
Dan zat dat waarschijnlijk in je oren?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoorde op versatel in de kroeg wel 'WAAAAAAAAAAAR IS DAT TASJE NOU'?
Maargoed niet zo massaal als vorig jaar.
Het maakt mij nu weinig uit, dit jaar is het belangrijk om er gewoon in te blijven.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
NAC heeft volgens mij ook het wereldrecord 'terugspeelballen op de keeper' verbetert in die wedstrijd .... zonder overdrijven is die bal minimaal 30 keer teruggespeeld ..... Ik denk niet dat de NAC-fan aantrekkelijker voetbal gaat zien onder Lok
Ik mocht niet eens zeggen dat ik 't jammer vond dat Bon Jovi niks had opgelopen bij een vliegtuigcrashquote:
Ze zijn nog steeds in overleg over die kaartverkoop... Zal zaterdag wel beginnen, mag ik hopen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Toen zag ze op 5 februari: Feyenoord vs. Joden
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn vriendin zette op de kalender:
1 februari: Eerste werkdag Frank
Toen zag ze op 5 februari: Feyenoord vs. Joden
Zegt ze zo: "Owjee, als ze verliezen, en je hebt een ajacied als collega, dan is 6 februari je laatste werkdag! ":+
Nee hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee Clau, dat zie je verkeerd.
Die kerel heeft gewoon zijn eigen boeingquote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens zeggen dat ik 't jammer vond dat Bon Jovi niks had opgelopen bij een vliegtuigcrash
Oh jij gaat ook weer eens? Wat was je laatste wedstrijd die je gezien hebt man, Ajax - feyenoord ofzo?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds in overleg over die kaartverkoop... Zal zaterdag wel beginnen, mag ik hopen.
Duur grapje omdat ADO die dag ook in verkoop gaat.
Alhoewel jullie vanmiddag een puntje hebben gehaald, vraag ik me af of jullie met deze spelers in deze speelwijze echt veel punten zullen halenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef Superheld het volgende:
[..]
Het maakt mij nu weinig uit, dit jaar is het belangrijk om er gewoon in te blijven.
Eerst resultaat, dan het voetbal.
ajax was nog steeds in conclaaf met de NS of niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:15 schreef JaWi het volgende:
Ze zijn nog steeds in overleg over die kaartverkoop... Zal zaterdag wel beginnen, mag ik hopen.
Duur grapje omdat ADO die dag ook in verkoop gaat.
Op tv in het home zenden ze ook gewoon uit hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh jij gaat ook weer eens? Wat was je laatste wedstrijd die je gezien hebt man, Ajax - feyenoord ofzo?
Ik vind het bestquote:Op zondag 22 januari 2006 20:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
ajax was nog steeds in conclaaf met de NS of niet?
Gewoon vrij vervoer naar rotterdam, niet zeiken!
Maar waarom een fluitconcert in de rust?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef Eilanden het volgende:
knip
Is dat zo vreemd dan? Volgens mij hebben een behoorlijk aantal acteurs/zangers/etc een eigen vliegtuigquote:Op zondag 22 januari 2006 20:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die kerel heeft gewoon zijn eigen boeing.
Omdat het toen 1-1 stond en Utrecht niet speelde zoals ze dat horen te doen. Ik was trouwens niet een van de fluitistenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar waarom een fluitconcert in de rust?
Ja, maar geen Boeing allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan? Volgens mij hebben een behoorlijk aantal acteurs/zangers/etc een eigen vliegtuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |