quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]Good Old Hennie Meijer was vandaag nog op ons cluppie aan het ballen !
hij was niet aan het lijnen volgens mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]Oude tijden herleven
Heeft 'ie nog steeds zo'n dikke kont
Vast, volgens mij issie daarmee geborenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]Oude tijden herleven
Heeft 'ie nog steeds zo'n dikke kont
jij weet wel wat verwennen is, he ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee toastjes met tonijn neerzet!
Tast toe!
Tuurlijk, dat weet je toch!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij weet wel wat verwennen is, he ?
Pikt er eentje mee voor in badquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Tast toe!
pas je op dat die tonijn niet wil zwemmen ?quote:
Ik hoorde het, maar dat was helaas te verwachten....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
Trouwens over tonijn gespoken, het walvisje heeft zijn uitstapje in de Thames niet overleefd.![]()
ha ha ha ...... dat moet je ook laten doen !quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uurtje geleden begonnen met kamer opruimen. De bende is alleen maar groter geworden
Daarom ruim ik ook nooit op!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uurtje geleden begonnen met kamer opruimen. De bende is alleen maar groter geworden
Ze zouden zich bij de drempel verschrikt omkerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Bjoro het volgende:
kun je niet Marja en Liny bellen ?
dan zou ik zeggen.....maak je nog ff een paar uurtjes kwaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze zouden zich bij de drempel verschrikt omkeren
Jochem naar bed gebracht ?quote:
stoer he ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sinds wanneer heeft jij een tagje trouwens
En ingestoptquote:
goed bezig !quote:
Uitkijken en slaapse straksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed bezig !
ben flesje geven, (mijn eigen) vrouwtje oppikken en ga dan slapen, laterz
en slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Deze opslaatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
Krijg het bijna mijn bek niet uit, maar FC Grun is goed bezig de laatste weken.![]()
[sub] zo, weer wat bonuspunten bij Clauwtjegescoord[sub]
Ik ben er nog hoor, maar om nu mee te gaan helpen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus iedereen gaat ervandoor, niemand die even meehelpt schoonmaken
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Tast toe!
Wat wil je dan gaan doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, maar om nu mee te gaan helpen...
Ik ben al in bad geweest en schoon, Bluezz komt net uit bad en is schoon.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus iedereen gaat ervandoor, niemand die even meehelpt schoonmaken
quote:
Ooooow lieve SCHat toch. Ik dacht werkelijk dat ik dat al had gedaan. Dikkequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:55 schreef tong80 het volgende:
IK ZEI WELTRUSTEN !!!!!!!!!!
IK EIS MINIMAAL EEN KUSJE VAN CLAUWHEE !!!!!
Zo moeilijk was dat toch niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
Krijg het bijna mijn bek niet uit, maar FC Grun is goed bezig de laatste weken.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, zolang het maar geen schoonmaken is
Gloeiende .....quote:
Ze doen in elk geval hun bestquote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef AirRaid het volgende:
zou mooi zijn voor groningen als ze volgend jaar euopees mochten spelen
zeker met het nieuwe stadion
Het is maar goed dat ik het doorhad voordat ik op die bril ging zittenquote:
Trusteh Clauw(n)tje.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook zo!
Lekker naar dromenlandHools!
Maximaal 37,50 dacht ikquote:Op zondag 22 januari 2006 00:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog mensen die hier zorgtoeslag krijgen, zo ja hoeveel? Of is dat gevoelige informatie
O, dus het hoort maar een paar tientjes te zijn. Ik dacht al dat ik genaaid werdquote:
Whehehe, dan pakken we er nog een biertje opquote:Op zondag 22 januari 2006 00:43 schreef VoreG het volgende:
Iedereen wordt genaaid met die hoeveelheid
Dat hoor ik graagquote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Whehehe, dan pakken we er nog een biertje op![]()
Grolsch hequote:Op zondag 22 januari 2006 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een kwaliteitspilsje?
Dat gaat je geld kostenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Grolsch he![]()
Kom er net achter dat ik me voor de verkeerde tentamens van komende 2 weken heb aangemeldVan de 4 die ik er moet doen, heb ik me voor 2 aangemeld, die andere 2 zijn vakken die ik al heb en eentje die ik helemaal niet moet (en kan) halen
Ach, we zien het wel![]()
Geld? Je loopt gewoon naar binnen bij het juiste tentamen en mocht er kaartcontrole zijn zeg je gewoon dat je je niet hebt aangemeld. Wat bazel je over geldquote:
Hier kan je dokken als jeje hebt aangemeld bij tentamens en je komt niet met een niet geldige redenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Geld? Je loopt gewoon naar binnen bij het juiste tentamen en mocht er kaartcontrole zijn zeg je gewoon dat je je niet hebt aangemeld. Wat bazel je over geld
Ach so ..... hier niet enzo, vrij relaxed. Misschien morgen maar een mailtje naar de docenten van betreffende vakken, of er nog ruimte is. Anders kom ik ook nog voor niks om 8 uur sochtends mn nest uit zekerquote:Op zondag 22 januari 2006 00:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier kan je dokken als jeje hebt aangemeld bij tentamens en je komt niet met een niet geldige reden
Vroeg opstaan voor tentamens terwijl je geen tentamen hebtquote:Op zondag 22 januari 2006 01:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ach so ..... hier niet enzo, vrij relaxed. Misschien morgen maar een mailtje naar de docenten van betreffende vakken, of er nog ruimte is. Anders kom ik ook nog voor niks om 8 uur sochtends mn nest uit zeker
Moet ik je even in slaap lullen?quote:
In Vietnam zelf hadden ze geen frituurpan.Hoe deden ze dat daar ?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat treft, de vietnamese loempiaatjes zitten net in de frituur
Ga ff zitten, lig ik het je uitquote:Op zondag 22 januari 2006 01:14 schreef tong80 het volgende:
In Vietnam zelf hadden ze geen frituurpan.Hoe deden ze dat daar ?
Ik krijg er honger van.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga ff zitten, lig ik het je uit
Wok op open vuurtje, olie erin, deegvellen oprollen met groente erin.
Met schepnet in pan tot gaar is, eruit vissen, klaar.
hapje?
Ja lig het eens uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |