Ja 50 procent van zijn doelpunten zijn geweldig. Dat andere doelpunt is vaak een lucky.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef Siemerink het volgende:
Of Hans van de Haar, nog zo'n killer die niet aan intikkertjes doet. Dit jaar ongeveer 17x te bewonderen in het Waalwijkse theater.
Even zoeken op "Zlatan" in de categorie video op Yahoo en je hebt hem zo gevonden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
Niet van dit seizoen maar heeft iemand die goal van zlatan tegen Nac op filmpje? Of een site waar ik hem kan downloaden.
Bvd
Precies, is talloze keren te vinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:22 schreef Plastic_Power het volgende:
Even zoeken op "Zlatan" in de categorie video op Yahoo en je hebt hem zo gevonden.
Ik ga meer voor die van Yakubuquote:Op zondag 31 juli 2005 00:15 schreef Elvislives het volgende:
Mbamba is opzoek naar een nieuwe club in nederland. hij scoort niet vaak, maar áls ie scoort vliegt de bal er fantastisch in! dus bij deze nomineer ik emile!
Bewijs ?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Cecilio Lopes, achter het standbeen. ASWH - Dordrecht, 30 juli.
Sprak gisteren een Engelse zakenman en groot fan van Newcastle, hij dankt God op z'n blote knieën dat Kluivert is vertrokken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef zjroentje het volgende:
Ik las laatst dat Kluivert voor Valencia een werelddoelpunt had gemaakt. Ben benieuwd naar een filmpje daarvan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |