Ja 50 procent van zijn doelpunten zijn geweldig. Dat andere doelpunt is vaak een lucky.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef Siemerink het volgende:
Of Hans van de Haar, nog zo'n killer die niet aan intikkertjes doet. Dit jaar ongeveer 17x te bewonderen in het Waalwijkse theater.
Even zoeken op "Zlatan" in de categorie video op Yahoo en je hebt hem zo gevonden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
Niet van dit seizoen maar heeft iemand die goal van zlatan tegen Nac op filmpje? Of een site waar ik hem kan downloaden.
Bvd
Precies, is talloze keren te vinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:22 schreef Plastic_Power het volgende:
Even zoeken op "Zlatan" in de categorie video op Yahoo en je hebt hem zo gevonden.
Ik ga meer voor die van Yakubuquote:Op zondag 31 juli 2005 00:15 schreef Elvislives het volgende:
Mbamba is opzoek naar een nieuwe club in nederland. hij scoort niet vaak, maar áls ie scoort vliegt de bal er fantastisch in! dus bij deze nomineer ik emile!
Bewijs ?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Cecilio Lopes, achter het standbeen. ASWH - Dordrecht, 30 juli.
Sprak gisteren een Engelse zakenman en groot fan van Newcastle, hij dankt God op z'n blote knieën dat Kluivert is vertrokken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef zjroentje het volgende:
Ik las laatst dat Kluivert voor Valencia een werelddoelpunt had gemaakt. Ben benieuwd naar een filmpje daarvan.
Babel, tegen Brondby.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Iemand nog een mooie gezien gisteren ?
Het schijnt dat Huntelaar met jong Oranje een omhaal ala van Basten heeft gemaakt.quote:
quote:Het was Klaas Jan Huntelaar die een kwartier voor tijd eindelijk raakschoot. Nadat hij eerst een omhaal (assist van invaller Julian Jenner) naast zag gaan, rondde hij nu een vloeiende aanval af. Liefhebber Foppe de Haan over de omhaal van Huntelaar. “De uitvoering was een schoonheid, zoals Marco van Basten ooit scoorde voor Ajax tegen FC Den Bosch.'
idee is prima, we zoeken alleen nog iemand die het allemaal bij wil houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef RayMania het volgende:
Er kan ook een soort stemronde gehouden worden per speelronde. Ieder geeft een top 3 (#1 krijgt 3 pnt, #2 krijgt 2 en #3 krijgt 1 punt). Op het eind krijg je 34 goals en dan een eindronde.
Heb dit namelijk eens eerder gedaan ergens en was wel een succes.
Er staat dat die omhaal naast ging, en dat ie daarna raakschoot na een of andere mooie aanval, dus scoorde ie dus niet met een omhaal?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het schijnt dat Huntelaar met jong Oranje een omhaal ala van Basten heeft gemaakt.
Ik heb het niet gezien, maar ergens gelezen.
-edit- tekst gevonden, video (nog) niet.
[..]
Ja, waar blijft die wizzkid?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
Ik kom er op omdat het me moeilijk lijkt het doelpunt van Rooney voor Manchester in Japan te verbeteren. Het is welliswaar in de oefencampagne, maar met zo'n doelpunt dit topic starten lijkt me wel terecht.
Misschien is er weer zo'n wizzkid die er een filmpje van heeft.
Klopt,ik zie het nu ook, maar ik heb in een ander bericht gelezen dat hij scoorde uit een omhaal, maar kan dat bericht niet meer vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Er staat dat die omhaal naast ging, en dat ie daarna raakschoot na een of andere mooie aanval, dus scoorde ie dus niet met een omhaal?![]()
Prima, alleen het probleem is dat we voor speelronde #1 niet echt een stemming meer hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
RayMania lijkt me daar geknipt voor!
Helaas ben ik bang voor regel 4, ieder tegendoelpunt van Ajax is de mooiste goal voor een feyenoorder en andersom (iedere andere clubs kunnen overigens ingevuld worden)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:08 schreef RayMania het volgende:
Ook maar even de officiële regeltjes.
4. Kijk naar het doelpunt, de aanval etc. en niet naar de speler/club. Ga a.u.b. niet stemmen op je eigen club als daar geen reden toe is. Laten we het er een eerlijke competitie van maken.
Ja, helaas kan niet iedereen de doelpunten van de andere competities zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Het mogen dus alleen doelpunten uit de Nederlandse eredivisie zijn?
of je hebt dezelfde smaakquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel jammer.
Vorige speelronde dan:
1. Sebastián Pardo (Fey - NAC)
2. Klaas Jan Huntelaar (Vit - Hee)
3. Theo Janssen (Vit - Hee)
Ik kon me wel in jouw keuze vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of je hebt dezelfde smaak
of je was weer eens te lui om na te denken en kopieert het klakkeloos van mij !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |