Ja 50 procent van zijn doelpunten zijn geweldig. Dat andere doelpunt is vaak een lucky.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef Siemerink het volgende:
Of Hans van de Haar, nog zo'n killer die niet aan intikkertjes doet. Dit jaar ongeveer 17x te bewonderen in het Waalwijkse theater.
Even zoeken op "Zlatan" in de categorie video op Yahoo en je hebt hem zo gevonden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
Niet van dit seizoen maar heeft iemand die goal van zlatan tegen Nac op filmpje? Of een site waar ik hem kan downloaden.
Bvd
Precies, is talloze keren te vinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:22 schreef Plastic_Power het volgende:
Even zoeken op "Zlatan" in de categorie video op Yahoo en je hebt hem zo gevonden.
Ik ga meer voor die van Yakubuquote:Op zondag 31 juli 2005 00:15 schreef Elvislives het volgende:
Mbamba is opzoek naar een nieuwe club in nederland. hij scoort niet vaak, maar áls ie scoort vliegt de bal er fantastisch in! dus bij deze nomineer ik emile!
Bewijs ?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Cecilio Lopes, achter het standbeen. ASWH - Dordrecht, 30 juli.
Sprak gisteren een Engelse zakenman en groot fan van Newcastle, hij dankt God op z'n blote knieën dat Kluivert is vertrokken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef zjroentje het volgende:
Ik las laatst dat Kluivert voor Valencia een werelddoelpunt had gemaakt. Ben benieuwd naar een filmpje daarvan.
Babel, tegen Brondby.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Iemand nog een mooie gezien gisteren ?
Het schijnt dat Huntelaar met jong Oranje een omhaal ala van Basten heeft gemaakt.quote:
quote:Het was Klaas Jan Huntelaar die een kwartier voor tijd eindelijk raakschoot. Nadat hij eerst een omhaal (assist van invaller Julian Jenner) naast zag gaan, rondde hij nu een vloeiende aanval af. Liefhebber Foppe de Haan over de omhaal van Huntelaar. “De uitvoering was een schoonheid, zoals Marco van Basten ooit scoorde voor Ajax tegen FC Den Bosch.'
idee is prima, we zoeken alleen nog iemand die het allemaal bij wil houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef RayMania het volgende:
Er kan ook een soort stemronde gehouden worden per speelronde. Ieder geeft een top 3 (#1 krijgt 3 pnt, #2 krijgt 2 en #3 krijgt 1 punt). Op het eind krijg je 34 goals en dan een eindronde.
Heb dit namelijk eens eerder gedaan ergens en was wel een succes.
Er staat dat die omhaal naast ging, en dat ie daarna raakschoot na een of andere mooie aanval, dus scoorde ie dus niet met een omhaal?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het schijnt dat Huntelaar met jong Oranje een omhaal ala van Basten heeft gemaakt.
Ik heb het niet gezien, maar ergens gelezen.
-edit- tekst gevonden, video (nog) niet.
[..]
Ja, waar blijft die wizzkid?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
Ik kom er op omdat het me moeilijk lijkt het doelpunt van Rooney voor Manchester in Japan te verbeteren. Het is welliswaar in de oefencampagne, maar met zo'n doelpunt dit topic starten lijkt me wel terecht.
Misschien is er weer zo'n wizzkid die er een filmpje van heeft.
Klopt,ik zie het nu ook, maar ik heb in een ander bericht gelezen dat hij scoorde uit een omhaal, maar kan dat bericht niet meer vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Er staat dat die omhaal naast ging, en dat ie daarna raakschoot na een of andere mooie aanval, dus scoorde ie dus niet met een omhaal?![]()
Prima, alleen het probleem is dat we voor speelronde #1 niet echt een stemming meer hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
RayMania lijkt me daar geknipt voor!
Helaas ben ik bang voor regel 4, ieder tegendoelpunt van Ajax is de mooiste goal voor een feyenoorder en andersom (iedere andere clubs kunnen overigens ingevuld worden)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:08 schreef RayMania het volgende:
Ook maar even de officiële regeltjes.
4. Kijk naar het doelpunt, de aanval etc. en niet naar de speler/club. Ga a.u.b. niet stemmen op je eigen club als daar geen reden toe is. Laten we het er een eerlijke competitie van maken.
Ja, helaas kan niet iedereen de doelpunten van de andere competities zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Het mogen dus alleen doelpunten uit de Nederlandse eredivisie zijn?
of je hebt dezelfde smaakquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel jammer.
Vorige speelronde dan:
1. Sebastián Pardo (Fey - NAC)
2. Klaas Jan Huntelaar (Vit - Hee)
3. Theo Janssen (Vit - Hee)
Ik kon me wel in jouw keuze vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of je hebt dezelfde smaak
of je was weer eens te lui om na te denken en kopieert het klakkeloos van mij !
Ik zag m ook, het was ene De Jong ( een hollander waarschijnlijk ) voor Osnabruck; hij zorgde voor de 2-2. Ze wonnen vervolgens na penalties 12-11 van Furth.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Rooney is voor mij van de eerste plaats gestoten. Zie net in die sportschau een speler van Werder achter zijn standbeen langs vanaf 16 meter scoren. Zoals Maradona ooit voorzetten gaf, schoot deze speler op het doel.
Ik denk dat je een ander elftal bedoelt, want heb net de goals bekeken van Werder op de site van die Sportschau, maar geen een was er achter het standbeen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Rooney is voor mij van de eerste plaats gestoten. Zie net in die sportschau een speler van Werder achter zijn standbeen langs vanaf 16 meter scoren. Zoals Maradona ooit voorzetten gaf, schoot deze speler op het doel.
Die van Tugay was idd mooiquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:32 schreef Terreros85 het volgende:
gisteren twee mooie goals bij Blackburn Rovers - Fulham...vooral die tweede van Blackburn was fantastisch
maar dit is alleen voor de eredivisie toch?quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
Met stip op één Dave de JongJe moet het gezien hebben.
Nee hoor waar staat dat. Meld gewoon als je een mooie goal hebt gezienquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:43 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
maar dit is alleen voor de eredivisie toch?
idd, wou em net postenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef tong80 het volgende:
Mark Viduka komt met een mooie goal in de kruising terug na een half jaar geblesseerd te zijn geweest.
dan moet er maar een apart topic komen waar je punten kan geven voor eredivisiegoalsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor waar staat dat. Meld gewoon als je een mooie goal hebt gezien
Open het topic, mijn ervaring is dat er altijd iemand is die zo'n taak op zich wil nemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:01 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
dan moet er maar een apart topic komen waar je punten kan geven voor eredivisiegoals
o en ik ben niet goed in dat soort dingen dan bij te houden
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Mijn top 3:
1. Tininho (Twente - NEC 0-1)
2. Alex (PSV - Vitesse 1-0)
3. Barry van Galen (Utrecht - AZ) 1-1
RayMania had zich toch al opgeworpenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Open het topic, mijn ervaring is dat er altijd iemand is die zo'n taak op zich wil nemen
Ook al is het een eikel en een recidivist op noppen kan ie nog wel mooie goals maken natuurlijk. Dat moet je los zien.quote:
dat afstandschot van ???????? (talpa sloot daarmee af geloof ik !) was echt schitterend !quote:Op maandag 5 september 2005 15:43 schreef tong80 het volgende:
Doelpunt van Ruud tegen Macedonië zat er mooi in.
mooi, maar niet echt speciaal.quote:Op maandag 5 september 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Oh en Drogba gisteren voor Ivoorkust tegen Kameroen. Vrije trap vanaf 30 meter was geweldig.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef Bjoro het volgende:
en die van vd Vaart tegen Andorra ?
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:55 schreef jimjim1983 het volgende:
V.d.Vaart tegen Andorra
http://www.megaupload.com/?d=04JOY9T1
Henry tegen Ierland
http://www.megaupload.com/?d=026TA56C
Zlatan tegen Hongarije
http://www.spelkontroll.se/martin/h...zlatan_1_0a.mpg
Ik heb het zelf niet gezien, maar dit weekend scoorde voor Porto: Quaresma, Alan en Hugo Almeida.quote:Op maandag 12 september 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
Zag net het eerste doelpunt van een Porto speler met buitenkant rechts vanaf buitenkant strafschopgebied in de verste kruising. Het ontging me wie het was, een ex-Barcelona speler geloof ik. Iemand een idee ?
Ik heb het gezien, het was inderdaad een erg mooie trefferquote:Op maandag 12 september 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
Dan is het inderdaad Quaresma. Was bij eurogoals dus als dat herhaald wordt moet je maar eens kijken.
http://www.megaupload.com/nl/?d=20YEHONUquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:16 schreef jimjim1983 het volgende:
Quaresma
gisteren gezien, wat een prachtige goal.
Florent Sinama Pongollequote:Op woensdag 14 september 2005 10:51 schreef jimjim1983 het volgende:
... Punyol (o.id.) voor Liverpool ...
http://championsleague.ab(...)is_0-1_Liverpool.wmv
die frommelgoalquote:Op donderdag 15 september 2005 09:49 schreef DeTolk het volgende:
Die van Ferreira idd, en uiteraard Bergkamp.
Deze twee inderdaad. Schitterend.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:26 schreef Bjoro het volgende:
die 3e van Iaquinta (Udinese) was ook erg fraai !
en die van Ferreira (Fc Thun) mocht er ook zijn !
heee, het leeftquote:
Er zijn mensen, die hard moeten studerenquote:
Blijft vreemd dat het niet werd gekozen tot doelpunt van de maand.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:00 schreef spurs het volgende:
Wordt nog leuk dit seizoen, heb al aardig wat mooie doelpunten gezien. Tot nu blijft het doelpunt van Dave de Jong, in het duel VfL Osnabrück - Greuther Fürth, voor mij nog steeds de mooiste!
dat idee had ik juist bij de 1e.quote:Op maandag 19 september 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Hele mooie goals, al vond ik dat die tweede er nooit in had gemogen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:00 schreef tong80 het volgende:
De goal van Bosvelt tegen Feijenoord verdient een nominatie.
mi gado! inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:24 schreef Thetallguy het volgende:
Henry tegen Sparta Praag, buitenkantje rechts, rand 16 meter, verre hoek
Dat was idd de mooiste goal van de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:09 schreef tong80 het volgende:
Ik wil alsnog het doelpunt van Carlos Hernandez nomineren. Maakte ie afgelopen zaterdag voor Costa Rica. Een volley uit de lucht genomen 25 meter van het doel, sloeg onder de lat in.
Matt Taylor dacht ik. Briljante goal inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Doelpunt van porthsmouth vandaag ben de naam kwijt maar wat en juweeltje.
mooi doelpunt idd, wordt regelmatig afgespeeld op uefa.comquote:Op donderdag 3 november 2005 16:03 schreef tong80 het volgende:
De derde van Eto'O gisteren. Geweldige aanval en een briljante lob.
"Beetje matig dat ie hem met de binnenkant nam, hij had hem gewoon vol op de wreef moeten nemen"quote:Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef Arcee het volgende:
Gaaf doelpunt van Bosvelt.
Lekker nonchalante kick ook.
Die van Getafe zelf mocht er anders ook wezen.quote:Op zondag 6 november 2005 22:29 schreef jimjim1983 het volgende:
Giuly tegen Getafe.
en dan de hele aanval vanaf achteren, heeft iemand daar een filmpje van?
En Ajax 4, dat is pas een wereldprestatie, zeker voor ajaxquote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef Yeahinho het volgende:
Heerenveen maakt er 3 in 1 wedstrijd, telt dat niet extra?
Ik had het over 3 mooie he. Dat lukt Ajax van z'n lang zal ze leve nietquote:Op maandag 7 november 2005 08:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
En Ajax 4, dat is pas een wereldprestatie, zeker voor ajax
Die komt heus nog wel voorbijquote:
totti totti totti totti ooooooooohhhhhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:53 schreef DIGGER het volgende:
http://abu-alwaleed.abu-jasim.com/calcio/week9/Inter_0-2_Roma.wmv
Topklasse
Hij zit bij de keuze mogelijkheden voor doelpunt van de week.quote:
Lijstje maken van alle mooie goals tot nu toe?quote:Op maandag 7 november 2005 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben al een mooi lijstje inmiddels.
ok, en alleen Nederlandse eredivisie?quote:Op maandag 14 november 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
Misschien nu alvast de eredivisie doelpunten.In tijdens de winterstop ofzo de anderen.
ik tel vanaf deze post. ok?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima, alleen het probleem is dat we voor speelronde #1 niet echt een stemming meer hebben.
In ieder geval mijn top 3 van de vorige speelronde (en nu al lastig!!)
1. Thijs Sluijter, de 1-1 in Heracles - PSV.
2. Theo Janssen, de 2-1 in Vitesse - SC Heerenveen.
3. Klaas Jan Huntelaar, de 1-1 in Vitesse - SC Heerenveen.
Ook maar even de officiële regeltjes.
1. Stemmen kan vanaf iedere zondag 16:15 tot het begin van de volgende speelronde (dat zal vrijdag rond 20:00 uur zijn).
2. Je geeft een top 3 waarbij #1 drie punten krijgt, #2 krijgt twee punten en #3 één punt.
3. Het doelpunt met de meeste punten na de stemming gaat door naar de eindronde aan het eind van het seizoen. Met alle doelpunten wordt dan het doelpunt van het jaar gekozen.
4. Kijk naar het doelpunt, de aanval etc. en niet naar de speler/club. Ga a.u.b. niet stemmen op je eigen club als daar geen reden toe is. Laten we het er een eerlijke competitie van maken.
Dubbele 1-2 dwars door het centrum van de verdediging...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:26 schreef tong80 het volgende:
Heb gisteren weinig kunnen zien helaas. Maar dat moet een mooie combinatie zijn geweest.
Hier doet ie het gewoon hoor. Maar kijk anders ff in het Serie A topic, daar staat een korte samenvatting, incl. dit doelpunt ook uiteraard.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:21 schreef tong80 het volgende:
Hij doet het helaas niet bij me Digger.
Iemand een linkje?quote:Op maandag 21 november 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
En we voegen er weer een pareltje van Ronaldhino aan toe.
Was inderdaad ook een leuke.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef tong80 het volgende:
Het hakje van Carew mag toegevoegd worden.
Filmpje samenvatting Real - Lyon incl hakje van Carew:quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef tong80 het volgende:
Idd. Je zag ook van mijlenver aankomen dat ie een hakje ging doen, vond ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi hoe traag de bal in het doel rolde, dat zijn de leuke doelpunten.
bofnegerquote:Op donderdag 24 november 2005 01:11 schreef bofneger het volgende:
Ik wil graag het doelpunt van Nevland in de bekerwedstrijd tegen ADO nomineren![]()
Carew heeft dan ook de techniek van een nijlpaard. Zlatan deed daar ook eens een leuke uitspraak over na een ruzie: "What he can do with an orange, I can do with a football"quote:Op donderdag 24 november 2005 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Idd. Je zag ook van mijlenver aankomen dat ie een hakje ging doen, vond ik.
andersom dus hequote:Op donderdag 24 november 2005 01:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Carew heeft dan ook de techniek van een nijlpaard. Zlatan deed daar ook eens een leuke uitspraak over na een ruzie: "What he can do with an orange, I can do with a football"
Vooral omdat die zo tergend langzaam in t doel rolde, keeper lekker verbaasdquote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef tong80 het volgende:
Die van Van Persie is te vinden op www.latestgoals.netquote:
Net gezien. Heerlijk doelpunt inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
Juve - Empoli, de 0-1 van Almiron, werkelijk een streep van een vrije trap, buitenkant rechts vanop 30 meter, eerst recht op de goal af maar door het effect in de kruising eindigend.
Prachtgoal inderdaad!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
En we voegen de geweldige lob van Diba namens NAC tegen FC Utrecht toe.
Stiftquote:Op zondag 22 januari 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
En we voegen de geweldige lob van Diba namens NAC tegen FC Utrecht toe.
Jammer dat de NOS geen beelden uitzend van de overige clubs/wedstrijden, de goal van Paredes was namelijk nog mooier, maar ja, die speelt bij Reggina.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gezien. Heerlijk doelpunt inderdaad.
Dat is het rare. Ik baalde dat de uitzendrewchten van het Italiaanse voetbal naar de NOS gingen. RTL zond alle doelpunten en alle wedstrijden uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jammer dat de NOS geen beelden uitzend van de overige clubs/wedstrijden, de goal van Paredes was namelijk nog mooier, maar ja, die speelt bij Reggina.
Dat was dat hakje ofniet? In zijnet wel binnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jammer dat de NOS geen beelden uitzend van de overige clubs/wedstrijden, de goal van Paredes was namelijk nog mooier, maar ja, die speelt bij Reggina.
Jan Mulder overdreef een beetje maar ik kan echt genieten van zo'n goal.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:
mwah. goed maar niet bijzonder.
Met een account op gazzetta.it kun je alle goals van alle serie A matchen terug zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat we er geen beelden van hebben gezien Digger.
Pousoquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik zie net die van Uso namens Uruquay tegen Engeland vanaf 30 meter in de kruising belanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |