Dubbele 1-2 dwars door het centrum van de verdediging...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:26 schreef tong80 het volgende:
Heb gisteren weinig kunnen zien helaas. Maar dat moet een mooie combinatie zijn geweest.
Hier doet ie het gewoon hoor. Maar kijk anders ff in het Serie A topic, daar staat een korte samenvatting, incl. dit doelpunt ook uiteraard.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:21 schreef tong80 het volgende:
Hij doet het helaas niet bij me Digger.
Iemand een linkje?quote:Op maandag 21 november 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
En we voegen er weer een pareltje van Ronaldhino aan toe.
Was inderdaad ook een leuke.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef tong80 het volgende:
Het hakje van Carew mag toegevoegd worden.
Filmpje samenvatting Real - Lyon incl hakje van Carew:quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef tong80 het volgende:
Idd. Je zag ook van mijlenver aankomen dat ie een hakje ging doen, vond ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi hoe traag de bal in het doel rolde, dat zijn de leuke doelpunten.
bofnegerquote:Op donderdag 24 november 2005 01:11 schreef bofneger het volgende:
Ik wil graag het doelpunt van Nevland in de bekerwedstrijd tegen ADO nomineren![]()
Carew heeft dan ook de techniek van een nijlpaard. Zlatan deed daar ook eens een leuke uitspraak over na een ruzie: "What he can do with an orange, I can do with a football"quote:Op donderdag 24 november 2005 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Idd. Je zag ook van mijlenver aankomen dat ie een hakje ging doen, vond ik.
andersom dus hequote:Op donderdag 24 november 2005 01:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Carew heeft dan ook de techniek van een nijlpaard. Zlatan deed daar ook eens een leuke uitspraak over na een ruzie: "What he can do with an orange, I can do with a football"
Vooral omdat die zo tergend langzaam in t doel rolde, keeper lekker verbaasdquote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef tong80 het volgende:
Die van Van Persie is te vinden op www.latestgoals.netquote:
Net gezien. Heerlijk doelpunt inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
Juve - Empoli, de 0-1 van Almiron, werkelijk een streep van een vrije trap, buitenkant rechts vanop 30 meter, eerst recht op de goal af maar door het effect in de kruising eindigend.
Prachtgoal inderdaad!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
En we voegen de geweldige lob van Diba namens NAC tegen FC Utrecht toe.
Stiftquote:Op zondag 22 januari 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
En we voegen de geweldige lob van Diba namens NAC tegen FC Utrecht toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |