Matt Taylor dacht ik. Briljante goal inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Doelpunt van porthsmouth vandaag ben de naam kwijt maar wat en juweeltje.
mooi doelpunt idd, wordt regelmatig afgespeeld op uefa.comquote:Op donderdag 3 november 2005 16:03 schreef tong80 het volgende:
De derde van Eto'O gisteren. Geweldige aanval en een briljante lob.
"Beetje matig dat ie hem met de binnenkant nam, hij had hem gewoon vol op de wreef moeten nemen"quote:Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef Arcee het volgende:
Gaaf doelpunt van Bosvelt.
Lekker nonchalante kick ook.
Die van Getafe zelf mocht er anders ook wezen.quote:Op zondag 6 november 2005 22:29 schreef jimjim1983 het volgende:
Giuly tegen Getafe.
en dan de hele aanval vanaf achteren, heeft iemand daar een filmpje van?
En Ajax 4, dat is pas een wereldprestatie, zeker voor ajaxquote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef Yeahinho het volgende:
Heerenveen maakt er 3 in 1 wedstrijd, telt dat niet extra?
Ik had het over 3 mooie he. Dat lukt Ajax van z'n lang zal ze leve nietquote:Op maandag 7 november 2005 08:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
En Ajax 4, dat is pas een wereldprestatie, zeker voor ajax
Die komt heus nog wel voorbijquote:
totti totti totti totti ooooooooohhhhhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:53 schreef DIGGER het volgende:
http://abu-alwaleed.abu-jasim.com/calcio/week9/Inter_0-2_Roma.wmv
Topklasse
Hij zit bij de keuze mogelijkheden voor doelpunt van de week.quote:
Lijstje maken van alle mooie goals tot nu toe?quote:Op maandag 7 november 2005 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben al een mooi lijstje inmiddels.
ok, en alleen Nederlandse eredivisie?quote:Op maandag 14 november 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
Misschien nu alvast de eredivisie doelpunten.In tijdens de winterstop ofzo de anderen.
ik tel vanaf deze post. ok?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima, alleen het probleem is dat we voor speelronde #1 niet echt een stemming meer hebben.
In ieder geval mijn top 3 van de vorige speelronde (en nu al lastig!!)
1. Thijs Sluijter, de 1-1 in Heracles - PSV.
2. Theo Janssen, de 2-1 in Vitesse - SC Heerenveen.
3. Klaas Jan Huntelaar, de 1-1 in Vitesse - SC Heerenveen.
Ook maar even de officiële regeltjes.
1. Stemmen kan vanaf iedere zondag 16:15 tot het begin van de volgende speelronde (dat zal vrijdag rond 20:00 uur zijn).
2. Je geeft een top 3 waarbij #1 drie punten krijgt, #2 krijgt twee punten en #3 één punt.
3. Het doelpunt met de meeste punten na de stemming gaat door naar de eindronde aan het eind van het seizoen. Met alle doelpunten wordt dan het doelpunt van het jaar gekozen.
4. Kijk naar het doelpunt, de aanval etc. en niet naar de speler/club. Ga a.u.b. niet stemmen op je eigen club als daar geen reden toe is. Laten we het er een eerlijke competitie van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |