Jammer dat de NOS geen beelden uitzend van de overige clubs/wedstrijden, de goal van Paredes was namelijk nog mooier, maar ja, die speelt bij Reggina.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gezien. Heerlijk doelpunt inderdaad.
Dat is het rare. Ik baalde dat de uitzendrewchten van het Italiaanse voetbal naar de NOS gingen. RTL zond alle doelpunten en alle wedstrijden uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jammer dat de NOS geen beelden uitzend van de overige clubs/wedstrijden, de goal van Paredes was namelijk nog mooier, maar ja, die speelt bij Reggina.
Dat was dat hakje ofniet? In zijnet wel binnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jammer dat de NOS geen beelden uitzend van de overige clubs/wedstrijden, de goal van Paredes was namelijk nog mooier, maar ja, die speelt bij Reggina.
Jan Mulder overdreef een beetje maar ik kan echt genieten van zo'n goal.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:
mwah. goed maar niet bijzonder.
Met een account op gazzetta.it kun je alle goals van alle serie A matchen terug zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat we er geen beelden van hebben gezien Digger.
Pousoquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik zie net die van Uso namens Uruquay tegen Engeland vanaf 30 meter in de kruising belanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |