Egamer | zaterdag 21 januari 2006 @ 22:20 |
CryTek, de makers van Far Cry, komen met een nieuwe FPS. Namelijk Crysis. Crysis is trouwens de eerste game die gebruikt gaat maken van DirectX10, daarmee kunnen wij érg mooie graphics op het beeldscherm krijgen. Het zal onder andere gebruik gaan maken van de Cry-Engine 2, Far Cry 2 zal daar ook waarschijnlijk gebruik van maken. De game staat geplanned voor eind 2006, en ik heb scans van de Gamestar magazine. ![]() ![]() ![]() Meer screenshots van Crysis. | |
Retuobak | zaterdag 21 januari 2006 @ 22:22 |
Ik kan werkelijk niet wachten, Crytek heeft met Far Cry bewezen dat ze weten hoe ze een topFPS moeten bouwen, zowel op gameplay als graphics gebied. Ik twijfel er dan ook absoluut niet aan dat dit DE topper van 2006 gaat worden op FPS gebied. | |
Egamer | zaterdag 21 januari 2006 @ 22:24 |
Het ziet er echt werkelijk goed uit, kan makkelijk een kandidaat worden voor beste FPS van 2006. ![]() | |
peristilius | zaterdag 21 januari 2006 @ 22:33 |
Ziet er lekker uit. ![]() We zijn nog maar een paar stappen verwijderd van fotorealisme. ![]() | |
Retuobak | zaterdag 21 januari 2006 @ 22:34 |
Ja, een paar stappen die 10 jaar duren ![]() Maar de gains in beeldkwaliteit beginnen wel te verminderen ja. Je hebt straks exorbitant veel meer grafische kracht nodig voor iets mooiere beelden, itt hoe het nu nog is. | |
Dr.Daggla | zaterdag 21 januari 2006 @ 23:49 |
Halleluja. ![]() ![]() Ben benieuwd of deze game gebruik gaat maken van die PhysX kaart. Hmm, denk dat het met deze game ook wel weer tijd gaat worden voor een 2de videokaart. ![]() | |
Retuobak | zaterdag 21 januari 2006 @ 23:50 |
Eerder vervanging Daggla, DirectX10 kaartje kopen ![]() | |
kepler | zaterdag 21 januari 2006 @ 23:53 |
dit gaat mijn x300 videokaart nooit leuk vinden ![]() wat zijn de systeemeisen voor dit spel ![]() gewoon uit interesse: is de CryTech2-engine mogelijk op de PS3/Xbox 360? | |
Retuobak | zaterdag 21 januari 2006 @ 23:54 |
Mogelijk, ja. Met dezelfde effecten mogelijk? Nee. Er moet wat gestript worden in de effecten en men moet ws. wat trucjes uithalen om de schaal wat te minderen ivm de kleinere geheugencapaciteit van consoles. | |
Dr.Daggla | zaterdag 21 januari 2006 @ 23:54 |
quote:Dit werkt toch wel op een 7800GTX? ![]() | |
Retuobak | zaterdag 21 januari 2006 @ 23:56 |
Tuurlijk wel, maar niet in volle glorie natuurlijk ![]() Ik ga daarom ook nog niet mijn 7800GTX vervangen, dat komt in 2007 wel. Een erg vroege DX10 game gaat daar niks aan veranderen. | |
kepler | zaterdag 21 januari 2006 @ 23:57 |
quote: ![]() ik denk niet dat ik genoeg geld heb om een nieuwe videokaart te kopen voor dit spel ![]() | |
Retuobak | zaterdag 21 januari 2006 @ 23:58 |
Ik ook niet ![]() | |
kepler | zondag 22 januari 2006 @ 00:05 |
quote:eind dit jaar al ![]() net als stalker zeker ![]() ![]() | |
Retuobak | zondag 22 januari 2006 @ 00:15 |
Goede kans dat hij idd naar begin 2007 verschoven zal worden, is ook gebeurd met Far Cry tenslotte, om hem nog net wat meer te polishen. | |
MMaRsu | zondag 22 januari 2006 @ 00:56 |
Ziet er heerlijk uit ![]() | |
H.Flick | zondag 22 januari 2006 @ 12:01 |
Ik denk dat ik ook maar die-hard PC-gamer moet gaan worden ![]() | |
Mystikvm | zondag 22 januari 2006 @ 14:01 |
Ouch. Ik ben blij dat ik niet zo'n PC gamer ben, anders ahd ik nu mijn oude setup direct het raam uit gemieterd. Ik hoop wel op een port voor de 360, eigenlijk verwacht ik dat ook wel. Jammer van de exclusiviteit voor de PC, maar ik ben benieuwd wat er van over blijft op de console. Ik ben ook benieuwd welk persoon op deze aardkloot deze game superstrak kan gaan draaien. | |
H.Flick | zondag 22 januari 2006 @ 14:02 |
Waar kan ik die ingame techdemo zien dan? Volgens mij las ik net in een ander topic daar iets over. | |
timmeeeh | zondag 22 januari 2006 @ 14:06 |
als ik dit zo zie, ga ik maar weer eens verder met far cry! ooit aan begonnen, maar nooit afgemaakt. onbegrijpelijk eigenlijk ![]() | |
JohnnyKnoxville | zondag 22 januari 2006 @ 14:08 |
Whehehe, "Pimp my soldier". Dit gaat mijn PC heul niet trekken. ![]() | |
peristilius | zondag 22 januari 2006 @ 14:57 |
quote:http://www.gamershell.com/download_12286.shtml Stond op FOK!games. ![]() | |
H.Flick | zondag 22 januari 2006 @ 14:58 |
quote:Lees ik nooit ![]() | |
peristilius | zondag 22 januari 2006 @ 15:01 |
quote:Is soms wel handig. ![]() | |
H.Flick | zondag 22 januari 2006 @ 15:03 |
quote:Ik heb toch hulpjes op het forum die de juiste berichten voor me opzoeken ![]() | |
timmeeeh | zondag 22 januari 2006 @ 15:36 |
quote: | |
Egamer | woensdag 25 januari 2006 @ 14:10 |
Mijn PC wel, maar waarschijnlijk niet met de hoogste instellingen. ![]() | |
Shakermaker | donderdag 26 januari 2006 @ 23:16 |
Ziet er prachtig uit. Hopelijk kan je dit keer wel vrij rondlopen over het hele eiland. Ik heb wel zin in een trekking ![]() Is er eigenlijk al een ETA voor DX10 kaarten? Eind dit jaar ofzo? quote:Errr, nee. Flight Simulator X is eerder aangekondigd en die maakt ook uitgebreid gebruik van DX10 (en Windows Vista). | |
Retuobak | donderdag 26 januari 2006 @ 23:18 |
Eind dit jaar inderdaad ![]() Mocht Vista uitgesteld worden dan kun je een uitstel qua kaarten verwachten naar Q1 '07. | |
Baris | zondag 29 januari 2006 @ 11:31 |
De game zit er fucking mooi uit. ![]() | |
Morthill | zondag 29 januari 2006 @ 12:09 |
Dat wordt over een jaar een nieuwe PC aanschaffen. | |
Baris | zondag 29 januari 2006 @ 12:17 |
quote:Zelfde hier. ![]() | |
Morthill | zondag 29 januari 2006 @ 13:13 |
Agh, mijn huidige is nu bijna 1.5 jaar oud, dus op zich geen probleem, moet ik alleen wel werk hebben om het te kunnen betalen. Maar dit soort beelden zijn het waard ![]() | |
Incolumis | donderdag 23 maart 2006 @ 23:21 |
nieuw filmpje | |
peristilius | donderdag 23 maart 2006 @ 23:24 |
Dat filmpje is dus behoorlijk ziek! ![]() Echt geweldig, nooit gedacht dat zulke graphics zo snel al mogelijk zouden zijn. ![]() | |
kepler | vrijdag 24 maart 2006 @ 00:44 |
quote:volgens Kabouter duurt het dus tot eind dit jaar, vanwege DX10 kaarten enzo | |
disjfa | vrijdag 24 maart 2006 @ 01:10 |
quote:En sinds die al is uitgesteld.... ![]() | |
Retuobak | vrijdag 24 maart 2006 @ 06:26 |
quote:Kun je verwachten dat ATi en nVidia respectievelijk de R590 en G7x uit zullen brengen als extra refreshes en dan direct bij launch van Vista alsnog uitbrengen ![]() | |
nlboy | zaterdag 25 maart 2006 @ 00:36 |
Een Super Gametopic zonder screens... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
piet_pelle | zaterdag 25 maart 2006 @ 01:35 |
quote:Ziekerdeziek. Gaan we dit echt ingame verwachten? Kun je, je pas voor Oblivion geupgrade pc, wel weer een upgrade gaan geven. | |
disjfa | zaterdag 25 maart 2006 @ 01:39 |
quote:had je maar niet je pc moeten upgraden voor Oblivion ![]() | |
piet_pelle | zaterdag 25 maart 2006 @ 01:43 |
quote:Ik wacht wel op de X360 versie ![]() | |
Retuobak | zaterdag 25 maart 2006 @ 10:49 |
quote:Mja, dat kan nog minimaal een half jaar wachten, zoals gezegd heeft niemand hardware die het exact zo kan draaien. Ook de 360 en PS3 krijgen watered down versies als ze de game krijgen vanwege het ontbreken van DX10 features. | |
nlboy | zaterdag 25 maart 2006 @ 12:32 |
Erg jammer dat Crysis TE mooi word, dan moet ik helaas misschien dan weer een nieuwe videokaart kopen (want voor de rest is het een eitje voor mijn PC). Dit is ook de enige game waar ik echt op wacht. ![]() Hopelijk doen ze ook net als Far Cry 64-bit support. ![]() [ Bericht 13% gewijzigd door nlboy op 25-03-2006 12:43:15 ] | |
nlboy | zaterdag 25 maart 2006 @ 12:37 |
quote:Hier vind je nog een betere filmpje van de Crysis Trailer. ![]() | |
Rnnz | zondag 26 maart 2006 @ 03:40 |
Dit zal mijn GeForce 5500FX niet meer aankunnen.. Wat zien die screens er goddelijk uit zeg.. ![]() | |
nlboy | zondag 26 maart 2006 @ 11:26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De oude trailer (zonder geluid) Een paar tijdschriften scans. De trailer van GDC, maar dan hoge kwaliteit! (geen geluid) ![]() | |
H.Flick | zondag 26 maart 2006 @ 11:30 |
Ik heb zo het idee dat de PC weer de voorsprong op het gebied van graphics gaat pakken ![]() | |
Retuobak | zondag 26 maart 2006 @ 11:40 |
quote:Zou je denken? ![]() | |
nlboy | zondag 26 maart 2006 @ 12:29 |
Ik hoop echt dat ze 64-bit en dual-core support gaan doen, dan kan ik eindelijk mijn PC echt laten denken. ![]() | |
Retuobak | zondag 26 maart 2006 @ 12:35 |
Moet haast wel, Far Cry had dat ook erin gepatched ![]() | |
Sharkdoggie | zondag 26 maart 2006 @ 12:38 |
Dat ziet er wel leuk uit. | |
nlboy | zondag 26 maart 2006 @ 12:39 |
quote:Ja, alleen moest je wel helaas heel lang wachten. ![]() ![]() En ik hoop echt dat ze de multiplayer veel leuker en beter maken dan als Far Cry. Daar liep je gewoon 1km totdat je bij je doel was. Ik hoop dat ze een Counterstrike achtige sfeer maken. ![]() | |
Retuobak | zondag 26 maart 2006 @ 12:42 |
Nou ja, ik verwacht ook geen release voor die van Vista. Denk dat ze ongeveer tegelijk releasen. | |
nlboy | zondag 26 maart 2006 @ 12:48 |
quote:Dat zou wel mooi zijn. ![]() ![]() | |
Retuobak | zondag 26 maart 2006 @ 12:50 |
EA is heel goed bij bepaalde getalenteerde studios. Dan laten ze de developer redelijk vrij en krijgen ze zakken geld. sportgames ed. melken ze gewoon uit om de grote projecten als Spore en Crysis te financieren. | |
nlboy | zondag 26 maart 2006 @ 12:58 |
quote:Spore word ook een topper. ![]() EA pakt nu zeker goed uit met die twee titels, wel jammer voor Ubisoft. Ach ja als we gewoon niet naar die exppacks kijken van bijvoorbeeld Sims 2 en Battlefield 2, dan zijn het toch wel goede games. ![]() | |
speedfreakssj | zondag 26 maart 2006 @ 14:32 |
en nu hopen dat de harware niet weer achterlijk duur word en de videokaar bet;laabaar is., ik vind het namelijk een beetje overdreven om een kaart van ¤500 te moeten aanschaffen NAAST een nieuwe proc en ram om eem spel te kunnen spelen | |
Retuobak | zondag 26 maart 2006 @ 16:24 |
Je realiseert je dat je een game niet op de hoogste settings HOEFT te spelen he speedfreakssj? ![]() | |
nlboy | zondag 26 maart 2006 @ 16:40 |
quote:Maar ja, je wilt natuurlijk wel het maximale uit de game/je geld halen. ![]() | |
alex4allofyou | zondag 26 maart 2006 @ 17:30 |
Nou Reuobak, eerlijk = eerlijk, als ze dat eruit weten te halen straks dan is de PC gauw weer de krachtigste onder de gameafspelende hardware. Ik kan bijna niet geloven (na de HDfilm gezien te hebben) dat ze werkelijk realtime zoiets als wat we in dat oerwoud zagen weten voort te brengen ![]() Ziek gewoon ![]() Denk je dat je 360 en de soon to be PS3 zoiets ook voort kunnen brengen? Ik snap niet hoe ze een scherm weten voort te brengen waar je de hoeveelheid takken ed gewoon niet kan tellen (zoals in het echt). Lijkt wel of ze een generatie overslaan ![]() Dit gezegd hebbende, van mij hoeft dit grafisch geweld niet per se (maar wel mooi natuurlijk), ik neem genoegen met GC*2 graphics ![]() | |
Retuobak | zondag 26 maart 2006 @ 17:40 |
Ik denk dat de 360 en PS3 redelijk in de buurt zullen komen na veel optimalisatie, maar het zal er op de PC logischerwijs het beste uit zien. Zou goed kunnen dat de 360 zelfs het dichtste in de buurt komt, hardware features van de 360 GPU zijn uitgebreider dan die van de RSX (RSX heeft echt puur DX9.0c features, 360GPU hangt een beetje tussen DX9.0c en DX10 in, al neigt het nog steeds meer naar DX9.0c) | |
alex4allofyou | zondag 26 maart 2006 @ 18:08 |
quote:Deze optimalisatie van PCgraphics komt toch met name door de integratie/ optimalisatie van GPU & CPU (waar voorheen de RAM eigenhandig tewerkging tov de DDR3 van de graphics card; lees ondergebruikt)? Ik denk niet dat de 360 en wellicht de PS3 die specificaties ingebed hebben. Van de andere kant zijn de consoles natuurlijk wel gemaakt voor 1 hoofdfunctie; games. Dus zijn de algemene bottlenecks die de PC altijd had in veel mindere mate aanwezig bij consoles, ivm het fabriceren van hardware die gestroomlijnd is op elkaar, en zal dat nu ook wel weer zijn. Ik denk dat dit ook altijd de reden was dat consoles veel meer 'deden' met de specificaties die ze hadden. Zo zal de GPU samen met de CELLchip in de PS3 geoptimaliseerd zijn en heeft het vraagstuk die de PC tracht op te lossen met DirectX10 zich nooit echt in dezelfde orde gemanifesteerd met consoles. Wat betreft de 360 vrees ik juist dat die teveel PCgeorienteerd (videokaart met DX9.0c). Van de andere kant...MS zou toch echt wel aan hebben kunnen zien dat DX10 eraan zat te komen ![]() | |
Retuobak | zondag 26 maart 2006 @ 22:54 |
Nee, jij ziet DX10 verkeerd. Ondanks dat het het unified shader model introduceert (voegt veel efficientie toe, bezit de PS3 niet, de 360 wel en is het ding dat de 360 DX9.0c+ maakt). Maar features als SM4.0, Geometry Shader, ondersteuning voor langere en complexere shaders etc. etc. dat ontbreekt allemaal bij zowel de PS3 als 360. En het ontbreken van dergelijke features die hardwarematig ingebouwd moeten worden valt niet te compenseren met enige mate van optimalisatie. En MS had het wel aan zien komen ja, maar ik betwijfel of de specificaties van DX10 al vaststonden toen het ontwerp van de Xenos gefinaliseerd werd. Dus een goede kans dat er een flink aantal features ontbreken als men uberhaupt al de moeite heeft genomen er een paar in te stoppen buiten het unified shader model. Overigens is de 360 helemaal niet zo sterk PC georienteerd, iig niet meer of minder zo dan de PS3. Iedereen met OGL ervaring op de PC kan games maken voor de PS3. En de 360 gebruikt wat trucjes die je niet terugvindt in PC's zoals een supersnelle EDRAM cache op de GPU, waar de PS3 een simpel PC ontwerp gebruikt voor de videokaart. | |
Retuobak | zondag 26 maart 2006 @ 23:14 |
Gamespot heeft gesproken met Cevat Yerli van Crytek, zal wat toffe uitspraken vet maken ![]() quote: | |
-skippybal- | woensdag 29 maart 2006 @ 12:28 |
tvp ![]() | |
nlboy | woensdag 29 maart 2006 @ 13:00 |
Ik vind het jammer dat ze weer voor monsters kiezen. Dan is het een super realistisch spel, dan krijg je van die onrealistische monster erin. Jammer. ![]() ![]() | |
Retuobak | woensdag 29 maart 2006 @ 13:08 |
quote:Geen mosnters, wel aliens ![]() Overigens kiezen ze volledig voor de early-Far Cry speelstijl. Dus tactisch en voorzichtig spelen ipv zoals in de laatste levels met zo zwaar mogelijke wapens rossen tegen eindeloze hoeveelheden trigens. | |
nlboy | woensdag 29 maart 2006 @ 13:35 |
quote:Beter! Ik vond de eindbaas erg saai en niet zoveel met Far Cry zelf te maken hebben. ![]() | |
ElmarO | woensdag 29 maart 2006 @ 16:43 |
quote:Dat was inderdaad een aardig zwak punt van het spel. Terwijl het voor die monsters wel leuk was. Ben in ieder geval benieuwd hoe Crysis gaat uitpakken. Hier kan je trouwens al de eerste 5 screenshots van het spel zien. ![]() | |
Jump | woensdag 29 maart 2006 @ 17:11 |
Zal het bij eind 2006 blijven? Of zal het 2007 worden? ![]() | |
HeatWave | woensdag 29 maart 2006 @ 17:15 |
Fucking hell wat een screens ![]() Tijd voor een upgrade van mijn gf6600GT'tje ![]() | |
Retuobak | woensdag 29 maart 2006 @ 17:21 |
quote:Begin 2007, reken er maar op dat Crytek Crysis tegelijk met Vista in de schappen wil hebben. | |
Morpheus2002 | woensdag 29 maart 2006 @ 17:24 |
Prachtige Trailer, tot het moment dat er een ruimteschip verschijnt. Waarom verneuken ze zo'n gave FPS altijd met buitenaardse wezen? Zo jammer ![]() Heb Far Cry ook gespeeld totdat de Aliens tevoorschijn kwamen. Ik vind het echt een miljoen keer leuker om tegen "echte" mensen / militairen enzovoort te knallen. Beetje jammer weer. | |
-skippybal- | woensdag 29 maart 2006 @ 17:25 |
Wat ik me dus afvraag, als het DirectX 10 is op welke hardware lopen die beelden dan?? ![]() | |
Retuobak | woensdag 29 maart 2006 @ 17:28 |
quote:Pre-production samples waarschijnlijk Dat, of maybe gewoon DX9 hardware daar DX10 grotendeels snelheidsverbeteringen met zich meebrengt en minder verbeteringen qua grafische trucjes itt DX9 wat weer vooral grafische trucjes introduceerde. | |
Retuobak | woensdag 29 maart 2006 @ 17:28 |
quote:Lees dat stuk van Gamespot dat ik gequote heb, das iig al redelijk interessant, het zal dus iig niet spelen als een 13-in-één-dozijn monstershooter maar meer als early-Far Cry. Das good enough for me. | |
Incolumis | woensdag 29 maart 2006 @ 18:58 |
en toch valt me op in die hd trailer dat er wat dingen verspringen, zoals die wolken, alsof het toch net geen 3d is, en die stenen op de grond in het oerwoud | |
Retuobak | woensdag 29 maart 2006 @ 19:04 |
quote:Pop-up nog, betekent dat het te laat wordt ingeladen, komt omdat het nog een vroege build is. Tegen de uiteindelijke release merk je daar niks meer van als het goed is ![]() | |
-skippybal- | woensdag 29 maart 2006 @ 19:06 |
quote:Je krijgt toch denk ik wel dat het steeds scherper/gedetaileerder word hoe dichter bij je komt?? Anders kun je het pas op max spelen over 10 jaar ![]() | |
nlboy | woensdag 29 maart 2006 @ 19:10 |
quote: | |
nlboy | vrijdag 31 maart 2006 @ 10:19 |
New Screenshots from Pelaaja Finnish Site Pelaaja have posted a preview of Crysis with some new high-res screenshots (see below). New Information from this preview Crytek has stated that the AI in Crysis will make for the most challenging enemies of any 3d-shooter. Also there is some information regarding the release date. Crysis originally estimated a release date of Q4 2006. The has now been moved to January-March 2007. Thanks to RTsa for the translation. Kijk hier voor grotere screenshots. ![]() Bronnen: http://www.pelaajalehti.c(...)iskuvat_ja_traileri/ & http://incrysis.com/ [ Bericht 18% gewijzigd door peristilius op 03-04-2006 00:35:38 ] | |
ParaSomnia | zaterdag 1 april 2006 @ 16:51 |
Waanzinnig........ | |
ParaSomnia | zaterdag 1 april 2006 @ 16:51 |
Me 7800GTX gaat de deur uit.......... | |
Vagere_Hein | zaterdag 1 april 2006 @ 16:57 |
![]() | |
peristilius | zaterdag 1 april 2006 @ 17:11 |
Ja ParaSomnia, vervelend he? ![]() Heb je reacties wel even verwijderd. ![]() En nlboy, je screens doen het niet echt. ![]() | |
unstoppablemark | zaterdag 1 april 2006 @ 17:11 |
hopelijk kan je die motion blur wel uitschakelen. als ik 1 ding lelijk vind is het dat wel | |
nlboy | maandag 3 april 2006 @ 00:30 |
quote:Ja die deden het wel maar koste denk ik teveel bandbreedte. Misschien kan jij dat even weghalen? ![]() quote:Gelukkig kan je meestal bij games dat uitschakelen via het Console. Dus ik denk dat het hier ook wel uitgezet kan worden. ![]() | |
peristilius | maandag 3 april 2006 @ 00:36 |
quote: | |
S1nn3rz | maandag 3 april 2006 @ 01:33 |
wat een geweldige trailer ![]() Ben benieuwd wat voor specs we aan mogen denken om het zo te kunnen spelen ![]() | |
-Dries- | zondag 30 april 2006 @ 12:50 |
quote:Mja, same here | |
Del_Toro | maandag 1 mei 2006 @ 11:44 |
las ergens dat dit geen directx10 is maar nog steeds directx9 ![]() zou trouwens erg tof zijn moest dit vista only zijn ![]() ![]() | |
Jojo_ut_Grun | donderdag 11 mei 2006 @ 18:24 |
op de 3e veel info over Crysis http://pc.ign.com/articles/707/707522p1.html ![]() ziet er nog steeds heel goed uit let op hoe het licht door de bladeren gaat ![]() | |
-skippybal- | donderdag 11 mei 2006 @ 18:31 |
Briljant mooi ja. Ook als die met een grenadelauncher schiet naar zo'n mannetje en die hele palmboom omtieft met alle bladeren die hun eigen physics hebben ![]() | |
nlboy | zondag 14 mei 2006 @ 00:14 |
Een zeer interessante interview: http://www.gametrailers.com/player.php?id=10783&type=wmv&pl=game Bij Far Cry 'moest' je van te voren obseveren door te kijken, eigen routen bepalen en sluipen maar. Bij Crysis is het ook mogelijk om je wapen zo te costumize om zo de vijand op een handige manier uit te schakelen. (zie interview) Verder zijn hier een aantal nieuwe filmpje van de E3 te vinden Kom maar op met Crysis! ![]() | |
HassieBassie | zondag 14 mei 2006 @ 01:31 |
Volgens mij wordt deze game de reden voor mij om mn pc weer es lekker up te graden. Wauw. | |
Dr.Daggla | zondag 14 mei 2006 @ 01:35 |
quote:Echt fucking bizar dit ![]() Zo mooi ![]() | |
Retuobak | zondag 14 mei 2006 @ 09:29 |
Damn wat mooi, elke andere game de afgelopen E3 is er gewoon freakin' lelijk bij ![]() | |
nlboy | zondag 14 mei 2006 @ 10:41 |
quote:Idd en gelukkig is Crysis voorlopig PC-only. ![]() | |
DooD | zondag 14 mei 2006 @ 10:52 |
Ik heb zat gameplaytrailers gezien van Crysis en het zag er goed uit, maar ik had het idee dat het enkelt op dirx 9.0c liep. Dan nog zag het er spectaculair uit. Als je bij lanch een vette pc hebt om deze game te draaien, dan kunnen we al gelijk weer zeggen dat de pc voorligt op de consoles. Het verschil wordt per generatie kleiner, maar het is er nog steeds wel. | |
Retuobak | zondag 14 mei 2006 @ 11:23 |
Ja, klopt, alles wat getoond is so far werd gedraaid op een enkele ATi X1900 series videokaart ![]() | |
Jojo_ut_Grun | zondag 14 mei 2006 @ 11:24 |
dus mijn geforce 7800 gt zou het ook wel trekken ? maar dan op directx 9 of directx 10 drivers wie kan me dat vertellen? | |
InsertCredit | zondag 14 mei 2006 @ 11:31 |
quote:Je zult het zowel met dx9 (Xp) als met dx10 (Vista) kunnen spelen. Alleen zul je de specifieke dx10 effecten dan nog wel moeten missen tot je een echte dx10 kaart in huis haalt. | |
Jojo_ut_Grun | zondag 14 mei 2006 @ 11:33 |
maar een geforce 7800 gt moet het lekker kunnen draaien dus ? dat het er net zo uit ziet als op die filmpjes ? | |
InsertCredit | zondag 14 mei 2006 @ 11:37 |
quote:Ja moet wel lukken. Maybe niet met FSAA vol open, maar het speelt, mits een dikke processor en een sloot ramgeheugen, zeker fatsoenlijk. | |
Jojo_ut_Grun | zondag 14 mei 2006 @ 11:41 |
kan niet meer wachten totdat de game komt, is er nou al een release datum? | |
-Dries- | zondag 14 mei 2006 @ 11:45 |
Nee | |
Retuobak | zondag 14 mei 2006 @ 11:58 |
quote:Niet veel precieser dan '2006' | |
Jojo_ut_Grun | zondag 14 mei 2006 @ 12:07 |
oh dus binnen nu en 7 maanden.. das nog wel te doen | |
Tain | zondag 14 mei 2006 @ 12:09 |
Q1 2007 toch? ![]() | |
Retuobak | zondag 14 mei 2006 @ 12:45 |
Nope, Cevat Yerli (CEO Crytek) heeft meerdere malen '2006' bevestigd deze E3. | |
Dr.Daggla | zondag 14 mei 2006 @ 12:46 |
quote:Nee. 7800GT is geen DX10 kaart. | |
Retuobak | zondag 14 mei 2006 @ 12:47 |
Een X1900 series ook niet Daggla ![]() Eerste DX10 beelden van Crysis moeten we nog zien ![]() | |
Dr.Daggla | zondag 14 mei 2006 @ 13:04 |
quote:Dus het wordt nog mooier? ![]() Dacht dat zij wel een soort van concept kaart zouden hebben waar het wel op zit. Hoe kan je iets ontwerpen voor hardware/software die je zelf nog niet hebt. ![]() [edit] Neemt neit weg dat een X1900 wel stukken sneller is dan een 7800GT. Das toch een soort budgetkaart. ![]() | |
DooD | zondag 14 mei 2006 @ 13:49 |
het is wachten dus op vista als ik het zo goed begrijp, dan kunnen we bijna nog een jaar wachten. Als deze game al 2006 uitkomt dan wordt er nog geen gebruik gemaakt van de optimale grafische pracht. Het zal me niks verbazen als ze het als nog gaan uitstellen totdat vista uitkomt. En DR. Daggla een 7800 GT is voor dit spel een low t/m mid end kaart vrees ik. Je zal pas met de volgende generatie kaarten FSAA kunnen gaan toepassen enzo zonder verlies van grote hoeveelheden framerate. | |
-skippybal- | zondag 14 mei 2006 @ 14:23 |
DX10 zou toch voor het grootste deel geemuleerd kunnen worden door DX9-kaarten?? Niet op z'n allermooist, maar wel nieuwe effecten had ik ergens gelezen. | |
nlboy | zondag 14 mei 2006 @ 14:31 |
Wie gaat er Crysis en tegerlijkertijd ook Windows Vista kopen? ![]() Meer info over Vista: [PC] Windows Vista & Games | |
-skippybal- | zondag 14 mei 2006 @ 14:32 |
quote:Ligt eraan hoe duur Vista is ![]() | |
nlboy | zondag 14 mei 2006 @ 14:35 |
Ja idd, ik weet nog niet. Want tot nu toe is er alleen Crysis aangekondigd die draait o.a. DirectX10 en dus ook Windows Vista. | |
-skippybal- | zondag 14 mei 2006 @ 14:37 |
En ik heb ook niet echt echt trek om een een nieuwe grafkaart te halen voor ¤500. Dan wacht ik liever en speel ik het wel even op DX9. | |
babba | zondag 14 mei 2006 @ 14:39 |
Crysis zal ook gewoon op DirectX 9 draaien, sterker nog, alles wat je tot nu toe hebt gezien van Crysis is DirectX 9 | |
-skippybal- | zondag 14 mei 2006 @ 14:40 |
quote:Zeker op een tering duur systeem alleen ![]() | |
babba | zondag 14 mei 2006 @ 14:52 |
quote:De systeemeisen zijn nog niet bekend dus daar kan ik niets over zeggen, het lijkt me wel dat het behoorlijk zwaar gaat worden jah. Tijd om m'n Pentium 4 2,8 de deur uit te doen en een Core 2 Duo aan te schaffen tegen die tijd ![]() | |
Dr.Daggla | zondag 14 mei 2006 @ 15:13 |
Ik twijfel of ik er een tweede 7800GTX bij moet prikken of moet wachten op een DX10 kaart. Wanneer komen die eigenlijk? | |
DooD | zondag 14 mei 2006 @ 15:37 |
ik dacht dat ATi als eerste kwam met zijn directX 10 kaart. Een Intel conroe ( core duo2) zal ook geen overbodige luxe zijn voor deze game en eht zelfde zal denk ik gelden voor 1,5 t/m 2 gig aan geheugen. Een tweede 7800 gtx kaart erbij is leuk, maar of kwa prijs/kwaliteit verhouding de preformance geeft is een tweede. Bang for the buck is ook belangrijk. Ik wacht denk ik op vista totdat ik een nieuwe pc aanschaf. Ik wil toch zeker wel een Directx 10 videokaart, want nu nog een X1900 XT kopen ofzo zie ik de waarde niet van in. | |
ElmarO | zondag 14 mei 2006 @ 15:38 |
quote:Ik dacht dat ATI zo rond december 2006/januari 2007 met zijn DX10 kaart komt. | |
Dr.Daggla | zondag 14 mei 2006 @ 15:53 |
quote:Ik heb al een dual core, maar dan een AMD. 2gig zit er ook al in.. Maar ik zit ook te denken aan wachten tot Vista. Want dat zal ook wel weer flink wat kosten ![]() | |
King_of_cubes | zondag 14 mei 2006 @ 15:54 |
Even een vraagje, heb je een speciale videokaart nodig voor Direct X 10? Of kan ik met mijn Geforce 6800 ultra ook Direct X draaien? | |
Dr.Daggla | zondag 14 mei 2006 @ 15:55 |
quote: ![]() Lees nou even een paar post terug..... | |
Tain | zondag 14 mei 2006 @ 15:56 |
quote:Gewoon voor de DX10 kaart gaan en je 7800 verkopen ![]() | |
King_of_cubes | zondag 14 mei 2006 @ 15:57 |
quote:Stiekem had ik gewoon geen zin om het topic door te lezen. ![]() toch maar even doen. | |
Retuobak | zondag 14 mei 2006 @ 15:57 |
quote:SLI ![]() Ga echt voor een DX10 kaart Daggla, van SLI krijg je enkel spijt. Ik haal overigens Vista ws. zodra het uitkomt, maar dat is pas na Crysis ![]() | |
Dr.Daggla | zondag 14 mei 2006 @ 16:15 |
quote:Vriend van mij heeft 2 6800's en dat is idd vrij kut. ![]() | |
DooD | zondag 14 mei 2006 @ 16:17 |
Mah dan koop ik Crysis wel en wacht ik wel met het aanschaffen van een pc totdat vista eris. Des te meer zal ik het waarderen als ik van een readon9800 pro (als die Crysis uberhaupt opstart) naar een nieuwe directX 10 videokaart ga. En Sli ik lees er veel negatiefe berichten over. Ik hoorde dat COD2 zelfs slechter liep op een 6800 GT SLI opstelling, als dat het op een enkele kaart liep. | |
-skippybal- | zondag 14 mei 2006 @ 17:10 |
Die Agiablabla Pysics kaart zal ook wel niet overbodige luxe zijn met ongeveer physics op elke milimeter ![]() | |
DooD | zondag 14 mei 2006 @ 17:13 |
voorlopig kwamen de eerste games er slechter vanaf met zo'n kaart als zonder kwa framerate dan. Of het in Crysis overbodig is heb ik nog niks over kunnen vinden. Wie weet maar een stevige processor en genoeg ram doet ook wonderen. | |
Retuobak | zondag 14 mei 2006 @ 17:15 |
Crytek zal de Ageia PhysX kaart niet ondersteunen in Crysis ![]() | |
-skippybal- | zondag 14 mei 2006 @ 17:17 |
quote:Mooi zo, ik volgens mij ook geen PCI meer over ![]() | |
DooD | zondag 14 mei 2006 @ 17:19 |
quote:Dat zegt voldoende over zo'n kaart. Als Crysis het niet ondersteund dan voorspel ik toch weining toekomst voor zo'n kaart. En ATI en NV zijn niet dom, die sluiten gewoon goeie deals met Havoc en dan kan Ageia ook weer de geschiedenis boeken in. Of één van de twee koopt Ageia op. ![]() | |
-skippybal- | zondag 14 mei 2006 @ 17:19 |
Havoc is toch processor afhankelijk en niet vga ![]() | |
DooD | zondag 14 mei 2006 @ 17:20 |
Ik dacht dat Havoc op GPU kracht liep in samenwerking met CPU, maar ik kan het ook helemaal verkeerd hebben hoor. | |
-skippybal- | zondag 14 mei 2006 @ 17:22 |
Het beeld natuurlijk wel, maar de berekeningen van hoet het moet bewegen enzo gaat volgens mij puur via de processort. | |
InsertCredit | zondag 14 mei 2006 @ 17:31 |
quote:Nog wel. Vanaf dx10 gaat dit veranderen. Ati heeft al tech demos laten zien waarbij de gpu ook physics taken overneemt. Nvidia zal dit ook vast gaan ondersteunen. Scheelt weer zon achterlijk pci-physics geval ![]() | |
-skippybal- | zondag 14 mei 2006 @ 17:51 |
Oh cool ![]() | |
babba | zondag 14 mei 2006 @ 18:19 |
quote:Microsoft heeft laatst laten weten ook bezig te zijn met een physics API om deze in DirectX te stoppen. Dus ik neem aan dat ATi en nVidia dat wel moeten gaan ondersteunen ![]() | |
nlboy | dinsdag 16 mei 2006 @ 12:25 |
Hier word een beetje uitgelegt hoe het spel in elkaar zit. Hier zie je duidelijke beelden van Crysis, alleen is het interview niet echt geweldig. Hier vind je een interview met de leider van de level design. Hier vind je een filmpje puur 5 min jungle. (mp4-formaat) bron: incrysis.com | |
-skippybal- | dinsdag 16 mei 2006 @ 13:06 |
quote:Wow, die is echt mooi. Dat customisen van je wapen en suit is wel leuk gedaan en die physics zijn echt te vet. Gewoon een hele nieuwe manier van spelen zo, want je kunt niet meer echt achter bomen schuilen enzo. ![]() | |
Retuobak | dinsdag 16 mei 2006 @ 13:17 |
Dat laatste filmpje ![]() | |
DooD | dinsdag 16 mei 2006 @ 14:45 |
Bah krijg dat jungle filmpje niet geopend. Zo te lezen mis ik wat, maar ja ik zie het wel bij release van de game. | |
-skippybal- | dinsdag 16 mei 2006 @ 14:46 |
quote:Quicktime of VLC gebruiken. | |
DooD | dinsdag 16 mei 2006 @ 14:57 |
quote:Tnx for the tip en ik moet zeggen toch wel een meesterlijk filmpje. Laat echt veel verschillende mogelijkheden zien van de game. Zeker als er teveel vijanden zijn, dan ga je gewoon in Cloak mode. MGS elementen in Crysis. Deze game wordt met de dag beter ![]() | |
masterdave | woensdag 17 mei 2006 @ 10:12 |
Damn, dat is echt wel vette shit zeg, dit spel is echt een must en zeker wel waard om je pc te upgraden | |
MMaRsu | woensdag 7 juni 2006 @ 07:16 |
![]() | |
masterdave | woensdag 7 juni 2006 @ 08:26 |
quote:Als dit echt zo eruit gaat zien, dan zit ik er denk ik flink naast. Ik dacht nog een jaartje of 10, en dan komen de eerste fotorealistische spellen uit. Maar dit gaat al wel een flinke stap vooruit zeg. | |
DooD | woensdag 7 juni 2006 @ 11:21 |
Een flinke stap vooruit is normaal en dit is nog steeds directx 9.0c. Ik begin steeds meer te betwijfelen of directx 10 in Crysis een nog betere ervaring zal opleveren. Het komt hem steeds meer in details te zitten in games, want vroeger of later berijken we de eindgrens. Het kan niet mooier als real life. | |
flapdrolletje | woensdag 7 juni 2006 @ 12:50 |
quote:VR ![]() | |
Incolumis | zondag 18 juni 2006 @ 13:15 |
nieuw gameplayfilmpje | |
babba | zondag 18 juni 2006 @ 13:42 |
quote:Op het eind gaat die gast zo op in het spel dat hij nix meer zegt tegen de interviewer ![]() | |
-Dries- | zondag 18 juni 2006 @ 20:10 |
Tja, dit ziet er toch best wel revolutionair uit. | |
DooD | woensdag 21 juni 2006 @ 11:17 |
Mjah filmpje is cool. Je suit op strong en dan met je vuisten naar die alien op dat vliegdekschip en lekker rammen. Zo vechten de echte mannen. Rocketlanchers zijn uit en vuisten zijn in ![]() | |
nlboy | donderdag 22 juni 2006 @ 18:10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Morpheus2002 | donderdag 22 juni 2006 @ 18:12 |
Ziekelijk mooi ![]() | |
-skippybal- | donderdag 22 juni 2006 @ 18:24 |
Echt belachelijk al die onafhankelijke schaduws in de jungle ![]() | |
nlboy | donderdag 22 juni 2006 @ 18:40 |
Crysis zou verboden moet worden. ![]() | |
InsertCredit | donderdag 22 juni 2006 @ 18:49 |
Z.I.E.K. Vooral het depth of field en de motion blur maken de bewegende beelden zoveel realistischer ![]() | |
clowncloon | zaterdag 24 juni 2006 @ 23:32 |
OMG als deze game de lat weer hoger legt zoals Far Cry dat heeft gedaan dan ben ik zeer zeker aan een upgrade toe * kwijl * http://video.google.com/videoplay?docid=-3502375929069803475&q=crysis Ongelooflijk, lekkere gameplay + waanzinnige gfx mmmmuuussssttt haaaavveeee | |
Even | zondag 25 juni 2006 @ 18:37 |
Dit ziet er echt sick uit ![]() ![]() Hopelijk word het niet weer met van die kut monsters ![]() Ow men ik zie het alweer, Aliens...... Ah well ![]() | |
masterdave | zondag 25 juni 2006 @ 19:08 |
quote:kolere wat ziek gek, upgraden volgend jaar dus! | |
Arnold_fan | zondag 25 juni 2006 @ 20:21 |
Jammer dat de filmpjes verder niet een erg goede kwaliteit hebben...... ik zou graag gewone beelden hebben, dus niet gefilmd vanaf een ander scherm. | |
Skull-splitter | maandag 26 juni 2006 @ 00:26 |
quote:En hadden al sinds, jawel, het Voodoo 3 tijdperk in spellen kunnen zitten... | |
Retuobak | maandag 26 juni 2006 @ 08:57 |
quote:Check hier GDC Trailer 2006 HD | |
Arnold_fan | dinsdag 27 juni 2006 @ 10:12 |
quote:Dat ziet er inderdaad heel netjes uit, wanneer komt er een demo? | |
-Dries- | dinsdag 27 juni 2006 @ 11:17 |
quote:Nog heeeeeeel lang niet. | |
Jojo_ut_Grun | dinsdag 27 juni 2006 @ 11:44 |
quote:hoezo? | |
Arnold_fan | dinsdag 27 juni 2006 @ 12:06 |
quote: ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 27 juni 2006 @ 12:11 |
Engine has "Predator" written all over it... ![]() | |
Jonathon | maandag 3 juli 2006 @ 23:03 |
Weet iemand al wat over de systeemeisen van de game? DirectX10 dus dat betekend dat je Vista moet hebben, ik heb gelezen dat DirectX10 niet voor XP zal komen. En kan m'n X1900XTX dit aan? of moet ik er een bij kopen (crossfire) | |
InsertCredit | maandag 3 juli 2006 @ 23:06 |
quote:Hij draait prima op dx9. Al zal dx10 met de benodigde hardware iets efficienter zijn. Je 1900xtx draait dit uiteraard prima. Maybe even fsaa uitzetten, maar het gaat echt wel lopen op die kaart. | |
Jojo_ut_Grun | maandag 3 juli 2006 @ 23:09 |
is er al duidelijk of deze engine ook multicore cpu's ondersteunt? | |
Arnold_fan | maandag 3 juli 2006 @ 23:16 |
quote:Dat doet zelfs COD2 al, en die is al 3/4 jaar oud, lijkt me dus wel.... | |
almarrr | maandag 3 juli 2006 @ 23:39 |
cod2 3 tot 4 jaar oud? ![]() | |
Arnold_fan | maandag 3 juli 2006 @ 23:44 |
quote:3/4 is 3 delen van een kwart, ook al is het laat, een klein beetje nadenken moet je zelf ook kunnen, hoe schrijf jij je breuken dan op? | |
babba | dinsdag 4 juli 2006 @ 00:30 |
quote:3-4 == 3 tot 4 jaar 3/4 == DRIEKWART jaar ![]() | |
speedfreakssj | dinsdag 4 juli 2006 @ 03:49 |
nette game, alleen hjammer van die aliens maar ja, dat is meestal met dat soort gams anders gaan ze delta force en zo achterna.... | |
Saekerhett | dinsdag 4 juli 2006 @ 10:35 |
quote:Je kunt het zelf ook niet eens. 3 delen van een kwart slaat nergens op. | |
InsertCredit | dinsdag 4 juli 2006 @ 10:43 |
quote:lul niet, 3 delen van een kwart geeft samen drievierde deel van het geheel. Grammaticaal gewoon in orde. nijs o-t ![]() | |
Jojo_ut_Grun | dinsdag 4 juli 2006 @ 11:05 |
jeetje iedereeen weet toch dat 3/4 hetzelfde is als 75 procent of 0.75 dus 3/4 jaar oud is 0.75 jaar is dus 9 maanden oud. klaar | |
nlboy | dinsdag 4 juli 2006 @ 20:14 |
quote:Tja ik vind het zelf ook jammer van die aliens. ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 4 juli 2006 @ 21:01 |
Kwestie van wachten op een fatsoenlijke mod... | |
-Dries- | woensdag 5 juli 2006 @ 14:20 |
Best leuk en actueel trouwens dat je tegen de noord-koreanen vecht ![]() | |
Arnold_fan | woensdag 5 juli 2006 @ 15:35 |
quote:Het is allemaal een complot ![]() | |
Saekerhett | woensdag 5 juli 2006 @ 15:44 |
quote:Laatste keer dat ik er over zeur, maar ik heb gewoon gelijk. 3 delen van een kwart kan bijvoorbeeld 11, 8 en 6 procent zijn, samen 25%, dus 3 delen van één kwart. | |
Skull-splitter | woensdag 5 juli 2006 @ 20:16 |
quote:Hangt gelukkig pas 15 jaar in de lucht... | |
Arnold_fan | woensdag 5 juli 2006 @ 20:27 |
quote:Daarom staat er ook een en geen één ![]() | |
-Dries- | woensdag 5 juli 2006 @ 23:23 |
quote:Maar is nu pas actueel | |
Skull-splitter | woensdag 5 juli 2006 @ 23:44 |
quote:Mjah, niet dus. Het risico is nu alleen hoger. Magoed, de VS beginnen altijd te piepen als iemand soortgelijke speeltjes heeft en gaan er daarbij meteen vanuit dat ze aangevallen gaan worden... | |
McDBigMac | donderdag 6 juli 2006 @ 11:27 |
Zullen we t weer over het spel gaan hebben?quote:Lijkt me wel. Spellen worden nu al een tijdje getest op multi-core (zodat ze in ieder geval niet slechter worden dan op een single core, dat is niet altijd triviaal, ligt aan de manier van programmeren) maar om gewenste performance te halen is het zelfs onvermijdelijk (en ook gewenst) om te zorgen voor een goede multi-core implementatie. Wat men helaas nog niet zo goed onder controle heeft, is of een PC multi-core game ook goed vertaalt naar een platform multi-core en omgekeerd. PC multi-cores zijn symmetrisch (tot nog toe), platform multi-cores zijn dat niet (xbox360 en ps3 tenminste, ik ken de wii specs niet, weet niet eens of dat een multi core ding is al lijkt me t lastig te uit te leggen als dat niet het geval is, performance gap wordt dan wel erg groot lijkt me). Volgens mij is dit 1 van de redenen waarom de Quake4 implementatie op de xbox360 zo afschuwelik zuigt. | |
Morpheus2002 | donderdag 6 juli 2006 @ 11:39 |
Jammer weer van die Aliens...verneukte Far Cry ook al ![]() | |
-Dries- | donderdag 6 juli 2006 @ 11:48 |
quote:Ach, half life 2 had ook aliens maar was ook zeer tof, ik maak me er geen zorgen over. Vooral die ijsgebieden lijken mij echt te vet. Beetje 't the day after tomorrow effect | |
Morpheus2002 | donderdag 6 juli 2006 @ 12:16 |
quote:Daarom heb ik ook HL2 niet lang gespeeld. Far Cry heb ik gespeeld tot de Aliens kwamen ![]() F.E.A.R wel uitgespeeld...dat ging nog net ![]() | |
McDBigMac | donderdag 6 juli 2006 @ 12:37 |
Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met aliens in een verhaallijn, als dat dan maar niet ten koste gaat van de gameplay. Dat was bij FarCry wel het geval vond ik. Bij F.E.A.R. klaagden veel mensen over het verhaal, of beter gezegd over de monotonie van de omgevingen, maar de gameplay was gewoon ijzersterk en die bleef behouden door het hele spel heen. | |
Retuobak | donderdag 6 juli 2006 @ 12:42 |
quote:Ik ben het eigenlijk niet eens met je dat het de gameplay verpestte in Far Cry. Het was meer hit or miss. Ik vond bijvoorbeeld Treehouse best aardig (de missie in de boomtoppen waar je voor het eerst ook daadwerkelijk vecht tegen trigens). Maar later kreeg je nog veel betere missies waar je bijvoorbeeld 's nachts door de jungle moest sluipen en je geritsel hoorde in het gras en trigens geluiden hoorde maken. Er waren er dan maar 2-3 in een level, maar ze waren geweldig goed gebruikt en voegden imho veel toe aan de spanning. Later in de game verpestte Crytek het echter door de game over te laten gaan naar Doom-style schieten tegen enorme beesten met rocket launchers ed. En dat is nou net het deel van de game waar Crytek ook van heeft gezegd dat het niet pastte bij de rest van de game en wat ze eigenlijk wilden doen. En in Crysis komt die gameplay dus ook gewoon niet terug als het goed is. | |
-Dries- | donderdag 6 juli 2006 @ 13:12 |
quote:F.E.A.R zou ik ook wel willen uitspelen, maar t heeft zo'n kutte engine.. Ik moet veel dingen uitzetten wil het soepel lopen ![]() | |
babba | donderdag 6 juli 2006 @ 14:23 |
quote:Bij Half-Life 2 zijn de aliens orgineel en goed uitgewerkt. Bij Far Cry niet, die zijn met weinig fantasie bedacht, en het was gewoon niet leuk om tegen die dingen te vechten. Elke keer als ik in Far Cry een alien tegen kwam dacht ik: "Nee hé hier heb ik geen zin in hoor." ![]() | |
nlboy | woensdag 26 juli 2006 @ 19:06 |
quote:Iemand zipje of link? ![]() | |
MMaRsu | woensdag 26 juli 2006 @ 19:20 |
quote:Links zijn overal wel te vinden via google ![]() | |
nlboy | woensdag 26 juli 2006 @ 19:55 |
quote:Dan is de vraag....waar moet ik dan naar gaan zoeken? ![]() | |
nlboy | woensdag 26 juli 2006 @ 20:11 |
Gevonden! http://futuremark.com/forum/showpost.php?p=166102&postcount=10 en http://www.gamer.nl/gameinfo/1276 ![]() | |
Saekerhett | woensdag 26 juli 2006 @ 20:11 |
quote:Naar "oma's koffiekoekjes" ![]() | |
Skull-splitter | maandag 31 juli 2006 @ 21:13 |
Ik zit gelukkig dichter bij Recommended dan bij minimal, en ik zou heeel graag een BF achtig spel hiermee zien... | |
InsertCredit | maandag 31 juli 2006 @ 21:38 |
quote:Als ik een dx10 kaart haal strakjes zit ik over de recommended dus da's lekker. En voor de BF killer wachten we op Quake Wars ![]() | |
Skull-splitter | maandag 31 juli 2006 @ 21:45 |
quote:Quake Wars LEEK me een groot potentieel, tot ik een tijdje terug een gameplay video zag... VEEL te snel om lekker te spelen... | |
InsertCredit | maandag 31 juli 2006 @ 21:55 |
quote:Heb je nog een linkje? edit: Holy shit. Inderdaad fast-paced ![]() Vind het eigenlijk wel tof. Ben wel wat gewend van q3 ![]() | |
Skull-splitter | maandag 31 juli 2006 @ 22:28 |
quote:Maar het hoort kwa gameplay niet in die setting. Gemiste kans. | |
babba | maandag 31 juli 2006 @ 22:43 |
quote:Hoezo niet? Ik zie dit gewoon als de echte opvolger van Quake 3 ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:06 |
quote:Dat strookt gewoon niet met de opzet van Enemy Territory. Quake3 met de Doom3 engine bestaat al en gaat onder de noemer Q4. | |
-skippybal- | zondag 13 augustus 2006 @ 18:42 |
Nieuw HD-flimpje waar je ook iets van het ijs gedeelte krijgt te zien. Haal 'm nu binnen ![]() | |
InsertCredit | zondag 13 augustus 2006 @ 20:42 |
quote:Tof. Snelle server ook. ![]() | |
Morpheus2002 | zondag 13 augustus 2006 @ 21:37 |
De in-game beelden uit het filmpje laggen ![]() En die Aliens moeten opdonderen ![]() | |
nlboy | maandag 14 augustus 2006 @ 21:42 |
Kom maar op! ![]() (Helaas de enige PC game waar ik echt met Smart zit op de wachten). ![]() | |
Arnold_fan | maandag 14 augustus 2006 @ 23:16 |
Is flightsimulator X niet de eerste DX10 game? Die hebben al een demo.... En zullen een DX10 patch maken.... | |
andre347 | donderdag 17 augustus 2006 @ 20:56 |
quote:Quakewars gaat zoo ruleren hé! | |
Incolumis | donderdag 17 augustus 2006 @ 21:31 |
quote:flightsim is geen game ![]() | |
nlboy | donderdag 17 augustus 2006 @ 23:47 |
quote:Ik weet het nog niet...mij vielen de gameplay video's tegen. Maar denk wel dat ie beter word dan 2142. ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:04 |
quote:Laat me niet lachen ![]() | |
renz0r | vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:16 |
Niemand? Oke. Kan ik dit spel op zn hoogste instellingen spelen met: AMD 64 dual core 3800+ 1024MB Gforce 7800 GT Extreme ? ![]() | |
-skippybal- | vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:17 |
quote:NEE!!! Er is nog geen videokaart op de markt die dit op z'n hoogst kan draaien ![]() | |
renz0r | vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:21 |
Lekker dan ![]() ![]() Welke gaat dat worden, wanneer is die uit en prijs? ![]() Hoe kan ik dit spel dan wel draaien....normaal? | |
-skippybal- | vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:22 |
quote:Nieuwe generatie Direct-X 10 kaarten die over een paar maanden komen. Zou wel weer 300-400 kosten denk ik. | |
renz0r | vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:26 |
Tis niet eerlijk ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:27 |
quote:Mjah, verbale bla bla, als eindgebruiker ga je van het verschil geen fuck merken... | |
andre347 | vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:16 |
quote:Je kan het spel wl draaien, in de PCGameplay stond ( ook al gloof ik het niet ) | |
Skull-splitter | vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:06 |
quote:Minimum specs: 512 MB RAM, 2 Ghz proc, 128MB videokaart van 9700+ of GF6800+, recommended specs: 2 GB RAM, dual core Proc (merk maakt dan ook niet uit), GF7600 oid. | |
-skippybal- | vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:22 |
quote:Of een 9700 óf een 6800... Zit nog al een verschil in. | |
Retuobak | vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:27 |
Minimumeisen Processor: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz Grafische kaart: Nvidia 6600/X800GTO (Shader Model 2.0) RAM: 768Mb/1Gb in Windows Vista HDD: 6GB Internet: 256k+ Optische Drive: DVD Software: DX9.0c bij Windows XP Aangeraden systeemeisen Processor: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D) Grafische kaart: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) of DX10 equivalent RAM: 1.5Gb HDD: 6GB Internet: 512k+ (128k+ upstream) Optische Drive: DVD Software: DX10 with Windows Vista Van zoiets moet je uitgaan ![]() | |
Arnold_fan | vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:38 |
als ik in windows taakbeheer zit zie ik 2 cpu's staan, hoe weet ik of het hyper trading is of daardwerkelijk dual core? | |
Retuobak | vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:40 |
Wat voor CPU heb je? | |
Arnold_fan | vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:51 |
Als ik bij systeembeheer kijk zie ik : Intel(r) Pentium (R) 4 CPU 3,2 GHZ Intel(r) Pentium (R) 4 CPU 3,2 GHZ Bij Dxdiag staat: Intel(r) Pentium (R) 4 CPU 3,2 GHZ (2CPUs) | |
renz0r | vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:53 |
quote:Aangeraden haal, heb bijv die Gforce 7800 GT Extreme (ookwel 7800 GTX) Alleen Vista nog en DX10 ![]() | |
McDBigMac | vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:39 |
quote:Dat is dual core. | |
babba | vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:43 |
quote:Of hyperthreading ![]() | |
Retuobak | vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:39 |
quote:Zou er dan niet Pentium D moeten staan vraag ik me af? | |
Arnold_fan | vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:37 |
Ik heb met CPUZ mijn pc bekeken, en als iemand er verstand van heeft kan ik wel mijn log sturen? Hulpvaardigen mogen mailen naar marcoberkhout OP gmail PUNT com, dan kan ik gelijk eventuele andere bottlenecks zien in mijn systeem. | |
vosss | zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:27 |
quote:F.E.A.R. heeft helemaal geen kutengine! Je hebt gewoon een kut-pc. Ik draai hem met alles helemaal vol open (ook AA en AF, en in de CCC alles op max detail ipv max performance) als een zonnetje op 1600x1200 en het ziet er prima uit en draait ook perfect ![]() | |
-skippybal- | zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:31 |
quote:F.E.A.R. heeft best wel een kutengine hoor. Soms gewoon dikke ingekakte fps terwijl je naar een skybox kijkt ![]() | |
vosss | zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:35 |
Call of Juarez en Dark Messiah zien er idd beter uit ja, maar die moeten beide nog uit komen dus dat telt eik niet ![]() | |
McDBigMac | maandag 21 augustus 2006 @ 09:45 |
quote:Welke resolutie speel je? Je bent op de hoogte van t feit dat als je soft shadows aanzet (wat er supergoed uitziet maar wel een aanslag op performance is) dat dan AA automatisch wordt uitgeschakeld? (ook al stel je t in). | |
masterdave | maandag 21 augustus 2006 @ 09:54 |
Hebbuh deze game! | |
-skippybal- | donderdag 24 augustus 2006 @ 19:40 |
Multiplayer footage ![]() EDIT: Loopt al stukken beter als op de E3. Ook al zijn er geen dikke jungels, dan nog... | |
nlboy | woensdag 18 oktober 2006 @ 17:18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
nlboy | woensdag 18 oktober 2006 @ 17:19 |
quote: | |
nlboy | woensdag 18 oktober 2006 @ 17:22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://incrysis.com Huh, op de officiele site van Crysis geen EA logo: http://www.crysis-game.com ![]() [ Bericht 59% gewijzigd door nlboy op 18-10-2006 17:31:38 ] | |
Wutangtony | donderdag 4 januari 2007 @ 14:48 |
wanneer kwam die ook alweer uit? | |
-skippybal- | donderdag 4 januari 2007 @ 15:01 |
Q1 als het goed is | |
Cyberia18 | donderdag 4 januari 2007 @ 15:22 |
quote: quote: | |
uppie83 | donderdag 4 januari 2007 @ 16:32 |
Hoe zit dat met DirectX10? Ik heb net een Ati Radeon 1950 Pro gekocht... moet ik tegen de tijd van DX10 wéér een nieuwe kopen? | |
vosss | donderdag 4 januari 2007 @ 18:02 |
quote:Als je de nieuwstee DX10 features in volle glorie wil zien wel ja. Logisch ook, met een GF4Ti4200 zie je ook geen DX9 eyecandy ![]() | |
uppie83 | donderdag 4 januari 2007 @ 19:07 |
Zou ik dan de spellen geheel niet kunnen spelen ? ![]() | |
-skippybal- | donderdag 4 januari 2007 @ 19:10 |
quote:Jewel, maar dan dus in DX9. Je mist dan bijvoorbeeld golfslag in het water | |
vosss | donderdag 4 januari 2007 @ 19:10 |
quote:Golfslag ![]() | |
-skippybal- | donderdag 4 januari 2007 @ 19:13 |
Ik neem aan dat wanneer Ati z'n nieuwe kaarten op de markt gooit he allemaal filmpjes krijgt hoe het eruit gaat zien met DX9 en hoe met DX10. | |
Tware | donderdag 4 januari 2007 @ 19:24 |
quote: ![]() | |
nlboy | donderdag 4 januari 2007 @ 19:31 |
quote:Huh? ![]() Verder wacht ik nog even met het aanschaffen van een DirectX10 kaart, eerst even de kat uit de boom kijken of het verschil groot is tussen 9 en 10. ![]() | |
nlboy | donderdag 4 januari 2007 @ 19:35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En nog een HD filmpje: http://trailers.gametrail(...)_flythrough_h264.wmv | |
-skippybal- | donderdag 4 januari 2007 @ 19:37 |
Slechte compressie van die screenshots mag ik hopen? | |
nlboy | donderdag 4 januari 2007 @ 19:39 |
quote:Ja ik hoop dat ook. Ik ga daar maar van uit. ![]() | |
andre347 | donderdag 4 januari 2007 @ 19:53 |
Ik weet nog wel dat Far Cry ook op deze manier werd gemaakt en dat wij ook mee konden genieten hoe ze dat allemaal deden ![]() | |
Skull-splitter | donderdag 4 januari 2007 @ 20:13 |
Totaal gebrek aan FSAA ook, scheelt al een berg met een dergelijke samenstelling... | |
Incolumis | donderdag 4 januari 2007 @ 20:35 |
quote:en toch klopt die reflectie van de berg in het water niet, in het eerste plaatje | |
Skull-splitter | donderdag 4 januari 2007 @ 20:44 |
quote:An sich wel, alleen is er gewoon geen atmosferische filtering in doorberekend... | |
Cyberia18 | donderdag 4 januari 2007 @ 20:47 |
Ik was bijna vergeten dat Gears of War er nog was, damn wat ziet dit er vet uit zeg...... | |
bigore | dinsdag 9 januari 2007 @ 08:32 |
Ik heb nu een pc aangeschaft met de hoop dat ik dit spel zo goed mogelijk kan spelen, denken jullie dat dat gaat lukken of niet? Overigens wilde ik nu al een pc kopen, aangezien ik bijna geeneen nieuw spel meer boven de 25frames uitkrijg met me radeon9800. XFX 8800GTX videokaart 2gig PC6400 geheugen PQI ASUS P5B deluxe Wifi moederbord. Intel Core 2 duo E6600 2,4 Ghz processor. | |
enlightenedwizza | dinsdag 9 januari 2007 @ 08:56 |
quote:dat gaat dus niet lukken ![]() je komt wel aardig in de buurt, echter een SLI opstelling zou beter zijn ![]() | |
bigore | dinsdag 9 januari 2007 @ 09:00 |
quote:Damn zeg, mot nie gekker worden. Maar hier ga ik dus gewoon lekker mee doen. | |
McDBigMac | dinsdag 9 januari 2007 @ 12:23 |
quote:Ziet er gezond uit hoor. Alleen jammer dat je nog geen Vista hebt draaien, want dx10 heb je alleen op Vista. Of heb je er bij aanschaf alvast een gratis upgrade bij gekregen voor wanneer Vista uitkomt? Dan zit je helemaal gebeiteld. | |
bigore | dinsdag 9 januari 2007 @ 12:24 |
quote:Mediacenter met zo'n upgrade coupon of iets dergelijks. | |
Retuobak | dinsdag 9 januari 2007 @ 12:25 |
Je komt denk ik een heel eind bigore, denk alleen dat je tegen problemen gaat aanlopen als je in obsceen hoge resoluties probeert te spelen. En dan doel ik op gekkigheid als 1920x1200 of 2560x1600. | |
bigore | dinsdag 9 januari 2007 @ 12:27 |
quote:Gaat toch nie hoger als 1600x1200, daarbij doe ik toch meer 1280x1024, aangezien ik echt van vloeiende framerates hou. met de radeon9800pro kon ik dat zowieso shaken ![]() | |
-skippybal- | dinsdag 9 januari 2007 @ 12:36 |
quote:Hij zit je ook te fucken ![]() | |
Draganta | dinsdag 9 januari 2007 @ 13:12 |
quote:De huidige consoles kunnen het niet aan, dus wordt hij weer verneukt net zoals half life 2 op de ps2. | |
enlightenedwizza | dinsdag 9 januari 2007 @ 13:17 |
quote: ![]() ach, tis een puik systeem, hoger dan 1680x1050 heb ik nog niemand zien spelen en zal ook weinig problemen opleveren zolang je er niet boven gaat zitten anders is SLI toch wel aan te raden als je alles op HOOG wilt hebben | |
Skull-splitter | dinsdag 9 januari 2007 @ 16:12 |
quote:Crytek draait zelf alles op een gemiddeld 3500+ systeempje met een GF6800 met alles high... | |
andre347 | dinsdag 9 januari 2007 @ 16:33 |
Op mijn Pc'tje gaat ie ook wel draaien, zal zo ff de specs posten | |
-skippybal- | dinsdag 9 januari 2007 @ 16:38 |
quote:Waar heb he die info vandaan? | |
Skull-splitter | dinsdag 9 januari 2007 @ 16:39 |
quote:Tijdje terug op gamez.nl vermeldt, geloof dat een devver dat op een forum had gepost ergens... | |
-skippybal- | dinsdag 9 januari 2007 @ 16:42 |
quote:Hm, een tijdje geleden had je zo'n interview met zo'n dev op een Portugese zender (dacht ik) en die speelde toen op een x1900 en dat liep nou niet bepaald soepeltjes. Maja, dat is alweer een tijdje geleden. Maar toch, dan zou Crysis niet veel schelen met Far Cry qua specs.... | |
Skull-splitter | dinsdag 9 januari 2007 @ 16:48 |
Ik zie vanzelf wel, ik weiger er eigenlijk geld in te steken... | |
Mister_Monkeyman | dinsdag 9 januari 2007 @ 19:24 |
http://www.flabber.nl/archief/018903.php OMFG! OH MY FUCKING GOD! DIT SPEL GAAT ZO HEERSCHEN ![]() | |
Rickocum | dinsdag 9 januari 2007 @ 19:35 |
Ik weet hoe het gaat met FPS games, dus ik blijf ingetogen | |
nlboy | dinsdag 9 januari 2007 @ 21:56 |
quote:Ow hoeft niet hoor, mooi dat ie iniedergeval draait op je PC. | |
bigore | woensdag 10 januari 2007 @ 08:07 |
Weet niet of het al gepost was, maar misschien handig voor de volgende opening post om dit erin te vermelden: Minimum Requirements CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0) RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista HDD: 6GB Internet: 256k+ Optical Drive: DVD Software: DX9.0c with Windows XP Recommended Requirements CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D) Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent RAM: 1.5Gb HDD: 6GB Internet: 512k+ (128k+ upstream) Optical Drive: DVD Software: DX10 with Windows Vista | |
Retuobak | woensdag 10 januari 2007 @ 08:32 |
Enkel een schatting van een fan bigore. | |
bigore | woensdag 10 januari 2007 @ 09:48 |
oh, dacht dat het originele specs waren, my bad. | |
Jarno | woensdag 10 januari 2007 @ 10:15 |
Wow. Dit is voor het eerst in LANGE tijd dat ik weer eens echt onder de indruk ben van een spel. Ik ben bezig met een upgrade maar ik denk nu dat ik echt maar voor een pruts kaartje ga en wacht op de DX10 kaarten die gaan verschijnen dit jaar. | |
Arnold_fan | woensdag 10 januari 2007 @ 10:34 |
quote:De 8800 is al DX 10 hoor ![]() | |
Jarno | woensdag 10 januari 2007 @ 10:35 |
quote:Ja, en daarna 3 maanden droog brood zeker. Nee, ik wacht wel even tot er meer keuze is. Zoveel spellen speel ik nou ook weer niet, dus tot die tijd kan ik wel toe met een kaart van een paar tientjes. Kan ik ook mooi even wachten tot de eerste Vista bugs de wereld uit zijn, en er fatsoenlijk doorontwikkelde drivers zijn. | |
-skippybal- | woensdag 10 januari 2007 @ 11:31 |
quote:Verschillende sites zeggen dat er een dikke kans is dat de 8800 zwaar kont gaat zuigen in DX10 | |
bigore | woensdag 10 januari 2007 @ 11:36 |
quote:bron? vraag me af hoe ze dat getest hebben, aangezien er nog geen andere dx10 kaarten zijn, maar de vorige dx9 kaarten waren zover ik weet ook niet megabagger of zo. moet toch beetje m'n net aangekochte kaart verdedigen | |
Jarno | woensdag 10 januari 2007 @ 11:48 |
Ik had ook begrepen dat de 8800 nog niet je van het zou zijn. | |
bigore | woensdag 10 januari 2007 @ 12:14 |
quote:Beste kaart van het moment, dus zal vast wel iets goeds aan zijn ![]() | |
-skippybal- | woensdag 10 januari 2007 @ 12:15 |
quote:Dat was de 5900 ook ooit... |