Dit werkt toch wel op een 7800GTX?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:50 schreef Retuobak het volgende:
Eerder vervanging Daggla, DirectX10 kaartje kopen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef Retuobak het volgende:
Mogelijk, ja. Met dezelfde effecten mogelijk? Nee.
Er moet wat gestript worden in de effecten en men moet ws. wat trucjes uithalen om de schaal wat te minderen ivm de kleinere geheugencapaciteit van consoles.
eind dit jaar alquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:58 schreef Retuobak het volgende:
Ik ook niet. Maar het wordt toch wel geport joh kepler, we hebben het hier over een game die waarschijnlijk DE FPS wordt van 2006, dat zou jij als EA zijnde toch ook naar 2 platforms willen porten die op den duur samen een userbase hebben van 150 miljoen?
http://www.gamershell.com/download_12286.shtmlquote:Op zondag 22 januari 2006 14:02 schreef H.Flick het volgende:
Waar kan ik die ingame techdemo zien dan? Volgens mij las ik net in een ander topic daar iets over.
Is soms wel handig.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit gaat mijn PC heul niet trekken..
Errr, nee. Flight Simulator X is eerder aangekondigd en die maakt ook uitgebreid gebruik van DX10 (en Windows Vista).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef Egamer het volgende:
Crysis is trouwens de eerste game die gebruikt gaat maken van DirectX10, daarmee kunnen wij érg mooie graphics op het beeldscherm krijgen.
Zelfde hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:09 schreef Morthill het volgende:
Dat wordt over een jaar een nieuwe PC aanschaffen.
volgens Kabouter duurt het dus tot eind dit jaar, vanwege DX10 kaarten enzoquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:24 schreef peristilius het volgende:
Dat filmpje is dus behoorlijk ziek!
Echt geweldig, nooit gedacht dat zulke graphics zo snel al mogelijk zouden zijn.
En sinds die al is uitgesteld....quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef Retuobak het volgende:
Mocht Vista uitgesteld worden dan kun je een uitstel qua kaarten verwachten naar Q1 '07.
Kun je verwachten dat ATi en nVidia respectievelijk de R590 en G7x uit zullen brengen als extra refreshes en dan direct bij launch van Vista alsnog uitbrengenquote:
Ziekerdeziek. Gaan we dit echt ingame verwachten? Kun je, je pas voor Oblivion geupgrade pc, wel weer een upgrade gaan geven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:36 schreef nlboy het volgende:
Een Super Gametopic zonder screens...
...
had je maar niet je pc moeten upgraden voor Oblivionquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ziekerdeziek. Gaan we dit echt ingame verwachten? Kun je, je pas voor Oblivion geupgrade pc, wel weer een upgrade gaan geven.
Ik wacht wel op de X360 versiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
had je maar niet je pc moeten upgraden voor Oblivion
Mja, dat kan nog minimaal een half jaar wachten, zoals gezegd heeft niemand hardware die het exact zo kan draaien. Ook de 360 en PS3 krijgen watered down versies als ze de game krijgen vanwege het ontbreken van DX10 features.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ziekerdeziek. Gaan we dit echt ingame verwachten? Kun je, je pas voor Oblivion geupgrade pc, wel weer een upgrade gaan geven.
Hier vind je nog een betere filmpje van de Crysis Trailer.quote:Crysis GDC trailer
Op de Game Developers Conference die op het moment wordt gehouden is een filmpje getoond van Crysis, de game die gebruik maakt van de CryEngine 2. Iemand van het Gaming Age-forum is zo aardig geweest om dit op te nemen en het met de wereld te delen. Hoewel het een filmpje is waarin een beeldscherm wordt gefilmd, is toch te zien hoeveel detail men in de game, die Far Cry moet opvolgen, heeft weten te stoppen. Er zijn twee versies beschikbaar:
QuickTime
WMV
De game zal op de E3 speelbaar zijn. Op het moment is Crysis alleen officieel aangekondigd voor de PC, al zijn er geruchten dat ook consolegamers er van zullen mogen genieten. De CryEngine 2 zal sowieso naar Xbox 360 en PS3 gepoort worden.
Zou je denken?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zo het idee dat de PC weer de voorsprong op het gebied van graphics gaat pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |