Je hebt de totale E3 presentatie gemist van MS?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:33 schreef nlboy het volgende:
Ik weet nog niet, zelf vind ik Vista nog niet echt een vooruit gang voor de prijs. Je hebt eerder een paar nieuwe skins dan dat er echt totaal is veranderd. Alleen wat ik heb gelezen is dat de games een stuk beter er onder draaien. Alleen zit je wel met het probleem dat de laatste tijd weinig games zijn aangekondigd die DirectX 10 gebruiken en dus optimaal draaien onder Windows Vista. Dus ik denk dat ik nog even wacht op Windows Vista.
Jep. Heb ik dan iets gemist?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt de totale E3 presentatie gemist van MS?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:59 schreef BMH het volgende:
Om vista fatsoenlijk te draaien moet je wel 2 gig ram hebben. Naaa. Ik wacht nog wel even.
http://gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=1665quote:
misschien omdat het een beta versie was en nog niet alle functionaliteit erin zat?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb Vista hier draaiende gehad, maar zie nog geen meerwaarde tegenover XP.
Bedankt ik ga maar dan eens even kijken.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
http://gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=1665
staat de persconferentie in gedeeltes.
Geen idee, ik had een live verslag op IRC, het begin is wel vooral 360quote:Op zondag 14 mei 2006 15:39 schreef nlboy het volgende:
[..]
Bedankt ik ga maar dan eens even kijken.
Bij welk gedeelte hebben ze het vooral over Vista? (want de 360 boeit me niet zoveel)
So what? Ik heb daar totaal geen interesse in ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ieder geval onder de motorkap van Vista is een hoop helemaal opnieuw geprogrammeerd zodat er dus een hoop effcienter gaat worden en worden er zaken zoals Xbox Live en Vista aan elkaar 'gekoppeld'.
Dat boeit ook niet dat je geen xbox hebt, er komen straks Windows en 360 spellen die je samen online kan gaan spelen. De developer van Warhammer Online heeft dat al achter de schermen op de E3 uitgetestquote:Op zondag 14 mei 2006 15:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
So what? Ik heb daar totaal geen interesse in ofzo.inderdaad, ik heb geen xbox
Dan interesseert het me om eerlijk te zijn nog niet, ik ken niemand met een xbox360 waarmee ik zou kunnen spelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet dat je geen xbox hebt, er komen straks Windows en 360 spellen die je samen online kan gaan spelen. De developer van Warhammer Online heeft dat al achter de schermen op de E3 uitgetest
Je speelt nooit met vreemden online? Want dat kan best leuk zijn en op de PC heb je dan gelukkig geen last van schreeuwende Fransozenquote:Op zondag 14 mei 2006 15:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan interesseert het me om eerlijk te zijn nog niet, ik ken niemand met een xbox360 waarmee ik zou kunnen spelen.![]()
Klinkt wel leuk. Al vind ik het zelf niet zo heel boeiend om heel eerlijk te zijn. Ik speel toch niet zo heel vaak online.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ieder geval onder de motorkap van Vista is een hoop helemaal opnieuw geprogrammeerd zodat er dus een hoop effcienter gaat worden en worden er zaken zoals Xbox Live en Vista aan elkaar 'gekoppeld'.
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan interesseert het me om eerlijk te zijn nog niet, ik ken niemand met een xbox360 waarmee ik zou kunnen spelen.![]()
Ow ja daar heb je wel gelijk in, 64 bit support.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:03 schreef InsertCredit het volgende:
Eindelijk fatsoenlijke 64-bit support; ergo 4gig ram.
En dx10 natuurlijk.
Kan niet wachten eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |