abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39569669
Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met aliens in een verhaallijn, als dat dan maar niet ten koste gaat van de gameplay. Dat was bij FarCry wel het geval vond ik. Bij F.E.A.R. klaagden veel mensen over het verhaal, of beter gezegd over de monotonie van de omgevingen, maar de gameplay was gewoon ijzersterk en die bleef behouden door het hele spel heen.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
pi_39569795
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:37 schreef McDBigMac het volgende:
Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met aliens in een verhaallijn, als dat dan maar niet ten koste gaat van de gameplay. Dat was bij FarCry wel het geval vond ik. Bij F.E.A.R. klaagden veel mensen over het verhaal, of beter gezegd over de monotonie van de omgevingen, maar de gameplay was gewoon ijzersterk en die bleef behouden door het hele spel heen.
Ik ben het eigenlijk niet eens met je dat het de gameplay verpestte in Far Cry. Het was meer hit or miss. Ik vond bijvoorbeeld Treehouse best aardig (de missie in de boomtoppen waar je voor het eerst ook daadwerkelijk vecht tegen trigens). Maar later kreeg je nog veel betere missies waar je bijvoorbeeld 's nachts door de jungle moest sluipen en je geritsel hoorde in het gras en trigens geluiden hoorde maken. Er waren er dan maar 2-3 in een level, maar ze waren geweldig goed gebruikt en voegden imho veel toe aan de spanning.

Later in de game verpestte Crytek het echter door de game over te laten gaan naar Doom-style schieten tegen enorme beesten met rocket launchers ed. En dat is nou net het deel van de game waar Crytek ook van heeft gezegd dat het niet pastte bij de rest van de game en wat ze eigenlijk wilden doen. En in Crysis komt die gameplay dus ook gewoon niet terug als het goed is.
pi_39570763
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:16 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook HL2 niet lang gespeeld. Far Cry heb ik gespeeld tot de Aliens kwamen

F.E.A.R wel uitgespeeld...dat ging nog net
F.E.A.R zou ik ook wel willen uitspelen, maar t heeft zo'n kutte engine.. Ik moet veel dingen uitzetten wil het soepel lopen
pi_39573200
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:48 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ach, half life 2 had ook aliens maar was ook zeer tof, ik maak me er geen zorgen over. Vooral die ijsgebieden lijken mij echt te vet. Beetje 't the day after tomorrow effect
Bij Half-Life 2 zijn de aliens orgineel en goed uitgewerkt. Bij Far Cry niet, die zijn met weinig fantasie bedacht, en het was gewoon niet leuk om tegen die dingen te vechten. Elke keer als ik in Far Cry een alien tegen kwam dacht ik: "Nee hé hier heb ik geen zin in hoor."
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:06:29 #205
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_40211123
quote:
UPDATE: Electronic Arts heeft ons vriendelijk doch dringend verzocht de screenshots van de site te verwijderen aangezien deze gelekt waren en nog niet gepubliceerd mochten worden.
Iemand zipje of link?
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:20:31 #206
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40211588
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:06 schreef nlboy het volgende:

[..]

Iemand zipje of link?
Links zijn overal wel te vinden via google
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:55:31 #207
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_40212723
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Links zijn overal wel te vinden via google
Dan is de vraag....waar moet ik dan naar gaan zoeken?
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:11:10 #208
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_40213280
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef nlboy het volgende:

[..]

Dan is de vraag....waar moet ik dan naar gaan zoeken?
Naar "oma's koffiekoekjes"
  maandag 31 juli 2006 @ 21:13:20 #210
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_40364517
Ik zit gelukkig dichter bij Recommended dan bij minimal, en ik zou heeel graag een BF achtig spel hiermee zien...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_40365414
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zit gelukkig dichter bij Recommended dan bij minimal, en ik zou heeel graag een BF achtig spel hiermee zien...
Als ik een dx10 kaart haal strakjes zit ik over de recommended dus da's lekker.

En voor de BF killer wachten we op Quake Wars

  maandag 31 juli 2006 @ 21:45:28 #212
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_40365653
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Als ik een dx10 kaart haal strakjes zit ik over de recommended dus da's lekker.

En voor de BF killer wachten we op Quake Wars

Quake Wars LEEK me een groot potentieel, tot ik een tijdje terug een gameplay video zag... VEEL te snel om lekker te spelen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_40366033
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Quake Wars LEEK me een groot potentieel, tot ik een tijdje terug een gameplay video zag... VEEL te snel om lekker te spelen...
Heb je nog een linkje?

edit:
Holy shit. Inderdaad fast-paced

Vind het eigenlijk wel tof. Ben wel wat gewend van q3
  maandag 31 juli 2006 @ 22:28:00 #214
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_40367304
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:55 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Heb je nog een linkje?

edit:
Holy shit. Inderdaad fast-paced

Vind het eigenlijk wel tof. Ben wel wat gewend van q3
Maar het hoort kwa gameplay niet in die setting. Gemiste kans.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_40367943
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar het hoort kwa gameplay niet in die setting. Gemiste kans.
Hoezo niet? Ik zie dit gewoon als de echte opvolger van Quake 3
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:06:42 #216
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_40371437
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:43 schreef babba het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ik zie dit gewoon als de echte opvolger van Quake 3
Dat strookt gewoon niet met de opzet van Enemy Territory. Quake3 met de Doom3 engine bestaat al en gaat onder de noemer Q4.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:42:48 #217
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40770768
Nieuw HD-flimpje waar je ook iets van het ijs gedeelte krijgt te zien. Haal 'm nu binnen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40775106
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuw HD-flimpje waar je ook iets van het ijs gedeelte krijgt te zien. Haal 'm nu binnen
Tof. Snelle server ook.
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:37:11 #219
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_40777201
De in-game beelden uit het filmpje laggen

En die Aliens moeten opdonderen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:42:50 #220
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_40808774
Kom maar op!

(Helaas de enige PC game waar ik echt met Smart zit op de wachten).
pi_40813233
Is flightsimulator X niet de eerste DX10 game? Die hebben al een demo.... En zullen een DX10 patch maken....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_40915162
quote:
En voor de BF killer wachten we op Quake Wars
Quakewars gaat zoo ruleren hé!
pi_40916389
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef Arnold_fan het volgende:
Is flightsimulator X niet de eerste DX10 game? Die hebben al een demo.... En zullen een DX10 patch maken....
flightsim is geen game
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:47:25 #224
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_40921920
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:56 schreef andre347 het volgende:

[..]

Quakewars gaat zoo ruleren hé!
Ik weet het nog niet...mij vielen de gameplay video's tegen. Maar denk wel dat ie beter word dan 2142.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:04:36 #225
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_40924135
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:31 schreef Incolumis het volgende:

[..]

flightsim is geen game
Laat me niet lachen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_40924416
Niemand? Oke. Kan ik dit spel op zn hoogste instellingen spelen met:

AMD 64 dual core 3800+
1024MB
Gforce 7800 GT Extreme

?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:17:06 #227
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40924435
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:16 schreef renz0r het volgende:
Niemand? Oke. Kan ik dit spel op zn hoogste instellingen spelen met:

AMD 64 dual core 3800+
1024MB
Gforce 7800 GT Extreme

?
NEE!!!
Er is nog geen videokaart op de markt die dit op z'n hoogst kan draaien
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40924558
Lekker dan

Welke gaat dat worden, wanneer is die uit en prijs?

Hoe kan ik dit spel dan wel draaien....normaal?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:22:49 #229
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40924571
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef renz0r het volgende:
Lekker dan

Welke gaat dat worden, wanneer is die uit en prijs?

Hoe kan ik dit spel dan wel draaien....normaal?
Nieuwe generatie Direct-X 10 kaarten die over een paar maanden komen.
Zou wel weer 300-400 kosten denk ik.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40924649
Tis niet eerlijk
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:27:46 #231
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_40925860
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

NEE!!!
Er is nog geen videokaart op de markt die dit op z'n hoogst kan draaien
Mjah, verbale bla bla, als eindgebruiker ga je van het verschil geen fuck merken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_40931297
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef renz0r het volgende:
Lekker dan

Welke gaat dat worden, wanneer is die uit en prijs?

Hoe kan ik dit spel dan wel draaien....normaal?
Je kan het spel wl draaien, in de PCGameplay stond ( ook al gloof ik het niet )

  • 3.0Ghz

  • 512MB Ram

  • 256 MB Videokaart
  •   vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:06:03 #233
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_40934770
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 11:16 schreef andre347 het volgende:

    [..]

    Je kan het spel wl draaien, in de PCGameplay stond ( ook al gloof ik het niet )

  • 3.0Ghz

  • 512MB Ram

  • 256 MB Videokaart
  • Minimum specs: 512 MB RAM, 2 Ghz proc, 128MB videokaart van 9700+ of GF6800+, recommended specs: 2 GB RAM, dual core Proc (merk maakt dan ook niet uit), GF7600 oid.
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:22:46 #234
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_40935214
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 13:06 schreef Skull-splitter het volgende:

    [..]

    Minimum specs: 512 MB RAM, 2 Ghz proc, 128MB videokaart van 9700+ of GF6800+, recommended specs: 2 GB RAM, dual core Proc (merk maakt dan ook niet uit), GF7600 oid.
    Of een 9700 óf een 6800... Zit nog al een verschil in.
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
    pi_40935319
    Minimumeisen

    Processor: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
    Grafische kaart: Nvidia 6600/X800GTO (Shader Model 2.0)
    RAM: 768Mb/1Gb in Windows Vista
    HDD: 6GB
    Internet: 256k+
    Optische Drive: DVD
    Software: DX9.0c bij Windows XP

    Aangeraden systeemeisen

    Processor: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
    Grafische kaart: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) of DX10 equivalent
    RAM: 1.5Gb
    HDD: 6GB
    Internet: 512k+ (128k+ upstream)
    Optische Drive: DVD
    Software: DX10 with Windows Vista

    Van zoiets moet je uitgaan
    pi_40935585
    als ik in windows taakbeheer zit zie ik 2 cpu's staan, hoe weet ik of het hyper trading is of daardwerkelijk dual core?
    Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
    pi_40935642
    Wat voor CPU heb je?
    pi_40935923
    Als ik bij systeembeheer kijk zie ik :

    Intel(r) Pentium (R) 4 CPU 3,2 GHZ

    Intel(r) Pentium (R) 4 CPU 3,2 GHZ


    Bij Dxdiag staat:

    Intel(r) Pentium (R) 4 CPU 3,2 GHZ (2CPUs)
    Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
    pi_40935956
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 13:27 schreef Retuobak het volgende:
    Minimumeisen

    Processor: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
    Grafische kaart: Nvidia 6600/X800GTO (Shader Model 2.0)
    RAM: 768Mb/1Gb in Windows Vista
    HDD: 6GB
    Internet: 256k+
    Optische Drive: DVD
    Software: DX9.0c bij Windows XP

    Aangeraden systeemeisen

    Processor: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
    Grafische kaart: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) of DX10 equivalent
    RAM: 1.5Gb
    HDD: 6GB
    Internet: 512k+ (128k+ upstream)
    Optische Drive: DVD
    Software: DX10 with Windows Vista

    Van zoiets moet je uitgaan
    Aangeraden haal, heb bijv die Gforce 7800 GT Extreme (ookwel 7800 GTX)
    Alleen Vista nog en DX10
    pi_40942098
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef Arnold_fan het volgende:
    Als ik bij systeembeheer kijk zie ik :

    Intel(r) Pentium (R) 4 CPU 3,2 GHZ

    Intel(r) Pentium (R) 4 CPU 3,2 GHZ


    Bij Dxdiag staat:

    Intel(r) Pentium (R) 4 CPU 3,2 GHZ (2CPUs)
    Dat is dual core.
    "Did I ever tell you my father's famous last words?"
    "'Careful son, the safety's off'"
    "I mean, before that!!!"
    pi_40942211
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 17:39 schreef McDBigMac het volgende:

    [..]

    Dat is dual core.
    Of hyperthreading
    pi_40943376
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 17:39 schreef McDBigMac het volgende:

    [..]

    Dat is dual core.
    Zou er dan niet Pentium D moeten staan vraag ik me af?
    pi_40946792
    Ik heb met CPUZ mijn pc bekeken, en als iemand er verstand van heeft kan ik wel mijn log sturen?

    Hulpvaardigen mogen mailen naar marcoberkhout OP gmail PUNT com, dan kan ik gelijk eventuele andere bottlenecks zien in mijn systeem.
    Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
    pi_40967617
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 13:12 schreef -Dries- het volgende:

    [..]

    F.E.A.R zou ik ook wel willen uitspelen, maar t heeft zo'n kutte engine.. Ik moet veel dingen uitzetten wil het soepel lopen
    F.E.A.R. heeft helemaal geen kutengine! Je hebt gewoon een kut-pc.
    Ik draai hem met alles helemaal vol open (ook AA en AF, en in de CCC alles op max detail ipv max performance) als een zonnetje op 1600x1200 en het ziet er prima uit en draait ook perfect
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:31:45 #245
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_40967754
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 14:27 schreef vosss het volgende:

    [..]

    F.E.A.R. heeft helemaal geen kutengine! Je hebt gewoon een kut-pc.
    Ik draai hem met alles helemaal vol open (ook AA en AF, en in de CCC alles op max detail ipv max performance) als een zonnetje op 1600x1200 en het ziet er prima uit en draait ook perfect
    F.E.A.R. heeft best wel een kutengine hoor. Soms gewoon dikke ingekakte fps terwijl je naar een skybox kijkt Om over die kartels maar niet te beginnen, alles onder 8xAA levert nog steeds kartels op...
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
    pi_40967875
    Call of Juarez en Dark Messiah zien er idd beter uit ja, maar die moeten beide nog uit komen dus dat telt eik niet
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_41021960
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
    F.E.A.R. heeft best wel een kutengine hoor. Soms gewoon dikke ingekakte fps terwijl je naar een skybox kijkt Om over die kartels maar niet te beginnen, alles onder 8xAA levert nog steeds kartels op...
    Welke resolutie speel je?

    Je bent op de hoogte van t feit dat als je soft shadows aanzet (wat er supergoed uitziet maar wel een aanslag op performance is) dat dan AA automatisch wordt uitgeschakeld? (ook al stel je t in).
    "Did I ever tell you my father's famous last words?"
    "'Careful son, the safety's off'"
    "I mean, before that!!!"
    pi_41022072
    Hebbuh deze game!
    Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
    Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
    GamerTag
      donderdag 24 augustus 2006 @ 19:40:06 #249
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_41138693
    Multiplayer footage

    EDIT: Loopt al stukken beter als op de E3. Ook al zijn er geen dikke jungels, dan nog...
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
      woensdag 18 oktober 2006 @ 17:18:05 #250
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_42776579






      woensdag 18 oktober 2006 @ 17:19:33 #251
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_42776642
    quote:
    CryEngine2 specifications
    Real time editing, bump mapping, static lights, network system, integrated physics system, shaders, shadows and a dynamic music system are just some of the state of-the-art features the CryENGINE™ 2 offers.

    The CryENGINE™ 2 comes complete with all of its internal tools and also includes the CryENGINE 2 Sandbox world editing system. Licensees receive full source code and documentation for the engine and tools. Support is provided directly from the R & D Team that continuously develops the engine and can arrange teaching workshops for your team to increase the learning process.

    The engine supports all video and hardware currently on the market. New hardware support is constantly added as it becomes available.
    # CryENGINE Sandbox: Is a real-time game editor offering "What you see is what you PLAY" feedback.
    # Renderer: integrates indoor and outdoor technology seamlessly. Offers rendering support for DirectX 8/9/10, Xbox360, PS3
    # Physics System: supports vehicles, rigid bodies, liquid, rag doll, cloth and soft body effects. The system is integrated with the game and tools.
    # Animation System: Playback and blending between motion data (captured or key framed) combined with inverse kinematics (using biomechanical hints) and physical simulations. Special attention was applied to realistic human animation (e.g. adapting to uneven terrain, eye tracking, facial animation, leaning when running around corners, natural motion transitions).
    # AI System: Enables team based AI and AI behaviors defined by scripts. Ability to create custom enemies and behaviors without touching the C++ code.
    # Data-driven Sound System: Complex sounds can be easily created and offer innovative use and impression in studio quality in any available surround configuration. Multi-platform compatibility is guaranteed by FMOD’s sound library.
    # Interactive Dynamic Music System: Improved playback of music tracks by an arbitrarily logic that can react on any game events and support the player to experience a movie-like sound track.
    # Environmental Audio: Achieve a dense sound impression by accurately reproduce sounds from nature with seamless blending between environments and their effects from interior/exterior locations.
    # Network Client and Server System: Manages all network connections for the multiplayer mode. It is a low-latency network system based on client/server architecture. The module was completely rewritten to accomplish the demands of next-generation multiplayer games.
    # Shaders: A script system used to combine textures in different ways to produce visual effects. Supports real time per-pixel lighting, bumpy reflections, refractions, volumetric glow effects, animated textures, transparent computer displays, windows, bullet holes, and shinny surfaces.
    # Terrain: Uses an advanced heightmap system and polygon reduction to create massive, realistic environments. The view distance can be up to 2km when converted from game units.
    # Voxel Object: Allows creating geometry a heightmap system wouldn’t support to create cliffs, caves, canyons and alien shapes. Voxel editing is as easy as heightmap editing and fast in rendering.
    # Lighting and Shadows: A combination of precalculated properties with high quality real time shadows to produce a dynamic environment. Includes high-resolution, correct perspective, and volumetric smooth-shadow implementations for dramatic and realistic indoor shadowing. Supports advanced particles technology and any kind of volumetric lighting effects on particles.
    # Fog: Includes volumetric, layer and view distance fogging even with non homogeneous media to enhance atmosphere and tension.
    # Tools Integration: Objects and buildings created using 3ds max™ or Maya® are integrated within the game and editor.
    # Resource Compiler: Assets become compiled in the platform dependent format by the resource compiler. This allows to do global changes (e.g. mipmap computation, mesh stripification) depending on presets and platforms without scarifying loading time.
    # Polybump™ 2: Standalone or fully integrated with other tools including 3ds max™. Creates a high quality surface description that allows very quick extraction of surface features normal maps in tangent-space or object-space, displacement maps, unoccluded area direction, accessibility and other properties.
    # Scripting system: Based on the popular LUA language. This easy to use system allows the setup and tweaking of weapons/game parameters, playing of sounds and loading of graphics without touching the C++ code.
    # Flow graph: The flow graph system allows the designers to code game logic without touching a line of code. Coding basically becomes connecting boxes and defining properties.
    # Modularity: Entirely written in modular C++, with comments, documentation and subdivisions into multiple DLLs.
    # Multi-threading: Support for multiprocessors improves multiplayer by reducing network latency and speeds up CPU computations in various areas.
    # 64Bit: We support 32bit and 64bit OS to allow more memory being utilized.
      woensdag 18 oktober 2006 @ 17:22:36 #252
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_42776762






    http://incrysis.com

    Huh, op de officiele site van Crysis geen EA logo: http://www.crysis-game.com (normaal word je er vol mee gespamd)

    [ Bericht 59% gewijzigd door nlboy op 18-10-2006 17:31:38 ]
      donderdag 4 januari 2007 @ 14:48:25 #253
    37817 Wutangtony
    I'll Fok You Up!!!!!!!
    pi_45005519
    wanneer kwam die ook alweer uit?
    Wat moet je anders?
      donderdag 4 januari 2007 @ 15:01:24 #254
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_45005894
    Q1 als het goed is
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
    pi_45006582
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef -skippybal- het volgende:
    Q1 Q2 als het goed is
    quote:
    During Electronic Arts' quarterly financial conference call, EA execs confirmed that two upcoming game will not be released in their fiscal 2007 time period that ends on March 31, 2007. Both Crysis (the PC first person shooter from developer Crytek) and Army of Two (the co-op themed console action game) have been moved to EA's fiscal 2008 year that begins on April 1, 2007. No other specific release dates were revealed.
    pi_45009190
    Hoe zit dat met DirectX10? Ik heb net een Ati Radeon 1950 Pro gekocht... moet ik tegen de tijd van DX10 wéér een nieuwe kopen?
    ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_45012078
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 16:32 schreef uppie83 het volgende:
    Hoe zit dat met DirectX10? Ik heb net een Ati Radeon 1950 Pro gekocht... moet ik tegen de tijd van DX10 wéér een nieuwe kopen?
    Als je de nieuwstee DX10 features in volle glorie wil zien wel ja.
    Logisch ook, met een GF4Ti4200 zie je ook geen DX9 eyecandy
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_45014211
    Zou ik dan de spellen geheel niet kunnen spelen ?
    ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
      donderdag 4 januari 2007 @ 19:10:30 #259
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_45014312
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 19:07 schreef uppie83 het volgende:
    Zou ik dan de spellen geheel niet kunnen spelen ?
    Jewel, maar dan dus in DX9.
    Je mist dan bijvoorbeeld golfslag in het water
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
    pi_45014325
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef -skippybal- het volgende:

    [..]

    Jewel, maar dan dus in DX9.
    Je mist dan bijvoorbeeld golfslag in het water
    Golfslag
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      donderdag 4 januari 2007 @ 19:13:32 #261
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_45014422
    Ik neem aan dat wanneer Ati z'n nieuwe kaarten op de markt gooit he allemaal filmpjes krijgt hoe het eruit gaat zien met DX9 en hoe met DX10.
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
    pi_45014815
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 17:22 schreef nlboy het volgende:


    Huh, op de officiele site van Crysis geen EA logo: http://www.crysis-game.com (normaal word je er vol mee gespamd)
    De gehele franchise is toch van Ubissoft? Ik heb hier iig nog een mooi doosje liggen van t origineel, waar ubisoft met koeienletters opstaat
    #winning
      donderdag 4 januari 2007 @ 19:31:28 #263
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_45015043
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 19:24 schreef Tware het volgende:

    [..]

    De gehele franchise is toch van Ubissoft? Ik heb hier iig nog een mooi doosje liggen van t origineel, waar ubisoft met koeienletters opstaat
    Huh? Crysis word toch uitgegeven door EA? Far Cry door Ubisoft.

    Verder wacht ik nog even met het aanschaffen van een DirectX10 kaart, eerst even de kat uit de boom kijken of het verschil groot is tussen 9 en 10.
      donderdag 4 januari 2007 @ 19:35:54 #264
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
      donderdag 4 januari 2007 @ 19:37:34 #265
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_45015222
    Slechte compressie van die screenshots mag ik hopen?
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
      donderdag 4 januari 2007 @ 19:39:40 #266
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_45015288
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
    Slechte compressie van die screenshots mag ik hopen?
    Ja ik hoop dat ook. Ik ga daar maar van uit.
    pi_45015708
    Ik weet nog wel dat Far Cry ook op deze manier werd gemaakt en dat wij ook mee konden genieten hoe ze dat allemaal deden
      donderdag 4 januari 2007 @ 20:13:45 #268
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_45016392
    Totaal gebrek aan FSAA ook, scheelt al een berg met een dergelijke samenstelling...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_45017263
    quote:
    en toch klopt die reflectie van de berg in het water niet, in het eerste plaatje
      donderdag 4 januari 2007 @ 20:44:04 #270
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_45017574
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 20:35 schreef Incolumis het volgende:

    [..]

    en toch klopt die reflectie van de berg in het water niet, in het eerste plaatje
    An sich wel, alleen is er gewoon geen atmosferische filtering in doorberekend...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_45017680
    Ik was bijna vergeten dat Gears of War er nog was, damn wat ziet dit er vet uit zeg......
    pi_45169411
    Ik heb nu een pc aangeschaft met de hoop dat ik dit spel zo goed mogelijk kan spelen, denken jullie dat dat gaat lukken of niet? Overigens wilde ik nu al een pc kopen, aangezien ik bijna geeneen nieuw spel meer boven de 25frames uitkrijg met me radeon9800.

    XFX 8800GTX videokaart
    2gig PC6400 geheugen PQI
    ASUS P5B deluxe Wifi moederbord.
    Intel Core 2 duo E6600 2,4 Ghz processor.
    pi_45169694
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 08:32 schreef bigore het volgende:
    Ik heb nu een pc aangeschaft met de hoop dat ik dit spel zo goed mogelijk kan spelen, denken jullie dat dat gaat lukken of niet? Overigens wilde ik nu al een pc kopen, aangezien ik bijna geeneen nieuw spel meer boven de 25frames uitkrijg met me radeon9800.

    XFX 8800GTX videokaart
    2gig PC6400 geheugen PQI
    ASUS P5B deluxe Wifi moederbord.
    Intel Core 2 duo E6600 2,4 Ghz processor.
    dat gaat dus niet lukken
    je komt wel aardig in de buurt, echter een SLI opstelling zou beter zijn
    pi_45169741
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 08:56 schreef enlightenedwizza het volgende:

    [..]

    dat gaat dus niet lukken
    je komt wel aardig in de buurt, echter een SLI opstelling zou beter zijn
    Damn zeg, mot nie gekker worden. Maar hier ga ik dus gewoon lekker mee doen.
    pi_45173626
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 08:32 schreef bigore het volgende:

    XFX 8800GTX videokaart
    2gig PC6400 geheugen PQI
    ASUS P5B deluxe Wifi moederbord.
    Intel Core 2 duo E6600 2,4 Ghz processor.
    Ziet er gezond uit hoor. Alleen jammer dat je nog geen Vista hebt draaien, want dx10 heb je alleen op Vista. Of heb je er bij aanschaf alvast een gratis upgrade bij gekregen voor wanneer Vista uitkomt? Dan zit je helemaal gebeiteld.
    "Did I ever tell you my father's famous last words?"
    "'Careful son, the safety's off'"
    "I mean, before that!!!"
    pi_45173658
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:23 schreef McDBigMac het volgende:

    [..]

    Ziet er gezond uit hoor. Alleen jammer dat je nog geen Vista hebt draaien, want dx10 heb je alleen op Vista. Of heb je er bij aanschaf alvast een gratis upgrade bij gekregen voor wanneer Vista uitkomt? Dan zit je helemaal gebeiteld.
    Mediacenter met zo'n upgrade coupon of iets dergelijks.
    pi_45173680
    Je komt denk ik een heel eind bigore, denk alleen dat je tegen problemen gaat aanlopen als je in obsceen hoge resoluties probeert te spelen. En dan doel ik op gekkigheid als 1920x1200 of 2560x1600.
    pi_45173737
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:25 schreef Retuobak het volgende:
    Je komt denk ik een heel eind bigore, denk alleen dat je tegen problemen gaat aanlopen als je in obsceen hoge resoluties probeert te spelen. En dan doel ik op gekkigheid als 1920x1200 of 2560x1600.
    Gaat toch nie hoger als 1600x1200, daarbij doe ik toch meer 1280x1024, aangezien ik echt van vloeiende framerates hou. met de radeon9800pro kon ik dat zowieso shaken
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:36:58 #279
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_45173993
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 09:00 schreef bigore het volgende:

    [..]

    Damn zeg, mot nie gekker worden. Maar hier ga ik dus gewoon lekker mee doen.
    Hij zit je ook te fucken
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:12:53 #280
    158394 Draganta
    Kansas Ranger
    pi_45174925
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
    Ouch. Ik ben blij dat ik niet zo'n PC gamer ben, anders ahd ik nu mijn oude setup direct het raam uit gemieterd.

    Ik hoop wel op een port voor de 360, eigenlijk verwacht ik dat ook wel. Jammer van de exclusiviteit voor de PC, maar ik ben benieuwd wat er van over blijft op de console. Ik ben ook benieuwd welk persoon op deze aardkloot deze game superstrak kan gaan draaien.
    De huidige consoles kunnen het niet aan, dus wordt hij weer verneukt net zoals half life 2 op de ps2.
    Who cares if one more light goes out?
    In a sky of a million stars
    pi_45175030
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:36 schreef -skippybal- het volgende:

    [..]

    Hij zit je ook te fucken

    ach, tis een puik systeem, hoger dan 1680x1050 heb ik nog niemand zien spelen en zal ook weinig problemen opleveren zolang je er niet boven gaat zitten
    anders is SLI toch wel aan te raden als je alles op HOOG wilt hebben
      dinsdag 9 januari 2007 @ 16:12:58 #282
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_45180282
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 08:56 schreef enlightenedwizza het volgende:

    [..]

    dat gaat dus niet lukken
    je komt wel aardig in de buurt, echter een SLI opstelling zou beter zijn
    Crytek draait zelf alles op een gemiddeld 3500+ systeempje met een GF6800 met alles high...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_45181041
    Op mijn Pc'tje gaat ie ook wel draaien, zal zo ff de specs posten
      dinsdag 9 januari 2007 @ 16:38:22 #284
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_45181216
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 16:12 schreef Skull-splitter het volgende:

    [..]

    Crytek draait zelf alles op een gemiddeld 3500+ systeempje met een GF6800 met alles high...
    Waar heb he die info vandaan?
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
      dinsdag 9 januari 2007 @ 16:39:37 #285
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_45181278
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef -skippybal- het volgende:

    [..]

    Waar heb he die info vandaan?
    Tijdje terug op gamez.nl vermeldt, geloof dat een devver dat op een forum had gepost ergens...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      dinsdag 9 januari 2007 @ 16:42:29 #286
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_45181415
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 16:39 schreef Skull-splitter het volgende:

    [..]

    Tijdje terug op gamez.nl vermeldt, geloof dat een devver dat op een forum had gepost ergens...
    Hm, een tijdje geleden had je zo'n interview met zo'n dev op een Portugese zender (dacht ik) en die speelde toen op een x1900 en dat liep nou niet bepaald soepeltjes.
    Maja, dat is alweer een tijdje geleden.
    Maar toch, dan zou Crysis niet veel schelen met Far Cry qua specs....
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
      dinsdag 9 januari 2007 @ 16:48:50 #287
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_45181639
    Ik zie vanzelf wel, ik weiger er eigenlijk geld in te steken...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_45187215
    http://www.flabber.nl/archief/018903.php
    OMFG! OH MY FUCKING GOD!
    DIT SPEL GAAT ZO HEERSCHEN
      dinsdag 9 januari 2007 @ 19:35:26 #289
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_45187671
    Ik weet hoe het gaat met FPS games, dus ik blijf ingetogen
      dinsdag 9 januari 2007 @ 21:56:16 #290
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_45193706
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 16:33 schreef andre347 het volgende:
    Op mijn Pc'tje gaat ie ook wel draaien, zal zo ff de specs posten
    Ow hoeft niet hoor, mooi dat ie iniedergeval draait op je PC.
    pi_45202512
    Weet niet of het al gepost was, maar misschien handig voor de volgende opening post om dit erin te vermelden:

    Minimum Requirements
    CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
    Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
    RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista
    HDD: 6GB
    Internet: 256k+
    Optical Drive: DVD
    Software: DX9.0c with Windows XP

    Recommended Requirements
    CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
    Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent
    RAM: 1.5Gb
    HDD: 6GB
    Internet: 512k+ (128k+ upstream)
    Optical Drive: DVD
    Software: DX10 with Windows Vista
    pi_45202708
    Enkel een schatting van een fan bigore.
    pi_45203801
    oh, dacht dat het originele specs waren, my bad.
    pi_45204344
    Wow.

    Dit is voor het eerst in LANGE tijd dat ik weer eens echt onder de indruk ben van een spel. Ik ben bezig met een upgrade maar ik denk nu dat ik echt maar voor een pruts kaartje ga en wacht op de DX10 kaarten die gaan verschijnen dit jaar.
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
    pi_45204745
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 10:15 schreef Jarno het volgende:
    Wow.

    Dit is voor het eerst in LANGE tijd dat ik weer eens echt onder de indruk ben van een spel. Ik ben bezig met een upgrade maar ik denk nu dat ik echt maar voor een pruts kaartje ga en wacht op de DX10 kaarten die gaan verschijnen dit jaar.
    De 8800 is al DX 10 hoor Die kun je al kopen.
    Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
    pi_45204767
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 10:34 schreef Arnold_fan het volgende:

    [..]

    De 8800 is al DX 10 hoor Die kun je al kopen.
    Ja, en daarna 3 maanden droog brood zeker. Nee, ik wacht wel even tot er meer keuze is. Zoveel spellen speel ik nou ook weer niet, dus tot die tijd kan ik wel toe met een kaart van een paar tientjes. Kan ik ook mooi even wachten tot de eerste Vista bugs de wereld uit zijn, en er fatsoenlijk doorontwikkelde drivers zijn.
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
      woensdag 10 januari 2007 @ 11:31:52 #297
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_45206069
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 10:34 schreef Arnold_fan het volgende:

    [..]

    De 8800 is al DX 10 hoor Die kun je al kopen.
    Verschillende sites zeggen dat er een dikke kans is dat de 8800 zwaar kont gaat zuigen in DX10
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
    pi_45206199
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 11:31 schreef -skippybal- het volgende:

    [..]

    Verschillende sites zeggen dat er een dikke kans is dat de 8800 zwaar kont gaat zuigen in DX10
    bron? vraag me af hoe ze dat getest hebben, aangezien er nog geen andere dx10 kaarten zijn, maar de vorige dx9 kaarten waren zover ik weet ook niet megabagger of zo.

    moet toch beetje m'n net aangekochte kaart verdedigen
    pi_45206483
    Ik had ook begrepen dat de 8800 nog niet je van het zou zijn.
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
    pi_45207193
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 11:48 schreef Jarno het volgende:
    Ik had ook begrepen dat de 8800 nog niet je van het zou zijn.
    Beste kaart van het moment, dus zal vast wel iets goeds aan zijn
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')