Bullshit idd, alhoewel voor al die 13-jarige breezah dames misschien wel. Ze heeft het goed gedaan.quote:
Je was eerder, sukkeltje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
ik was later... bij die ander verder
eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
well done Ellen [+ gitarist]
tot nu toe zijn er pas 2 heel slecht [IMO], 3 als je het dansen van Aäron meetelt,
dus de krukken lijken me alvast verdeeld: Serge en Christon
ja ik weet het, Harm moet nog...
ow nee nu al niet meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef Fleur_Powers het volgende:
er zijn er nu 2 (maal # 45)
Ik durfde ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn TT was leuker.
En ik durfde niet, want dacht dat iedereen wel zou gaan.
Ik ook nietquote:
Dat vind ik ook. Net als bij Arïel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haar uitspraak begint me trouwens steeds meer te irriteren, snap nog steeds niet waarom de jury daar nog nooit wat over heeft gezegd.
Niet alleen bakvissen..maar ook de kandidaten hebben vaak geen uitgesproken muzieksmaak. Je verwacht van iemand die het wil maken in de muziekbizz, toch wel wat af weet van muziek in het algemeen en ook wel een uitgesproken eigen voorkeur heeft voor bepaalde muziek. Ik zie dat maar zelden voorbijkomen bij de Idols. Veelal zijn ze heel blanco kneedpopjes. Maar ja, daar zijn ze welicht ook naar op zoek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
eens(helaas zullen de bakvissen daar wel weer anders over denken... wie leert dat grut eens wat smaak aan?)
Nu maar hopen dat bakvisNL dat ook snapt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef inasras het volgende:
Het is wel duidelijk dat de vrouwen van idols echt veel beter kunnen zingen dan de jongetjes...
Ook weer waar...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niet alleen bakvissen..maar ook de kandidaten hebben vaak geen uitgesproken muzieksmaak. Je verwacht van iemand die het wil maken in de muziekbizz, toch wel wat af weet van muziek in het algemeen en ook wel een uitgesproken eigen voorkeur heeft voor bepaalde muziek. Ik zie dat maar zelden voorbijkomen bij de Idols. Veelal zijn ze heel blanco kneedpopjes. Maar ja, daar zijn ze welicht ook naar op zoek.
harm is bij voorbaat al overrated...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ben het trouwens niet eens met de TT.
Want misschien is Harm wel veel beter![]()
Je gaat denk ik toch zingen waarvan je denkt dat het grote publiek het leuk vind. Herkenning is vaak de helft van de mening...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef Aventura het volgende:
Niet alleen bakvissen..maar ook de kandidaten hebben vaak geen uitgesproken muzieksmaak. Je verwacht van iemand die het wil maken in de muziekbizz, toch wel wat af weet van muziek in het algemeen en ook wel een uitgesproken eigen voorkeur heeft voor bepaalde muziek. Ik zie dat maar zelden voorbijkomen bij de Idols. Veelal zijn ze heel blanco kneedpopjes. Maar ja, daar zijn ze welicht ook naar op zoek.
iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het rockt niet echt inderdaad, ze kleden het leuk aan maar je hoort bijna alleen maar ballads.
Geloof je het zelf.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ben het trouwens niet eens met de TT.
Want misschien is Harm wel veel beter![]()
Nee, vandaar dequote:
zal Springsteen wel zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Welk nummer was er nu nog over van het geposte lijstje? Ik vroeg me namelijk af wat Harm gaat zingen. Toch niet, god hoe heet hij ook alweer, die jaren '80 ster.....
In zijn geval wel ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat hij zo weinig kleren aanheeft.
jazeker...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:25 schreef WithMe het volgende:
Is dit nou dat hele verrassende wat we niet van hem verwachten?![]()
Meest bekend...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:25 schreef Aventura het volgende:
Nou ja, kiest-ie het dufste nummer van Kravitz.
dat is het thema van de avond:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:25 schreef Aventura het volgende:
Nou ja, kiest-ie het dufste nummer van Kravitz.
Idd!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:25 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dat hij een nummer van the Black Crowes had moeten kiezen, past precies bij hem.
conquer...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:25 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dat hij een nummer van the Black Crowes had moeten kiezen, past precies bij hem.
Volgende week. Eerst A-a-a-a-aaron.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:26 schreef WithMe het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als dit Harm's laatste optreden was binnen Idols.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is het thema van de avond:
niet "rock" maar "het dufste nummer van een rockartiest"
Mag ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgende week. Eerst A-a-a-a-aaron.
Mja, maar dat had ik bij de Lenny-versie al hoor, dat ik het zo op kanker vond lijken..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dóh...ik had het over zijn uitspraak
maar bij nader inzien geldt dat voor zo'n beetje alle kandidaten...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef djenneke het volgende:
ik zou harm ook zeker niet missen, maar als ik toch mag kiezen, mogen serge en christon nog net wat eerder weg...
Ja precies. 'Het' belooft zo veel, en iedereen verwacht zo veel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
Harm, hij begint me te vervelen..
Nee joh, daar lachen ze om dat soort typesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
Ik begin hem steed eng te vinden. Ik heb het gevoel dat ie in de criminele cercuit zit of zo
Mwah, beetje heze stem, sommigen vinden het mooi, maar ik vind het een beetje saai worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef babette21 het volgende:
jammer dat ie zo lelijk is, want hij heeft 'n aardige stem....
maar mijn winnaar is 't niet
Nou inderdaad. Het thema van vanavond was soft-rock.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ook Led Zeppelin, Queen, Black Sabbath en Deep Purple zouden niet misstaan hebben...
Serge was juist leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
Ik vond het slecht. Serge-achtig slecht.
Oei, dat is wel heel erg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
Serge was ECHT dramatisch.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
niet overdrijvenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
Juist niet. Hij is gewoon echt zo'n loser-achtig typ die steeds herhaalt dat-ie zoveel vrouwen heeft gehad en opschept over zijn prestaties en belevenissen. Maar het stel allemaal geen reet voor. I see right trough you...zoals Alanis zingt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
Ik begin hem steed eng te vinden. Ik heb het gevoel dat ie in de criminele cercuit zit of zo
Meer de krakersscene. Types in het criminele circuit zijn over het algemeen toch van een ander slag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
Ja, dat van al die 'vrouwen' van hem vind ik ook steeds dommer wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Juist niet. Hij is gewoon echt zo'n loser-achtig typ die steeds herhaalt dat-ie zoveel vrouwen heeft gehad en opschept over zijn prestaties en belevenissen. Maar het stel allemaal geen reet voor. I see right trough you...zoals Alanis zingt.
Waarom zong geen enkele dame Alanis Morrissette trouwens
Voor wie bel je dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
0909-0303;
0909-0307.
Geheugensteuntjes.
Ja, een will she go down on you in a theatre had ik best uit Floortje willen horen komen, met haar hockey-stemmetjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Juist niet. Hij is gewoon echt zo'n loser-achtig typ die steeds herhaalt dat-ie zoveel vrouwen heeft gehad en opschept over zijn prestaties en belevenissen. Maar het stel allemaal geen reet voor. I see right trough you...zoals Alanis zingt.
Waarom zong geen enkele dame Alanis Morrissette trouwens
Of uit het keeltje van Maresha, de hysterica! Wat een gemiste kansquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, een will she go down on you in a theatre had ik best uit Floortje willen horen komen, met haar hockey-stemmetje![]()
Serge er maar uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
De drie jongens op de kruk.
Hmm, ik bel wel alleen voor de laatste.quote:
christon op 4? wanneer was de laatste keer dat je je oren hebt laten checken bij de dokter????quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
mijn top 9 van vanavond
1. Marescha
2. Ellen
3. Angelique
4. Christon
5. Floortje
6. Raffaela
7. Serge
8. Aaron
9. Harm
Ik hoop het ook. De meiden zijn weer duidelijk beter dan de jongens vanavond. Zelfs Raffaëla deed het goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Yep zoals ik ook al zei, de introliedjes vond ik beterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
I love rock and roll van Joan Jett was ook wel leuk geweest trouwens.
Jah sorry ik vond die andere 3 beter..... Dus Christon moest op 4. Ik had hem ook liever hoger gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
christon op 4? wanneer was de laatste keer dat je je oren hebt laten checken bij de dokter????![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:36 schreef Aventura het volgende:
Ze waren allemaal matig, maar het is hoog tijd dat Serge verdwijnt.
Ik ga het zo maar weer proberenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helaas, ik ben niet geselecteerd voor een prijs.
de eensgezindheidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Heb je gestemdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helaas, ik ben niet geselecteerd voor een prijs.
En Serge dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Wat mij betreft inderdaad... de drie jongen op de krukquote:
beetje overdreven inderdaad. Soms leuk, maar niet altijd..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Raffaella erg ok, maar waarom altijd zo raar doen...
Wat deed ze?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Raffaella erg ok, maar waarom altijd zo raar doen...
Heerlijk als je aan niemand ergertquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
I-Jay. God ja, die heb ik totaal niet gemist..
je bent niet de enige!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
I-Jay. God ja, die heb ik totaal niet gemist..
Ja precies, dat is het. Ze heeft op het podium een hele goeie uitstraling!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:38 schreef Aventura het volgende:
Ik ben voor Raffaella. Om het totaalplaatje. Ze heeft die edge die de anderen missen. Ze ziet er ook goed uit, de zang is niet enorm denderend maar oké.
Ik verwacht inderdaad ook iets geks...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Ik verwacht een verrassing voor straks.
Raf op de kruk ofzo.
Christon mag door.quote:
dat je het blijft proberenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef BVO het volgende:
"Jammer, de computer heeft je niet geselecteerd.".
Belachelijk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef BVO het volgende:
"Jammer, de computer heeft je niet geselecteerd.".
Aäron was slechterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Damn.. die Serge was echt slecht.
Die was inderdaad ook dramatisch bezig. Stond echt als een teletubbie op het podium te springen. Overigens vond ik hem beter zingen dan die Serge, wat een drama!quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
"Hij heeft ook nooit van jou gehoord.". Chantal.
.
quote:
Whehequote:
Nee idioot... nu is Backstagequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:50 schreef pberends het volgende:
He, is het nog bezig??? Wat een uitmelkerij.
Whatever... het zijn Talpa taferelen zo lang doorgaan.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Whatever... het zijn Talpa taferelen zo lang doorgaan.
Gister:quote:
Dude, dit was bij Idols II ook al zo hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Whatever... het zijn Talpa taferelen zo lang doorgaan.
Vond ik nog wel mee vallenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:49 schreef Fleur_Powers het volgende:
serge deed een beetje TEveel zijn best
Ze heeft vast zin in seks.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chantal heeft wel moeite met haar tekst vandaag.
geen flauw ideequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Ok.. wie zijn dit?
Status Quo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Ok.. wie zijn dit?
Begrijp ik...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:56 schreef Fleur_Powers het volgende:
[..]
alles waar TE voor staat is niet positief...![]()
Nog nooit eerder van gehoord...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Status Quo.
M'n vaders jeugdhelden..
Hoe heette dat wijf van de audities danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, Duitsland..
Gracia (die wel goed was en vorig jaar voor Duitsland meedeed aan het Songfestival en finaal afging) werd weggestemd en Daniel lag krijsend op de grond en werd vervolgens door productiemensen van het podium gedragen..
Bayern-power!
Ja, complot, dat is ook Gracia.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
Hoe heette dat wijf van de audities dan? Die jij nog als MSN-plaatje had
?
exactly my wordsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een kuttrut, die belde.
Marescha valt niet af!
Misschien kunnen ze je een adres geven als je ook even belt, kan je een knokploeg opzetten en op stap gaan vanavond.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een kuttrut, die belde.
Marescha valt niet af!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat Marescha in de tt moet!
Valt erg mee hoor, de eeuw is nog jongquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hits deze eeuw? DAt is wel erg breed.
Ohquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet, Diesje?
Dit is voor het thema van volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |