Nou dat kan toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:16 schreef Svensational het volgende:
Goh, boeiend Angelique, dat jij dat ook wilde vragen..
Dat kan idd, maar daarvoor hoeft ze toch niet die microfoon uit de handen van Raffa te trekkenquote:
Ik moest er wel om lachen eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar daarvoor hoeft ze toch niet die microfoon uit de handen van Raffa te trekken?
vorige week was die backstageshow echt heel leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef babette21 het volgende:
saai zeg, die backstageshow...
wat kan mij die boybandkerel nou schelen
Hey vergelijk Floortje niet met Maudquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Toeps het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die Marescha helemaal niet zo goed? Ze komt op mij nogal plain over. En die Floortje, ik bedoel, we zitten toch niet te wachten op een Maud 2?
jah idd.... en toen konden we nog lachen om CDPquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
vorige week was die backstageshow echt heel leuk
I know, maar deze week is 't zwaar ruk.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Dizer het volgende:
vorige week was die backstageshow echt heel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |