Bullshit idd, alhoewel voor al die 13-jarige breezah dames misschien wel. Ze heeft het goed gedaan.quote:
Je was eerder, sukkeltje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
ik was later... bij die ander verder
eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
well done Ellen [+ gitarist]
tot nu toe zijn er pas 2 heel slecht [IMO], 3 als je het dansen van Aäron meetelt,
dus de krukken lijken me alvast verdeeld: Serge en Christon
ja ik weet het, Harm moet nog...
ow nee nu al niet meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef Fleur_Powers het volgende:
er zijn er nu 2 (maal # 45)
Ik durfde ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn TT was leuker.
En ik durfde niet, want dacht dat iedereen wel zou gaan.
Ik ook nietquote:
Dat vind ik ook. Net als bij Arïel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haar uitspraak begint me trouwens steeds meer te irriteren, snap nog steeds niet waarom de jury daar nog nooit wat over heeft gezegd.
Niet alleen bakvissen..maar ook de kandidaten hebben vaak geen uitgesproken muzieksmaak. Je verwacht van iemand die het wil maken in de muziekbizz, toch wel wat af weet van muziek in het algemeen en ook wel een uitgesproken eigen voorkeur heeft voor bepaalde muziek. Ik zie dat maar zelden voorbijkomen bij de Idols. Veelal zijn ze heel blanco kneedpopjes. Maar ja, daar zijn ze welicht ook naar op zoek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
eens(helaas zullen de bakvissen daar wel weer anders over denken... wie leert dat grut eens wat smaak aan?)
Nu maar hopen dat bakvisNL dat ook snapt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef inasras het volgende:
Het is wel duidelijk dat de vrouwen van idols echt veel beter kunnen zingen dan de jongetjes...
Ook weer waar...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niet alleen bakvissen..maar ook de kandidaten hebben vaak geen uitgesproken muzieksmaak. Je verwacht van iemand die het wil maken in de muziekbizz, toch wel wat af weet van muziek in het algemeen en ook wel een uitgesproken eigen voorkeur heeft voor bepaalde muziek. Ik zie dat maar zelden voorbijkomen bij de Idols. Veelal zijn ze heel blanco kneedpopjes. Maar ja, daar zijn ze welicht ook naar op zoek.
harm is bij voorbaat al overrated...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ben het trouwens niet eens met de TT.
Want misschien is Harm wel veel beter![]()
Je gaat denk ik toch zingen waarvan je denkt dat het grote publiek het leuk vind. Herkenning is vaak de helft van de mening...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef Aventura het volgende:
Niet alleen bakvissen..maar ook de kandidaten hebben vaak geen uitgesproken muzieksmaak. Je verwacht van iemand die het wil maken in de muziekbizz, toch wel wat af weet van muziek in het algemeen en ook wel een uitgesproken eigen voorkeur heeft voor bepaalde muziek. Ik zie dat maar zelden voorbijkomen bij de Idols. Veelal zijn ze heel blanco kneedpopjes. Maar ja, daar zijn ze welicht ook naar op zoek.
iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het rockt niet echt inderdaad, ze kleden het leuk aan maar je hoort bijna alleen maar ballads.
Geloof je het zelf.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ben het trouwens niet eens met de TT.
Want misschien is Harm wel veel beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |