Heerlijk als je aan niemand ergertquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
I-Jay. God ja, die heb ik totaal niet gemist..
je bent niet de enige!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
I-Jay. God ja, die heb ik totaal niet gemist..
Ja precies, dat is het. Ze heeft op het podium een hele goeie uitstraling!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:38 schreef Aventura het volgende:
Ik ben voor Raffaella. Om het totaalplaatje. Ze heeft die edge die de anderen missen. Ze ziet er ook goed uit, de zang is niet enorm denderend maar oké.
Ik verwacht inderdaad ook iets geks...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Ik verwacht een verrassing voor straks.
Raf op de kruk ofzo.
Christon mag door.quote:
dat je het blijft proberenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef BVO het volgende:
"Jammer, de computer heeft je niet geselecteerd.".
Belachelijk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:43 schreef BVO het volgende:
"Jammer, de computer heeft je niet geselecteerd.".
Aäron was slechterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Damn.. die Serge was echt slecht.
Die was inderdaad ook dramatisch bezig. Stond echt als een teletubbie op het podium te springen. Overigens vond ik hem beter zingen dan die Serge, wat een drama!quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
"Hij heeft ook nooit van jou gehoord.". Chantal.
.
quote:
Whehequote:
Nee idioot... nu is Backstagequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:50 schreef pberends het volgende:
He, is het nog bezig??? Wat een uitmelkerij.
Whatever... het zijn Talpa taferelen zo lang doorgaan.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Whatever... het zijn Talpa taferelen zo lang doorgaan.
Gister:quote:
Dude, dit was bij Idols II ook al zo hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Whatever... het zijn Talpa taferelen zo lang doorgaan.
Vond ik nog wel mee vallenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:49 schreef Fleur_Powers het volgende:
serge deed een beetje TEveel zijn best
Ze heeft vast zin in seks.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chantal heeft wel moeite met haar tekst vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |