oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Heb ik gisteren met de dames gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik scroll er gewoon overheen als je het niet erg vind, vooral de gay-foto![]()
Ik heb gewoon: "block *.jpg from "UserId"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik scroll er gewoon overheen als je het niet erg vind, vooral de gay-foto![]()
gay vrouwen zijn prima inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren met de dames gedaan. Die gay-foto is mooi en lief enzo
.
Voor wiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is het al tijd voor een facelift?
Pat is okay zoals 'ie isquote:
ja maar MSN... dan zeg je ook wat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef es70 het volgende:
@ Indah: Ik heb wel plaatjes met de onderste helft (zelfs een hele mooie als bureaublad), maar als ik zo'n plaatje op msn instel als avatar krijg ik al commentaar...
Ja indah, op die leeftijd hebben ze nog gewoon msn hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja maar MSN... dan zeg je ook wat.
je bent direct wel lekker op dreefquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:01 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan meteen iedereen shockeren met een onwijs mooi gay-plaatje.
[afbeelding]
blijkbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja indah, op die leeftijd hebben ze nog gewoon msn hoor.![]()
Mijn moeder heeft het ook gewoon.quote:
ja maar moeders....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het ook gewoon.Het kan dus nog.
Es is ook moeder.quote:
dan zou er toch iets fout gegaan zijnquote:
misschien wil ie wel moeder wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan zou er toch iets fout gegaan zijn
Nou zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan zou er toch iets fout gegaan zijn
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien wil ie wel moeder worden![]()
Ja dat ben ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hoort het, je bent gewoon een foutje![]()
Volgens mij wel. Es had es een foto van de kids in d'r feaubeau maar dies leeg...quote:
es zei gisteren nog dat de kinderen naar school waren.. dus ik ga er vanuit dat ze moeder is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Es had es een foto van de kids in d'r feaubeau maar dies leeg...
ik bedoelde: als jij moeder zou zijn, dan zou er iets fout gegaan zijn, omdat je jongen bent...quote:
es is idd moederquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
es zei gisteren nog dat de kinderen naar school waren.. dus ik ga er vanuit dat ze moeder is.
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
es zei gisteren nog dat de kinderen naar school waren.. dus ik ga er vanuit dat ze moeder is.
zo uitgebreid is mijn lijst niet hoor, bovendien zouden ze me toch wel een beetje moeten kennenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja maar MSN... dan zeg je ook wat.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja indah, op die leeftijd hebben ze nog gewoon msn hoor.![]()
Hell yeah, als ik het doe doe ik het goedquote:
rij zequote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef classpc het volgende:
Ik ben er weer ff. Maar ik ga zo ff een blokje om op de brommer. Misschien dat ik daarna weer ff in de Lounge kom, als paps de computer niet nodig heeft.
Jaquote:
Denk je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik bedoelde: als jij moeder zou zijn, dan zou er iets fout gegaan zijn, omdat je jongen bent...
sorryquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet wat het is
. Vraag me alleen af hoe 'ie erbij komt
.
jij wel een milf?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet wat het is
. Vraag me alleen af hoe 'ie erbij komt
.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou pas vreemd opkijken als qu het tegenovergestelde zegt.
quote:Hai D_A en qu![]()
Dat kan je toch niet zeggen als je iemand nog nooit gezien hebtquote:
nee?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand mij nog gehoord @ radio 2?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet zeggen als je iemand nog nooit gezien hebt. Misschien ben ik wel moddervet en draag ik bloemetjesjurken van polyester die net niet lang genoeg zijn om het feit dat ik pantykousjes draag te verbergen
.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor jou maybe? Maar wat je wil en wat je krijgt kan nogal verschillen.
Why, is de nood zo hoog bij 'mquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zou pas vreemd opkijken als qu het tegenovergestelde zegt.
Hai D_A, moppie en qu![]()
Als je daarop komt moet ik je teleurstellen, zo zie ik er niet uitquote:
Ben toch niet bang voor jequote:
Ik ook niet voor jou.quote:
Hier nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:58 schreef classpc het volgende:
Het is koud... brrr
Maar buiten op de brommer wel.quote:
Ik heb nog nooit een Baileys gedronkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest, gaat ook niet meer gebeuren.
* Jaguarized gooit Baileys naar class
Mis je niet zoveel aan hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Baileys gedronken
Gewoon ff uitpuzzelen wat je wél lekker vindtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:20 schreef classpc het volgende:
Ik heb ooit eens bier gedronken. Maar dat vond ik niet lekker. Daarna heb ik nooit meer iets met alcohol gedronken.
ik had je naar buiten motte schoppequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest, gaat ook niet meer gebeuren.
* Jaguarized gooit Baileys naar class
Idem hierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:20 schreef classpc het volgende:
Ik heb ooit eens bier gedronken. Maar dat vond ik niet lekker. Daarna heb ik nooit meer iets met alcohol gedronken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had je naar buiten motte schoppe
quote:
Helemaal 100%quote:
Beetje zat is af en toe best lekkerquote:
Tssk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Baileys gedronken
Je moet niks.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had je naar buiten motte schoppe
Boodschappen voor je vader bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
en je kan ook s wat zinnigs doen
Ieder zijn smaak hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Beetje zat is af en toe best lekker.
quote:
ik heb seizoen 1 ook gedownloadquote:
Slaapwelquote:
hoi doei trustequote:
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef classpc het volgende:
ik ben er nog
ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef classpc het volgende:
ik ben er nog
Nep-cola toch? Nee dankquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
Dr.Pepper ook goed?
Kan ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nep-cola toch? Nee dankDoe mij maar echte cola, light dan
Dankje wel. Wat een kwaliteits service zeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan ook.
* Jaguarized geeft CC Light aan modje
Er staat hier toch nog genoegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dankje wel. Wat een kwaliteits service zeg.
Speedy
Kom net van een etentje vandaan, dus ik zit best volquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoi hoi Jag![]()
Mah met mij gaat het wel oke, en met jullie?
Aha oke danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom net van een etentje vandaan, dus ik zit best vol
Mag ik mee?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:03 schreef Jaguarized het volgende:
Het gaat om het gebouw erachter.
Trusten
Okequote:
Eerste set 6-0 verloren, tweede set geëindigd in een 2-3 acherstandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Ey modje heb je nog gewonnen met tennis?
Je moet nog even in vorm raken dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Eerste set 6-0 verloren, tweede set geëindigd in een 2-3 acherstand
Zeker 5 maanden niet meer getennist, maar mijn services waren wel aardig (dat vond ik)quote:Op zondag 22 januari 2006 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet nog even in vorm raken dus.
Voor waarheen?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
Prijs 1 volwassene : 836 EUR + 215 EUR luchthavenbelasting = 1.051 EUR
Ticket Fee 15 EUR
Reserveringskosten 15 EUR
Prijs ( 1 Volwassene ) = 1.081 EUR
Koopje.![]()
Heb 3000 euro in potquote:Op zondag 22 januari 2006 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
Prijs 1 volwassene : 836 EUR + 215 EUR luchthavenbelasting = 1.051 EUR
Ticket Fee 15 EUR
Reserveringskosten 15 EUR
Prijs ( 1 Volwassene ) = 1.081 EUR
Koopje.![]()
AMS-AKL en CHC-AMS via SINquote:
Amsterdam - Auckland en Christchurch - Amsterdam via Singapore.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Amsterdam -> Aokland? en Chicago - Amsterdam via Singapore Airlines?
Achso, mocht je naar NY gaan, u know who you need to call eyquote:Op zondag 22 januari 2006 00:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Amsterdam - Auckland en Christchurch - Amsterdam via Singapore.Met Singapore Airlines ja.
Dat sowieso nog. Ik moet nog veel zien maar dat zal dus pas in 2007 of 2008 gaan plaatsvinden.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Achso, mocht je naar NY gaan, u know who you need to call ey
Gaan we met z' 2enquote:Op zondag 22 januari 2006 00:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil daar zoo graag eens heen ey
Dan zit ik dan al ruim op 12000 euro hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat sowieso nog. Ik moet nog veel zien maar dat zal dus pas in 2007 of 2008 gaan plaatsvinden.Als speedy dan nog 3000 op de rekening heeft staan.
Ik heb altijd al eens First
Class willen vliegen.![]()
NJ kan je emailen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef peenenui2 het volgende:
waar zit die NJ, ik wil hem ff wat vragen???
Daarom juist. Ik kijk vooruit.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zit ik dan al ruim op 12000 euro hoor
welke NJquote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef peenenui2 het volgende:
peenui, wil je nu kappen met dat gebagger, het is niet leuk meer..quote:Op zondag 22 januari 2006 00:31 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nou die zette net een slotje en wilde hem vragen waaarom
Weheheh ik dus nu ookquote:
Ook goedquote:
Voor mij hoeft dat First Class niet, zet mij maar op de vleugelquote:Op zondag 22 januari 2006 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat sowieso nog. Ik moet nog veel zien maar dat zal dus pas in 2007 of 2008 gaan plaatsvinden.Als speedy dan nog 3000 op de rekening heeft staan.
Ik heb altijd al eens First
Class willen vliegen.![]()
Hoi.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef peenenui2 het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:22 schreef NJ het volgende:
Maar goed, ik doe wel alsof ik enthousiast ben, maar eigenlijk ben je gewoon een kneus die óf te stom is om in te zien dat ie geen nieuw topic moet openen, óf te stom is om in te zien dat ie niet grappig is.
hoi, ja dat lees ik ook wel, en vind het jammer dat je vind dat ik een kneus ben, dit forum werkt niet zoals de andere boards over het net, beetje vreemd hoorquote:
Daar hebben we een heel mooi topic voor waar je al je vragen kwijt kan met betrekking tot onder andere slotjes. Tevens kan je de persoon in kwestie ook mailen door in het profiel het mailadres op te zoeken.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:31 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nou die zette net een slotje en wilde hem vragen waaarom
Geeft niet, zolang wij dan maar lol hebben toch?quote:
Het zal rustig worden op Fok.quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geeft niet, zolang wij dan maar lol hebben toch?
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:35 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
hoi, ja dat lees ik ook wel, en vind het jammer dat je vind dat ik een kneus ben, dit forum werkt niet zoals de andere boards over het net, beetje vreemd hoor
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar hebben we een heel mooi topic voor waar je al je vragen kwijt kan met betrekking tot onder andere slotjes. Tevens kan je de persoon in kwestie ook mailen door in het profiel het mailadres op te zoeken.
[GC] Feedbacktopic
Wij zijn wat realistischer en directer dan de mensen op het forum van het Riagg.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:35 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
hoi, ja dat lees ik ook wel, en vind het jammer dat je vind dat ik een kneus ben, dit forum werkt niet zoals de andere boards over het net, beetje vreemd hoor
Ik mijn camera, in die tussentijd al 50GIG aan geheugenkaartjesquote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker wetenLaptopje neem ik uiteraard mee
.
Dat had ik achteraf ook moeten doen aangezien er gewoon een persoonlijk kluisje was. Ook geen gekut met foto's enzo. Ik had nu de mazzel dat mijn kamergenoot zo aardig was om de foto's op te slaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker wetenLaptopje neem ik uiteraard mee
.
riagg, ahhh die kneusjes, nee daar blijf ik wel uit de buurt hoor, mij niet gezien bij die paupers van de spychiatrische hulpquote:Op zondag 22 januari 2006 00:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Wij zijn wat realistischer en directer dan de mensen op het forum van het Riagg.
leuk dat je behulpzaam bent, maar in dit geval zeg ik : liever nietquote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar hebben we een heel mooi topic voor waar je al je vragen kwijt kan met betrekking tot onder andere slotjes. Tevens kan je de persoon in kwestie ook mailen door in het profiel het mailadres op te zoeken.
[GC] Feedbacktopic
Ja genoeg, ga nu maar buiten spelenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:39 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
riagg, ahhh die kneusjes, nee daar blijf ik wel uit de buurt hoor, mij niet gezien bij die paupers van de spychiatrische hulp
Daarom jaag ik hem hier ook weg.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
leuk dat je behulpzaam bent, maar in dit geval zeg ik : liever niet
Je slaat al je foto's maar op mijn laptopquote:Op zondag 22 januari 2006 00:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik mijn camera, in die tussentijd al 50GIG aan geheugenkaartjes
Ey De Tquote:
Idd cool zegquote:Op zondag 22 januari 2006 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik achteraf ook moeten doen aangezien er gewoon een persoonlijk kluisje was. Ook geen gekut met foto's enzo. Ik had nu de mazzel dat mijn kamergenoot zo aardig was om de foto's op te slaan.
buiten is het koud, binnen warm dus bliijf lekker binnenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja genoeg, ga nu maar buiten spelen
Een cd kost daar ook maar $2.17.quote:
Een beetje hulp zou geen kwaad kunnen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:39 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
riagg, ahhh die kneusjes, nee daar blijf ik wel uit de buurt hoor, mij niet gezien bij die paupers van de spychiatrische hulp
Pardon?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een cd kost daar ook maar $2.17.![]()
dat was Tha_T tochquote:
Dikke crash met alle gevolgen van dienquote:Op zondag 22 januari 2006 00:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je slaat al je foto's maar op mijn laptop
Mooi, dan gewoon lekker mee doen en niet zeurenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:41 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
buiten is het koud, binnen warm dus bliijf lekker binnen
Dat werdt eens tijdquote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga maar slapen mensen. Maandag wil ik niet te laat komen op mijn eerste werkdag
Nee, Confuciusquote:
Tsja prijs per stuk ligt daar wat hoger he.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pardon?Hier kost het maar 40 cent
Trustenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga maar slapen mensen. Maandag wil ik niet te laat komen op mijn eerste werkdag
zondag, een mooie dag om aan een nieuwe baan te beginnenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Euj Jag. Druk he. Schoonmaakactie in KLBquote:
Dat zeg ikquote:
Degene die mijn eerste grapje ziet mag me mailenquote:
quote:
ik zeur niet hoor, dat lijkt meschien zo omdat ik ook niet alles weet hierquote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi, dan gewoon lekker mee doen en niet zeuren![]()
Hallo moder8or, ken je me nog?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Dat valt wel mee hoorquote:
werkt je @fok-adres alquote:Op zondag 22 januari 2006 00:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Euj Jag. Druk he. Schoonmaakactie in KLB
[..]
Dat zeg ik
[..]
Degene die mijn eerste grapje ziet mag me mailen
[..]
Hey
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Euj Jag. Druk he. Schoonmaakactie in KLB
[..]
Ik wilde nog tegen je zeggen dat ik je fok fotoboek erg mooi vond, ik heb er in gekeken.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:47 schreef poppedop het volgende:
[..]
Hallo moder8or, ken je me nog?ik was hier eergisteren
![]()
Teken dat het werktquote:Op zondag 22 januari 2006 00:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Ik heb nog geen Maikuuul topic gezien de afgelopen dagen...
Ik raak dan altijd het overzicht kwijtquote:Op zondag 22 januari 2006 00:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorik heb wel veel langere quotepost gehad
Jupquote:
jij Confuciusquote:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik raak dan altijd het overzicht kwijt![]()
Joh! tuurlijk is hij naar bed toe, zei die tochquote:
Nou dan ga ik ook maar, wil je hem de groetjes doen?quote:
donequote:Op zondag 22 januari 2006 00:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Teken dat het werkt
[..]
Ik raak dan altijd het overzicht kwijt![]()
[..]
Jup
Ik vond ze soms wel komisch.quote:
wiequote:Op zondag 22 januari 2006 00:52 schreef NJ het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=confuus
Zo ben je aan het menstrueren ofzo?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Joh! tuurlijk is hij naar bed toe, zei die toch![]()
Vervelende mensen vanavond zeg
oh ja!quote:
Meestal liep het uit op bagger.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Soms ja maar meestal was het niets jammer genoeg
Dank je wel , jij ook alvast weltrustenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En ja dat is deze keer een geldig excuus [afbeelding]
En welterusten Moder8ter-fan
het is een mannetjequote:Op zondag 22 januari 2006 00:55 schreef poppedop het volgende:
[..]
Zo ben je aan het menstrueren ofzo?
Tjonge , straks ga je nog vertellen dat je hoofdpijn hebt, sissy![]()
Niet te veel hequote:Op zondag 22 januari 2006 00:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
oh ja!
ff lozen en dan wer nieuwe halen
Lulquote:
Da's nou eenmaal de jammerlijke reputatie van Maikuuulquote:
Ik vind je lief dus:quote:Op zondag 22 januari 2006 00:56 schreef poppedop het volgende:
[..]
Dank je wel , jij ook alvast weltrusten![]()
gaat iedereen hier al naar bed ofzo?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:56 schreef poppedop het volgende:
[..]
Dank je wel , jij ook alvast weltrusten![]()
niet meer zo veel drinken!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's nou eenmaal de jammerlijke reputatie van Maikuuul
[..]
Ik vind je lief dus:
Roed roed roed, roed zien de roeze
roeze die iech aon diech wèl geve
want ‘t gelök raak us aon
en beij ‘t leech vaan de maon
fluuster iech diene naom
zèt de aovendzon de loch in vuur en vlam
kump d’n daag tot rös daan kom iech in de ban
vaan ‘n leef meidske, sjoen en fien
wèl hiel mien leve beij häör zien
‘t is veur häör dat iech dit leedsje zing
fluuster iech diene naom
en häör ouge zien wie sterre in de nach
‘t is de leefde boe iech lang op höb gewach
iech zal häör noets mie laote goon
dat groet gelök in mien bestoon
Ik helemaal verwachtingsvol naar mijn mailboxquote:
Termie komt toch zoquote:Op zondag 22 januari 2006 00:59 schreef buzzer het volgende:
ik ga naar mijn nest, ik ben het zatwelterusten allemaal, en behave
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's nou eenmaal de jammerlijke reputatie van Maikuuul
[..]
Ik vind je lief dus:
fluuster iech diene naom
zèt de aovendzon de loch in vuur en vlam
kump d’n daag tot rös daan kom iech in de ban
vaan ‘n leef meidske, sjoen en fien
wèl hiel mien leve beij häör zien
fluuster iech diene naom
en häör ouge zien wie sterre in de nach
‘t is de leefde boe iech lang op höb gewach
iech zal häör noets mie laote goon
dat groet gelök in mien bestoon
daar zat(quote:Op zondag 22 januari 2006 01:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik helemaal verwachtingsvol naar mijn mailbox
[..]
Termie komt toch zo. Slaap goed buzzer
mooi zoquote:Op zondag 22 januari 2006 01:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik helemaal verwachtingsvol naar mijn mailbox
[..]
Termie komt toch zo. Slaap goed buzzer
whehehequote:Op zondag 22 januari 2006 01:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet veel gedronken op zich
Had ik wel gezien ,daarom tikte ik dat juistquote:Op zondag 22 januari 2006 00:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is een mannetje
alleen vrouwen hebben van die kut ()-smoesjes
je hebt nog humor ook!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:03 schreef poppedop het volgende:
[..]
Had ik wel gezien ,daarom tikte ik dat juist
Logs posten hequote:Op zondag 22 januari 2006 01:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
whehehe
[23:24] * Tha_T|niet|helder has joined
mail openbaar maken!quote:
allebij een ban dan maarquote:
quote:
waarom dan Tha_Tquote:
wat is zn mailadres?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:09 schreef poppedop het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Hier had mijn vader me voor gewaarschuwd.
Ik had forums nog verdedigd tegenover hem maar als hij dit leest dan mag ik nooit meer computeren.
![]()
hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:09 schreef poppedop het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Ik had forums nog verdedigd tegenover hem maar als hij dit leest dan mag ik nooit meer computeren.
![]()
Post es een foto.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:09 schreef poppedop het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
![]()
15 jaar ,en eigenlijk moest de computer al uit maar mijn vader is in slaap gevallen dus ik tik zachtjes.quote:
Tha_F was al bezet. Dat lijkt me duidelijk toch welquote:
Anders vinger ik wel hoor. Als je pa dat wel goed vindtquote:Op zondag 22 januari 2006 01:09 schreef poppedop het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
![]()
De T op jacht.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Tha_F was al bezet. Dat lijkt me duidelijk toch wel
[..]
Anders vinger ik wel hoor. Als je pa dat wel goed vindt<<< Niet vergeten deze smiley te zien
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[..]
Anders vinger ik wel hoor. Als je pa dat wel goed vindt<<< Niet vergeten deze smiley te zien
ahhh 18 hier, wanneer wordt je 16? en wel voorzichtig doen hoor, vaders zijn maar paupersquote:Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef poppedop het volgende:
[..]
15 jaar ,en eigenlijk moest de computer al uit maar mijn vader is in slaap gevallen dus ik tik zachtjes.![]()
meer drank, meer drank!quote:
Dat vriendje los ik wel opquote:Op zondag 22 januari 2006 01:15 schreef poppedop het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendje hoor,en die vind het echt niet leuk als hij dit soort dingen leest
![]()
Gelukkig leest ie hier niet mee.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:15 schreef poppedop het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendje hoor,en die vind het echt niet leuk als hij dit soort dingen leest
![]()
whehehe, nietquote:Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hij heeft ook een account hier.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig leest ie hier niet mee.![]()
Onder welke naam?quote:
Ik denk niet dat hij wil dat jullie weten dat ik zijn vriendinnetje ben.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Betrapt
[..]
Soms verschijn ik op IRC als Tha_pr0nmeister
Weltrusten.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
Enniewee, ik ben slapen. Ajuus kinders
ik was er op tijd bijquote:
Mêh jongquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
Enniewee, ik ben slapen. Ajuus kinders
Dan is je vriendje gekquote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef poppedop het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij wil dat jullie weten dat ik zijn vriendinnetje ben.
soms schaamd ie zich voor mij zegt hij.![]()
Mêhquote:Op zondag 22 januari 2006 01:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mêh jong![]()
[..]
Slaap goed
[..]
Dan is je vriendje gek
Tenzij hij hier Tonks heet, in dat geval heb je iets met een mongool
Tonks?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mêh jong![]()
[..]Slaap goed
[..]
Dan is je vriendje gek
Tenzij hij hier Tonks heet, in dat geval heb je iets met een mongool
Alaaf!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fonetisch: Meeeeh. Ik zit in de carnaval-sfeer dus
Ik vind dat nogal denigrerendquote:
Gelukkig heeft Fok! niet zoveel usersquote:Op zondag 22 januari 2006 01:33 schreef poppedop het volgende:
[..]
Tonks?
Nee zo heet ie hier niet, zijn naam begint met een K
Hij heeft altijd heel veel clowntjes.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal denigrerend
[..]
Gelukkig heeft Fok! niet zoveel users
*hips*quote:Op zondag 22 januari 2006 01:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal denigrerend
[..]
Gelukkig heeft Fok! niet zoveel users
Kijk, daar kunnen we wat meer meequote:Op zondag 22 januari 2006 01:39 schreef poppedop het volgende:
[..]
Hij heeft altijd heel veel clowntjes.![]()
ATM welquote:
Weet je dan wie het is?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Kijk, daar kunnen we wat meer mee![]()
[..]
ATM wel
veel drinken!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:49 schreef Tha_T het volgende:
Maar om het nou de hele tijd over drank te hebben is neit goed natuurlijk. Dus daarom: Iemand plannen voor vandaag?
vandaag als ik zaterdag avond of zondagquote:Op zondag 22 januari 2006 01:49 schreef Tha_T het volgende:
Maar om het nou de hele tijd over drank te hebben is neit goed natuurlijk. Dus daarom: Iemand plannen voor vandaag?
Nee maar als ik iemand tegenkom op het forum die iets met clowntjes heeft weet ik wie het is. En aangezien jij het niet wil zeggen zal ik er wel op die manierachter moeten komenquote:
Vandaag is het Zondag de 22e dus Zondag jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:50 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
vandaag als in zaterdag avond of zondag
lekker slapen en verder moet ik mijn kamer oprujmen
Flauwerdquote:
Jullie noemen dat toch clowntjes?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee maar als ik iemand tegenkom op het forum die iets met clowntjes heeft weet ik wie het is. En aangezien jij het niet wil zeggen zal ik er wel op die manierachter moeten komen
kloontjesquote:Op zondag 22 januari 2006 02:00 schreef poppedop het volgende:
[..]
Jullie noemen dat toch clowntjes?![]()
nou slapen dus en kamer opruimen, is zooitje hierquote:Op zondag 22 januari 2006 01:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Vandaag is het Zondag de 22e dus Zondag ja
[..]
Flauwerd
Onder clowntjes versta ik dit maar aangezien ik betwijfel of het dat is. Bedoel je dan met clowntjes:quote:
waarom begin je nu noet danquote:Op zondag 22 januari 2006 02:02 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nou slapen dus en kamer opruimen, is zooitje hier
Confuciusquote:Op zondag 22 januari 2006 02:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Onder clowntjes versta ik dit maar aangezien ik betwijfel of het dat is. Bedoel je dan met clowntjes:Dat?
*confused
Ik bedoelde kloontjes.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Onder clowntjes versta ik dit maar aangezien ik betwijfel of het dat is. Bedoel je dan met clowntjes:Dat?
*confused
noet?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*confused
kan je dat niet stil dan??quote:Op zondag 22 januari 2006 02:06 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
noet?
ow niet...
nee nu is het al laat iedereen slaapt al hier kan toch dan niet lawaai gaan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |