Je slaat al je foto's maar op mijn laptopquote:Op zondag 22 januari 2006 00:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik mijn camera, in die tussentijd al 50GIG aan geheugenkaartjes
Ey De Tquote:
Idd cool zegquote:Op zondag 22 januari 2006 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik achteraf ook moeten doen aangezien er gewoon een persoonlijk kluisje was. Ook geen gekut met foto's enzo. Ik had nu de mazzel dat mijn kamergenoot zo aardig was om de foto's op te slaan.
buiten is het koud, binnen warm dus bliijf lekker binnenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja genoeg, ga nu maar buiten spelen
Een cd kost daar ook maar $2.17.quote:
Een beetje hulp zou geen kwaad kunnen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:39 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
riagg, ahhh die kneusjes, nee daar blijf ik wel uit de buurt hoor, mij niet gezien bij die paupers van de spychiatrische hulp
Pardon?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een cd kost daar ook maar $2.17.![]()
dat was Tha_T tochquote:
Dikke crash met alle gevolgen van dienquote:Op zondag 22 januari 2006 00:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je slaat al je foto's maar op mijn laptop
Mooi, dan gewoon lekker mee doen en niet zeurenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:41 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
buiten is het koud, binnen warm dus bliijf lekker binnen
Dat werdt eens tijdquote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga maar slapen mensen. Maandag wil ik niet te laat komen op mijn eerste werkdag
Nee, Confuciusquote:
Tsja prijs per stuk ligt daar wat hoger he.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pardon?Hier kost het maar 40 cent
Trustenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga maar slapen mensen. Maandag wil ik niet te laat komen op mijn eerste werkdag
zondag, een mooie dag om aan een nieuwe baan te beginnenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Euj Jag. Druk he. Schoonmaakactie in KLBquote:
Dat zeg ikquote:
Degene die mijn eerste grapje ziet mag me mailenquote:
quote:
ik zeur niet hoor, dat lijkt meschien zo omdat ik ook niet alles weet hierquote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi, dan gewoon lekker mee doen en niet zeuren![]()
Hallo moder8or, ken je me nog?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Dat valt wel mee hoorquote:
werkt je @fok-adres alquote:Op zondag 22 januari 2006 00:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Euj Jag. Druk he. Schoonmaakactie in KLB
[..]
Dat zeg ik
[..]
Degene die mijn eerste grapje ziet mag me mailen
[..]
Hey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |