peenui, wil je nu kappen met dat gebagger, het is niet leuk meer..quote:Op zondag 22 januari 2006 00:31 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nou die zette net een slotje en wilde hem vragen waaarom

Weheheh ik dus nu ookquote:

Ook goedquote:

Voor mij hoeft dat First Class niet, zet mij maar op de vleugelquote:Op zondag 22 januari 2006 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat sowieso nog. Ik moet nog veel zien maar dat zal dus pas in 2007 of 2008 gaan plaatsvinden.Als speedy dan nog 3000 op de rekening heeft staan.
Ik heb altijd al eens First
Class willen vliegen.![]()

Hoi.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef peenenui2 het volgende:
waar zit die NJ, ik wil hem ff wat vragen???

quote:Op zondag 22 januari 2006 00:22 schreef NJ het volgende:
Maar goed, ik doe wel alsof ik enthousiast ben, maar eigenlijk ben je gewoon een kneus die óf te stom is om in te zien dat ie geen nieuw topic moet openen, óf te stom is om in te zien dat ie niet grappig is.

hoi, ja dat lees ik ook wel, en vind het jammer dat je vind dat ik een kneus ben, dit forum werkt niet zoals de andere boards over het net, beetje vreemd hoorquote:

Daar hebben we een heel mooi topic voor waar je al je vragen kwijt kan met betrekking tot onder andere slotjes. Tevens kan je de persoon in kwestie ook mailen door in het profiel het mailadres op te zoeken.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:31 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nou die zette net een slotje en wilde hem vragen waaarom

Geeft niet, zolang wij dan maar lol hebben toch?quote:

Het zal rustig worden op Fok.quote:

Zeker wetenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geeft niet, zolang wij dan maar lol hebben toch?

quote:Op zondag 22 januari 2006 00:35 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
hoi, ja dat lees ik ook wel, en vind het jammer dat je vind dat ik een kneus ben, dit forum werkt niet zoals de andere boards over het net, beetje vreemd hoor
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar hebben we een heel mooi topic voor waar je al je vragen kwijt kan met betrekking tot onder andere slotjes. Tevens kan je de persoon in kwestie ook mailen door in het profiel het mailadres op te zoeken.
[GC] Feedbacktopic

Wij zijn wat realistischer en directer dan de mensen op het forum van het Riagg.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:35 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
hoi, ja dat lees ik ook wel, en vind het jammer dat je vind dat ik een kneus ben, dit forum werkt niet zoals de andere boards over het net, beetje vreemd hoor

Ik mijn camera, in die tussentijd al 50GIG aan geheugenkaartjesquote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker wetenLaptopje neem ik uiteraard mee
.

Dat had ik achteraf ook moeten doen aangezien er gewoon een persoonlijk kluisje was. Ook geen gekut met foto's enzo. Ik had nu de mazzel dat mijn kamergenoot zo aardig was om de foto's op te slaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker wetenLaptopje neem ik uiteraard mee
.

riagg, ahhh die kneusjes, nee daar blijf ik wel uit de buurt hoor, mij niet gezien bij die paupers van de spychiatrische hulpquote:Op zondag 22 januari 2006 00:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Wij zijn wat realistischer en directer dan de mensen op het forum van het Riagg.

leuk dat je behulpzaam bent, maar in dit geval zeg ik : liever nietquote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar hebben we een heel mooi topic voor waar je al je vragen kwijt kan met betrekking tot onder andere slotjes. Tevens kan je de persoon in kwestie ook mailen door in het profiel het mailadres op te zoeken.
[GC] Feedbacktopic

Ja genoeg, ga nu maar buiten spelenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:39 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
riagg, ahhh die kneusjes, nee daar blijf ik wel uit de buurt hoor, mij niet gezien bij die paupers van de spychiatrische hulp

Daarom jaag ik hem hier ook weg.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
leuk dat je behulpzaam bent, maar in dit geval zeg ik : liever niet

Je slaat al je foto's maar op mijn laptopquote:Op zondag 22 januari 2006 00:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik mijn camera, in die tussentijd al 50GIG aan geheugenkaartjes

Ey De Tquote:

Idd cool zegquote:Op zondag 22 januari 2006 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik achteraf ook moeten doen aangezien er gewoon een persoonlijk kluisje was. Ook geen gekut met foto's enzo. Ik had nu de mazzel dat mijn kamergenoot zo aardig was om de foto's op te slaan.

buiten is het koud, binnen warm dus bliijf lekker binnenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja genoeg, ga nu maar buiten spelen

Een cd kost daar ook maar $2.17.quote:

Een beetje hulp zou geen kwaad kunnen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:39 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
riagg, ahhh die kneusjes, nee daar blijf ik wel uit de buurt hoor, mij niet gezien bij die paupers van de spychiatrische hulp

Pardon?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een cd kost daar ook maar $2.17.![]()

dat was Tha_T tochquote:

Dikke crash met alle gevolgen van dienquote:Op zondag 22 januari 2006 00:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je slaat al je foto's maar op mijn laptop

Mooi, dan gewoon lekker mee doen en niet zeurenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:41 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
buiten is het koud, binnen warm dus bliijf lekker binnen

Dat werdt eens tijdquote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga maar slapen mensen. Maandag wil ik niet te laat komen op mijn eerste werkdag

Nee, Confuciusquote:

Tsja prijs per stuk ligt daar wat hoger he.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pardon?Hier kost het maar 40 cent
Trustenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga maar slapen mensen. Maandag wil ik niet te laat komen op mijn eerste werkdag

zondag, een mooie dag om aan een nieuwe baan te beginnenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:

Euj Jag. Druk he. Schoonmaakactie in KLBquote:
Dat zeg ikquote:
Degene die mijn eerste grapje ziet mag me mailenquote:
quote:

ik zeur niet hoor, dat lijkt meschien zo omdat ik ook niet alles weet hierquote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi, dan gewoon lekker mee doen en niet zeuren![]()

Hallo moder8or, ken je me nog?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:

Dat valt wel mee hoorquote:

werkt je @fok-adres alquote:Op zondag 22 januari 2006 00:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Euj Jag. Druk he. Schoonmaakactie in KLB
[..]
Dat zeg ik
[..]
Degene die mijn eerste grapje ziet mag me mailen
[..]
Hey

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |