Post es een foto.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:09 schreef poppedop het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Hier had mijn vader me voor gewaarschuwd.
Ik had forums nog verdedigd tegenover hem maar als hij dit leest dan mag ik nooit meer computeren.
![]()
15 jaar ,en eigenlijk moest de computer al uit maar mijn vader is in slaap gevallen dus ik tik zachtjes.quote:
Tha_F was al bezet. Dat lijkt me duidelijk toch welquote:
Anders vinger ik wel hoor. Als je pa dat wel goed vindtquote:Op zondag 22 januari 2006 01:09 schreef poppedop het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Hier had mijn vader me voor gewaarschuwd.
Ik had forums nog verdedigd tegenover hem maar als hij dit leest dan mag ik nooit meer computeren.
![]()
De T op jacht.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Tha_F was al bezet. Dat lijkt me duidelijk toch wel
[..]
Anders vinger ik wel hoor. Als je pa dat wel goed vindt<<< Niet vergeten deze smiley te zien
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[..]
Anders vinger ik wel hoor. Als je pa dat wel goed vindt<<< Niet vergeten deze smiley te zien
ahhh 18 hier, wanneer wordt je 16? en wel voorzichtig doen hoor, vaders zijn maar paupersquote:Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef poppedop het volgende:
[..]
15 jaar ,en eigenlijk moest de computer al uit maar mijn vader is in slaap gevallen dus ik tik zachtjes.![]()
meer drank, meer drank!quote:
Dat vriendje los ik wel opquote:Op zondag 22 januari 2006 01:15 schreef poppedop het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendje hoor,en die vind het echt niet leuk als hij dit soort dingen leest
![]()
Gelukkig leest ie hier niet mee.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:15 schreef poppedop het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendje hoor,en die vind het echt niet leuk als hij dit soort dingen leest
![]()
whehehe, nietquote:Op zondag 22 januari 2006 01:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hij heeft ook een account hier.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig leest ie hier niet mee.![]()
Onder welke naam?quote:
Ik denk niet dat hij wil dat jullie weten dat ik zijn vriendinnetje ben.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Betrapt
[..]
Soms verschijn ik op IRC als Tha_pr0nmeister
Weltrusten.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
Enniewee, ik ben slapen. Ajuus kinders
ik was er op tijd bijquote:
Mêh jongquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
Enniewee, ik ben slapen. Ajuus kinders
Dan is je vriendje gekquote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef poppedop het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij wil dat jullie weten dat ik zijn vriendinnetje ben.
soms schaamd ie zich voor mij zegt hij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |