oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Heb ik gisteren met de dames gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik scroll er gewoon overheen als je het niet erg vind, vooral de gay-foto![]()
Ik heb gewoon: "block *.jpg from "UserId"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik scroll er gewoon overheen als je het niet erg vind, vooral de gay-foto![]()
gay vrouwen zijn prima inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren met de dames gedaan. Die gay-foto is mooi en lief enzo
.
Voor wiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is het al tijd voor een facelift?
Pat is okay zoals 'ie isquote:
ja maar MSN... dan zeg je ook wat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef es70 het volgende:
@ Indah: Ik heb wel plaatjes met de onderste helft (zelfs een hele mooie als bureaublad), maar als ik zo'n plaatje op msn instel als avatar krijg ik al commentaar...
Ja indah, op die leeftijd hebben ze nog gewoon msn hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja maar MSN... dan zeg je ook wat.
je bent direct wel lekker op dreefquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:01 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan meteen iedereen shockeren met een onwijs mooi gay-plaatje.
[afbeelding]
blijkbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja indah, op die leeftijd hebben ze nog gewoon msn hoor.![]()
Mijn moeder heeft het ook gewoon.quote:
ja maar moeders....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het ook gewoon.Het kan dus nog.
Es is ook moeder.quote:
dan zou er toch iets fout gegaan zijnquote:
misschien wil ie wel moeder wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan zou er toch iets fout gegaan zijn
Nou zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan zou er toch iets fout gegaan zijn
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien wil ie wel moeder worden![]()
Ja dat ben ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hoort het, je bent gewoon een foutje![]()
Volgens mij wel. Es had es een foto van de kids in d'r feaubeau maar dies leeg...quote:
es zei gisteren nog dat de kinderen naar school waren.. dus ik ga er vanuit dat ze moeder is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Es had es een foto van de kids in d'r feaubeau maar dies leeg...
ik bedoelde: als jij moeder zou zijn, dan zou er iets fout gegaan zijn, omdat je jongen bent...quote:
es is idd moederquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
es zei gisteren nog dat de kinderen naar school waren.. dus ik ga er vanuit dat ze moeder is.
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
es zei gisteren nog dat de kinderen naar school waren.. dus ik ga er vanuit dat ze moeder is.
zo uitgebreid is mijn lijst niet hoor, bovendien zouden ze me toch wel een beetje moeten kennenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja maar MSN... dan zeg je ook wat.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja indah, op die leeftijd hebben ze nog gewoon msn hoor.![]()
Hell yeah, als ik het doe doe ik het goedquote:
rij zequote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef classpc het volgende:
Ik ben er weer ff. Maar ik ga zo ff een blokje om op de brommer. Misschien dat ik daarna weer ff in de Lounge kom, als paps de computer niet nodig heeft.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |