oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
dat wordt er nu welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
Sluiter opent, waarom wordt hier niet gepost.
wordt dat nu ineens gehanteerd? Ook primaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
Sluiter opent, waarom wordt hier niet gepost.
die wiki wilde niet inladen, anders was ie nog sneller geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ey Deejjjjjjjj, dat schoot mooi op.
Dan gaan we daar lekker mee doorquote:
inieensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wordt dat nu ineens gehanteerd? Ook prima![]()
zaten we samen te wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die wiki wilde niet inladen, anders was ie nog sneller geweest
Niet ineens hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wordt dat nu ineens gehanteerd? Ook prima![]()
Always blame wiki.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die wiki wilde niet inladen, anders was ie nog sneller geweest
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef classpc het volgende:
Maar zolang het mercedes is, en de kapjes van de richtingaanwijzers zijn oranje, dan vind ik het mooi
Nouja, zolang ze oranje waren toen de wagen uit de fabriek rolde is ook goed.
altijd tussen 'omdat er pas 14 delen zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
altijd... inderdaad tussen '
heb al een verzoekje gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
En waar zijn de modjes als ze nodig zijn.
Jammer inderdaad. Voor de rest erg leuke meiden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, ja, dat hoor ik wel vaker ja.
Maar er zijn vast uitzonderingen te vinden hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Voor de rest erg leuke meiden.
Ik doelde meer op deze zin uit de OP: Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb al een verzoekje gedaan![]()
Zal ik ff een lekker ding posten Bengeltjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
hmm, naakt meisje,
geknotter wie over wie mag openen.
Twijfel .
nee, een compleet onbekende..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
Die tweede is toch ook niet Luana he?
Ey Be
aah.. nee, ze zijn er nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op deze zin uit de OP: Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt.
Kennelijk zijn we braaaaaf en hebben de modjes het gevoel dat ze zich voorzichtig terug kunnen trekken.
Mocht ik er weer op vallen, zou het leuk zijn als ik er zo eentje tegen zou komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar er zijn vast uitzonderingen te vinden hoor.
Hmm ok. Ook niet verkeerd btw.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, een compleet onbekende..
Tsk... Beetje doen alsof ze een 'leven' hebben op vrijdagavondquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
hmm, naakt meisje,
geknotter wie over wie mag openen.
Twijfel .
Jij hebt een mapje, met lekkere dingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Zal ik ff een lekker ding posten Bengeltje. Blijf maar, ik ben in de minderheid
.
Het gaat nergens over inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Tsk... Beetje doen alsof ze een 'leven' hebben op vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad.. en toen ik de foto maakte keek ze me recht aan.. whoeps![]()
![]()
kindje? O jee.. die associatie heb ik toch liever nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt een mapje, met lekkere dingen.![]()
Hai jag, indah
Nee meisje hoeft niet weg, lijkt op een kindje![]()
nee, zat een meter of 10 tussen, en een hele hoop dreun-muziek (op z'n Indonesisch met overbelaste bulderende boxen)quote:
Als we dan toch aan het groeten zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt een mapje, met lekkere dingen.![]()
Hai jag, indah
Nee meisje hoeft niet weg, lijkt op een kindje![]()
Sorry, vind haar erg uhhh jeugdig?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kindje? O jee.. die associatie heb ik toch liever niet![]()
Je mag me knuffelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjj![]()
waar was je nou?
Fijne dag(en) gehad?
Ik was er in het vorige topic al hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:46 schreef classpc het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het groeten zijn.
Hoi Bengeltje en es
Dan vind ik dit kontje mooi:quote:
Volgens Google schijnt ze 20 te zijn ... dus iets jonger als ik ben, en in ieder geval niet strafbaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, vind haar erg uhhh jeugdig?
Ik denk vooral de blote damequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was er in het vorige topic al hoor. Wellicht wat afgeleid door de plaatjes van te lange auto's en een blote dame
.
Zijn die indo's nu makkelijk te krijgen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, zat een meter of 10 tussen, en een hele hoop dreun-muziek (op z'n Indonesisch met overbelaste bulderende boxen)
Kindertietjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan vind ik dit kontje mooi:
[afbeelding]
In je blote togus met bontlaarzen aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan vind ik dit kontje mooi:
[afbeelding]
Er zit een arm voor.quote:
Mogen we die van jouw keuren?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ach, jij bent een blanke in een land vol donkere mensen. En blanken zijn allemaal rijk. Dus ik denk dat je op moet passen met wat je meeneemt naar je kamer. Maar er zijn ook genoeg gezellige mensen om eens wat mee te babbelen, gewoon langs de straat (en dan is het niet eens bij een afwerkplek)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zijn die indo's nu makkelijk te krijgen?
Zonder toeschuiven van rupees enzo...![]()
Post jij dan eens een foto van jouw h00terz.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Armpje, kan nooit veel verbergen.
Vergelijkingsmateriaal is altijd welkom iddquote:
My wordsquote:
Dat is weer een geluk .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens Google schijnt ze 20 te zijn ... dus iets jonger als ik ben, en in ieder geval niet strafbaar![]()
Je bedoelt dat ze je kunnen bestelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, jij bent een blanke in een land vol donkere mensen. En blanken zijn allemaal rijk. Dus ik denk dat je op moet passen met wat je meeneemt naar je kamer. Maar er zijn ook genoeg gezellige mensen om eens wat mee te babbelen, gewoon langs de straat (en dan is het niet eens bij een afwerkplek)
Het lijkt me dat je de taal wel machtig moet zijn, of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, jij bent een blanke in een land vol donkere mensen. En blanken zijn allemaal rijk. Dus ik denk dat je op moet passen met wat je meeneemt naar je kamer. Maar er zijn ook genoeg gezellige mensen om eens wat mee te babbelen, gewoon langs de straat (en dan is het niet eens bij een afwerkplek)
Hoeft wat mij betreft niet hoor..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dat niet zo zeer.. Eerst een wipje maken, en vervolgens hun man erbij halen kan ook. Nee, geen ervaringsdeskundige, maar mensen die minder geld hebben, zullen veel doen om meer te krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze je kunnen bestelen?
Ben toch niet gek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Post jij dan eens een foto van jouw h00terz.![]()
Dat is geen verplichting, maar wel erg handig om minder oppervlakkige gesprekken aan te gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:53 schreef classpc het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je de taal wel machtig moet zijn, of niet?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
zullen we nu die 'hoertjes' achterwege laten?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
Jammer dat we geen TT's mogen doen anders had dit topic me toch een partij views gehad.
Ik vraag fles wel even, die heeft nog wel webcamscreenshots.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben toch niet gek.
Heb ik gelijk stalkers erbij.
Hmm ok....ik dacht zo dat ze je dan gingen bestelen ofzo...dat je daarom zei dat je moest uitkijken wie je mee ging nemen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat niet zo zeer.. Eerst een wipje maken, en vervolgens hun man erbij halen kan ook. Nee, geen ervaringsdeskundige, maar mensen die minder geld hebben, zullen veel doen om meer te krijgen.![]()
Nog 1 dan, om 't af te leren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
zullen we nu die 'hoertjes' achterwege laten?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vraag fles wel even, die heeft nog wel webcamscreenshots.![]()
tis weer eens wat anders als je portemonee rollenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Hmm ok....ik dacht zo dat ze je dan gingen bestelen ofzo...dat je daarom zei dat je moest uitkijken wie je mee ging nemen...![]()
Oja dat zal hij zeker hebben, maar niet van mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Busty Jasmine?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog 1 dan, om 't af te leren.
Hier ziet ze er trouwens wel erg jong uit![]()
[afbeelding]
en volgens mij is er nog een Maleisische dame die wat ouder is.. eens zoeken wat d'r naam ook alweer was.![]()
O die... daar heb ik nog wel eentje van, geloof ik...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja dat zal hij zeker hebben, maar niet van mij.
Dat lijkt mij dan ook weer behoorlijk vatsig inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tis weer eens wat anders als je portemonee rollenEn als je pech hebt, lig je met een vrouw in bed die een penis blijkt te hebben... jasses...
![]()
Dacht je dat dat niet kon ofzoquote:
En die blonde.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Charmaine Star. De rechtse, maar dat mag duidelijk zijn.
[afbeelding]
en nu is't genoeg, anders jaag ik de vrouwelijke bevolking hier weg.
dat is de videocam, ik ga hier geen filmpje postenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan maak je even, je cam doet het weer.![]()
Geef je dan een linkje?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik moest eens naar B&H geloof ikKomt ooit nog wel
ik krijg wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Als je dat gelooft, krijg je.....
Google is your friend.. wellicht wil je je content filter aan/uit zetten naar gelang er familieleden meekijken.quote:
Nee, die blonde naast die maleisische.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
deze?
http://www.lukeisback.com/images/images/Img0052/DSC_0113.JPG
![]()
![]()
Ik heb geen camquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ze niet van mij zijn,Misschien van jou?
Arghquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Google is your friend.. wellicht wil je je content filter aan/uit zetten naar gelang er familieleden meekijken.Sommigen kunnen nogal expliciet zijn geloof ik.
whehe.. vette tegenvallerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, die blonde naast die maleisische.Die opendir zijn btw allemaal foto's van verschillende mensen, ik dacht een gallerij van die twee op die foto van jou.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Als je dat gelooft, krijg je.....
Inderdaad, die is best lekker namelijk. Lijkt wel wat op Teen Kelly.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. vette tegenvallerIk heb deze plaatjes ook maar van de eerste pagina van Google trouwens.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is de videocam, ik ga hier geen filmpje posten
okay, die naam bevalt me nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, die is best lekker namelijk. Lijkt wel wat op Teen Kelly.![]()
Oh we mochten niet verder van Be.![]()
True, geen kindmeisjes meer .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, die is best lekker namelijk. Lijkt wel wat op Teen Kelly.![]()
Oh we mochten niet verder van Be.![]()
Echt wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn eerste filmpje werd ook al niet goed ontvangen
hehe.. zonnebrand vergetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
Mail @ pindah
Uhm.... te weinig enthosiasme dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is dan niet zo op mij over gekomen
Oke, tot later indahquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga's ffies douchen... moest nog gebeuren deze maand![]()
Je kan ook gewoon toegeven, dat je niet stil gezeten hebt tijdens het bekijken van dat meisje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Whahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven, dat je niet stil gezeten hebt tijdens het bekijken van dat meisje.
Spetterse![]()
weinig?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm.... te weinig enthosiasme dus.![]()
Sorry.
Fap-ze.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik was er niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik was er niet.![]()
Dan krijg je dat he. Heb het net pas bekeken, omdat je over een filmpje begon.
schei uit zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schandalig, je leert me nare gewoontes aan.![]()
Ik?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schandalig, je leert me nare gewoontes aan.![]()
Ja twee ondertussen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
Ey Be je hebt toch een sollicitatiegesprek gehad?
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja twee ondertussen.
Beide is nog afwachten. 2e gesprek.
Schandalig dat je me dat laat doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik?
schandalig dat je denkt dat ik dat doe?
jij neemt t overquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel dat tegen D.Die doet dat.
Geen fotozaak.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed nieuws!Goede arbeidsvoorwaarden? Ook weer in een fotozaak?
met mij wel hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje qu knuffel geeft,
Gaat het een beetje ?![]()
Das ook prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen fotozaak.
Een is een telecom zaak en de ander is callcenter.
Beide zie ik meer als opstap, aangezien ik weer aan het werk wil,
Kan altijd doorzoeken.![]()
Je bent lief voor ze.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
met mij wel hoor
alleen met mn opa en mn moeder wat minder
heb hier thuis een beetje voor ober gespeeld enzo, en met wat ooms een neven/nichten gepraat.. golf-afspraak gemaakt
ik heb het wel eens gedaan jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent lief voor ze.
Speel jij golf?
quote:
zo, de muren zijn weer schoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven, dat je niet stil gezeten hebt tijdens het bekijken van dat meisje.
Spetterse![]()
Ah, je bent iig niet uitgegledenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
zo, de muren zijn weer schoon.
Ging het goed?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
zo, de muren zijn weer schoon.
quote:
'T is zeker vrijdagavondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die donkere won het van de blonde![]()
Ah jammer, ik zou voor de blonde gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die donkere won het van de blonde![]()
die was wel erg blond hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah jammer, ik zou voor de blonde gaan.Was het nog wat btw die link die ik mailde?
![]()
En dus errrruuuug lekker.quote:
...is het leuk om er over na te denken.quote:
om vervolgens te besluiten haar eruit te zetten en de donkere tevoorschijn te toverenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
...is het leuk om er over na te denken.
Weekend... Sex on your mind... Of maakt daar de weekdag ook niet voor uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar dat maakt niet veel uit qua voorkeur hoor.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
om vervolgens te besluiten haar eruit te zetten en de donkere tevoorschijn te toveren![]()
ooh, die kende ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Weekend... Sex on your mind... Of maakt daar de weekdag ook niet voor uit.
Yeah right, nadenkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
...is het leuk om er over na te denken.
Subtiel gebracht enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Yeah right, nadenken. Dat heet gewoon fantaseren hoor
.
trein-wc's zijn vies manquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gister trouwens een leuke collega meegehad joh.Eerst naar Eindhoven en vervolgens richting Zwolle.
![]()
Ze had al een vriend.quote:
Voor mij maakt de weekdag helemaal niets uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, die kende ik nietmaar de weekdag moet toch niet uitmaken?
het is altijd niets?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor mij maakt de weekdag helemaal niets uit.
Tsja, Utrechtse chicks hebben snel een vriend he.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat een excuus tegenwoordig? Tjonge, waar gaat het toch heen...
niet luisteren!quote:
Utrechtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, Utrechtse chicks hebben snel een vriend he.![]()
Oh sorry, ben niet zo van de subtielquote:
Laatst zaten er een paar gasten in de trein die druk met elkaar aan het babbelen waren over het USC...quote:
Dat zou Pat inmiddels misschien wel willenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is altijd niets?![]()
sorry, die was té makkelijk
Smilie met een zenuwenticquote:
34663quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb geen id, kwam em toevallig tegen tijdens een zoektoch naar leuke smilies
62215 bedoel jequote:
Ik zeg het je hoor.quote:
Heb je er nog garantie op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:38 schreef classpc het volgende:
Het is ff rustig van mij, want de laptop is weer dood.
Zelfde probleem als eerder. Ik moet hem binnenkort toch maar eens ter reparatie inleveren.
Gemeente doet het onderhoud. Dus die zoeken het maar uit.quote:
Dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Gemeente doet het onderhoud. Dus die zoeken het maar uit.
Mijn werkruimte en slaapkamer opruimen. Ben ik nog niet aan toe gekomen.quote:
Hier hetzelfde, ik moet weer eens stofzuigen en het bed verschonen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:50 schreef classpc het volgende:
[..]
Mijn werkruimte en slaapkamer opruimen. Ben ik nog niet aan toe gekomen.
Das gemeen.quote:
da's gemeenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
Volgende week vrijdag een-na-laatste werkdag.
ik heb geen idee hoe lang ik vakantie hebquote:
classpc zou gezegd hebben:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:56 schreef classpc het volgende:
Nope, niks
Ik kan niet in windows komen of wat dan ook. Niet in veilige modus, niks.
Ik ga morgen nog ff checken en anders dan gaat 'ie weer naar de gemeente.
VerdorieIk had net die plaatjes uit dit topic er op staan
Ik heb al vakantie vanaf 8 juli 2005.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe lang ik vakantie heb
iig al een half jaar ofzo
ik nog langer geloof ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie vanaf 8 juli 2005.![]()
maar ik krijg trouwens wel betaaldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie vanaf 8 juli 2005.![]()
dat wil ik ook wel, alleen moet er wel geld binnen komen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik nog langer geloof ik
oh ja.. al bijna een jaar nu zelfs
dat komt er ook welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel, alleen moet er wel geld binnen komen natuurlijk
Ook niet veel. Ik krijg meer.quote:
ik hoef geen huur te betalen, geen autoverzekeringen, geen brandstof.. alleen sportschool, ziekenfonds en kledingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's niet genoeg
Al is het natuurlijk beter dan niets
maar jij moet er voor ingeschreven staan bij een schoolquote:
Ja ok. Ik zit voor deze maand al op 700.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar jij moet er voor ingeschreven staan bij een school
ik mag gewoon legaal thuisblijven
dan is het genoegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik hoef geen huur te betalen, geen autoverzekeringen, geen brandstof.. alleen sportschool, ziekenfonds en kleding
das toch wel een voordeel van thuis wonenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan is het genoeg
onze hypotheek is al 2x zo hoog
Doe je goed. Wat voor huis heb je?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan is het genoeg
onze hypotheek is al 2x zo hoog
maar da's dan ook het enige voordeelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
das toch wel een voordeel van thuis wonen
gratis internet, gratis eten (kan helaas niet kiezen wat..), geen gas/water/licht-rekeningenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's dan ook het enige voordeel
een duur huisquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe je goed. Wat voor huis heb je?
2 onder 1 kap met alles erop en eraanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe je goed. Wat voor huis heb je?
dat viel al onder de vaste lasten, net als die hypotheekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
gratis internet, gratis eten (kan helaas niet kiezen wat..), geen gas/water/licht-rekeningen
Foto?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
2 onder 1 kap met alles erop en eraan
geen eens een eigen dakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
2 onder 1 kap met alles erop en eraan
trustequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:33 schreef qu63 het volgende:
ik ga maar eens naar bed.. vermoeiende, ontroerende maar ook mooie dag geweest vandaag![]()
dit huis was 100.000 gulden en is nu ruim 2,5 euroton waardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
duur is relatief, in de randstad betaal je het dubbele voor een huis al dit
heb ik geenquote:
ook welterusten dan maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.De, doe jij het licht uit?
"ooit"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb ik geen
(alleen van de achtertuin)
ik zal als ik de buitenkant geschilderd heb eens een foto maken
vervelendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Stukken, alleen nog hoofdpijn ver achterin mijn hoofd.
Dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
dan kun je rustig op adem komen
binnenblijven is vaak ook geen straf. Zo'n mooi weer is het nu niet. Misschien volgende week schaatsen, dat zou ik niet willen missen. Maar nu.. nah..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
Maar ik blijf dit weekend lekker binnen. één iets en ik ben weer zieker.
Ik heb ook nog kriebelhoest. En succes bij de kapperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
binnenblijven is vaak ook geen straf. Zo'n mooi weer is het nu niet. Misschien volgende week schaatsen, dat zou ik niet willen missen. Maar nu.. nah..
net geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wanneer mag je naar de kapper?
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik maar denken waar haalt die mod8or zijn posts vandaan
Gefunden
jij bij radio 2?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens mensen die af en toe is naar radio 2 luisteren (niemand denk) tussen 16:00 & 18:00 live aanwezig met daarbij een bijbehorend interview!
Whehe, ik heb gewoon niets van gemerktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
net geweest't is 2 minuten lopen namelijk.. en ik kon eventjes wachten. Over 5 weken weer, dan ben ik mooi kort voor de vakantie.
![]()
En waarom hebben we dat dan niet gedaan?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen![]()
Ik ben overal te vindenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik maar denken waar haalt die mod8or zijn posts vandaan
Gefunden
goed van mij hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe, ik heb gewoon niets van gemerkt(dat je weg was)
Mogguh D_A
had het maar gevraagd aan me danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En waarom hebben we dat dan niet gedaan?!
Hè hè hè!
Hehequote:
Tsja eehm ik was te verlegen..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
had het maar gevraagd aan me dan![]()
We waren gevraagd voor een interview, daarbij organiseer ik o.a. een klein festival (4000 man) en daar wilden ze wel meer over weten en het is natuurlijk gewoon ff gezellig wegquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:33 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Dzjég, het is je trouwens gelukt een slotje te zetten
[SC] De Lounge #14
Dan ga ik eens luisteren. Ook alleen maar voor jouw interview.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We waren gevraagd voor een interview, daarbij organiseer ik o.a. een klein festival (4000 man) en daar wilden ze wel meer over weten en het is natuurlijk gewoon ff gezellig weg
Altijd toch!quote:
Da's aardig!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan ga ik eens luisteren. Ook alleen maar voor jouw interview.
Daar kom je vanzelf wel overheen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja eehm ik was te verlegen..
Durf niet
hehe..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Deed ik het maar zo onopvallend
Doen wequote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's aardig!Naja rond half 5 ofzo hoef je de radio / stream aan te slingeren!
hey Djzégquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Goedenmorgen!Alles goed hier?
Been here done that!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel overheen.
klein? 4000 man vind ik toch best aardigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We waren gevraagd voor een interview, daarbij organiseer ik o.a. een klein festival (4000 man) en daar wilden ze wel meer over weten en het is natuurlijk gewoon ff gezellig weg
Oh ja zeker!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Jaguarized. Goedenmorgen jongen! Nog steeds heimwee naar NY?
Ja niet verkeerd niet verkeerd, ik moet me toch een partij naar de wc..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doen weEn D_A, hoe is het nou?
ik moest ook eens gaan luisteren geloof ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's aardig!Naja rond half 5 ofzo hoef je de radio / stream aan te slingeren!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja zeker!Ik mistte toen ik thuis kwam de bagels al.
![]()
Pindah
Mijn dank daarvoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klein? 4000 man vind ik toch best aardig
Krijgen wij (FOK!KERS) gratis toegang?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn dank daarvoor
Tis alleen natuurlijk wat minimalistisch opgezet en zo ook met je programma dus wie weet dat ik wat credits krijg als ik in zo'n uitzending de boel ff volspam over het festival. We will see)
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Krijgen wij (FOK!KERS) gratis toegang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |