oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
dat wordt er nu welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
Sluiter opent, waarom wordt hier niet gepost.
wordt dat nu ineens gehanteerd? Ook primaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
Sluiter opent, waarom wordt hier niet gepost.
die wiki wilde niet inladen, anders was ie nog sneller geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ey Deejjjjjjjj, dat schoot mooi op.
Dan gaan we daar lekker mee doorquote:
inieensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wordt dat nu ineens gehanteerd? Ook prima![]()
zaten we samen te wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die wiki wilde niet inladen, anders was ie nog sneller geweest
Niet ineens hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wordt dat nu ineens gehanteerd? Ook prima![]()
Always blame wiki.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die wiki wilde niet inladen, anders was ie nog sneller geweest
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef classpc het volgende:
Maar zolang het mercedes is, en de kapjes van de richtingaanwijzers zijn oranje, dan vind ik het mooi
Nouja, zolang ze oranje waren toen de wagen uit de fabriek rolde is ook goed.
altijd tussen 'omdat er pas 14 delen zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
altijd... inderdaad tussen '
heb al een verzoekje gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
En waar zijn de modjes als ze nodig zijn.
Jammer inderdaad. Voor de rest erg leuke meiden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, ja, dat hoor ik wel vaker ja.
Maar er zijn vast uitzonderingen te vinden hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Voor de rest erg leuke meiden.
Ik doelde meer op deze zin uit de OP: Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb al een verzoekje gedaan![]()
Zal ik ff een lekker ding posten Bengeltjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
hmm, naakt meisje,
geknotter wie over wie mag openen.
Twijfel .
nee, een compleet onbekende..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
Die tweede is toch ook niet Luana he?
Ey Be
aah.. nee, ze zijn er nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op deze zin uit de OP: Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt.
Kennelijk zijn we braaaaaf en hebben de modjes het gevoel dat ze zich voorzichtig terug kunnen trekken.
Mocht ik er weer op vallen, zou het leuk zijn als ik er zo eentje tegen zou komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar er zijn vast uitzonderingen te vinden hoor.
Hmm ok. Ook niet verkeerd btw.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, een compleet onbekende..
Tsk... Beetje doen alsof ze een 'leven' hebben op vrijdagavondquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
hmm, naakt meisje,
geknotter wie over wie mag openen.
Twijfel .
Jij hebt een mapje, met lekkere dingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Zal ik ff een lekker ding posten Bengeltje. Blijf maar, ik ben in de minderheid
.
Het gaat nergens over inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Tsk... Beetje doen alsof ze een 'leven' hebben op vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad.. en toen ik de foto maakte keek ze me recht aan.. whoeps![]()
![]()
kindje? O jee.. die associatie heb ik toch liever nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt een mapje, met lekkere dingen.![]()
Hai jag, indah
Nee meisje hoeft niet weg, lijkt op een kindje![]()
nee, zat een meter of 10 tussen, en een hele hoop dreun-muziek (op z'n Indonesisch met overbelaste bulderende boxen)quote:
Als we dan toch aan het groeten zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt een mapje, met lekkere dingen.![]()
Hai jag, indah
Nee meisje hoeft niet weg, lijkt op een kindje![]()
Sorry, vind haar erg uhhh jeugdig?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kindje? O jee.. die associatie heb ik toch liever niet![]()
Je mag me knuffelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjj![]()
waar was je nou?
Fijne dag(en) gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |