vervelendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Stukken, alleen nog hoofdpijn ver achterin mijn hoofd.
Dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
dan kun je rustig op adem komen
binnenblijven is vaak ook geen straf. Zo'n mooi weer is het nu niet. Misschien volgende week schaatsen, dat zou ik niet willen missen. Maar nu.. nah..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
Maar ik blijf dit weekend lekker binnen. één iets en ik ben weer zieker.
Ik heb ook nog kriebelhoest. En succes bij de kapperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
binnenblijven is vaak ook geen straf. Zo'n mooi weer is het nu niet. Misschien volgende week schaatsen, dat zou ik niet willen missen. Maar nu.. nah..
net geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wanneer mag je naar de kapper?
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik maar denken waar haalt die mod8or zijn posts vandaan
Gefunden
jij bij radio 2?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens mensen die af en toe is naar radio 2 luisteren (niemand denk) tussen 16:00 & 18:00 live aanwezig met daarbij een bijbehorend interview!
Whehe, ik heb gewoon niets van gemerktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
net geweest't is 2 minuten lopen namelijk.. en ik kon eventjes wachten. Over 5 weken weer, dan ben ik mooi kort voor de vakantie.
![]()
En waarom hebben we dat dan niet gedaan?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen![]()
Ik ben overal te vindenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik maar denken waar haalt die mod8or zijn posts vandaan
Gefunden
goed van mij hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe, ik heb gewoon niets van gemerkt(dat je weg was)
Mogguh D_A
had het maar gevraagd aan me danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En waarom hebben we dat dan niet gedaan?!
Hè hè hè!
Hehequote:
Tsja eehm ik was te verlegen..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
had het maar gevraagd aan me dan![]()
We waren gevraagd voor een interview, daarbij organiseer ik o.a. een klein festival (4000 man) en daar wilden ze wel meer over weten en het is natuurlijk gewoon ff gezellig wegquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:33 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Dzjég, het is je trouwens gelukt een slotje te zetten
[SC] De Lounge #14
Dan ga ik eens luisteren. Ook alleen maar voor jouw interview.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We waren gevraagd voor een interview, daarbij organiseer ik o.a. een klein festival (4000 man) en daar wilden ze wel meer over weten en het is natuurlijk gewoon ff gezellig weg
Altijd toch!quote:
Da's aardig!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan ga ik eens luisteren. Ook alleen maar voor jouw interview.
Daar kom je vanzelf wel overheen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja eehm ik was te verlegen..
Durf niet
hehe..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Deed ik het maar zo onopvallend
Doen wequote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's aardig!Naja rond half 5 ofzo hoef je de radio / stream aan te slingeren!
hey Djzégquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Goedenmorgen!Alles goed hier?
Been here done that!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel overheen.
klein? 4000 man vind ik toch best aardigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We waren gevraagd voor een interview, daarbij organiseer ik o.a. een klein festival (4000 man) en daar wilden ze wel meer over weten en het is natuurlijk gewoon ff gezellig weg
Oh ja zeker!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Jaguarized. Goedenmorgen jongen! Nog steeds heimwee naar NY?
Ja niet verkeerd niet verkeerd, ik moet me toch een partij naar de wc..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doen weEn D_A, hoe is het nou?
ik moest ook eens gaan luisteren geloof ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's aardig!Naja rond half 5 ofzo hoef je de radio / stream aan te slingeren!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja zeker!Ik mistte toen ik thuis kwam de bagels al.
![]()
Pindah
Mijn dank daarvoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klein? 4000 man vind ik toch best aardig
Krijgen wij (FOK!KERS) gratis toegang?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn dank daarvoor
Tis alleen natuurlijk wat minimalistisch opgezet en zo ook met je programma dus wie weet dat ik wat credits krijg als ik in zo'n uitzending de boel ff volspam over het festival. We will see)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |