Heb je er nog garantie op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:38 schreef classpc het volgende:
Het is ff rustig van mij, want de laptop is weer dood.
Zelfde probleem als eerder. Ik moet hem binnenkort toch maar eens ter reparatie inleveren.
Gemeente doet het onderhoud. Dus die zoeken het maar uit.quote:
Dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Gemeente doet het onderhoud. Dus die zoeken het maar uit.
Mijn werkruimte en slaapkamer opruimen. Ben ik nog niet aan toe gekomen.quote:
Hier hetzelfde, ik moet weer eens stofzuigen en het bed verschonen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:50 schreef classpc het volgende:
[..]
Mijn werkruimte en slaapkamer opruimen. Ben ik nog niet aan toe gekomen.
Das gemeen.quote:
da's gemeenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
Volgende week vrijdag een-na-laatste werkdag.
ik heb geen idee hoe lang ik vakantie hebquote:
classpc zou gezegd hebben:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:56 schreef classpc het volgende:
Nope, niks
Ik kan niet in windows komen of wat dan ook. Niet in veilige modus, niks.
Ik ga morgen nog ff checken en anders dan gaat 'ie weer naar de gemeente.
VerdorieIk had net die plaatjes uit dit topic er op staan
Ik heb al vakantie vanaf 8 juli 2005.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe lang ik vakantie heb
iig al een half jaar ofzo
ik nog langer geloof ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie vanaf 8 juli 2005.![]()
maar ik krijg trouwens wel betaaldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie vanaf 8 juli 2005.![]()
dat wil ik ook wel, alleen moet er wel geld binnen komen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik nog langer geloof ik
oh ja.. al bijna een jaar nu zelfs
dat komt er ook welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel, alleen moet er wel geld binnen komen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |