Das ook prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen fotozaak.
Een is een telecom zaak en de ander is callcenter.
Beide zie ik meer als opstap, aangezien ik weer aan het werk wil,
Kan altijd doorzoeken.![]()
Je bent lief voor ze.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
met mij wel hoor
alleen met mn opa en mn moeder wat minder
heb hier thuis een beetje voor ober gespeeld enzo, en met wat ooms een neven/nichten gepraat.. golf-afspraak gemaakt
ik heb het wel eens gedaan jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent lief voor ze.
Speel jij golf?
quote:
zo, de muren zijn weer schoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven, dat je niet stil gezeten hebt tijdens het bekijken van dat meisje.
Spetterse![]()
Ah, je bent iig niet uitgegledenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
zo, de muren zijn weer schoon.
Ging het goed?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
zo, de muren zijn weer schoon.
quote:
'T is zeker vrijdagavondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die donkere won het van de blonde![]()
Ah jammer, ik zou voor de blonde gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die donkere won het van de blonde![]()
die was wel erg blond hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah jammer, ik zou voor de blonde gaan.Was het nog wat btw die link die ik mailde?
![]()
En dus errrruuuug lekker.quote:
...is het leuk om er over na te denken.quote:
om vervolgens te besluiten haar eruit te zetten en de donkere tevoorschijn te toverenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
...is het leuk om er over na te denken.
Weekend... Sex on your mind... Of maakt daar de weekdag ook niet voor uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar dat maakt niet veel uit qua voorkeur hoor.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
om vervolgens te besluiten haar eruit te zetten en de donkere tevoorschijn te toveren![]()
ooh, die kende ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Weekend... Sex on your mind... Of maakt daar de weekdag ook niet voor uit.
Yeah right, nadenkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
...is het leuk om er over na te denken.
Subtiel gebracht enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Yeah right, nadenken. Dat heet gewoon fantaseren hoor
.
trein-wc's zijn vies manquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gister trouwens een leuke collega meegehad joh.Eerst naar Eindhoven en vervolgens richting Zwolle.
![]()
Ze had al een vriend.quote:
Voor mij maakt de weekdag helemaal niets uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, die kende ik nietmaar de weekdag moet toch niet uitmaken?
het is altijd niets?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor mij maakt de weekdag helemaal niets uit.
Tsja, Utrechtse chicks hebben snel een vriend he.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat een excuus tegenwoordig? Tjonge, waar gaat het toch heen...
niet luisteren!quote:
Utrechtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, Utrechtse chicks hebben snel een vriend he.![]()
Oh sorry, ben niet zo van de subtielquote:
Laatst zaten er een paar gasten in de trein die druk met elkaar aan het babbelen waren over het USC...quote:
Dat zou Pat inmiddels misschien wel willenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is altijd niets?![]()
sorry, die was té makkelijk
Smilie met een zenuwenticquote:
34663quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb geen id, kwam em toevallig tegen tijdens een zoektoch naar leuke smilies
62215 bedoel jequote:
Ik zeg het je hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |