Ik was er in het vorige topic al hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:46 schreef classpc het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het groeten zijn.
Hoi Bengeltje en es
Dan vind ik dit kontje mooi:quote:
Volgens Google schijnt ze 20 te zijn ... dus iets jonger als ik ben, en in ieder geval niet strafbaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, vind haar erg uhhh jeugdig?
Ik denk vooral de blote damequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was er in het vorige topic al hoor. Wellicht wat afgeleid door de plaatjes van te lange auto's en een blote dame
.
Zijn die indo's nu makkelijk te krijgen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, zat een meter of 10 tussen, en een hele hoop dreun-muziek (op z'n Indonesisch met overbelaste bulderende boxen)
Kindertietjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan vind ik dit kontje mooi:
[afbeelding]
In je blote togus met bontlaarzen aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan vind ik dit kontje mooi:
[afbeelding]
Er zit een arm voor.quote:
Mogen we die van jouw keuren?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ach, jij bent een blanke in een land vol donkere mensen. En blanken zijn allemaal rijk. Dus ik denk dat je op moet passen met wat je meeneemt naar je kamer. Maar er zijn ook genoeg gezellige mensen om eens wat mee te babbelen, gewoon langs de straat (en dan is het niet eens bij een afwerkplek)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zijn die indo's nu makkelijk te krijgen?
Zonder toeschuiven van rupees enzo...![]()
Post jij dan eens een foto van jouw h00terz.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Armpje, kan nooit veel verbergen.
Vergelijkingsmateriaal is altijd welkom iddquote:
My wordsquote:
Dat is weer een geluk .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens Google schijnt ze 20 te zijn ... dus iets jonger als ik ben, en in ieder geval niet strafbaar![]()
Je bedoelt dat ze je kunnen bestelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, jij bent een blanke in een land vol donkere mensen. En blanken zijn allemaal rijk. Dus ik denk dat je op moet passen met wat je meeneemt naar je kamer. Maar er zijn ook genoeg gezellige mensen om eens wat mee te babbelen, gewoon langs de straat (en dan is het niet eens bij een afwerkplek)
Het lijkt me dat je de taal wel machtig moet zijn, of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, jij bent een blanke in een land vol donkere mensen. En blanken zijn allemaal rijk. Dus ik denk dat je op moet passen met wat je meeneemt naar je kamer. Maar er zijn ook genoeg gezellige mensen om eens wat mee te babbelen, gewoon langs de straat (en dan is het niet eens bij een afwerkplek)
Hoeft wat mij betreft niet hoor..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dat niet zo zeer.. Eerst een wipje maken, en vervolgens hun man erbij halen kan ook. Nee, geen ervaringsdeskundige, maar mensen die minder geld hebben, zullen veel doen om meer te krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze je kunnen bestelen?
Ben toch niet gek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Post jij dan eens een foto van jouw h00terz.![]()
Dat is geen verplichting, maar wel erg handig om minder oppervlakkige gesprekken aan te gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:53 schreef classpc het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je de taal wel machtig moet zijn, of niet?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
zullen we nu die 'hoertjes' achterwege laten?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
Jammer dat we geen TT's mogen doen anders had dit topic me toch een partij views gehad.
Ik vraag fles wel even, die heeft nog wel webcamscreenshots.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben toch niet gek.
Heb ik gelijk stalkers erbij.
Hmm ok....ik dacht zo dat ze je dan gingen bestelen ofzo...dat je daarom zei dat je moest uitkijken wie je mee ging nemen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat niet zo zeer.. Eerst een wipje maken, en vervolgens hun man erbij halen kan ook. Nee, geen ervaringsdeskundige, maar mensen die minder geld hebben, zullen veel doen om meer te krijgen.![]()
Nog 1 dan, om 't af te leren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:54 schreef D.Rose het volgende:
zullen we nu die 'hoertjes' achterwege laten?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vraag fles wel even, die heeft nog wel webcamscreenshots.![]()
tis weer eens wat anders als je portemonee rollenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Hmm ok....ik dacht zo dat ze je dan gingen bestelen ofzo...dat je daarom zei dat je moest uitkijken wie je mee ging nemen...![]()
Oja dat zal hij zeker hebben, maar niet van mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Busty Jasmine?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog 1 dan, om 't af te leren.
Hier ziet ze er trouwens wel erg jong uit![]()
[afbeelding]
en volgens mij is er nog een Maleisische dame die wat ouder is.. eens zoeken wat d'r naam ook alweer was.![]()
O die... daar heb ik nog wel eentje van, geloof ik...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja dat zal hij zeker hebben, maar niet van mij.
Dat lijkt mij dan ook weer behoorlijk vatsig inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tis weer eens wat anders als je portemonee rollenEn als je pech hebt, lig je met een vrouw in bed die een penis blijkt te hebben... jasses...
![]()
Dacht je dat dat niet kon ofzoquote:
En die blonde.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Charmaine Star. De rechtse, maar dat mag duidelijk zijn.
[afbeelding]
en nu is't genoeg, anders jaag ik de vrouwelijke bevolking hier weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |