Standaard grapje. "Oh als het van de belasting aftrekbaar is, dan doe maar" , in die trendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:45 schreef BennyNL het volgende:
maar hoe moesten die mensen dan weten dat dat grapje vaak gemaakt wordt?
In die trend jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Of "met slechte mensen gaat het altijd goed hè".
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zelf heb ik er tijdens mijn werk en bijbaan niet zo heel veel last van, omdat ik me op verschillende locaties begeef en mensen niet hetzelfde standaard grapje kunnen maken. Maar ik was toenstraks even bij een vriend van me die op een tankstation werkt, en van de 10 mensen waaraan hij vroeg " Wilt U het bonnetje erbij ? " reageren er minstens 6; Nee, ik kan het toch niet terugvragen van de belasting![]()
![]()
Anders bedenken ze eens wat origineels ofzo![]()
![]()
Ik zou als ik zo'n grapje moest maken mezelf kapot schamen
![]()
![]()
Het meest logische antwoord is in mijn ogen; NEE of JAquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:54 schreef MrBean het volgende:
[..]
Waarom is dat een grapje? Dat lijkt mij het meest logische antwoord.
Idd vooral 50+ ers jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:01 schreef SterkStaaltje het volgende:
Bejaarden zijn daar goed in
Ik behang wel gewoon met rollenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoor die OP grap ook 9 van de 10 keer (@tankstation). en die andere keer zeggen ze: nee, ik behang wel gewoon met rollen behang... jammer
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:54 schreef MrBean het volgende:
2 nutteloze kutreacties van jou in 1 topic . Ben jij ook zo'n bejaarde stoffige krant die niet verder komt als zijn schommelstoel ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:04 schreef MrBean het volgende:
Wat wil je met dit topic TS?
Ik vond hem wel goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Waarom kijkt een indiaan *zo*?
Want als ie 'zo' kijkt, ziet ie niets!!!11
Het zijn geen kutreacties, het zijn vragen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
[..]
2 nutteloze kutreacties van jou in 1 topic . Ben jij ook zo'n bejaarde stoffige krant die niet verder komt als zijn schommelstoel ?
"kijken of mijn vrouw nog wat op de bank heeft staan" is ook een veelgehoorde...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef buxol het volgende:
Na het pinnen zeggen: 'goh, zijn ze er weer ingetrapt.'
Doe ik altijd![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef buxol het volgende:
Doe ik altijd![]()
Geeft niet, ooit kreeg ik ook weinigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef buxol het volgende:
Of als je iets kleins moet afrekenen met 50 euro: 'ja sorry, heb net m'n zakgeld gehad'.
Wahaha en dan het briefje 2x dubbelvouwen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:11 schreef Alicey het volgende:
"Heeft u het niet kleiner?" - "Die briefjes worden toch maar in 1 maat uitgegeven?"
Kom maar op! Je kan niet genoeg lompe grappen hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
Geeft niet, ooit kreeg ik ook weinig, mja jij komt er ook wel
![]()
Gewoon terugpakken met hun eigen lompe grapjes![]()
Die ken ik helemaal niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Dus ik geef die pauper zo 50 cent in ruil voor een beeldje...
Mja ik haat die opmerkingen eigelijk, want dat zijn het !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef buxol het volgende:
[..]
Kom maar op! Je kan niet genoeg lompe grappen hebben.
Ik vond de jouwe trouwens ook erg leuk.
Was het maar kut, dan was het nog wat !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:17 schreef buxol het volgende:
Als je iemand 'KUT!' hoort roepen, dan rustig zeggen: 'Daar kan ik op rijmen... maar dat heeft geen nut.'
Waarom heeft iedereen het over zippers. De extensie is overduidelijk .RARquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:01 schreef Herald het volgende:
of dat je als meisje je nergens meer kan vertonen omdat iedereen dan over een zipje begint
bingo roepenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:27 schreef Allan24 het volgende:
- Na het pinnen bij een geldautomaat: "Ja, ik heb wéér prijs!"![]()
- Supermarkt caissiere noemt bedrag, klant: "Of je een emmer leeggooit..."
- Na het wachten op je beurt bij bv. het postkantoor, jouw nummer wordt afgeroepen: "Bingo!"![]()
stond er al 2x in ofzow... maar goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:50 schreef Allan24 het volgende:
"Alles goed?" - "Slechte mensen gaat het altijd goed!
Net als bij die ene reclamequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:22 schreef kippiej het volgende:
Laatst ging bij mij op het werk de telefoon
Klant: "Ik ben er niet he"
Ik:(Het was zo flauw, dat het weer leuk was )
Hmm, moest ik toch even om lachen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:52 schreef Adelante het volgende:
in een overvolle afgeladen winkel, waar iedereen staat te wachten en de verkoper roept "Wie is er dan?" keihard "IK" roepen en dan "Oh, ik dacht dat jullie bij elkaar hoorden"
Die is oud!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:11 schreef ernie09 het volgende:
Afrekenen bij een bar: 'Wat krijg je van me?'
Barman: 'behalve hoofdpijn?'
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef DaMart het volgende:
Iemand vraagt of je de aardappels wat hoger wilt zetten. Na een half uur gaat die persoon naar de keuken, en komt in paniek terug. 'De aardappels zijn weg!' Dan kijk je die persoon onschuldig aan, loopt mee, en wijst omhoog naar het keukenkastje aan de muur. 'Ja, ik moest ze toch hoger zetten? Hoger ging niet hoor.'
Ik ken hem niet, en ik vind hem best leuk iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef kevin85 het volgende:
Als je je gsm opneemt.
"Hey, hoe wist je dat ik hier was"![]()
Alhoewel ik die nog best leuk vind![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik rond december in een winkel kom, vragen ze altijd 'is het een cadeautje?'
Indien dit het geval is, antwoord ik natuurlijk met 'ja, het is een cadeautje'.
De standaardreactie die hier altijd opgegeven wordt is 'is het voor Sinterklaas?'.
Als ik dan weer antwoord geef met 'nee, het is voor mijn moeder', kijken ze me altijd erg raar aan.
Log dan inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:22 schreef Nawien het volgende:
Of deze: Is je kapper dood?![]()
Fok moet de EDIT functie eens goed implementeren zodat IK mijn EIGEN bericht kan wijzigen. Ik heb daar "geen rechten" voor. Hoezo geen rechten, tis me eigen fockin bericht
![]()
gave baan heb jijquote:Op zondag 22 januari 2006 13:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren ook drie keer moeten aanhoren
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:54 schreef MrBean het volgende:
Precies. Doen m'n ouders ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:29 schreef vamos1 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die de benzinekosten kunnen afschrijven op naam van het bedrijf
die krijgen het dus wel terug van de belasting...
TS.. je bent gewoon een zeikwijf
Die is wel tofquote:Op zondag 22 januari 2006 01:11 schreef ernie09 het volgende:
Afrekenen bij een bar: 'Wat krijg je van me?'
Barman: 'behalve hoofdpijn?'
En die zegt hem dus zelf tegen al zijn klanten.![]()
![]()
Die laatste begrijp ik niet. Is je moeder overleden in december?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik rond december in een winkel kom, vragen ze altijd 'is het een cadeautje?'
Indien dit het geval is, antwoord ik natuurlijk met 'ja, het is een cadeautje'.
De standaardreactie die hier altijd opgegeven wordt is 'is het voor Sinterklaas?'.
Als ik dan weer antwoord geef met 'nee, het is voor mijn moeder', kijken ze me altijd erg raar aan.
Dat is juist de essentie van slechte moppen 1000x herhalenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
iedereen valt hier wel in de herhaling... lees gewoon eerst topic door voordat je iets post...
Die hoor ik ook vaak jaquote:Op zondag 11 juni 2006 07:38 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Op m'n vakantiebaantje moet ik ook nog weleens kassadraaien "Bliep *kut* artikel wil niet scannen" klant: "Oh, dan is-ie zeker gratis"...
Een pompbediende hoef je niet af te troeven. Hij is pombediende; afgetroefd voor het leven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:57 schreef Renmaestro het volgende:
Ik vraag me dan af hoe dat gaat. Of daadwerkelijk iemand onderweg naar het pompstation een geslaagde grap gaat bedenken om de pompbediende af te troeven
Koffie brengen tijdens het bezoekuur...quote:Op zondag 11 juni 2006 09:50 schreef Lemming22 het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis en moet 's avonds de patiënten drinken geven. Helaas is dat tijdens bezoekuur ... en dat is NIET grappig.
Wat maakt het nou uit wat voor werk iemand doet? Een mens dien je gewoon altijd respectvol te behandelen. Je hebt er genoeg die dat niet doen.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Een pompbediende hoef je niet af te troeven. Hij is pombediende; afgetroefd voor het leven.
Zeg dat maar tegen mijn verantwoordelijke in het ziekenhuisquote:Op zondag 11 juni 2006 11:16 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
[..]
Koffie brengen tijdens het bezoekuur...![]()
Je mag even uitleggen wat hier zo flauw aan is, ik snap er niks van.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:43 schreef DJJoris het volgende:
Mja ik ken dat soort grapjes, evenals op mijn werk, leuk als je in de kabine zit van een bioscoop en er bij een springer steeds wordt gezegd "er zit een Joris Springer in de film" oh oh oh wat grappig en origineel, vooral als het al een paar maanden doorgaat.
Ik heet zelf Joris Springer, maar er is idd niets grappigs aan maar mijn collega's vinden van wel :Squote:Op zondag 11 juni 2006 12:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Je mag even uitleggen wat hier zo flauw aan is, ik snap er niks van.
Maar wat is een springer dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Ik heet zelf Joris Springer, maar er is idd niets grappigs aan maar mijn collega's vinden van wel :S
Dat als het beeldje bij een bioscoop film verspringt zodat je dus een gedeelte van het volgende beeldje op het witte doek ziet.quote:
Okee, dat wist ik dus niet, dat dat zo heette.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:10 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Dat als het beeldje bij een bioscoop film verspringt zodat je dus een gedeelte van het volgende beeldje op het witte doek ziet.
Je krijgt dan dus de bovenkant van het volgende beeldje al voor een gedeelte te zien met een lelijke zwarte horizontale streep in beeld.
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:16 schreef Bean. het volgende:
"Hetzelfde grapje 1000x moeten aanhoren"
Dat heb ik nou altijd als ik de reacties lees hier op fok!![]()
Altijd dezelfde droge opmerkingen.
1) gArantiequote:Op zondag 11 juni 2006 14:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Bij de supermarkt:
"Moet u een bonnetje erbij?"
"Zit er gerantie op dan ?"
Iniedergeval wat geleerd over de bioscoop wereld vandaag dan ;-)quote:Op zondag 11 juni 2006 14:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik dus niet, dat dat zo heette.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:17 schreef buxol het volgende:
Als je iemand 'KUT!' hoort roepen, dan rustig zeggen: 'Daar kan ik op rijmen... maar dat heeft geen nut.'
Die's wél leukquote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef Roel123 het volgende:
Of als er mensen shag komen halen en je vraagt of ze er vloei bij willen.
"Nee, ik eet het zo wel op"![]()
Ja inderdaad, een hele bekende! Of van die mensen die je praktisch persoonlijk gaan aanvallen op de prijzen, ga dan gewoon naar de Aldi/Lidlquote:
Deze vind ik toch wel leuk.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik was vorig jaar met een vriend van mij in de bart smit, we wouden kolonisten van catan kopen.
Komen we bij de kassa zegt het meisje: "Is het een kadootje?"
dus ik zeg ja.
Zij die doos inpakken was het papiertje net iets te klein, nieuw papiertje afgescheurd en uiteindelijk was ze klaar en ik reken af.
Geef ik het kado aan die vriend van mij (die gewoon naast me staat) en zeg ik "Kijk is, ik heb een kadootje voor je."
Hij echt zo van "Ah tof, dank je wel." en begint het weer uit te pakken,
gaaf de kolonisten van Catan, die wou ik net hebben.
Dat meisje achter de kassa echt zo van![]()
evenals: wanneer maakt de kapper het af ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Van de trap gevallenZoooooo 1993 grapje
Of: Goh is je kapper dood ?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
evenals: wanneer maakt de kapper het af ?
Ik liep altijd in een wijk met veel slootjes en dan zeiden ze:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:16 schreef Quarks het volgende:
"Hier is uw post meneer"
"De blauwe envelop mag je houden"
Whahaahahah...ha...ha
Wie is er nou pauper, degene die zo'n grapje maakt of iemand die voor zijn beroep achter de kassa zit bij een tankstation?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Standaard grapje. "Oh als het van de belasting aftrekbaar is, dan doe maar" , in die trend
Humorloos pauper ballenvolk
neequote:Op maandag 12 juni 2006 11:29 schreef Relneger18 het volgende:
Hier op Fok! zeg je 'garpje' en niet 'grapje' OKE?!![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik was vorig jaar met een vriend van mij in de bart smit, we wouden kolonisten van catan kopen.
dus ik zeg ja.
Zij die doos inpakken was het papiertje net iets te klein, nieuw papiertje afgescheurd en uiteindelijk was ze klaar en ik reken af.
Geef ik het kado aan die vriend van mij (die gewoon naast me staat) en zeg ik "Kijk is, ik heb een kadootje voor je."
Welke slogan?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:27 schreef Blerfaap het volgende:
Bijbaantje als tv-bezorger;
- zet die tv maar bij mij neer hoor (buurman/vrouw van de klant) hahahahaha
ik; ok, das dan (vul bedrag in) euro
nu met het wk;
- je bezorgt zeker veel van die platte schermen
ik; nee, u bent de enige
of de slogan van het bedrijf gaan opnoemen, en dan vinden ze het gek als je ze boos aankijkt omdat je het al 1000x gehoord hebt
Als Correct het niet heeft, vergeet het dan maarquote:
Wanneer ik naar sportsworld oid ga krijg ik altijd vragen van bejaarden enzo, die denken dan dat ik er werkquote:Op maandag 12 juni 2006 17:39 schreef Maraca het volgende:
Niet echt een grap maar ik krijg wel steeds dezelfde vraag:
"werkt u hier?" (voor de duidelijkheid, ik draag een uniform)
Heb altijd de neiging om te zeggen: "nee, nee.. ik ben een fan!"
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
dus ik zeg ja.
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Vaak van de verwarrende mensen hoor, van die rode polotjes die door de Praxis gaan lopen vragen er echt om om aangesproken te worden.
Dit is echt de beste garp die in dit topic zit.. Jammer dat ik hem zelf niet meer uit kan voeren..quote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
dus ik zeg ja.
Heb je geen vrienden meer?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dit is echt de beste garp die in dit topic zit.. Jammer dat ik hem zelf niet meer uit kan voeren..
![]()
![]()
Stoer joh... *kuch* *kuch* not *kuch* *kuch*quote:Op maandag 12 juni 2006 21:19 schreef pur33 het volgende:
Als ze aan mij vragen of ik er een bonnetje bij wil zeg ik altijd eerst nee, blijf dan 3 sec wachten en zeg dan: "doe toch maar een bonnetje". En als ze dat bonnetje dan willen geven dan loop ik weg. VET JOH! en ik zo van: ik heb hem toch gekocht
Ik weet hoertje, ik weet.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:24 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Stoer joh... *kuch* *kuch* not *kuch* *kuch*
Nog meer humoristische opmerkingen gericht aan de postbode:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:16 schreef Quarks het volgende:
"Hier is uw post meneer"
"De blauwe envelop mag je houden"
Whahaahahah...ha...ha
Beste reply in dit topic.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:07 schreef zovty het volgende:
Een pompbediende hoef je niet af te troeven. Hij is pompbediende; afgetroefd voor het leven.
Je ziet waarschijnlijk niet veel van die meisjes van het lachen van haar stoel vallen?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:46 schreef Heatseeker het volgende:
Ik doe altijd hetzelfde grapje in de supermarkt aan de kassa.
Dat kassameisje zo van: wilt u nog zegels?? en ik dan zo van "ja postzegels
8 van ¤0,39 en 4 van ¤0,78"
Nieuwe leuke matige grapquote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
dus ik zeg ja.
Schijnheilige. Zeg het ze dan in hun gezicht.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:50 schreef Lemming22 het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis en moet 's avonds de patiënten drinken geven. Helaas is dat tijdens bezoekuur en per avond zijn er toch weer een stuk of 4 à 5 mensen (vaak bezoekers) die denken het ei uitgevonden te hebben als ik aan de patiënt vraag:
Lemming: "Wilt u nog iets te drinken?"
Patiënt: "Ehh doe maar..."
Bezoeker er doorheen: "Doe mij maar een pilske! Moehoehahahaha"
![]()
Of de patiënt regeert met:
Patiënt: "Doe maar een jonge klare!"
Bezoek: "Moehoehahaha"
Lemming (probeert beleeft te zijn, perst er nog een pijnlijke glimlach uit): "Nee dat hebben we niet"
Bezoek: "Jullie hebben ook niets!"
Lemming:![]()
Of:
Lemming aan patiënt: "Wilt u nog iets te drinken?"
Patiënt zegt wat hij wil hebben
Bezoek: "En doe nog maar 5 koffie!"
Lemming: "Nee, bezoek mag ik geen drinken geven"
Bezoek: "Ja, maar dat was een grapje!"
Lemming denkt: Jaja uhuh als ik je koffie had gegeven was je er maar al te blij mee geweest. Zielige manier van koffie schooien)
Dus tip aan de mensen hier: als je in een ziekenhuis op bezoek komt en iemand komt om drinken vragen aan de patiënt, probeer gewoon NIET het grapje te maken over pilskes, want die horen we zo ongeveer 5x per avond en dat is NIET grappig.
Hahhaaquote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
dus ik zeg ja.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:56 schreef RTB het volgende:
Er loopt een broodje ham een café binnen. Het broodje ham vraagt om wat te drinken. Zegt de barman "wij serveren hier geen eten".
......
Wees maar niet bang vriend, dat gebeurt ook. Maar nog steeds zijn er nieuwe mensen die hetzelfde 'grapje' maken. En ja, dan wil ik er wel eens over klagen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:45 schreef ballieking het volgende:
[..]
Schijnheilige. Zeg het ze dan in hun gezicht.
Ach so,een dronken Duitser?quote:[b]Op vrijdag 16 juni 2006 09:01 schreef RandomReader WHAHAHALOLLRRREINSZWEI!!!!" Damn daar kan ik echt kromme tenen van krijgen
OMGquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:14 schreef BrickTop het volgende:
Tegen de kapper: een beetje bij knippen a.u.b.
Kapper: dat gaat niet, er kan alleen haar af.
![]()
![]()
Idd zo gaar die hoorde ik eergister nog :/quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:50 schreef Marsepein het volgende:
Als een kassiere vraagt of ik een plastic zak wil, dan vraag ik altijd of zij een kartonnen doos prettiger vindt ...
En je moet je auto eens wassen in de straat. 'Zal ik die van mij ernaast zetten', 'Je mag de mijne ook wel doen', 'Ik breng zo de mijne hoor'.
Hahaha deze vind ik goedquote:Op maandag 12 juni 2006 11:47 schreef Tony_Teletext het volgende:
dus ik zeg ja.
Die hebben wij ook. Laatst had ik een klant die die grap maakte, maar toen reageerde het briefje dus wel op de stift... Nog nooit iemand zo rood zien wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:00 schreef lovegrrl het volgende:
Wij hebben op het werk een stift om briefgeld mee te controleren, je moet er dan op krassen en als het gekras verdwijnt is het biljet echt
klant: wat doe je?
ik: even kijken of het biljet echt is
klant: en?
ik: ja hoor
klant: mooi dan maak ik er nog 1
10000 grapjes in de richting van uhhu ik heb em net gemaakt kan ik eeecht niet meer horen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef buxol het volgende:
Doe ik altijd![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 09:50 schreef Lemming22 het volgende:
Ik werk in een ziekenhuis en moet 's avonds de patiënten drinken geven. Helaas is dat tijdens bezoekuur en per avond zijn er toch weer een stuk of 4 à 5 mensen (vaak bezoekers) die denken het ei uitgevonden te hebben als ik aan de patiënt vraag:
Lemming: "Wilt u nog iets te drinken?"
Patiënt: "Ehh doe maar..."
Bezoeker er doorheen: "Doe mij maar een pilske! Moehoehahahaha"
![]()
Of de patiënt regeert met:
Patiënt: "Doe maar een jonge klare!"
Bezoek: "Moehoehahaha"
Lemming (probeert beleeft te zijn, perst er nog een pijnlijke glimlach uit): "Nee dat hebben we niet"
Bezoek: "Jullie hebben ook niets!"
Lemming:![]()
Of:
Lemming aan patiënt: "Wilt u nog iets te drinken?"
Patiënt zegt wat hij wil hebben
Bezoek: "En doe nog maar 5 koffie!"
Lemming: "Nee, bezoek mag ik geen drinken geven"
Bezoek: "Ja, maar dat was een grapje!"
Lemming denkt: Jaja uhuh als ik je koffie had gegeven was je er maar al te blij mee geweest. Zielige manier van koffie schooien)
Dus tip aan de mensen hier: als je in een ziekenhuis op bezoek komt en iemand komt om drinken vragen aan de patiënt, probeer gewoon NIET het grapje te maken over pilskes, want die horen we zo ongeveer 5x per avond en dat is NIET grappig.
Die is echt te slecht.......quote:Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef Justaname het volgende:
"Hoe laat is het?"
-"Tijd om een horloge te kopen" muhahahaha
Zal ze leren hahahahaquote:Op maandag 19 juni 2006 17:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die hebben wij ook. Laatst had ik een klant die die grap maakte, maar toen reageerde het briefje dus wel op de stift... Nog nooit iemand zo rood zien worden
geef maar aan de burenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:51 schreef mindflick het volgende:
Hetzelfde als bij de post; "Die blauwe mag je houden", en dan heel hard lachen.
Of "Zit de 100.000 erbij?"
Die eerste heb ik zekers wel 60 keer moeten aanhoren.
Ik lachtequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef Tichelaar het volgende:
*ding dong*
Jehova's getuigen: "wij brengen u Jezus"
en dan die mensen die zeggen: "fijn, zet maar in de gang"
Haha schitterend!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef Roel123 het volgende:
Of als er mensen shag komen halen en je vraagt of ze er vloei bij willen.
"Nee, ik eet het zo wel op"![]()
Jezelf quoten, dat is intelligentquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef melisjuh het volgende:
net als je bij de kassa kleingeld bij vraagt is de standaard uitspraak:
"nee sorry heb het niet uitgegeven" of "kheb het net in de spaarpot gadaan "
das pas irritant
Ah, ik heb ook een 100.000-opmerking vaak aan moeten horen. Geef je 10 eurocent wisselgeld, krijg je als standaardreactie "Wheheh, begin van de 100.000!".quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:51 schreef mindflick het volgende:
"Wij komen het licht brengen"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef Tichelaar het volgende:
*ding dong*
Jehova's getuigen: "wij brengen u Jezus"
en dan die mensen die zeggen: "fijn, zet maar in de gang"
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:43 schreef Dadeltje het volgende:
Of tegen een meisje met een leren broek: Heb je leren pijpen? Mwoehahaha...
ik ook..quote:
Don't get it...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:16 schreef numero_uno het volgende:
Of wat is het verschil tussen een kerktoren?
Hoe hoger hoe bimbam....
Die gaat hier op school teveel rond
En dan zie je het gewoon in hun portomonnee zitten...stelletje klootzakkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef melisjuh het volgende:
net als je bij de kassa kleingeld bij vraagt is de standaard uitspraak:
"nee sorry heb het niet uitgegeven" of "kheb het net in de spaarpot gadaan "
das pas irritant
Dan moet je eens een keer die blauwe er tussenuit halen en weer in je zak stoppen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:51 schreef mindflick het volgende:
Die zijn inderdaad heel erg. Bedoel hoe triest ben je als je tov een 20jarige een beetje stoer wil doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
zij : wilt u een plastic zak?
ik: nee dank je, een kunst gebid is al genoeg
of nog erger.
mensen die achter iedere opmerking zeggen : dat zei mijn mijn vrouw ook vannacht
welkom bij de AA meeting jochem.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef jogy het volgende:
Ik heet Jochem, en ik werk bij de Rabobank.
Ik zeg dan dat ik het wel heb, maar dat het voor mijn neefje is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:34 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
En dan zie je het gewoon in hun portomonnee zitten...stelletje klootzakken![]()
Daar moet jij toch voor zorgen met je 'grappig'. Artikelen zonder prijskaartje komen meteen op de ergernislijst na medewerkers die je bij binnenkomst al in je nek vliegenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 05:32 schreef hardstylesage het volgende:
Wat helemaal hatelijk is is als een klant naar je toe komt en trots opmerkt dat er geen prijsje op een product zit...
Wat is er zo erg aan kunstmatig bidden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik: nee dank je, een kunst gebid is al genoeg
of nog erger.
mensen die achter iedere opmerking zeggen : dat zei mijn mijn vrouw ook vannacht
"dat is nog altijd een stuk goedkoper dan een spiksplinternieuwe auto van de zaak in de prak rijden!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Ook Goeiemiddag"
Als je 's ochtends een 5 minuutjes te laat binnen komt wandelen.
Hi-la-risch!!!!![]()
Wat herkenbaar, beide gevallenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar moet jij toch voor zorgen met je 'grappig'. Artikelen zonder prijskaartje komen meteen op de ergernislijst na medewerkers die je bij binnenkomst al in je nek vliegen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef jogy het volgende:
Ik heet Jochem, en ik werk bij de Rabobank.
U have permission to kick his arsequote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:14 schreef Pune het volgende:
[..]
![]()
Mijn collega, op vrijdag: "Ik kwam niet eens binnen vanochtend!"
Onwetende collega:
Collega: Weekend stond voor de deur hahaha!!
Zelfde collega, op woensdag: "Is die vent met die zaag al geweest?"
Onwetende collega:
Collega: Om de week doormidden te zagen!! Haha!
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik: nee dank je, een kunst gebit is al genoeg
Ook grappig, mensen die op pagina 4 iets plaatsen wat eigenlijk de openingspost al wasquote:Op maandag 19 juni 2006 18:27 schreef Horsemen77 het volgende:
Gigantische kutreactie, niet echt een grapje, maar wel grappig bedoeld-> Op "Wilt u het bonnetje?"
Reactie: Nee, kan 't toch niet aftrekken van de belasting.........
![]()
![]()
![]()
Moet hij de grap nog uitleggen ofzo?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:26 schreef 2609 het volgende:
wtf je post gewoon hetzelfde als in die 1e post
En natuurlijk als iemand een kwartier eerder weg gaat "Werk je tegenwoordig halve dagen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Ook Goeiemiddag"
Hi-la-risch!!!!![]()
Dat is ook nog maar 12 keer gezegdquote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Sebasser het volgende:
Gigantische kutreactie, niet echt een grapje, maar wel grappig bedoeld -> Op "Wilt u het bonnetje?"
Reactie: Nee, kan 't toch niet aftrekken van de belasting .........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En:
De cursus lassen voor beginners is afgelast
Brutal. Fucking. Metal.
Herhaal hem nog eens.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:20 schreef PietPrak het volgende:
Ik ken nog een grap over alzheimer..... Ik ben hem alleen vergeten
Ik had laatst iets dergelijks bij Texaco, vraagt die miep of ik het bonnetje wil, dus ik zei: "u verwacht nu natuurlijk dat ik zeg dat ik het toch niet kan aftrekken van de belastingen..."quote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Sebasser het volgende:
Gigantische kutreactie, niet echt een grapje, maar wel grappig bedoeld -> Op "Wilt u het bonnetje?"
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Ook Goeiemiddag"
Hi-la-risch!!!!![]()
Cool, je hebt werknemers die 365 dagen in het jaar werken?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]Het zijn altijd dezelfden die elke dag 'maar' 5 minuten te laat zijn. Op een week is dat 25 minuten, afgerond een half uur. Ik krijg volgende maand de verantwoordlijkheid erbij om overuren bij te houden, ik zal dus zeker die 5 minuten * 365 in mindering gaan brengen
Gigantische kutreactie, niet echt een grapje, maar wel grappig bedoeld -> Op "Wilt u het bonnetje?"quote:Op maandag 26 juni 2006 02:49 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik had laatst iets dergelijks bij Texaco, vraagt die miep of ik het bonnetje wil, dus ik zei: "u verwacht nu natuurlijk dat ik zeg dat ik het toch niet kan aftrekken van de belastingen..."
Zij: "ja"
Ik: "dat klopt"
![]()
Die is al een keer gepostquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Of dat men zegt dat ze er toch niets mee kunnen, het bonnetje is toch niet af te trekken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:45 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Of dat men zegt dat ze er toch niets mee kunnen, het bonnetje is toch niet af te trekken.![]()
quote:
Is dit een totaal zinloze opmerking of heeft het een voorgeschiedenis in dit topic en ben ik gewoon gek? (dit is de eerste pagina van dit topic dat ik lees)quote:
N00bquote:Op zondag 27 juli 2008 20:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is dit een totaal zinloze opmerking of heeft het een voorgeschiedenis in dit topic en ben ik gewoon gek? (dit is de eerste pagina van dit topic dat ik lees)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die moderator.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben jij niet die DJ?
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
N00b!
Ik bedoelde er eigenlijk mee of hij in dit topic had gepost op de vorige pagina(s) want ik ken de opmerking zelf wel. Ik moest namelijk ook keiahrd lachen erom, maar dat was ik vergeten erbij te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
In feite sta je juist voor de kassa. Mensen die afrekenen staan er achter anders hadden ze er wel een wat beter bedrag van gemaakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik kende het grapje in de openingspost trouwens ook niet. Maargoed, ik heb nog nooit achter een kassa gezeten.
Toen was die grap er nog helemaal niet, vandaar dat ik het wel een mooie kick vondquote:Op zondag 27 juli 2008 21:54 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb het hele topic doorgelezen, en ik zat al de hele tijd te wachten op de "Ben jij niet die ene DJ"-grap. Is Fok! onoplettend of was het toen nog niet zo erg met die grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |