ik ook..quote:
Don't get it...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:16 schreef numero_uno het volgende:
Of wat is het verschil tussen een kerktoren?
Hoe hoger hoe bimbam....
Die gaat hier op school teveel rond
En dan zie je het gewoon in hun portomonnee zitten...stelletje klootzakkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef melisjuh het volgende:
net als je bij de kassa kleingeld bij vraagt is de standaard uitspraak:
"nee sorry heb het niet uitgegeven" of "kheb het net in de spaarpot gadaan "
das pas irritant
Dan moet je eens een keer die blauwe er tussenuit halen en weer in je zak stoppen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:51 schreef mindflick het volgende:
Hetzelfde als bij de post; "Die blauwe mag je houden", en dan heel hard lachen.
Of "Zit de 100.000 erbij?"
Die eerste heb ik zekers wel 60 keer moeten aanhoren.
Die zijn inderdaad heel erg. Bedoel hoe triest ben je als je tov een 20jarige een beetje stoer wil doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
zij : wilt u een plastic zak?
ik: nee dank je, een kunst gebid is al genoeg
of nog erger.
mensen die achter iedere opmerking zeggen : dat zei mijn mijn vrouw ook vannacht
welkom bij de AA meeting jochem.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef jogy het volgende:
Ik heet Jochem, en ik werk bij de Rabobank.
Ik zeg dan dat ik het wel heb, maar dat het voor mijn neefje is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:34 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
En dan zie je het gewoon in hun portomonnee zitten...stelletje klootzakken![]()
Daar moet jij toch voor zorgen met je 'grappig'. Artikelen zonder prijskaartje komen meteen op de ergernislijst na medewerkers die je bij binnenkomst al in je nek vliegenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 05:32 schreef hardstylesage het volgende:
Wat helemaal hatelijk is is als een klant naar je toe komt en trots opmerkt dat er geen prijsje op een product zit...
Wat is er zo erg aan kunstmatig bidden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik: nee dank je, een kunst gebid is al genoeg
of nog erger.
mensen die achter iedere opmerking zeggen : dat zei mijn mijn vrouw ook vannacht
"dat is nog altijd een stuk goedkoper dan een spiksplinternieuwe auto van de zaak in de prak rijden!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Ook Goeiemiddag"
Als je 's ochtends een 5 minuutjes te laat binnen komt wandelen.
Hi-la-risch!!!!![]()
Wat herkenbaar, beide gevallenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar moet jij toch voor zorgen met je 'grappig'. Artikelen zonder prijskaartje komen meteen op de ergernislijst na medewerkers die je bij binnenkomst al in je nek vliegen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef jogy het volgende:
Ik heet Jochem, en ik werk bij de Rabobank.
U have permission to kick his arsequote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:14 schreef Pune het volgende:
[..]
![]()
Mijn collega, op vrijdag: "Ik kwam niet eens binnen vanochtend!"
Onwetende collega:
Collega: Weekend stond voor de deur hahaha!!
Zelfde collega, op woensdag: "Is die vent met die zaag al geweest?"
Onwetende collega:
Collega: Om de week doormidden te zagen!! Haha!
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik: nee dank je, een kunst gebit is al genoeg
Ook grappig, mensen die op pagina 4 iets plaatsen wat eigenlijk de openingspost al wasquote:Op maandag 19 juni 2006 18:27 schreef Horsemen77 het volgende:
Gigantische kutreactie, niet echt een grapje, maar wel grappig bedoeld-> Op "Wilt u het bonnetje?"
Reactie: Nee, kan 't toch niet aftrekken van de belasting.........
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |