quote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:45 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Of dat men zegt dat ze er toch niets mee kunnen, het bonnetje is toch niet af te trekken.![]()
quote:
Is dit een totaal zinloze opmerking of heeft het een voorgeschiedenis in dit topic en ben ik gewoon gek? (dit is de eerste pagina van dit topic dat ik lees)quote:
N00bquote:Op zondag 27 juli 2008 20:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is dit een totaal zinloze opmerking of heeft het een voorgeschiedenis in dit topic en ben ik gewoon gek? (dit is de eerste pagina van dit topic dat ik lees)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die moderator.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben jij niet die DJ?
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
N00b!
Ik bedoelde er eigenlijk mee of hij in dit topic had gepost op de vorige pagina(s) want ik ken de opmerking zelf wel. Ik moest namelijk ook keiahrd lachen erom, maar dat was ik vergeten erbij te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
In feite sta je juist voor de kassa. Mensen die afrekenen staan er achter anders hadden ze er wel een wat beter bedrag van gemaakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik kende het grapje in de openingspost trouwens ook niet. Maargoed, ik heb nog nooit achter een kassa gezeten.
Toen was die grap er nog helemaal niet, vandaar dat ik het wel een mooie kick vondquote:Op zondag 27 juli 2008 21:54 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb het hele topic doorgelezen, en ik zat al de hele tijd te wachten op de "Ben jij niet die ene DJ"-grap. Is Fok! onoplettend of was het toen nog niet zo erg met die grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |