En door...quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet mijn verhaal nog schrijven en ik heb geen ideeen.....maar dat komt morgen wel
Uit hoeveel woorden bestaat het dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:22 schreef p-etr-a het volgende:
Mijn verhaal is zo goed, ik heb er geen woorden voor.
TVP's zijn gewoon toegestaan in TTK hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:12 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk vergeven de mods deze amateurpoëet
Dat hij hierbij even schaamteloos Teeveepeet.
En de 'wie heeft het meeste geduld'-wedstrijd zal voor jou ook al niet in een overwinning eindigenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig is het geen "wie heeft de langste"-wedstrijd, ik zou meteen verliezen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
TVP's zijn gewoon toegestaan in TTK hoor, maar niet in te grote maten, anders word je even flink Theatricaal, Taalkundig en Kunstzinnig onder handen genomen door mijn allerliefste medemod Isabeau
bij deze dus die van mij...
Ik ben deze keer heel geduldig geweest, tot de verlenging kwam. Maar ja, je kan natuurlijk ook niet overal in uitblinkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En de 'wie heeft het meeste geduld'-wedstrijd zal voor jou ook al niet in een overwinning eindigen
quote:
Ach Erik, je maakt iig een zeer goede kans indien er een 'ben zo veel mogenlijk online'-wedstrijd komtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben deze keer heel geduldig geweest, tot de verlenging kwam. Maar ja, je kan natuurlijk ook niet overal in uitblinken.
Laat ik zeggen: meer dan 500, minder dan 1000.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Uit hoeveel woorden bestaat het dan?
Ik denk dat je onze recordposter bent hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Totdat ik er kwam. Nee hoor, ik post niet zo heel veel in TTK.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ach Erik, je maakt iig een zeer goede kans indien er een 'ben zo veel mogenlijk online'-wedstrijd komt
Verhalen schrijven en kunstjes maken (ookal is dat een beetje voor fok).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe ook wel eens wat anders dan fokken.
Oh, wacht...
Toch niet...
![]()
Dan moet je wel veel vertrouwen hebben in je inzending.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:04 schreef Pauline het volgende:
Ik heb ook ingezonden, al is dat vooral om mee te mogen praten over het nieuwe onderwerp.
Ow, mag alleen de winnaar het nieuwe thema bepalen? *dissapointment*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:05 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dan moet je wel veel vertrouwen hebben in je inzending.
Ach, wie weet win je gewoon!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
Ow, mag alleen de winnaar het nieuwe thema bepalen? *dissapointment*
Ik kijk net in je fotoboek, en volgens mij zie ik daarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
Je mag wel hoe dan ook in de poll meestemmen (keuze is dan uit 3 onderwerpen).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
Speeltip 10; verhoog je winkansenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
De winnaars bepalen de onderwerpen, en uit die onderwerpen wordt er dan gekozenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
Lol, als het nou altijd zo ging bij wedstrijden....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik kijk net in je fotoboek, en volgens mij zie ik daarDavid Bowie
Maw; je krijgt al mijn stemmen!!!
Goed idee, die tactiek zal ik de volgende keer ook toepassen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Speeltip 10; verhoog je winkansen
Dus, als je in meerdere categorieën meedoet heb je ook een grotere kans om iets te winnen. Ja, dat is dus precies de reden waarom ik meedoe in veel categorieën.
Je kunt tot vanavond nog insturen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef Pauline het volgende:
[..]
Goed idee, die tactiek zal ik de volgende keer ook toepassen.
Goed idee! Ik vind het sowieso een leuke vorm van verhaaltjes schrijven, ben er al een beetje mee bezig geweest.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:12 schreef Biancavia het volgende:
Misschien kunnen we van Fiftyfivefiction. een extra categorie in de TTK wedstrijd maken!![]()
Op de een of andere manier ging het schrijven gisterenavond zo lekker, dat ik zelfs de oude deadline alsnog heb gehaaldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar goed dat de extra tijd geen verspilde moeite was.
Ah, concurrentiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb zojuist nog een last-minute 'kunstwerk' ingestuurd.
3 catagoriën zijn wel voldoende in de wedstrijd. Misschien later als er meer mensen meedoen, maar nog niet nu catagoriën toevoegenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:12 schreef Biancavia het volgende:
Misschien kunnen we van Fiftyfivefiction. een extra categorie in de TTK wedstrijd maken!![]()
Ja, ik wacht ook vol spanning op al het moois, laat ons niet langer het hart in de keel bonzen, go for it!!!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom maar op!
Isa, AR, de tijd is gekomen! Onthul het!.
Dat zal toch wel!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:43 schreef Reya het volgende:
Nu pas klaar. Hopelijk wordt het verhaal nog meegenomen![]()
Maar dat is nu pas zeker.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel inzendingen er zijn. Dat ben ik eigenlijk al de hele week.![]()
100% meerquote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel meer zijn dat er dan eerder deze week toen je er zo geheimzinnig over deed?
Je werkt me soms echt om m'n zenuwen.quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zijn dat er evenveel als de eerste maand.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je werkt me soms echt om m'n zenuwen.
quote:Je hebt het met C. trouwens wel goed bekeken
Nou... ik ben ook gewoon geen wiskundig wonder.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]!!
100% meer, betekend een verdubbeling, oftewel; toen waren er nog maar 12
Ach, ik ben geen taalwonder...quote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou... ik ben ook gewoon geen wiskundig wonder.
Geen idee....quote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Rond welke tijd kunnen we de werken verwachten? Als het zoveel (kan altijd meer) inzendingen zijn, dan kan je beter snel beginnen met plaatsen, anders ben je tot veel later bezig.
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geen idee....
Ik kan het NU iig niet doen...
Snap dat het vervelend is voor jullie, maar ook modjes hebben een leven....
En ik altijd maar denken dat je dat leven moest opgeven om mod te kunnen worden hier....quote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geen idee....
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geen idee....
Vriendinnetje is leuker dan internetquote:Op zondag 22 januari 2006 12:05 schreef Ancient het volgende:
[..]
Waarom een leven hebben als je ook wedstrijdinzendingen kan plaatsen?
![]()
* Tha_Erik ook, en pakt een fijne stoel, glaasje fris en muziek om de (lange) tijd te doden.quote:
Smeer ook maar een flinke stapel boterhammen..quote:Op zondag 22 januari 2006 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik ook, en pakt een fijne stoel, glaasje fris en muziek om de (lange) tijd te doden.
Mok snert is bijna opquote:Op zondag 22 januari 2006 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik ook, en pakt een fijne stoel, glaasje fris en muziek om de (lange) tijd te doden.
Nou nee, dat wil niet echt vlotten.quote:
Ja, Modjes hebben blijbaar ook nog echt een levenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:02 schreef p-etr-a het volgende:
Ben ik twee uur weggeweest, is er nog niets te lezen.
Het kán toch ook niet echt waar zijn joh...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Modjes hebben blijbaar ook nog echt een leven. Ik dacht dat AR een grapje maakte
.
Je bent een hele lieve persoonquote:
Je mag wel je stem erbij zetten voor de vorm... Nouja ik weet niet of iemand er veel problemen mee heeft maar ik denk dat je wel objectief bent, dus van mij zou het mogen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik niet mag stemmen
Ik plaats mijn stem wel als de stemtermijn voorbij isquote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef p-etr-a het volgende:
Je mag wel je stem erbij zetten voor de vorm... Nouja ik weet niet of iemand er veel problemen mee heeft maar ik denk dat je wel objectief bent, dus van mij zou het mogen.
Uhm, als in: binnen nu en een half uur geleden ongeveerquote:Op zondag 22 januari 2006 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Hoe recentelijk is recentelijk? Vorige week nog hoor. Voor vorig weekend, dat weer wel.
Ik probeer alles helemaal te lezen, maar als het verhaal me niet weet te pakken in het begin dan gaat het lezen een stuk sneller en vluchtiger.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:53 schreef DaMart het volgende:
Hoe stemmen jullie eigenlijk op de verhalen? Lezen jullie alles helemaal door of niet? Zelf stop ik namelijk als een verhaal mijn aandacht in de eerste alinea's niet weet te trekken of vast te houden.
En Isa is volgens mij nu druk bezig met haar mailbox
Ja, je bent er echt 1 vergeten, want ik heb hem vorige week wel gezien en nu zag ik m niet.quote:
Is een toevoeging een geldige reden om reeds geplaatste kunststemmen te herzien?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, je bent er echt 1 vergeten, want ik heb hem vorige week wel gezien en nu zag ik m niet.
Maar wees niet ongerust, hij staat er nu bij
Isa was aan het ruziën met een pompoen. Ik was dus aan het kokenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:53 schreef DaMart het volgende:
En Isa is volgens mij nu druk bezig met haar mailbox
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:52 schreef DaMart het volgende:
Is een toevoeging een geldige reden om reeds geplaatste kunststemmen te herzien?
Wie won??quote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Isa was aan het ruziën met een pompoen. Ik was dus aan het koken
Gelukkig geen gedicht waarop ik gestemd had, anders had ik nog een keer mijn stemmen moeten aanpassenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Er stond 1 gedicht teveel in
Is nu verwijderd
Als ik mocht stemmen Erik....quote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik met al mij inzendingen vrij kansloos ben
Als ik het zo zie dan denk ik wel dat er bij alles wel betere zijn dan bij mij, en dat maakt me gewoon nu niks uit. Het is niet om mezelf naar beneden te halen, nee, ik vond mijn inzendingen best sterk, maar nu zie ik dat ik lekker veel concurrentie heb.quote:
Ik kijk sowieso eerst vluchtig wat voor soort verhalen er allemaal zijn. Dan ga ik ze lezen en dan de dag erna stem ik meestal, en dan op de verhalen die me het meest bij zijn gebleven. Die lees ik dan nog een keer, en dan maak ik mijn definitieve keuze.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef DaMart het volgende:
Tja, als een verhaal me in het begin al niet boeit, en ik lees het evrder vluchtig door, dan ontgaan de meeste plotwendingen me sowieso al, omdat ik de aandacht er dam maar moeilijk bij kan houden.
Zou jij vóór mij gaan stemmenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als ik mocht stemmen Erik....
En dat is? Of wil je dat liever niet kwijtquote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef DaMart het volgende:
Wat ik overigens wel grappig vind, is dat er een kunstinzending tussen zit, waar ik ook aan gedacht heb, maar die ik niet ten uitvoer heb gebracht
Ik bewonder je inzet en enthousiasme, dat zijn ook stemmen waardquote:
Aangezien ik zelf geen kunst heb ingestuurd, kan ik het makkelijk zeggen natuurlijk:quote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat is? Of wil je dat liever niet kwijt![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben net een klein kind dat ergens om zeurtquote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik bewonder je inzet en enthousiasme, dat zijn ook stemmen waard
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf geen kunst heb ingestuurd, kan ik het makkelijk zeggen natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou toch een prachtig contrast geweest zijn. Vliegtuig, iets wat zo hard en stevig is, in stukken omdat het van papier is. Bijna een gedicht in kunstvorm.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens serieus nog geprobeerd om een vliegtuigje te vouwen, maar toen ik er eindelijk eentje had die ook daadwerkelijk meer dan een meter vloog, ging mijn kat erachteraan en maakte hem total-loss...
Wilde je het in vlucht fotograferen?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens serieus nog geprobeerd om een vliegtuigje te vouwen, maar toen ik er eindelijk eentje had die ook daadwerkelijk meer dan een meter vloog, ging mijn kat erachteraan en maakte hem total-loss...
Het moest wel een kunstzinnig, topvliegtuig worden he! Een simpel vliegtuigje kan ik ook nog wel namelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef DeHovenier het volgende:
Zo moeilijk is het toch neit om een papieren vliegtuigje te vouwen
Of heb je een stuk van je opvoeding gemist
Nou, ik wilde er eerst nog raampjes op tekenenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wilde je het in vlucht fotograferen?
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Maisnon het volgende:
waarom kom ik er nu pas achter dat er zo'n gave wedstrijd is
Volgende maand doe ik zeker mee!
Haha dat is lastiger dan je denkt hoor. Dan zou je uiteindelijk heel veel vliegtuigjes hebben moeten tekenen voor je tevreden was geweest denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde er eerst nog raampjes op tekenen
Da's altijd mooi om te horen!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Maisnon het volgende:
waarom kom ik er nu pas achter dat er zo'n gave wedstrijd is
Volgende maand doe ik zeker mee!
Met mijn tekenkwaliteiten zeker ja!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha dat is lastiger dan je denkt hoor. Dan zou je uiteindelijk heel veel vliegtuigjes hebben moeten tekenen voor je tevreden was geweest denk ik.
Tja da's achteraf hè.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met mijn tekenkwaliteiten zeker ja!![]()
Overigens was het ook wel een beetje tijdgebrek waarom ik maar geen nieuw vliegtuigje meer had gemaakt. Maar wellicht was de suggestie van Erik nog wel leuk geweest: foto maken nadat de kat er klaar mee was...
Gewijzigd.... misschien moet ik de volgende keer maar een dag wachten voordat ik mijn stemmen postquote:Op maandag 23 januari 2006 00:09 schreef Isabeau het volgende:
DaMart, alvast mijn excuses, maar je mag je stemmen weer wijzigen
Ik had een gedicht bij de kunstinzendingen geplaatst en die heb jij punten gegeven.
quote:Op maandag 23 januari 2006 07:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewijzigd.... misschien moet ik de volgende keer maar een dag wachten voordat ik mijn stemmen post
En wat was dat voor vakantie?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:33 schreef DaMart het volgende:
Nu ik even niks te schrijven heb voor de TTKwedstrijd, geeft me dat trouwens wel mooi de gelegenheid om mijn vakantie van vorig jaar augustus in woorden te vereeuwigen voor het nageslacht
en ik voordat ik met de wikipedia begin, nu moet ik het weer veranderenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewijzigd.... misschien moet ik de volgende keer maar een dag wachten voordat ik mijn stemmen post
Nu is die helemaal goedquote:Op maandag 23 januari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor vorige maanden en inzendingen kan je ook terecht op de Fok!wiki TTK-wedstrijd, die regelmatig bijgehouden wordt
Zit je nog met brandende vragen, wil je extra uitleg, of gewoon kennis maken met de huidige deelnemers, dan kan je altijd in de TTK-wedstrijd SlowChat langskomen.
Wil je je naam ook weg hebben?quote:
Ik had ook al in de TTKfeedback gevraagd of Isa tegen het eind van die wedstrijd een beetje reclame kon makenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:50 schreef Ancient het volgende:
Mijn oog viel net op het liefdes verhalen forum! Liefdesverhalenforum
Als we met dat stuk voor de FrontPage ook daar een topic beginnen en als een lief modje van TTK die daar sticky zou willen maken, zodat hij niet afzakt![]()
*modjes liefaankijkt*
Misschien krijgen we dan nog meer mensen die meedoen![]()
![]()
![]()
Waarom pas aan het einde wat reclame, als er ook de hele wedstrijd door reclame kan worden gemaakt?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had ook al in de TTKfeedback gevraagd of Isa tegen het eind van die wedstrijd een beetje reclame kon maken.
Ah, da's mooi. Dan hebben we tot het nieuwe TTK wedstrijd onderwerp bekend is ook nog wat te schrijven.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:50 schreef Ancient het volgende:
Eiegnlijk wil ik niet de deelnemers wegkapen voor die wedstrijdquote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef Ancient het volgende:
[..]
Waarom pas aan het einde wat reclame, als er ook de hele wedstrijd door reclame kan worden gemaakt?![]()
Ik ga morgen stemmen, maar dan morgen eerst lezen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:51 schreef DaMart het volgende:
Ik vind dat er meer gestemd moet worden trouwens... vooral op mijn verhaal
Ik ben daar ook mod, dus dat is gééén probleemquote:Op maandag 23 januari 2006 17:50 schreef Ancient het volgende:
Als we met dat stuk voor de FrontPage ook daar een topic beginnen en als een lief modje van TTK die daar sticky zou willen maken, zodat hij niet afzakt![]()
*modjes liefaankijkt*
Misschien krijgen we dan nog meer mensen die meedoen![]()
![]()
![]()
Jij bent daar ook mod????quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben daar ook mod, dus dat is gééén probleem
En prima stukje, Tha_Erik. Ik ga maar weer eens overleggen *zucht*
Jij komt zeker ook nooit in MED?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jij bent daar ook mod????
Mij wordt echt nooit iets verteld....
DnD?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook mod van het DnD forum, AR(voor het geval je dat nog niet wist, bij deze)
Ja, dat wist ik dan weer wel....quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook mod van het DnD forum, AR(voor het geval je dat nog niet wist, bij deze)
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef Augustina het volgende:
Heb je wel een reserve-paar klompen, AR?![]()
Je maakt me aan het huilen, AR.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
barrevoets..
en dat met deze kou
Maar jouw klompen zijn tenminste nog heel...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gewoon gevraagd, maar echt veel meer weet ik denk ik ook niet![]()
Nog 4 dagen dus? Wat treurigquote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik parkeer 'm bij de 10.000. Voorgoed.
Dat doe ik!
En dat gaat je goed af, zo te zien!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat is de bedoeling, in ieder geval.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:21 schreef Augustina het volgende:
[..]
En dat gaat je goed af, zo te zien!
Handiger zijn mensen die eerst lezen voordat ze vragen stellenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:altijd handig, mensen die hun eigen vragen beantwoorden
FOK! is mijn buurtquote:
En daar ga je de mist in. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik eh...ik denk ...
Ik ga gewoon door na de 10.000. Misschien dat ik over 50 jaar de 100.000 dan ook nog wel haalquote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik parkeer 'm bij de 10.000. Voorgoed.
Dat doe ik!
Ik heb ook al een idee voor een liefdesverhaal in mijn hoofd. Nu alleen nog even uitwerken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef Ancient het volgende:
Ik ben begonnen met een liefdesverhaal. Een klein begin, omdat ik nog niet zeker weet waar ik de wending wil plaatsen. Ik denk dat ik maar gewoon heel veel ga schrijven en dan schrappen.![]()
Wie doet er nog meer mee met die wedstrijd?![]()
Dat komt natuurlijk doordat iedereen in de ban is van de liefdesverhalen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:20 schreef Ancient het volgende:
Even een schopje, omdat hij zo afgezakt is!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk doordat iedereen in de ban is van de liefdesverhalen.![]()
Luie vlegel!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Ik moet de wedstrijdverhalen nog lezen, komend weekend maar eens doen dan.
Jij noemt het lui, ik noem het puberale verschijnselenquote:
Pas nadat de winnaars bekend zijn natuurlijk. Vanaf 1 februari denk ik dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:47 schreef p-etr-a het volgende:
We moeten toch ook deze maand nog stemmen voor het nieuwe onderwerp?
Oh ik dacht dat dat in de oude maand nog ging, zeg maar. De wedstrijd van februari wordt anders ook wel erg kort?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Pas nadat de winnaars bekend zijn natuurlijk. Vanaf 1 februari denk ik dan.
Veel succes!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga binnenkort weinig tijd overhouden hiervoor, over een paar weken wordt ons huis opgeleverd, en dan kan ik al mijn creativiteit in het klussen gaan steken...
Goedzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gestemd, eindelijk ja. Maar zijn er nog dingen terecht gekomen met betrekking tot de FP? Of andere promotie mogelijkheden?
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:00 schreef _Arual_ het volgende:
Tha_Erik, je hebt volgens de FP een prijsvraag gewonnen.
Feli!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Verrek zeg! Ik heb iets gewonnen! Ik win nooit iets!
Nou, daar zou ik anders erg gelukkig van wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Feli!
Ik win ook nooit iets, maar heb vanochtend wel zomaar een tientje gevonden op straat!
quote:Dan het goede nieuws, want deze week was er ook weer veel te winnen. Allereerst gaven we drie setjes van twee gastenlijstplekken voor Earth & Loveboat2.0 ft. Sister Bliss (van Faithless) weg! De winnaars zijn:
Dolvito
mrkoenz
Tha_Erik
Verdorie, nu kan ik geen medelijden meer krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En je weet dat je nu niet meer kan zeggen dat je nooit iets wint he![]()
Echt superquote:Het winnende verhaal en gedicht worden in een column geplaatst en komen zo op de Frontpage. De persoon die er wat bij wil schrijven, voorziet het geheel van wat commentaar en een introductie tot de nieuwe wedstrijd. Eventueel wordt deze introductie ook nog geplaatst als sitenieuws.
Top nieuws!quote:
Die staan er nu Inzendingen TTK-wedstrijd januariquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:16 schreef Biancavia het volgende:
En het winnende kunstwerk dan?
Da's mijn dubbelzinnige bijdrage!quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vliegen, natuurlijk!
Ik vind het ook niet erg als het niet meer te lang duurt, aangezien ik toch al gestemd hebquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang gaan we stemmen op de onderwerpen? Tot morgen of zo of is dat te kort? Ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk weer beginnen met de nieuwe wedstrijd![]()
jij schaamt je nog als je vanaf je werkplek typt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:44 schreef DaMart het volgende:
Hierbij wilde ik heel stiekem vanaf mijn werkplek even de winnaars feliciteren.
Ik had niet verwacht dat het gedicht zo goed zou scoren. Dat compenseert in ieder geval de score van het verhaal, waar ik dan weer wat meer van had verwacht
Ik heb in ieder geval ook even gestemd op ‘verloren’, daar is wel heel wat leuks voor te bedenken!
En dan ga ik nu weer aan het werk
Ik heb daar echt een verschikkelijk beeld bijquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:57 schreef Biancavia het volgende:
Gisterenavond zag het er nog even naar uit dat het onderwerp een 'verloren rivier vol met vliegen' zou worden.
Tja, ik kwam er gisterenavond laat achter dat ik het thuis ook had kunnen doen. Planet is blijkbaar niet zo snel met het terugschroeven van mijn verbinding als ze eerder hadden toegezegd…quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
jij schaamt je nog als je vanaf je werkplek typt?
Wauw, je bent bijzonder!
Dat rivier waarschijnlijk afvalt!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef DaMart het volgende:
Kunnen er trouwens al conclusies worden getrokken naar aanleiding van het stemmen voor de volgende wedstrijd?
Ah, goedzo.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb op \\\\\\\'verloren\\\\\\\' gestemd....verloren en vliegen stonden gelijk met 8 stemmen voordat ik stemde :\\\')
waarom komt er steeds een \\ voor een komma?
En dan hebben we twee onderwerpen?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef Ancient het volgende:
Sluit hem, sluit hem, sluit hem nu!
Nee, dan kun je een samenvatting gaan schrijven van de film Flightplan, waarin iemand onder het vliegen haar dochtertje verliestquote:
I'll keep that one in mind.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan kun je een samenvatting gaan schrijven van de film Flightplan, waarin iemand onder het vliegen haar dochtertje verliest
De chaos is compleet!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:30 schreef DaMart het volgende:
Overigens heb ik hier thuis op \'verloren\' gestemd. Ik weet alleen niet meer zeker of ik dat op mijn werk nou alleen van plan was of ook uitgevoerd heb, dus er is een mogelijkheid dat ik dubbel gestemd heb, bedenk ik net... alleen weet ik dat dus niet meer zeker
Dat is het nadeel van het koppelen van de polls aan een IP-adres ipv aan een gebruikersnaam...quote:
Ik voorspel een verhaal over een ziekte die via vliegen uit een onderzoekslaboratoria is ontsnapt en de wereld bedrijgtquote:Op zondag 5 februari 2006 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
we laten het zo en gaan verloren vliegen zoeken...![]()
ij = ei!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:46 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik voorspel een verhaal over een ziekte die via vliegen uit een onderzoekslaboratoria is ontsnapt en de wereld bedrijgt![]()
Ah, het staat toch al niet meer gelijk, zie ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde het stemmen vanavond afsluitenMorgen begin nieuwe wedstrijd
Dus het wordt verloren?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde het stemmen vanavond afsluitenMorgen begin nieuwe wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |