quote:Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Maisnon het volgende:
waarom kom ik er nu pas achter dat er zo'n gave wedstrijd is
Volgende maand doe ik zeker mee!
Haha dat is lastiger dan je denkt hoor. Dan zou je uiteindelijk heel veel vliegtuigjes hebben moeten tekenen voor je tevreden was geweest denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde er eerst nog raampjes op tekenen
Da's altijd mooi om te horen!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Maisnon het volgende:
waarom kom ik er nu pas achter dat er zo'n gave wedstrijd is
Volgende maand doe ik zeker mee!
Met mijn tekenkwaliteiten zeker ja!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha dat is lastiger dan je denkt hoor. Dan zou je uiteindelijk heel veel vliegtuigjes hebben moeten tekenen voor je tevreden was geweest denk ik.
Tja da's achteraf hè.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met mijn tekenkwaliteiten zeker ja!![]()
Overigens was het ook wel een beetje tijdgebrek waarom ik maar geen nieuw vliegtuigje meer had gemaakt. Maar wellicht was de suggestie van Erik nog wel leuk geweest: foto maken nadat de kat er klaar mee was...
Gewijzigd.... misschien moet ik de volgende keer maar een dag wachten voordat ik mijn stemmen postquote:Op maandag 23 januari 2006 00:09 schreef Isabeau het volgende:
DaMart, alvast mijn excuses, maar je mag je stemmen weer wijzigen
Ik had een gedicht bij de kunstinzendingen geplaatst en die heb jij punten gegeven.
quote:Op maandag 23 januari 2006 07:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewijzigd.... misschien moet ik de volgende keer maar een dag wachten voordat ik mijn stemmen post
En wat was dat voor vakantie?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:33 schreef DaMart het volgende:
Nu ik even niks te schrijven heb voor de TTKwedstrijd, geeft me dat trouwens wel mooi de gelegenheid om mijn vakantie van vorig jaar augustus in woorden te vereeuwigen voor het nageslacht
en ik voordat ik met de wikipedia begin, nu moet ik het weer veranderenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewijzigd.... misschien moet ik de volgende keer maar een dag wachten voordat ik mijn stemmen post
Nu is die helemaal goedquote:Op maandag 23 januari 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor vorige maanden en inzendingen kan je ook terecht op de Fok!wiki TTK-wedstrijd, die regelmatig bijgehouden wordt
Zit je nog met brandende vragen, wil je extra uitleg, of gewoon kennis maken met de huidige deelnemers, dan kan je altijd in de TTK-wedstrijd SlowChat langskomen.
Wil je je naam ook weg hebben?quote:
Ik had ook al in de TTKfeedback gevraagd of Isa tegen het eind van die wedstrijd een beetje reclame kon makenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:50 schreef Ancient het volgende:
Mijn oog viel net op het liefdes verhalen forum! Liefdesverhalenforum
Als we met dat stuk voor de FrontPage ook daar een topic beginnen en als een lief modje van TTK die daar sticky zou willen maken, zodat hij niet afzakt![]()
*modjes liefaankijkt*
Misschien krijgen we dan nog meer mensen die meedoen![]()
![]()
![]()
Waarom pas aan het einde wat reclame, als er ook de hele wedstrijd door reclame kan worden gemaakt?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had ook al in de TTKfeedback gevraagd of Isa tegen het eind van die wedstrijd een beetje reclame kon maken.
Ah, da's mooi. Dan hebben we tot het nieuwe TTK wedstrijd onderwerp bekend is ook nog wat te schrijven.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:50 schreef Ancient het volgende:
Eiegnlijk wil ik niet de deelnemers wegkapen voor die wedstrijdquote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef Ancient het volgende:
[..]
Waarom pas aan het einde wat reclame, als er ook de hele wedstrijd door reclame kan worden gemaakt?![]()
Ik ga morgen stemmen, maar dan morgen eerst lezen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:51 schreef DaMart het volgende:
Ik vind dat er meer gestemd moet worden trouwens... vooral op mijn verhaal
Ik ben daar ook mod, dus dat is gééén probleemquote:Op maandag 23 januari 2006 17:50 schreef Ancient het volgende:
Als we met dat stuk voor de FrontPage ook daar een topic beginnen en als een lief modje van TTK die daar sticky zou willen maken, zodat hij niet afzakt![]()
*modjes liefaankijkt*
Misschien krijgen we dan nog meer mensen die meedoen![]()
![]()
![]()
Jij bent daar ook mod????quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben daar ook mod, dus dat is gééén probleem
En prima stukje, Tha_Erik. Ik ga maar weer eens overleggen *zucht*
Jij komt zeker ook nooit in MED?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jij bent daar ook mod????
Mij wordt echt nooit iets verteld....
DnD?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook mod van het DnD forum, AR(voor het geval je dat nog niet wist, bij deze)
Ja, dat wist ik dan weer wel....quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook mod van het DnD forum, AR(voor het geval je dat nog niet wist, bij deze)
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef Augustina het volgende:
Heb je wel een reserve-paar klompen, AR?![]()
Je maakt me aan het huilen, AR.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
barrevoets..
en dat met deze kou
Maar jouw klompen zijn tenminste nog heel...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gewoon gevraagd, maar echt veel meer weet ik denk ik ook niet![]()
Nog 4 dagen dus? Wat treurigquote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik parkeer 'm bij de 10.000. Voorgoed.
Dat doe ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |