En door...quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet mijn verhaal nog schrijven en ik heb geen ideeen.....maar dat komt morgen wel
Uit hoeveel woorden bestaat het dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:22 schreef p-etr-a het volgende:
Mijn verhaal is zo goed, ik heb er geen woorden voor.
TVP's zijn gewoon toegestaan in TTK hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:12 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk vergeven de mods deze amateurpoëet
Dat hij hierbij even schaamteloos Teeveepeet.
En de 'wie heeft het meeste geduld'-wedstrijd zal voor jou ook al niet in een overwinning eindigenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig is het geen "wie heeft de langste"-wedstrijd, ik zou meteen verliezen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
TVP's zijn gewoon toegestaan in TTK hoor, maar niet in te grote maten, anders word je even flink Theatricaal, Taalkundig en Kunstzinnig onder handen genomen door mijn allerliefste medemod Isabeau
bij deze dus die van mij...
Ik ben deze keer heel geduldig geweest, tot de verlenging kwam. Maar ja, je kan natuurlijk ook niet overal in uitblinkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En de 'wie heeft het meeste geduld'-wedstrijd zal voor jou ook al niet in een overwinning eindigen
quote:
Ach Erik, je maakt iig een zeer goede kans indien er een 'ben zo veel mogenlijk online'-wedstrijd komtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben deze keer heel geduldig geweest, tot de verlenging kwam. Maar ja, je kan natuurlijk ook niet overal in uitblinken.
Laat ik zeggen: meer dan 500, minder dan 1000.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Uit hoeveel woorden bestaat het dan?
Ik denk dat je onze recordposter bent hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Totdat ik er kwam. Nee hoor, ik post niet zo heel veel in TTK.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ach Erik, je maakt iig een zeer goede kans indien er een 'ben zo veel mogenlijk online'-wedstrijd komt
Verhalen schrijven en kunstjes maken (ookal is dat een beetje voor fok).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe ook wel eens wat anders dan fokken.
Oh, wacht...
Toch niet...
![]()
Dan moet je wel veel vertrouwen hebben in je inzending.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:04 schreef Pauline het volgende:
Ik heb ook ingezonden, al is dat vooral om mee te mogen praten over het nieuwe onderwerp.
Ow, mag alleen de winnaar het nieuwe thema bepalen? *dissapointment*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:05 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dan moet je wel veel vertrouwen hebben in je inzending.
Ach, wie weet win je gewoon!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
Ow, mag alleen de winnaar het nieuwe thema bepalen? *dissapointment*
Ik kijk net in je fotoboek, en volgens mij zie ik daarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
Je mag wel hoe dan ook in de poll meestemmen (keuze is dan uit 3 onderwerpen).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
Speeltip 10; verhoog je winkansenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
De winnaars bepalen de onderwerpen, en uit die onderwerpen wordt er dan gekozenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef Pauline het volgende:
[..]
Lol, als het nou altijd zo ging bij wedstrijden....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik kijk net in je fotoboek, en volgens mij zie ik daarDavid Bowie
Maw; je krijgt al mijn stemmen!!!
Goed idee, die tactiek zal ik de volgende keer ook toepassen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Speeltip 10; verhoog je winkansen
Dus, als je in meerdere categorieën meedoet heb je ook een grotere kans om iets te winnen. Ja, dat is dus precies de reden waarom ik meedoe in veel categorieën.
Je kunt tot vanavond nog insturen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef Pauline het volgende:
[..]
Goed idee, die tactiek zal ik de volgende keer ook toepassen.
Goed idee! Ik vind het sowieso een leuke vorm van verhaaltjes schrijven, ben er al een beetje mee bezig geweest.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:12 schreef Biancavia het volgende:
Misschien kunnen we van Fiftyfivefiction. een extra categorie in de TTK wedstrijd maken!![]()
Op de een of andere manier ging het schrijven gisterenavond zo lekker, dat ik zelfs de oude deadline alsnog heb gehaaldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar goed dat de extra tijd geen verspilde moeite was.
Ah, concurrentiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb zojuist nog een last-minute 'kunstwerk' ingestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |