En dat gaat je goed af, zo te zien!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat is de bedoeling, in ieder geval.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:21 schreef Augustina het volgende:
[..]
En dat gaat je goed af, zo te zien!
Handiger zijn mensen die eerst lezen voordat ze vragen stellenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:altijd handig, mensen die hun eigen vragen beantwoorden
FOK! is mijn buurtquote:
En daar ga je de mist in. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik eh...ik denk ...
Ik ga gewoon door na de 10.000. Misschien dat ik over 50 jaar de 100.000 dan ook nog wel haalquote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik parkeer 'm bij de 10.000. Voorgoed.
Dat doe ik!
Ik heb ook al een idee voor een liefdesverhaal in mijn hoofd. Nu alleen nog even uitwerken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef Ancient het volgende:
Ik ben begonnen met een liefdesverhaal. Een klein begin, omdat ik nog niet zeker weet waar ik de wending wil plaatsen. Ik denk dat ik maar gewoon heel veel ga schrijven en dan schrappen.![]()
Wie doet er nog meer mee met die wedstrijd?![]()
Dat komt natuurlijk doordat iedereen in de ban is van de liefdesverhalen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:20 schreef Ancient het volgende:
Even een schopje, omdat hij zo afgezakt is!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk doordat iedereen in de ban is van de liefdesverhalen.![]()
Luie vlegel!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Ik moet de wedstrijdverhalen nog lezen, komend weekend maar eens doen dan.
Jij noemt het lui, ik noem het puberale verschijnselenquote:
Pas nadat de winnaars bekend zijn natuurlijk. Vanaf 1 februari denk ik dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:47 schreef p-etr-a het volgende:
We moeten toch ook deze maand nog stemmen voor het nieuwe onderwerp?
Oh ik dacht dat dat in de oude maand nog ging, zeg maar. De wedstrijd van februari wordt anders ook wel erg kort?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Pas nadat de winnaars bekend zijn natuurlijk. Vanaf 1 februari denk ik dan.
Veel succes!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga binnenkort weinig tijd overhouden hiervoor, over een paar weken wordt ons huis opgeleverd, en dan kan ik al mijn creativiteit in het klussen gaan steken...
Goedzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gestemd, eindelijk ja. Maar zijn er nog dingen terecht gekomen met betrekking tot de FP? Of andere promotie mogelijkheden?
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:00 schreef _Arual_ het volgende:
Tha_Erik, je hebt volgens de FP een prijsvraag gewonnen.
Feli!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Verrek zeg! Ik heb iets gewonnen! Ik win nooit iets!
Nou, daar zou ik anders erg gelukkig van wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Feli!
Ik win ook nooit iets, maar heb vanochtend wel zomaar een tientje gevonden op straat!
quote:Dan het goede nieuws, want deze week was er ook weer veel te winnen. Allereerst gaven we drie setjes van twee gastenlijstplekken voor Earth & Loveboat2.0 ft. Sister Bliss (van Faithless) weg! De winnaars zijn:
Dolvito
mrkoenz
Tha_Erik
Verdorie, nu kan ik geen medelijden meer krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En je weet dat je nu niet meer kan zeggen dat je nooit iets wint he![]()
Echt superquote:Het winnende verhaal en gedicht worden in een column geplaatst en komen zo op de Frontpage. De persoon die er wat bij wil schrijven, voorziet het geheel van wat commentaar en een introductie tot de nieuwe wedstrijd. Eventueel wordt deze introductie ook nog geplaatst als sitenieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |