3 catagoriën zijn wel voldoende in de wedstrijd. Misschien later als er meer mensen meedoen, maar nog niet nu catagoriën toevoegenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:12 schreef Biancavia het volgende:
Misschien kunnen we van Fiftyfivefiction. een extra categorie in de TTK wedstrijd maken!![]()

Ja, ik wacht ook vol spanning op al het moois, laat ons niet langer het hart in de keel bonzen, go for it!!!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom maar op!
Isa, AR, de tijd is gekomen! Onthul het!.

Dat zal toch wel!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:43 schreef Reya het volgende:
Nu pas klaar. Hopelijk wordt het verhaal nog meegenomen![]()

Maar dat is nu pas zeker.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel inzendingen er zijn. Dat ben ik eigenlijk al de hele week.![]()

100% meerquote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel meer zijn dat er dan eerder deze week toen je er zo geheimzinnig over deed?

Je werkt me soms echt om m'n zenuwen.quote:

Inderdaad!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zijn dat er evenveel als de eerste maand.

quote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je werkt me soms echt om m'n zenuwen.
quote:Je hebt het met C. trouwens wel goed bekeken

Nou... ik ben ook gewoon geen wiskundig wonder.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]!!
100% meer, betekend een verdubbeling, oftewel; toen waren er nog maar 12

Ach, ik ben geen taalwonder...quote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou... ik ben ook gewoon geen wiskundig wonder.

Geen idee....quote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Rond welke tijd kunnen we de werken verwachten? Als het zoveel (kan altijd meer) inzendingen zijn, dan kan je beter snel beginnen met plaatsen, anders ben je tot veel later bezig.

quote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geen idee....
Ik kan het NU iig niet doen...
Snap dat het vervelend is voor jullie, maar ook modjes hebben een leven....

En ik altijd maar denken dat je dat leven moest opgeven om mod te kunnen worden hier....quote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geen idee....

quote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geen idee....

Vriendinnetje is leuker dan internetquote:Op zondag 22 januari 2006 12:05 schreef Ancient het volgende:
[..]
Waarom een leven hebben als je ook wedstrijdinzendingen kan plaatsen?
![]()

* Tha_Erik ook, en pakt een fijne stoel, glaasje fris en muziek om de (lange) tijd te doden.quote:

Smeer ook maar een flinke stapel boterhammen..quote:Op zondag 22 januari 2006 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik ook, en pakt een fijne stoel, glaasje fris en muziek om de (lange) tijd te doden.

Mok snert is bijna opquote:Op zondag 22 januari 2006 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik ook, en pakt een fijne stoel, glaasje fris en muziek om de (lange) tijd te doden.

Nou nee, dat wil niet echt vlotten.quote:

Ja, Modjes hebben blijbaar ook nog echt een levenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:02 schreef p-etr-a het volgende:
Ben ik twee uur weggeweest, is er nog niets te lezen.

Het kán toch ook niet echt waar zijn joh...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Modjes hebben blijbaar ook nog echt een leven. Ik dacht dat AR een grapje maakte
.

Je bent een hele lieve persoonquote:

Je mag wel je stem erbij zetten voor de vorm... Nouja ik weet niet of iemand er veel problemen mee heeft maar ik denk dat je wel objectief bent, dus van mij zou het mogen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik niet mag stemmen

Ik plaats mijn stem wel als de stemtermijn voorbij isquote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef p-etr-a het volgende:
Je mag wel je stem erbij zetten voor de vorm... Nouja ik weet niet of iemand er veel problemen mee heeft maar ik denk dat je wel objectief bent, dus van mij zou het mogen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |