Een safari tussen de bollenvelden, zogezegdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zou je wel voor je plezier mee naar huis mee nemen, maar voor een hogere functie niet?
Genesis!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Peter Gabriel tijdens Supper's Ready kwam een eind in de buurt.
[afbeelding]
anders bedenk jij er toch 1quote:
Heb je 't over Moks d'r bollen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een safari tussen de bollenvelden, zogezegd.
Hij heeft inderdaad ook een gat, ik zou zeggen, go for itquote:
Ik kan je verzekeren dat ik een langere adem ga hebben dan jij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:15 schreef woutabest het volgende:
[..]
cool, ik heb nu al mensen die een hekel aan me hebben
ja Peter Gabrielquote:
Die man waardeer ik alleen muzikaal!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad ook een gat, ik zou zeggen, go for it
goed, hoeveel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik een langere adem ga hebben dan jij.![]()
Mensen onder de 18 mogen niet wedden, ik zou dus strafbaar bezig zijn als ik met jou een weddenschap zou aangaan.quote:
Strikt genomen voor de verandering nietquote:
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:15 schreef woutabest het volgende:
cool, ik heb nu al mensen die een hekel aan me hebben
Krabbel je nu weer terug?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mensen onder de 18 mogen niet wedden, ik zou dus strafbaar bezig zijn als ik met jou een weddenschap zou aangaan.
Ik zou zeggen... Doe mij maar een wijntje dan!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen voor de verandering niet. Alhoewel ik mits op de juiste wijze geïnspireerd daar ook wel een vrijdagje over vol weet te tikken
.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:15 schreef Pheno het volgende:
Wat een KUT-TT
Ik denk dat we over een week of twee de juiste mix van elementen hebben om jou met volle overgave te laten oreren over Moks d'r bollen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen voor de verandering niet. Alhoewel ik mits op de juiste wijze geïnspireerd daar ook wel een vrijdagje over vol weet te tikken
.
Dat is in ieder geval beter dan deze tt.quote:
Gezien jij blauw bent... dat regel je dan toch even zelf?quote:
ja idd, k*tliedje, k*tkerelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:20 schreef Pheno het volgende:
En nog die dooie lul op de radio ook. "goodbye my lover...." wat een krasplaat zeg!
Jij bent blauw. Ik zou zeggen: leef je uit!!quote:
Ik kan jouw muzieksmaak wel waarderen... Deze janksmoel zouden ze idd een nekschot moeten geven...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:20 schreef Pheno het volgende:
En nog die dooie lul op de radio ook. "goodbye my lover...." wat een krasplaat zeg!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan jouw muzieksmaak wel waarderen... Deze janksmoel zouden ze idd een nekschot moeten geven...
een preventief nekschot had gemogen, maar daar zijn we al te laat meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan jouw muzieksmaak wel waarderen... Deze janksmoel zouden ze idd een nekschot moeten geven...
zeker wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef woutabest het volgende:
Ik heb het wel goed gedaan als dit hele topic over de TT gaat
Je begrijpend lezen kwaliteiten zijn al net zo goed als je TT verzin kwaliteiten...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef woutabest het volgende:
man, je loopt al weer tig posts achter, opletten!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef woutabest het volgende:
Ik zou uitgaan. Even kijken of dat nog luktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef Evel-in het volgende:
gaat er iemand nog iets leuks doen vanavond?
vind je jezelf grappig?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef woutabest het volgende:
man!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
man, je loopt al weer tig posts achter, opletten!
We hebben het nu over die jankende badmongool op de radio!
Wat dat betreft is het weer een voordeel dat we hier geen radio op de afdeling hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ben user hierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:21 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gezien jij blauw bent... dat regel je dan toch even zelf?
Ik zie dat ik probleemloos vanmiddag nog een levering in Rijswijk krijg. Doosje Boschkloof chardonnay 1996 doen maar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen... Doe mij maar een wijntje dan!![]()
badmongool it isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bang voor de wraak van CC?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:24 schreef GF het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan. Even kijken of dat nog lukt
ik luister niet naar badmongolen. heb lekker een goede zender opstaan via inetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het weer een voordeel dat we hier geen radio op de afdeling hebben.
wie nietquote:
hoor wie t zegtquote:
dat doe ik!quote:
Dat kan natuurlijk ook. Ik denk niet dat collega's mijn muzieksmaak zullen waarderenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
ik luister niet naar badmongolen. heb lekker een goede zender opstaan via inet
ik flikker mijn minidisc maar straks aan, killers, rammstein etcquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
koffiequote:
Welke?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon vinger in je strot en kotsen maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef nixxx het volgende:
wie komt mij een lekker kopje thee brengenik voel me niet zo lekker...
thee is lekkerquote:
mja, not my tastequote:
Komt dat even goed uit! Ik had mijn verpleegstersuniformpje al aan voor GF.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef nixxx het volgende:
met van die uitpuilende borsten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit! Ik had mijn verpleegstersuniformpje al aan voor GF.
welke smaak? groene thee is my favoritequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef nixxx het volgende:
zoethout, sterrenmix of drakenmix krijg je t lekker warm vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Evel-in het volgende:
[..]
welke smaak? groene thee is my favorite
jammie zoethout is idd ook wel heeeeel erg lekker... ik denk dat ik dat meer weer eens ga kopenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoethout, sterrenmix of drakenmix krijg je t lekker warm van
moet je wel voor de verse van de Tuinen gaan dies veel lekkerder dan die van de pickwick of dergelijkequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef Evel-in het volgende:
[..]
jammie zoethout is idd ook wel heeeeel erg lekker... ik denk dat ik dat meer weer eens ga kopen![]()
't Is beter dan niets. Misschien is Radio Continu iets voor je?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit! Ik had mijn verpleegstersuniformpje al aan voor GF.
Maar die wordt verzorgd door zn vriending.
gyokuroquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Evel-in het volgende:
ik denk dat ik maar aan de grone thee met jasmijn ga ... geen koffie nuquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Evel-in het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk voorspelbaar.quote:
Ik ga niet online radio luisterenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]
't Is beter dan niets. Misschien is Radio Continu iets voor je?
Groene rijstthee is echt het allerlekkerstquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Evel-in het volgende:
[..]
oke! bedankt voor de tip, ik had anders wel die van pickwick gekocht, maar bedanktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je wel voor de verse van de Tuinen gaan dies veel lekkerder dan die van de pickwick of dergelijke
waar kun je dat kopen??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groene rijstthee is echt het allerlekkerst
Achterdeurtjes hoef ik hier gelukkig niet te zoeken, behalve alsik ze voor andere gebruikers dicht moet zetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ga niet online radio luisteren
Geloof dat ze hier wat afgeschermd hebben, maar dat vast wel te hacken zijn. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik ergens een achterdeurtje zie![]()
En daar heb ik nu (vrijdag) geen zin in![]()
Simon Levelt misschien?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:43 schreef Evel-in het volgende:
waar kun je dat kopen??
Ja hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk voorspelbaar.![]()
die van mij over 12 minquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:45 schreef nixxx het volgende:
Zeg Moks.. wanneer begint jouw lunchpauze
Arual houdt niet van verrassingen?quote:
tegelijkertijd met haar manager, zodat ze zich omhoog kan neukenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:45 schreef nixxx het volgende:
Nepfan! Je weet toch dat Moks vrijdag altijd vrij is 's middags op vrijdag... (dat ze doorwerkt tot 5 uur is dan weer een ander verhaal)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:45 schreef nixxx het volgende:
wie zegt dat ik irl voorspelbaar benquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Arual houdt niet van verrassingen?![]()
Daar ga ik eerlijk gezegd wel van uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
wie zegt dat ik irl voorspelbaar ben
De volgende keer gewoon met z'n tweeën lunchen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn goed voor mijn ego.
gelukkig lig jij niet in mijn bedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ga ik eerlijk gezegd wel van uit.![]()
ieuwquote:
ach waarom niet meteen een dpquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon met z'n tweeën lunchen?![]()
Dan boost ik je ego nog wel even wat verder op!![]()
je mag het wel overkopen, we hebben straks een kingsize boxspringbed, dan is het huidige bed overbodigquote:
*** BREAKING NEWS ***quote:
Even een broodje rubber halen?quote:
Dubbele quarter Pounder?quote:
Ik heb Annie alweer een tijdje niet gezienquote:
weet jij hoe groot annie geschapen is?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
*** BREAKING NEWS ***
Tijdens een bliksembezoek aan Nederland is clown Ronald McDonald het slachtoffer geworden van een terroristische aanslag. De dader is nog voortvluchtig.
*** BREAKING NEWS ***
Zet dit bed dan maar in de loggerkamer voor het geval ik een keer langskom.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
je mag het wel overkopen, we hebben straks een kingsize boxspringbed, dan is het huidige bed overbodig![]()
tuurlijk, daar begin je 's ochtends toch al mee, ff twee bigmacs weghappenquote:
Webloggerkamer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zet dit bed dan maar in de loggerkamer voor het geval ik een keer langskom.![]()
we hebben geen logeerkamer, of je moet in de inloopkast willen slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zet dit bed dan maar in de loggerkamer voor het geval ik een keer langskom.![]()
Wanneer wil je?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon met z'n tweeën lunchen?![]()
Dan boost ik je ego nog wel even wat verder op!![]()
MacD in het algemeenquote:
Jullie hebben maar één slaapkamer? Wat doe je met de overige kamers?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
we hebben geen logeerkamer, of je moet in de inloopkast willen slapen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
MacD in het algemeen
Doe mij maar BK of KFC
niet slapen iigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jullie hebben maar één slaapkamer? Wat doe je met de overige kamers?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Annie alweer een tijdje niet gezien.
Heb je soms een aparte werkkamer ingericht? Lijkt me in jouw geval nogal overbodig.quote:
de eerste verstandige post in R&P SCquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef Evel-in het volgende:
BK
ik ga dan toch voor de zelfgemaakte burger![]()
een inloopkast, een badkamer, een fok!kamer en een slaapkamer, lijkt me genoeg voor de verdieping.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je soms een aparte werkkamer ingericht? Lijkt me in jouw geval nogal overbodig.![]()
Een Moksmeet klinkt wel okayquote:
southparkquote:
Ervan uitgaande dat jij - net als Annie - niet gekleed gaat in een rok, ga ik nu dan eindelijk mijn m-m-v fantasietje waarmaken!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Annie alweer een tijdje niet gezien.
En in die Fokkamer komen onze portretten te hangen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
een inloopkast, een badkamer, een fok!kamer en een slaapkamer, lijkt me genoeg voor de verdieping.....
BK is de minst hygiënische zaak van de 3quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef Evel-in het volgende:
BK
ik ga dan toch voor de zelfgemaakte burger![]()
als ik dat wist had ik dr meteen voor de hele middag geboekt natuurlijk... maar je leert hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nepfan! Je weet toch dat Moks vrijdag altijd vrij is 's middags op vrijdag... (dat ze doorwerkt tot 5 uur is dan weer een ander verhaal)
altijd he, kom maar met dequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
de eerste verstandige post in R&P SC
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij noemt "een maand" al een tijdje
Nou, niet met mij hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat jij - net als Annie - niet gekleed gaat in een rok, ga ik nu dan eindelijk mijn m-m-v fantasietje waarmaken!![]()
aaah mischien, ik zal proberen eraan te denken de volgende keer als ik weer eens iets wil uitkotsenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef broer het volgende:
De altijd gezellige kotssmileys worden weer kwistig rondgestrooid.
Passen jullie wel op dat ze niet opraken?
dan zou ik daar geen intieme dingen meer kunnen doen met _arual_ als al die fokkers kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En in die Fokkamer komen onze portretten te hangen?
ik zou jullie nu alleen maar aansteken.. dus bel GF maarquote:
die vat ook in kou met die rok aan hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zou jullie nu alleen maar aansteken.. dus bel GF maar
dus jij wil Litpho niet door een dunscheidingswandje langs je voelen schuren?quote:
Bouw je iig. weerstand opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef Ynske het volgende:
BK is de minst hygiënische zaak van de 3
daarna de McD
Ynske: ik heb je al vaker gezegd dat je moet proberen om je posts niet al te ranzig te laten worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus jij wil Litpho niet door een dunscheidingswandje langs je voelen schuren?
ik wilde net zeggen: Nee, ik ga t niet visualiserenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske: ik heb je al vaker gezegd dat je moet proberen om je posts niet al te ranzig te laten worden.![]()
die in schiphol moet ook niet al te koosjer zijn. mijn vriend is daar nl lekker beroert geworden, en toen nog het vliegtuig inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bouw je iig. weerstand op
(bij oa. de MacD in Assen heb ik een aantal zeer slechte ervaringen, waardoor ik nu die hele ballentoko mijd).
lekker op dreef ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef MSXUser het volgende:
Hm, derde stressballetje al die ik deze maand kapot knijp
Dank je, ik moet zo nog lunchen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen: Nee, ik ga t niet visualiseren
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef MSXUser het volgende:
Sorry, ik heb ook geen behoefte aan jou en Moks tegelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat valt me toch een beetje tegen.![]()
Ik heb nog wel mooie stressautootjes voor je! Prima om in te knijpen en ook uitermate geschikt om collega's mee te belagen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef MSXUser het volgende:
YOU ARE A VERY SICK GIRL!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:00 schreef Evel-in het volgende:
lekker op dreef ja?
he rot dingen, je moet er eentje kopen van schuimquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ja...
Zijn van die stoffen zakjes met plastic korrels. De stiksels laten gewoon los.
Alleen als ze erg hard aankomen, is het goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb nog wel mooie stressautootjes voor je! Prima om in te knijpen en ook uitermate geschikt om collega's mee te belagen!
klopt die zijn ook leuk jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef nixxx het volgende:
jongleerballetjes zijn veel leuker
Tietenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef nixxx het volgende:
jongleerballetjes zijn veel leuker
Is je vocabulaire vandaag beperkt tot één woord?quote:
Mits met voldoende kracht gegooid, is dat geen probleem...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:02 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Alleen als ze erg hard aankomen, is het goed
Homo!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook geen behoefte aan jou en Moks tegelijk.
We kunnen wel andere afspraken regelen.
Neuh, maar het was op zich best relevantquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is je vocabulaire vandaag beperkt tot één woord?![]()
Ik zou het uitbreiden tot minimaal 2quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is je vocabulaire vandaag beperkt tot één woord?![]()
tietenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:07 schreef GF het volgende:
[..]
Neuh, maar het was op zich best relevant![]()
mannenquote:
Het blijft één woord, weliswaar meervoud, maar toch één woord.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou het uitbreiden tot minimaal 2
Maar zonder kut geen tiet te belevenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het blijft één woord, weliswaar meervoud, maar toch één woord.![]()
Hm, ok...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:06 schreef AirwiN het volgende:
Mits met voldoende kracht gegooid, is dat geen probleem...
Wat een hoogstaande volzin.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar zonder kut geen tiet te beleven
*desillusie*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien doe ik speciaal voor jou wel een rokje aan vanavond.![]()
ook nog om pompoms vragen is een beetje te.. moks...quote:
balen he?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:14 schreef Evel-in het volgende:
ballen he?
En, heb je het je moeder al gevraagd?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef nixxx het volgende:
blonde haren blauwe ogen uit een sprookjesboek geslopen...
tot zover lijkt het wel als het over mokster gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
En, heb je het je moeder al gevraagd?
Lijkt me enig. Misschien wordt het dan toch nog cum laude.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Trots op me![]()
Zal ik helpen met je scriptie?![]()
En het gaat over fokquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lijkt me enig. Misschien wordt het dan toch nog cum laude.![]()
Briljant plan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En het gaat over fok![]()
En daar heb ik veel info over![]()
Smakelijk Nixxx! Ik ga vandaag maar eens op een houtje bijten denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef nixxx het volgende:
bij deze wil ik jullie op de hoogte stellen van een briljant nieuw concept in de kunst van het tostimaken.
smeerkaas sambal met schwarwalder ham
Bedanktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef nixxx het volgende:
bij deze wil ik jullie op de hoogte stellen van een briljant nieuw concept in de kunst van het tostimaken.
smeerkaas sambal met schwarwalder ham
Mijn salaris is binnen, dus ik ga zo meteen uitgebreid lunchen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Smakelijk Nixxx! Ik ga vandaag maar eens op een houtje bijten denk ik.
Kan ik ook wel gaan doen, maar dan moet ik mijn computer helemaal inpakken en mee nemen,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn salaris is binnen, dus ik ga zo meteen uitgebreid lunchen.![]()
hey.. dan is het mijne er denk ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn 'salaris'quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik laat mijn boeken gewoon in de bieb liggen, gaat altijd goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gaan doen, maar dan moet ik mijn computer helemaal inpakken en mee nemen,.
Het zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey.. dan is het mijne er denk ik ook.. ff checken
Als je er van af wilt mag je het ook naar mij over maken hoorquote:
Dat valt best mee, want je hebt vannacht veel geld verzopen zei je net.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Mijn 'salaris'komt over 3 dagen en m'n salaris komt over twee weken
Maar ja, heb alweer twee weken geen pieken meer
Ik al jaren niet meer. Eigenlijk sinds de invoering van de euro al niet meer.quote:
quote:
Geld dat ik niet heb hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt best mee, want je hebt vannacht veel geld verzopen zei je net.
Gebruik gewoon LaTeXquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef MSXUser het volgende:
[frustratie] Wat is Word toch ook een achterlijk baggerpakket[/frustratie]
* Frezer bevestigd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef MSXUser het volgende:
Ik snap er werkelijk geen barst van... Of heb je het weer over die studielening?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geld dat ik niet heb he
Ik kan ook op water en brood gaan leven (letterlijk) dan houd ik misschien weer eens geld over. Het geld IS er wel, maar is niet van mij. Jammer dan![]()
Ik moet een standaard sjabloon aanpassen. Alles werkt, maar 1 instelling wordt steevast niet meegenomen. Is overigens niet voor mezelf, maar voor de klant...quote:
quote:
ah.. moks is dus onderwegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef Pheno het volgende:
Pauze!
Verder geen kater?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Tjee ik heb me al de hele dag een dorst..dat was een straf wijntje gisteren.. had ik beter niet kunnen doen..![]()
Nog maar een glas water dan..![]()
Al mijn posts zijn nuttigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
!!
Goh, je produceert een nuttige post,.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:35 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik al jaren niet meer. Eigenlijk sinds de invoering van de euro al niet meer.
Al zouden er hier en daar nog wel wat dubbeltjes of stuivers rond kunnen zwerven in de bank ofzo.
Ow .. dan hoef ik dus geen thee voor jou te zetten.. dat wordt al geregeld?quote:
De MacOS versie van Word is anders geniaal goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef MSXUser het volgende:
je mag ook wel een aspirientje van mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
Tjee ik heb me al de hele dag een dorst..dat was een straf wijntje gisteren.. had ik beter niet kunnen doen..![]()
Nog maar een glas water dan..![]()
Ctrl + Squote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik moet een standaard sjabloon aanpassen. Alles werkt, maar 1 instelling wordt steevast niet meegenomen. Is overigens niet voor mezelf, maar voor de klant...
Ben je mal.. ik heb nooit een kater..zoveel drink ik niet.. maar dat 3e glas had ik toch beter niet kunnen doen..quote:
Wild girlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben je mal.. ik heb nooit een kater..zoveel drink ik niet.. maar dat 3e glas had ik toch beter niet kunnen doen..![]()
ik vrees van nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow .. dan hoef ik dus geen thee voor jou te zetten.. dat wordt al geregeld?![]()
bah ranzigquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wild girl![]()
3e glas!Ben je niet drank verslaafd
![]()
Maar sommigen zie ik liever niet.quote:
Ik koop het bij Chinese supermarkten in Rotterdam, maar ze zullen het vast wel op meer plaatsen hebben.quote:
T is een bigtasty met bacon menu gewordenquote:
Nee hoor.. en ik ben maar af en toe wild..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wild girl![]()
3e glas!Ben je niet drank verslaafd
![]()
Ow ja, onze afspraak!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft zin in een lekker warm bedje
* nixxx ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft zin in een lekker warm bedje
Nu wordt het net interessant...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. en ik ben maar af en toe wild..![]()
... En dan ga je weer!quote:* Cara gaat weer verder...![]()
@nixxx-- beterschap!!![]()
hoe kan ik t vergetenquote:
Ik koop het altijd bij de Simon Levelt in Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik koop het bij Chinese supermarkten in Rotterdam, maar ze zullen het vast wel op meer plaatsen hebben.
quote:
niet lichtzinnig, wel slaap te kortquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je die massage ook wel vergeten als je er zo lichtzinning mee omgaat...
Sjablonen zijn echt krengen om te bewerken (helemaal als er ook nog onbekende wachtwoorden op de macro's zitten). Eerst maar eens een bak koffie halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:45 schreef Godlike02 het volgende:
Ja je weet maar nooit
Voor de rest heb ik een hekel aan sjablonen![]()
Dat gaat er niet beter op worden kan ik je alvast verklappen..quote:
Gewoon niet bewerken danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:53 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Sjablonen zijn echt krengen om te bewerken (helemaal als er ook nog onbekende wachtwoorden op de macro's zitten). Eerst maar eens een bak koffie halen.
moks moet mij nietquote:
Sorry, ik heb beloofd om AirwiN's rug iets meer met rust te latenquote:
dat valt reuze meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat er niet beter op worden kan ik je alvast verklappen..![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry, ik heb beloofd om AirwiN's rug iets meer met rust te laten.
waarom zit ik hier tevergeefs op mijn verpleegster te wachten?quote:
Helaas gaat de klant niet accoord met een halve oplossing.quote:
Je was toch ook al bijna door je voorraad messen heen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:56 schreef Litpho het volgende:
Sorry, ik heb beloofd om AirwiN's rug iets meer met rust te laten.
Ik vertrek zo schat. Nog even wat afmaken!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom zit ik hier tevergeefs op mijn verpleegster te wachten?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je was toch ook al bijna door je voorraad messen heen?
Zit je niet op 5 hoog ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
Hmmmz.... iemand nog een leuke baan voor me? Ze is nu echt officieel gek geworden![]()
Je teamleidster?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vertrek zo schat. Nog even wat afmaken!
Vind je "Secretaresse bij een studievereniging die je alleen betalen in natura" niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
Hmmmz.... iemand nog een leuke baan voor me? Ze is nu echt officieel gek geworden![]()
Ja! Foto's van mij maken vanavond!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
En ze is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja! Foto's van mij maken vanavond!
Voor in Litpho's en Anthraxx' mailbox
foto'squote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja! Foto's van mij maken vanavond!
Voor bij mn essay
zo maar een ingeving, gezien de meets die inteelt fok heeftquote:
ritaquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vertrek zo schat. Nog even wat afmaken!
inzepen met tietenquote:
Avondvullende sessies!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat valt reuze mee
voor dat soort zaken blijf ik graag nog even wakker
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |