Dit had je natuurlijk kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef MissMSX het volgende:
Stoer!
Ben je niet benieuwd naar het ding gedeelte dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als dat je vriending is, dan cancel ik bij deze ons trio!
Die staat in m'n foboquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als dat je vriending is, dan cancel ik bij deze ons trio!
Je bent dus toch een Sabjekloon, was mijn vermoeden van gisteren toch juist.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
niet = negatief
min = negatief
- - = +
Daar stel ik me dan (gezien het vorige onderwerp) iets bij voor als: vrouw + drank = sexquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over causal sex.
typfout in een topic of wat terug
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent dus toch een Sabjekloon, was mijn vermoeden van gisteren toch juist.![]()
Voor de m-m-v variant zoek ik liever twee mannen zonder rokje if you don't mindquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je niet benieuwd naar het ding gedeelte dan?![]()
Toch grappig he, toen ik eerst hier was, werd er al gezegd dat ik een kloon was omdat ik altijd zat te rellen en te doen in ONZ.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent dus toch een Sabjekloon, was mijn vermoeden van gisteren toch juist.![]()
in een lekkere stringquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor de m-m-v variant zoek ik liever twee mannen zonder rokje if you don't mind![]()
*Schotse kilt weer uittrekt*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor de m-m-v variant zoek ik liever twee mannen zonder rokje if you don't mind![]()
Ik had niet gedacht dat jij zo bekrompen zou zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je komt in ieder geval even intelligent als zij over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:01 schreef woutabest het volgende:
[..]
Toch grappig he, toen ik eerst hier was, werd er al gezegd dat ik een kloon was omdat ik altijd zat te rellen en te doen in ONZ.
Nu zit ik je te vertellen dat min min plus is, word ik ineens beschuldigd van kloon zijn...
Wat is sabjes regdatum eigenlijk? Misschien ben ik wel 'ouder'
jij: 23 december 2003quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:01 schreef woutabest het volgende:
[..]
Toch grappig he, toen ik eerst hier was, werd er al gezegd dat ik een kloon was omdat ik altijd zat te rellen en te doen in ONZ.
Nu zit ik je te vertellen dat min min plus is, word ik ineens beschuldigd van kloon zijn...
Wat is sabjes regdatum eigenlijk? Misschien ben ik wel 'ouder'
ik ben dan ook blond hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je komt in ieder geval even intelligent als zij over.
maar dat zegt nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij: 23 december 2003
sabje: zondag 5 september 2004
he kut
ik ben dus geen kloon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij: 23 december 2003
sabje: zondag 5 september 2004
he kut
Je bent in ieder geval irritant.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:04 schreef woutabest het volgende:
ik ben dus geen kloon.
Je wil niet gepaald worden door een paar schotten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is dat nou een R&P-kwaal? Dat je overal wat achter zoekt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dat zegt niets
zij kan ook jouw kloon zijn
wij zoeken nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef woutabest het volgende:
[..]
Is dat nou een R&P-kwaal? Dat je overal wat achter zoekt?
bloemen zijn juist leuk.quote:
dank je.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval irritant.
Klopt. Doet niet af aan de triestheid ervan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dit had je natuurlijk kunnen verwachten
Exclusief voorrijkosten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij zoeken niet
wij constateren
consultkosten ¤ 45 starttarief p.c.
Ja, al die neuroten hier.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef woutabest het volgende:
[..]
Is dat nou een R&P-kwaal? Dat je overal wat achter zoekt?
Zelfs een Moks heeft haar grenzenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij zo bekrompen zou zijn.![]()
Van jou heb ik anders nooit gedacht dat je een kloon was.quote:
Twist is dan ook een true originalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van jou heb ik anders nooit gedacht dat je een kloon was.![]()
Was jij niet diegene met die leuke leidinggevende in pak?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zelfs een Moks heeft haar grenzen![]()
En ik heb er vandaag al twee gevonden: ik neuk mezelf niet omhoog, en al helemaal niet met een man in rok![]()
hmmmm.... ja daar ben jij er 1 vanquote:
De überlekkere clustercoördinator. Jawelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was jij niet diegene met die leuke leidinggevende in pak?
In dat geval wil ik niet normaal zijn.quote:
ben je ooit een bloem tegen gekomen die leuk was? Dat je niet meer bij kwam van het lachen? Nou danquote:
Die zou je wel voor je plezier mee naar huis mee nemen, maar voor een hogere functie niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
De überlekkere clustercoördinator. Jawel![]()
Dat ontken ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:09 schreef Evel-in het volgende:
[..]
hmmmm.... ja daar ben jij er 1 van![]()
Dat betekent dat als ik normaal ben in mijn eentje dat jij normaal bent want ik ben met mijn normaalheid uniek, en daarom ben jij niet meer uniek want jij bent niet normaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval wil ik niet normaal zijn.![]()
jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je ooit een bloem tegen gekomen die leuk was? Dat je niet meer bij kwam van het lachen? Nou dan
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je ooit een bloem tegen gekomen die leuk was? Dat je niet meer bij kwam van het lachen? Nou dan
Pleur toch op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat betekent dat als ik normaal ben in mijn eentje dat jij normaal bent want ik ben met mijn normaalheid uniek, en daarom ben jij niet meer uniek want jij bent niet normaal.![]()
Adelheid Roossen of Karin Bloemen... Maar dat was hooguit een flauwe glimlach...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Peter Gabriel tijdens Supper's Ready kwam een eind in de buurtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hele reeks is in en in triest.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:06 schreef MissMSX het volgende:
Klopt. Doet niet af aan de triestheid ervan.
Je beseft dat als iets uniek is, dat het niet normaal is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat betekent dat als ik normaal ben in mijn eentje dat jij normaal bent want ik ben met mijn normaalheid uniek, en daarom ben jij niet meer uniek want jij bent niet normaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |