quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
MacD in het algemeen
Doe mij maar BK of KFC
niet slapen iigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jullie hebben maar één slaapkamer? Wat doe je met de overige kamers?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Annie alweer een tijdje niet gezien.
Heb je soms een aparte werkkamer ingericht? Lijkt me in jouw geval nogal overbodig.quote:
de eerste verstandige post in R&P SCquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef Evel-in het volgende:
BK
ik ga dan toch voor de zelfgemaakte burger![]()
een inloopkast, een badkamer, een fok!kamer en een slaapkamer, lijkt me genoeg voor de verdieping.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je soms een aparte werkkamer ingericht? Lijkt me in jouw geval nogal overbodig.![]()
Een Moksmeet klinkt wel okayquote:
southparkquote:
Ervan uitgaande dat jij - net als Annie - niet gekleed gaat in een rok, ga ik nu dan eindelijk mijn m-m-v fantasietje waarmaken!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Annie alweer een tijdje niet gezien.
En in die Fokkamer komen onze portretten te hangen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
een inloopkast, een badkamer, een fok!kamer en een slaapkamer, lijkt me genoeg voor de verdieping.....
BK is de minst hygiënische zaak van de 3quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef Evel-in het volgende:
BK
ik ga dan toch voor de zelfgemaakte burger![]()
als ik dat wist had ik dr meteen voor de hele middag geboekt natuurlijk... maar je leert hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nepfan! Je weet toch dat Moks vrijdag altijd vrij is 's middags op vrijdag... (dat ze doorwerkt tot 5 uur is dan weer een ander verhaal)
altijd he, kom maar met dequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
de eerste verstandige post in R&P SC
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij noemt "een maand" al een tijdje
Nou, niet met mij hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat jij - net als Annie - niet gekleed gaat in een rok, ga ik nu dan eindelijk mijn m-m-v fantasietje waarmaken!![]()
aaah mischien, ik zal proberen eraan te denken de volgende keer als ik weer eens iets wil uitkotsenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef broer het volgende:
De altijd gezellige kotssmileys worden weer kwistig rondgestrooid.
Passen jullie wel op dat ze niet opraken?
dan zou ik daar geen intieme dingen meer kunnen doen met _arual_ als al die fokkers kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En in die Fokkamer komen onze portretten te hangen?
ik zou jullie nu alleen maar aansteken.. dus bel GF maarquote:
die vat ook in kou met die rok aan hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zou jullie nu alleen maar aansteken.. dus bel GF maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |